IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Het Vlaams Blok in de problemen.... Vorige pagina | Volgende pagina
Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 22-04-2004 17:34 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

quote:
Op 22 april 2004 13:11 schreef Phriar het volgende:
Tja, dit was op zich wel te verwachten, het vlaams blok kreeg wel bijna altijd negatieve kritiek van uit de media in alle eerlijkheid, wat niet moet verhullen dat ze inwendig als partij een koers hadden van polarisatie tussen vlamingen en "buitenlanders/vreemdelingen/asielzoekers", en daarmee bijdroegen aan een meer agressieve maatschappij


of juist een standpunt vasthouden om vervreemding -> veragressieving tegen te gaan



nobody88
Usericon van nobody88
Posted 22-04-2004 18:11 by nobody88 Wijzig reactieProfiel van nobody88Quote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 7:45 schreef attila_de_hun het volgende:
het Vlaams Blok is "officieel" rascistisch verklaard:

Rechter: 'Vlaams Blok is racistisch'

Voorman Filip Dewinter reageerde woest op het vonnis en noemde de uitspraak een politieke monoloog. "De democratie wordt de mond gesnoerd. De rechter heeft zich niet te bemoeien met een politieke partij.


als een rechter zich al niet meer met een politieke partij mag moeien, wie dan wel ?


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 22-04-2004 18:13 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Het is maar van welke kant je het bekijkt.


F*ck hippies


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-04-2004 18:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 18:11 schreef nobody88 het volgende:
als een rechter zich al niet meer met een politieke partij mag moeien, wie dan wel ?


Van iemand met 88 in zijn account zou ik eerder verwachten dat die met Dewinter eens zou zijn dan dat ie ertegen zou zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 22-04-2004 18:15]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 22-04-2004 18:15 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Geboortedatum: Woensdag 24 Augustus 1988


F*ck hippies


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-04-2004 18:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

het was TE toevallig....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


nobody88
Usericon van nobody88
Posted 22-04-2004 18:20 by nobody88 Wijzig reactieProfiel van nobody88Quote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 18:14 schreef Chelman het volgende:
Van iemand met 88 in zijn account zou ik eerder verwachten dat die met Dewinter eens zou zijn dan dat ie ertegen zou zijn.


nuja, er zijn ook nog 15-jarigen met een IQ boven de 50


Esessie
Usericon van Esessie
Posted 22-04-2004 20:11 by Esessie Wijzig reactieProfiel van EsessieQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 18:20 schreef nobody88 het volgende:
nuja, er zijn ook nog 15-jarigen met een IQ boven de 50


Jah toch! IK ook wel! vast!

Trouwens, waarom maken jullie je zo druk om het nieuws zeg? dat is iets voor stuudjes!


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 22-04-2004 20:25 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Wij zijn allemaal super intelligente stuudjes.


F*ck hippies


Esessie
Usericon van Esessie
Posted 22-04-2004 20:41 by Esessie Wijzig reactieProfiel van EsessieQuote dit bericht

En allemaal superlelijk natuurlijk. Tis maar net wat je kansloos noemt :D


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 22-04-2004 20:42 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Ik ben knap en intelligent. Jij bent inferieur. Jij moet richting de ovens.


F*ck hippies


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 22-04-2004 20:43 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 20:41 schreef Esessie het volgende:
En allemaal superlelijk natuurlijk. Tis maar net wat je kansloos noemt :D


Heb jij al eens goed in een spiegel gekeken???????

en nu: BACK ON-TOPIC!!!!!!!


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Esessie
Usericon van Esessie
Posted 22-04-2004 20:44 by Esessie Wijzig reactieProfiel van EsessieQuote dit bericht

NOu ik ben ook nieuws dus ik ben ook ontopic. Ik heb al een tijd niet in de spiegel gekeken nee, zeker sinds vanmiddag niet. Ik vind mezelf eigenlijk best mooi. Hoe zie jij eruit dan?


Esessie
Usericon van Esessie
Posted 22-04-2004 20:45 by Esessie Wijzig reactieProfiel van EsessieQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 20:42 schreef Manifest het volgende:
Ik ben knap en intelligent. Jij bent inferieur. Jij moet richting de ovens.


Tsjee nee zeg, ik ben net klaar met eten...


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 22-04-2004 20:46 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 20:44 schreef Esessie het volgende:
NOu ik ben ook nieuws dus ik ben ook ontopic. Ik heb al een tijd niet in de spiegel gekeken nee, zeker sinds vanmiddag niet. Ik vind mezelf eigenlijk best mooi. Hoe zie jij eruit dan?


Leer eens een topic-titel lezen.......

Ik zie er zowiezo knapper uit dan jij, en NEE ik wil je NIET neuken


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 22-04-2004 20:59 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Het Vlaams Blok is niet racistisch. Racisme is het minderwaardig achten van andere rassen puur op raciale theorieën. Vlaams Blok is gewoon voor een Vlaams Vlaanderen en dat heeft niks met racisme te maken. Er zullen zeker racisten in het Vlaams Blok rondlopen, maar de partij is in principe niet racistisch. Ze ageren gewoon tegen multi-cultuur. Ik ben het dan ook volstrekt oneens met het verbieden van het Vlaams Blok.

[edit]Het Vlaams Blok is eigenlijk voor een Nederlands Vlaanderen trouwens, ze hangen de Dietse gedachte aan.[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 22-04-2004 21:01]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-04-2004 21:02 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 22 april 2004 20:59 schreef Heiden het volgende:
Het Vlaams Blok is niet racistisch. Racisme is het minderwaardig achten van andere rassen puur op raciale theorieën. Vlaams Blok is gewoon voor een Vlaams Vlaanderen en dat heeft niks met racisme te maken. Er zullen zeker racisten in het Vlaams Blok rondlopen, maar de partij is in principe niet racistisch. Ze ageren gewoon tegen multi-cultuur. Ik ben het dan ook volstrekt oneens met het verbieden van het Vlaams Blok.

je haalt de woorden uit m'n mond.

Vrijheid van meningsuiting uber alles. Vlaamsblok is misschien meer een one-issue partj geworden omdat anderen partijen alleen daarover begonnen(maar ik weet daar niet veel vanaf)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-04-2004 21:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 21:02 schreef ElitE het volgende:
Vrijheid van meningsuiting uber alles.


maar dan mogen die moslims ook zeggen wat ze willen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-04-2004 21:07 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 22 april 2004 21:04 schreef attila_de_hun het volgende:
maar dan mogen die moslims ook zeggen wat ze willen.

mogen ze wel zeggen, maar Nederlanders zijn GVD toch met meer mensen
het beleid van Frankrijk vind ik wel wat hebben, worden ze te extreem dan zetten we ze het land wel uit, maar ze mogen nog steeds hun mening uiten


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 22-04-2004 21:11 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

Het VB niet racistisch? Ze hebben nog steeds hun beruchte 70-puntenplan niet officieel afgezworen.
En ik denk dat de kiezer die voor een onafhankelijk Vlaanderen is, eerder op de NVA stemt. Die zijn veel meer bezig met Vlaanderen dan het VB, daar is immers het vreemdelingenstandpunt de hoogste prioriteit.




"I find your lack of faith disturbing."


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 22-04-2004 21:12 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 21:04 schreef attila_de_hun het volgende:
maar dan mogen die moslims ook zeggen wat ze willen.


Doen ze toch ook?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-04-2004 21:13 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Stelletje hippie, wou je soms een ander volk voor laten gaan sjesus denk je dat hun niet eigen vol eerst laten gaan


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-04-2004 21:14 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 22 april 2004 21:12 schreef Heiden het volgende:
Doen ze toch ook?

ja ze leveren ook aardig wat (misplaatste) kritiek op ons, en als wij het zeggen dan is het rascisme of discrininazi


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 22-04-2004 21:15 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 21:11 schreef Curunír het volgende:
Het VB niet racistisch? Ze hebben nog steeds hun beruchte 70-puntenplan niet officieel afgezworen.
En ik denk dat de kiezer die voor een onafhankelijk Vlaanderen is, eerder op de NVA stemt. Die zijn veel meer bezig met Vlaanderen dan het VB, daar is immers het vreemdelingenstandpunt de hoogste prioriteit.





Errug simpel zoiets....
Nee, het Vlaams Blok is NIET racistisch, ze hangen officieel geen raciale theorieën aan, dat het vreemdelingenvraagstuk bij hun de hoogste prioriteit heeft maakt het nog steeds geen racistische partij.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-04-2004 21:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 21:07 schreef ElitE het volgende:
mogen ze wel zeggen, maar Nederlanders zijn GVD toch met meer mensen
het beleid van Frankrijk vind ik wel wat hebben, worden ze te extreem dan zetten we ze het land wel uit, maar ze mogen nog steeds hun mening uiten



wat die meer Nederlanders betreft, in sommige steden lijkt het er nauwelijks meer op. En het gaat niet alleen om het aantal maar om wie het hardst gilt. Endat brengt ions weer bij het Vlaams Blok. Want ik denk dat Heiden geljk heeft. Als je tegen multiculturaliteit bent wil niet per se zeggen dat je een rascist bent. Maar doordat bepaalde groepena altijd hard beginnen te gillen bij het uiten van enig kritiek op muticulturaliteit krijgen ze meer aandacht (en mogelijk uiteindelijk gelijk van de rechter). maar het VB is slechts een one-issue partij en daar hou ik niet van.

(en de Fransen hebben gelijk, maar dat is een andere topic die jij mag beginnen)
(en die Fransen hebben helemaal gelijk maar dat is weer een andere


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen