|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jamai Loman, de winnaar van Idols 2003, heeft gistermiddag in het 3FM-programma Ruuddewild.nl bekend gemaakt dat hij homo is. "Ja, ik kan er wel over gaan liegen, maar daar hebben we natuurlijk geen tijd voor", antwoordde de 17-jarige Jamai op de vraag of hij op mannen valt. De Wild belde in zijn programma live met Jamai aangezien hij in de Amerikaanse krant USA Today stond in verband met World Idols. Er wordt al langer gespeculeerd over de seksuele geaardheid van de zanger. Vlak nadat hij in maart van dit jaar Idols won startte hij echter een relatie met mede-kandidaat Dewi Pechler. Wie die relatie beëindigde is niet bekend, wel is bekend dat de twee nooit veel verder gingen dan zoenen. joh! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Microsoft Windows is het enige besturingssysteem dat moet worden afgesloten door op start te klikken. This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: gemiddeld 1 meer op nieuwjaarsdag? is dat steekproefsgewijs vastgesteld? This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
bij de spoorwegovergang op de groenestraat zijn er afgelopen jaar drie geweest geloof ik. Misschien houden de mensen die de rails schoon schrapen de score bij. Rita Verdonk (alle buitelanders het land uit, terug kunnen is een kwestie van willen... iedereen op straat etc.) is vroeger directeur van een gevangenis geweest, waarom verbaasd mij dit niet? |
|
Ben je een Friese man en nog vrijgezel, dan zit je goed. Vrouwen die een man zoeken, geven namelijk de voorkeur aan de vrijgezelle Friese man, aldus de brancheorganisatie voor relatiebemiddelinsgbureaus, AVR. Volgens Y. Osinga, relatiebemiddelingsconsument, komt het omdat ze hun afspraken nakomen en nuchter zijn. Ook weet je bij een Friese man wat je aan hem hebt. De vrouwen kunnen deze eigenschappen erg waarderen. Naast de Friese mannen zijn ook mannen van het Zeeuwse en Limburgse platteland erg gewild. De heer M. Miönch van de AVR zegt dat dit een nieuwe trend is: "Er is grote behoefte aan betrouwbaarheid en het hebben van vertrouwen in elkaar. Ook zijn vrouwen op zoek naar sociale contacten zoals die vaak in kleine dorpen voorkomen. Voorheen waren andere elementen belangrijk in een relatie." De heer R Visser van relatiebemiddelingsbureau Mens en Relatie wijdt de nieuwe trend aan het percentage single vrouwen in de randstad. "Dertig procent van de hoogopgeleide vrouwen in de Randstad is tussen de 30 en 35 jaar en vrijgezel. De biologische klok gaat bij ze tikken en dan is de betrouwbare Friese man erg in trek." Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: YEAH BABY 11.45: restate my assumptions |
|
PALMA DE MALLORCA - Een 20-jarige Spanjaard gaat de boeken in als een van de domste bankrovers aller tijden. Dat meldde vrijdag de krant El Mundo/El Día de Baleares. Onder dreiging met een pistool eiste hij van een bankmedewerkster dat er 100 miljoen euro op zijn rekening werd bijgeschreven. Hulpvaardig gaf hij de vrouw zijn bankpas. Gewapend met pistool én stortingsbewijs keerde de bankrover tevreden naar huis. Alwaar de politie hem korte tijd later arresteerde. http://nu.nl/news.jsp?n=248701&c=119 Oud Vuil. |
|
ENKHUIZEN - Voormalig reddingsboot Neeltje Jacoba, ooit eigendom van topcrimineel Klaas Bruinsma en slaapplaats van Mabel Wisse Smit, is gestolen uit de haven van Enkhuizen. Eigenaar H. Roosendaal ontdekte de diefstal vrijdagochtend en heeft aangifte gedaan bij de politie. tsjongejongejonge. http://nu.nl/news.jsp?n=251451&c=10 Oud Vuil. |
|
quote:En het dorpje waar ik woon (:Houten) komt in de top5 van de meeste zelfmoorden! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Ik ken iemand uit mijn dorp (van zien) die ooit eens een frietkot heeft overvallen en er daarna terugkeerde omdat zijn jas er nog lag. mvg wk10 |
|
Een 27-jarige vrouw uit Enschede is vanochtend rond 04:30 uur op de Dolphiaweg in haar woonplaats verkracht. Ze werd van achter vastgegrepen en de berm ingetrokken toen ze onderweg was naar huis na een avond stappen. Ondanks dat het slachtoffer hard gilde en er twee fietsen duidelijk zichtbaar op de weg lagen, zijn er volgens de vrouw zeker drie auto's voorbij gereden. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
CHRIZ!! |
|
quote: I resent that |
|
quote: |
|
quote: Fryslan boppe ! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ongeveer 40 Michael jackson fans kwamen gister op het Beursplein bijeen om steun te betuigen aan hun idool. oja en die dweeb van patty Brard loopt rond in groningen. Om 8.15 liep hij langs de Albert Heijn aan het Zuiderdiep. dat jullie het even weten |
|
Fans zijn soms nog enger dan hun idool... |
|
gelukkig waren het er maar veertig. en de helft was vast mee als aanhang ik had al gehoord dat ze dit van plan waren (de voorzitter van de fanclub was op de radio). Dat proces tegen MJ begint binnenkort geloof ik. |
|
quote:als ik nog steeds in houten woonde was ik ook allang voor den trein gesprongen Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
bij google zoeken op " raar kapsel" levert de homepage van JP balkenende op. Er is een nieuw album uit " Powerslaves: An Elektro tribute to Iron Maiden" Onder andere de Acid Junkies hebben hieraan meegewerkt. |
|
quote: Wellicht gewoon de verkeerde pook beet... |
|
quote: Omdat ze nuchter zijn en afspraken nakomen.. Ja goddomme zeg, dat zijn ook de 2 eigenschappen die vrouwen ontberen. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ik heb hem enkele weken geleden ook gehoord! Vreselijk! |
|
quote: V-E-R-S-C-H-R-I-K-K-E-L-I-J-K! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |