IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : formatie kabinet Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-03-2003 13:21 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Het CDA laat eindelijk haar ware gezicht zien.. Ongelooflijk dat ze toch nog zo lang de poppenkast hebben opgehouden door te zeggen wel met de PvdA te willen regeren want daar hebben ze volgens mij nooit trek in gehad. Het was effe een geloofwardige reden vinden om de formatie op te blazen. Maxim Verhagen mag wat mij betreft persoonlijk militaire steun in Irak gaan verlenen.. Menselijk schild lijkt me wel wat voor hem..

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 23-11-2006 1:08]



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-03-2003 13:22 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Heeft de PvdA dan eigenlijk niet precies dezelfde fout gemaakt, door te zeggen dat ze een coalitie met het CDA willen


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 19-03-2003 13:24 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 19 maart 2003 13:22 schreef Misanthrope het volgende:
Heeft de PvdA dan eigenlijk niet precies dezelfde fout gemaakt, door te zeggen dat ze een coalitie met het CDA willen
Ik vind het begrijpelijker dat het PvdA op haar standpunt blijft staan dan het CDA. Het meerendeel van de bevolking schijnt (opiniepeilingen) immers tegen de oorlog (zonder VN steun) te zijn.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-03-2003 13:26 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2003 13:24 schreef helmet het volgende:
Ik vind het begrijpelijker dat het PvdA op haar standpunt blijft staan dan het CDA. Het meerendeel van de bevolking schijnt (opiniepeilingen) immers tegen de oorlog (zonder VN steun) te zijn.
Is het dan niet goed als een partij toch zijn eigen voorkeur blijft uiten? Anders krijg je alleen maar popi jopi partijen die nergens voor staan en puur op de tijdelijke mening van de bevolking gericht zijn.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 19-03-2003 13:32 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Ik heb niet zo veel verstand van de Politiek, maar als de formatie niet doorgaat, moeten we dan nog een keer stemmen of hoe zat?


Immortal Pride


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 19-03-2003 13:45 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Waarschijnlijk zal het CDA dan gaan kijken met wie ze nog meer een coalitie kunnen vormen.

Overigens heeft de PvdA ook al de nodige verkiezingsbeloften laten varen. Dat ze nu zo standvastig zijn, is één van de weinige dingen die ik ze op dit moment kan nageven. Ik wordt er niet plotsklaps PvdA-fan van, ofzo.


Touché, pussycat!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 19-03-2003 13:47 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 19 maart 2003 13:45 schreef Sporty Voleg het volgende:
Waarschijnlijk zal het CDA dan gaan kijken met wie ze nog meer een coalitie kunnen vormen.
Aangenomen dat het D'66 standvastig blijft en niet in de coalitie wil, blijft CDA/VVD/LPF zo'n beetje als enige over.. en om dat nou erg serieus te noemen..

(om nog maar te zwijgen over echt stabiel, gezien de grootte van de oppositie)


I'm not being rude. You're just insignificant.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 19-03-2003 13:49 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2003 13:47 schreef helmet het volgende:
Aangenomen dat het D'66 standvastig blijft en niet in de coalitie wil, blijft CDA/VVD/LPF zo'n beetje als enige over.. en om dat nou erg serieus te noemen..

(om nog maar te zwijgen over echt stabiel, gezien de grootte van de oppositie)


Dat wilde LPF toch niet meer? (en agreed, die andere 2 partijen al helemaal niet ).


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 19-03-2003 13:52 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 19 maart 2003 13:49 schreef TNightmare het volgende:
Dat wilde LPF toch niet meer? (en agreed, die andere 2 partijen al helemaal niet ).
Ik zie ze er allemaal toe in staat die eerdere opmerkingen te 'vergeten' om toch maar weer aan de macht te kunnen komen. Kijk maar naar hoe Zalm voor de voorlaatste verkiezingen riep dat de VVD nooit met de LPF in zee zou gaan, en toen de uitslag daar was maar wat graag met ze om de tafel ging zitten.

Hoewel ik inderdaad hoop dat Herben niet vergeten is hoe Balkellende 'm belachelijk heeft staan maken na de laatste verkiezingen.


I'm not being rude. You're just insignificant.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-03-2003 14:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik herhaal mijn post zoals die aanwezig is in de "oorlog in irak" topic:

CDA = verzameling van vuile ,laffe slijmerige kakkerlakken.

echt weer zo een kwezelig, laf standpunt en als ze liever punten scoren bij de VS dan een fatsoenlijke centrum-linkse regering in nederland willen vormen dan weet ik het ook niet meer.

ga jullie maar lekker met je roomse, gluiperige christensmoelbakkes op zondag voor in de kerk zitten Balkenende en De Hoop-scheffer. Jullie zijn het wandelende voorbeelden van de schijnheilige interpreytatie van het christelijk geloof en zijn hierin net zo goed alle jullie illustre voorganger Van Acht,Lubbers en Brinkman.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-03-2003 14:11 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 maart 2003 14:09 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik herhaal mijn post zoals die aanwezig is in de "oorlog in irak" topic:

CDA = verzameling van vuile ,laffe slijmerige kakkerlakken.

echt weer zo een kwezelig, laf standpunt en als ze liever punten scoren bij de VS dan een fatsoenlijke centrum-linkse regering in nederland willen vormen dan weet ik het ook niet meer.

ga jullie maar lekker met je roomse, gluiperige christensmoelbakkes op zondag voor in de kerk zitten Balkenende en De Hoop-scheffer. Jullie zijn het wandelende voorbeelden van de schijnheilige interpreytatie van het christelijk geloof en zijn hierin net zo goed alle jullie illustre voorganger Van Acht,Lubbers en Brinkman.

Werkelijk niks aan toe te voegen!



Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 19-03-2003 15:23 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht



inderdaad.. dit topic kan dus dicht..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 19-03-2003 15:42 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2003 14:09 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik herhaal mijn post zoals die aanwezig is in de "oorlog in irak" topic:

CDA = verzameling van vuile ,laffe slijmerige kakkerlakken.

echt weer zo een kwezelig, laf standpunt en als ze liever punten scoren bij de VS dan een fatsoenlijke centrum-linkse regering in nederland willen vormen dan weet ik het ook niet meer.

ga jullie maar lekker met je roomse, gluiperige christensmoelbakkes op zondag voor in de kerk zitten Balkenende en De Hoop-scheffer. Jullie zijn het wandelende voorbeelden van de schijnheilige interpreytatie van het christelijk geloof en zijn hierin net zo goed alle jullie illustre voorganger Van Acht,Lubbers en Brinkman.



precies, laffe schijnheilige schoften zijn het.


Immortal Pride


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 19-03-2003 17:58 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2003 13:47 schreef helmet het volgende:
Aangenomen dat het D'66 standvastig blijft en niet in de coalitie wil, blijft CDA/VVD/LPF zo'n beetje als enige over.. en om dat nou erg serieus te noemen..

(om nog maar te zwijgen over echt stabiel, gezien de grootte van de oppositie)


Nou nee, dat hebben ze wel bewezen, we moesten allemaal nog een keer naar de stembus.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-03-2003 18:33 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

ik heb er best weer een wandeling naar het stemlokaal (kom er toch bijna dagelijks langs) voor over hoor..



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 19-03-2003 19:55 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 19 maart 2003 18:33 schreef Judge M. het volgende:
ik heb er best weer een wandeling naar het stemlokaal (kom er toch bijna dagelijks langs) voor over hoor..
De vraag is alleen wat je daar nou uiteindelijk mee op schiet. Ik heb het idee dat, hoewel er een hoop duidelijk is geworden op het politieke vlak, het alleen maar betekent dat het CDA en de PvdA nog groter worden, omdat je een tweedeling gaat krijgen tussen links en rechts die alleen maar wil dat hun kant wint.

Overigens hoorde ik net op het nieuws Zalm zeggen dat ie geen trek had in een coalitie


I'm not being rude. You're just insignificant.


Thanatos
Blah
Usericon van Thanatos
Posted 19-03-2003 20:01 by Thanatos Wijzig reactieProfiel van ThanatosQuote dit bericht

Polotiek, allemaal één pot nat


Fire
Usericon van Fire
Posted 19-03-2003 20:38 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Dan geen coalitie Kan ook leuk worden.
of

pvda groenlinks lpf sp cristenunie gpv/.. en d666

[Dit bericht is gewijzigd door Fire op 19-03-2003 20:40]



SQT
Usericon van SQT
Posted 19-03-2003 20:43 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 19 maart 2003 20:38 schreef Fire het volgende:
Dan geen coalitie Kan ook leuk worden.
of

pvda groenlinks lpf sp cristenunie gpv/.. en d666

Dat wordt helemaal lachen..


Fire
Usericon van Fire
Posted 19-03-2003 20:45 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 19 maart 2003 20:43 schreef SQT het volgende:
Dat wordt helemaal lachen..
Als Irak een beetje meewerkt hebben we er ook geen meer nodig



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-03-2003 20:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Die Mat Herben is ook niks anders dan een gemuteerde drol. Ik las een uitspraak van hem in de Volkskrant: "je bent voor de US of tegen". Wat is dat toch een zielige sukkel. Zou Pim het gewild hebben matt? GA maar snel regeren met die huichelaars van het CDA, Balkenende wil toch rechts dus sla je slag.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-03-2003 20:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mattje kan 1 ding er goed : napraten .. eerst Pimmetje nu Bushje


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-03-2003 20:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2003 20:47 schreef Jenje het volgende:
Mattje kan 1 ding er goed : napraten .. eerst Pimmetje nu Bushje


Die Herben kan weer lekker masturberen met al die straaljagers in actie. Vies mannetjes


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-03-2003 20:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2003 20:49 schreef attila_de_hun het volgende:
Die Herben kan weer lekker masturberen met al die straaljagers in actie. Vies mannetjes
Iew ..

Ach .. beetje oorlog op TV kijken is altijd leuk


SQT
Usericon van SQT
Posted 19-03-2003 20:51 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Ik vraag me toch wel af hoe het nou verder zal gaan. Wat is er nu nog over? Helemaal niks


Thanatos
Blah
Usericon van Thanatos
Posted 19-03-2003 20:58 by Thanatos Wijzig reactieProfiel van ThanatosQuote dit bericht

Gaat het hier eigenlijk dat de regering van Nederland gaat vallen?


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen