IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)zinnig nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-02-2003 10:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Das preventief fouilleren Campske ...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-02-2003 15:01 by Snaack Profiel van Snaack

Hahahaha:

quote:
Pastoor wordt aangevallen door zombie

In Sebokeng, Zuid-Afrika, schijnt George Lebusa, pastoor van de Kononia Bible Church, aangevallen te zijn door een zombie toen hij aan het bidden was voor een ziek kerklid. Het gebeurde in de Intensive Care Unit in het Sebokeng ziekenhuis. Naar aanleiding van deze gebeurtenis heeft Vaal Weekly een interview gehouden bij verschillende mensen. Hieruit bleek dat het merendeel van de ondervraagden gelooft dat zombies bestaan, en enkelen claimen ze ook gezien te hebben.

Steven Kapook, een inwoner van Sebokeng gelooft dat zombies bestaan, en hij zweert dat hij ze eerder gezien heeft, hoewel niet in het ziekenhuis. "Ik weet dat sommige mensen denken dat ik gestoord ben wanneer ik zeg dat ik zombies gezien heb. Zombies bestaan, en ik ben niet de enigste die ze gezien heeft, er zijn veel meer mensen die ze gezien hebben". Kapook zegt dat zombies dode mensen zijn waarvan de tongen uitgesneden zijn, die door witchdoctors tot levende doden herrezen zijn. "De zombies zijn opgewekt door witchdoctors en kunnen alleen door hen vernietigd worden.", zegt Kapook.

Kapook zegt dat mensen zombies met het blote oog kunnen zien. "Ik heb ze verschillende keren gezien in Zone 14 Sebokeng". Hij zegt dat ze witte kleren dragen en dat hun gezichten bedekt zijn met wit stof. Alfred Mnokwa ondersteunt Kapooks bewering. "Zombies bestaan; het zijn dode mensen die herrezen zijn door de levenden om hun als slaven te gebruiken en mensen te terroriseren". Hij heeft de pastoor gefeliciteerd dat hij zo open durfde te zijn over zijn ontmoeting met een zombie.


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 05-03-2003 16:48 by Sarjenka Profiel van Sarjenkahttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

LONDEN (AFP) - Een Britse ex-verpleegkundige heeft 'niet reanimeren' op haar borst laten tatoeëren om artsen te laten weten dat ze niet gereanimeerd wil worden als ze ooit buiten bewustzijn raakt. Dat staat in het woensdag verschenen Britse tijdschrift
Nursing Standard Magazine.
Frances Polack (85) zegt tijdens haar werk vaak artsen te hebben gezien die onder druk van familieleden patiënten reanimeerden die
schriftelijk te kennen hadden gegeven dat niet te willen. Ze hoopt dat de tatoeage de dokters daar in haar geval van zal weerhouden.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Jakhals
Usericon van Jakhals
Posted 05-03-2003 16:56 by Jakhals Profiel van Jakhals

quote:
Op 5 maart 2003 16:48 schreef Sarjenka het volgende:
LONDEN (AFP) - Een Britse ex-verpleegkundige heeft 'niet reanimeren' op haar borst laten tatoeëren om artsen te laten weten dat ze niet gereanimeerd wil worden als ze ooit buiten bewustzijn raakt. Dat staat in het woensdag verschenen Britse tijdschrift
Nursing Standard Magazine.
Frances Polack (85) zegt tijdens haar werk vaak artsen te hebben gezien die onder druk van familieleden patiënten reanimeerden die
schriftelijk te kennen hadden gegeven dat niet te willen. Ze hoopt dat de tatoeage de dokters daar in haar geval van zal weerhouden.


Wat nou als ze op dementere leeftijd spijt krijgt van haar besluit om die tattoo te laten zetten?


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 05-03-2003 17:42 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 5 maart 2003 16:56 schreef Jakhals het volgende:
Wat nou als ze op dementere leeftijd spijt krijgt van haar besluit om die tattoo te laten zetten?
Daar is ze dan MOOI te laat mee


Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 05-03-2003 17:46 by Meulen35 Profiel van Meulen35http://www.chat4all.nl/members/strangewings

kan ze niet beter plastische chirurgie doen, dat ze zo lelijk is dat niemand haar WIL reanimeren


The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 05-03-2003 19:58 by Iskariot Profiel van Iskariot

Het eerste wat spontaan bij me opkomt als ik een 85 jaar oud omatje zie is in ieder geval niet reanimeren


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 06-03-2003 10:51 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

NEW YORK (Reuters) -- A lawyer was arrested late Monday and charged with trespassing at a public mall in the state of New York after refusing to take off a T-shirt advocating peace that he had just purchased at the mall.

According to the criminal complaint filed Monday, Stephen Downs was wearing a T-shirt bearing the words "Give Peace A Chance" that he had just purchased from a vendor inside the Crossgates Mall in Guilderland, New York, near Albany.

"I was in the food court with my son when I was confronted by two security guards and ordered to either take off the T-shirt or leave the mall," said Downs.

When Downs refused the security officers' orders, police from the town of Guilderland were called and he was arrested and taken away in handcuffs, charged with trespassing "in that he knowingly enter(ed) or remain(ed) unlawfully upon premises," the complaint read.

Downs said police tried to convince him he was wrong in his actions by refusing to remove the T-shirt because the mall "was like a private house and that I was acting poorly.

"I told them the analogy was not good and I was then hauled off to night court where I was arraigned after pleading not guilty and released on my own recognizance," Downs told Reuters in a telephone interview.

Downs is the director of the Albany Office of the state Commission on Judicial Conduct, which investigates complaints of misconduct against judges and can admonish, censure or remove judges found to have engaged in misconduct.

Calls to the Guilderland police and district attorney, Anthony Cardona and to officials at the mall were not returned for comment.

Downs is due back in court for a hearing on March 17.

He could face up to a year in prison if convicted.

Bron: CNN


I'm not being rude. You're just insignificant.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 06-03-2003 10:54 by Vampie Profiel van Vampie

Het zal je maar overkomen, ben je net lekker aan het joggen, denkt men dat je ontsnapt bent uit een verpleeginrichting. Het overkwam een 94-jarige vrouw uit Noorwegen. De politie dacht dat de oude vrouw ontsnapt was uit een inrichting, en wilde maar niet geloven dat ze voor haar lol ging joggen. Pas nadat de politie haar woonverblijf had nagetrokken mocht ze weer verder gaan met haar hobby



Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-03-2003 10:58 by Snaack Profiel van Snaack

jesus fucking christ

elke keer als ik denk dat het niet veel gekker kan flikken die Amerikanen weer iets zieks

jezus.. dit is echt niet verzonnen???


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 06-03-2003 11:03 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 6 maart 2003 10:58 schreef Snaack het volgende:
jezus.. dit is echt niet verzonnen???
Als het een andere bron dan CNN zou zijn kan ik me daar nog iets bij voorstellen; maar CNN is meestal zo pro-Amerikaans als het maar zijn kan..


I'm not being rude. You're just insignificant.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-03-2003 11:08 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 6 maart 2003 11:03 schreef helmet het volgende:
Als het een andere bron dan CNN zou zijn kan ik me daar nog iets bij voorstellen; maar CNN is meestal zo pro-Amerikaans als het maar zijn kan..


Mijn opmerking was sarcastisch bedoeld Maar, jezus zeg, Amerikanen sporen echt niet..

Ik zag net Powell weer op het nieuws, pfffffff


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 06-03-2003 17:41 by Vampie Profiel van Vampie

Een 85-jarige Engelse weduwe, Frances Polack, heeft op haar borstkas de woorden "Niet reanimeren" laten tatoeëren. De vrouw wilt niet dat ze gereanimeerd wordt mocht het nodig zijn. De vrouw verklaarde niet een trend te willen zetten, maar op z'n minst wel een discussie op gang wil brengen.

De vrouw, die vroeger zuster was, betaalde 25 pond voor de tatoeage met de instructies en een hartje met een 'verboden te betreden' symbooltje er naast zodat duidelijk is voor eventuele medici dat ze niet gereanimeerd wilt worden.

"Jaren geleden heb ik mensen gereanimeerd zien worden die ze eigenlijk niet meer hadden moeten reanimeren.", aldus Polack. "Ik wil niet twee keer doodgaan, door me weer bij te brengen zou ik het allemaal nog een keer moeten beleven.".


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-03-2003 17:42 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 5 maart 2003 16:48 schreef Sarjenka het volgende:
LONDEN (AFP) - Een Britse ex-verpleegkundige heeft 'niet reanimeren' op haar borst laten tatoeëren om artsen te laten weten dat ze niet gereanimeerd wil worden als ze ooit buiten bewustzijn raakt. Dat staat in het woensdag verschenen Britse tijdschrift
Nursing Standard Magazine.
Frances Polack (85) zegt tijdens haar werk vaak artsen te hebben gezien die onder druk van familieleden patiënten reanimeerden die
schriftelijk te kennen hadden gegeven dat niet te willen. Ze hoopt dat de tatoeage de dokters daar in haar geval van zal weerhouden.



ey vampipe ..
Lekker snel ben jij


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 06-03-2003 17:45 by Vampie Profiel van Vampie

oww..shit...niet gelezen...sorry


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-03-2003 11:53 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

Mobieltje valt in wc: drie doden

NAIROBI - Bij een poging een mobieltje uit een wc te vissen, zijn drie Kenianen om het leven gekomen. Zij raakten bedweld door de hevige stank in het riool onder de wc. Dat heeft de politie van Mombasa vrijdag meegedeeld.

Studente Dora Mwabela had haar mobieltje in het hurktoilet laten vallen. Ze loofde een beloning van twaalf euro uit voor de vinder. Enkele mannen maakten de vloer open en hadden zo zicht op een twaalf meter diepe kuil onder het toilet.

De eerste die afdaalde raakte vrijwel meteen bewusteloos en viel op de bodem. Twee andere mannen die de eerste wilden redden, verloren ook het bewustzijn en vielen bovenop de eerste. De inmiddels toegesnelde politie wist andere helden ervan te weerhouden ook in de kuil te duiken.

Volgens politiechef Peter Njenga waren de dampen in de rioolkuil zo giftig dat de mannen vrijwel onmiddellijk zijn gestikt. Het is niet duidelijk of de studente haar mobieltje terugheeft.

Bron: Nu.nl


Dat is toch echt geen manier om 'te gaan' zeg...


I'm not being rude. You're just insignificant.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 14-03-2003 12:04 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 14 maart 2003 11:53 schreef helmet het volgende:
Mobieltje valt in wc: drie doden

......

Dat is toch echt geen manier om 'te gaan' zeg...

SHIT!


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 17-03-2003 16:39 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 17 maart 2003 16:34 schreef Falkh in een gesloten topic het volgende:
Denk je alles gehad te hebben krijg je dit:

Het 26-jarige nichtje van opperterrorist Osama Bin Laden, Wafah Binladin, wil popster worden. Aan het einde van het jaar wil de rechtenstudente, wiens vader Osama's broer is, een single hebben uitgebracht.

Volgens de Britse krant Sunday Times is haar verteld dat ze de stem en het uiterlijk van een popster heeft, en wil ze het daarom in de showbiz gaan proberen. In Londen is ze bezig nummers op te nemen, samen met een producer die ook met Madonna en Björk heeft gewerkt.

Wafah Binladin is na de aanslagen op 11 september 2001 verhuisd van New York naar Londen. Ze werkte in de Verenigde Staten als advocate, maar na de bewuste dag waarop New York haar WTC verloor heeft ze die baan op moeten geven. Wafah heeft al tien jaar geen contact meer met haar oom, maar toch is ze bang dat haar achternaam haar problemen kan opleveren bij het zoeken naar een platencontract. Volgens een vriend heeft ze geen superstem, maar zou ze aardig ver kunnen komen in de muziekbusiness.




Burka-Idols?


I'm not being rude. You're just insignificant.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 17-03-2003 16:40 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

dat gaat haar niet lukken, om popster te zijn moet je toch echt fulltime in een kort rokje zwaar opgemaakt en met je blote buik rondlopen, en der familie zal dat niet kunnen waarderen


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-03-2003 16:42 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Toch zeker noemenswaardig voor de mensen die ooit in Stramproy komen shoppen:
quote:
Op 17 maart 2003 16:28 schreef Slechtheid het volgende:
Bwhaha! TNO heeft mijn saucijzen goedgekeurd met een 8.2!

Maar dat terzijde.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-03-2003 16:47 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 17 maart 2003 16:42 schreef Slechtheid het volgende:
Toch zeker noemenswaardig voor de mensen die ooit in Stramproy komen shoppen:

En dat ligt waar precies?


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 17-03-2003 17:16 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 17 maart 2003 16:39 schreef helmet het volgende:
Burka-Idols?
She's Da Bomb


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-03-2003 17:38 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 17 maart 2003 16:47 schreef ghoulliette het volgende:
En dat ligt waar precies?
Onder Weert.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 18-03-2003 18:47 by Iskariot Profiel van Iskariot

Het bewijs!!!!!:

quote:

Studiebol
Een Chinees meisje heeft haar schoolvlijt met de dood moeten bekopen. De veertienjarige scholier die 18 uur per dag studeerde stierf aan een bloedklonter in haar hersenen. Het meisje stond onder enorme examenstress op school. Het schoolmeisje studeerde elke dag van 4 uur 's morgens tot 10 uur 's avonds. Ze was een van de topstudenten in haar school. Ze kreeg een bloedklonter in haar hersenen terwijl ze voor haar examens aan het blokken was. (NU.nl)



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 19-03-2003 19:18 by Iskariot Profiel van Iskariot

Worsthond
Een inbreker uit Duitsland nam altijd zijn hond Lumpi mee als hij op rooftocht ging. Het ging altijd goed, totdat de inbreker het geniale idee kreeg om een slager te overvallen. De inbreker pakte zijn buit en wilde wegrennen. Bij de deur kwam hij erachter dat zijn hond nog binnenstond en zich de worst erg goed liet smaken. "De inbreker stond bij de achterdeur te fluiten en te roepen naar de hond, maar de hond negeerde hem en ging door met eten," aldus de plaatselijke politie die de man kort daarna heeft opgepakt.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen