IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Het Vlaams Blok in de problemen.... Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-05-2004 12:33 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 mei 2004 12:28 schreef Jenje het volgende:
Pim rules helemaal geen eene fuck ... keidood, voor hem maar goed, want als hij echt de politiek ingegaan zou zijn, zou hij binnen 3 maanden door de mand vallen als pretentieuze kontenlikker van het nederlandse kampvolk


ik vrees dat je gelijk hebt, hoewel alle lpf stemmers lievers iets anders geloven


Je moeder.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 06-05-2004 23:33 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2004 9:10 schreef Chelman het volgende:
Siedemieter op jeiself uit Belgie! Jei niet aanpassen jei weg!

Haha, maar dat zal over mijn lijk zijn, en voor dat dat de grond raakt zullen er eerst aan de andere kant vallen. Vor onze (al zijn het zogezegde) vrijheden in Europa zijn er teveel offesr gemaakt om dit zomaar over ons hen te laten komen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 06-05-2004 23:33 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

.dubbelpost, ja, dit fokt me op

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 06-05-2004 23:34]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-05-2004 23:36 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2004 12:28 schreef Jenje het volgende:
Pim rules helemaal geen eene fuck ... keidood, voor hem maar goed, want als hij echt de politiek ingegaan zou zijn, zou hij binnen 3 maanden door de mand vallen als pretentieuze kontenlikker van het nederlandse kampvolk


Wat een onzin, ik denk dat hij wel degelijk de kennis had om een goed beleid neer te zetten. En dat kan je alleen al opmaken aan het feit dat veel partijen waaronder ook linkse zijn standpunten min of meer overnemen (Dus de ideen zijn niet uit de lucht gegrepen).Waar jou conclusie vandaan komt kan ik niet anders verklaren dan uit het mogelijke feit dat je rood bent.

[Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 06-05-2004 23:37]


"This one is older than shit, heavier than time!"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-05-2004 1:03 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 mei 2004 23:36 schreef 0Tolerence het volgende:
Wat een onzin, ik denk dat hij wel degelijk de kennis had om een goed beleid neer te zetten. En dat kan je alleen al opmaken aan het feit dat veel partijen waaronder ook linkse zijn standpunten min of meer overnemen (Dus de ideen zijn niet uit de lucht gegrepen).Waar jou conclusie vandaan komt kan ik niet anders verklaren dan uit het mogelijke feit dat je rood bent.

naja Pimmieboy( ) had wel goede standpunten, maar ik betwijfel of hij het waar had kunnen maken, als het niet aan hem lag, lag het wel aan zijn partijleden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-05-2004 4:08 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 mei 2004 23:36 schreef 0Tolerence het volgende:
Wat een onzin, ik denk dat hij wel degelijk de kennis had om een goed beleid neer te zetten. En dat kan je alleen al opmaken aan het feit dat veel partijen waaronder ook linkse zijn standpunten min of meer overnemen (Dus de ideen zijn niet uit de lucht gegrepen).Waar jou conclusie vandaan komt kan ik niet anders verklaren dan uit het mogelijke feit dat je rood bent.


ideeen en daadkracht zijn twee verschillende woorden


Je moeder.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-05-2004 8:37 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2004 4:08 schreef karnivoor het volgende:
ideeen en daadkracht zijn twee verschillende woorden


jajaja, kan wel zijn.. Maar hoe ga je dat meten als hij six feet under ligt. Er wordt veel gezeken op deze Pim, maar 1 ding is wel zeker dat de ideeen gewoon nodig waren zoals nu ook blijkt.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-05-2004 10:10 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 mei 2004 23:36 schreef 0Tolerence het volgende:
Wat een onzin, ik denk dat hij wel degelijk de kennis had om een goed beleid neer te zetten. En dat kan je alleen al opmaken aan het feit dat veel partijen waaronder ook linkse zijn standpunten min of meer overnemen (Dus de ideen zijn niet uit de lucht gegrepen).
FOUT! Fortuyn heeft zijn punten voor een heel groot deel bij andere partijen bij elkaar gejat alleen ze met een wat grotere bek gepresenteerd maar dat maakt het nog niet tot zijn punten.

Daarbij heeft hij ze weliswaar goed gejat maar in de meeste gevallen wist hij enekl de vinger op de zere plek te leggen in plaats van ook het medicijn aan te dragen. En een goed beleid neerzetten doe je met een goed programma en goede mensen om je heen, niet met een programma vol hyaten en jezelf omrings door mafketels. Op dat punt is het Vlaams Blok een heel stuk beter georganiseerd..

quote:
Waar jou conclusie vandaan komt kan ik niet anders verklaren dan uit het mogelijke feit dat je rood bent.



windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 21-05-2004 14:21 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

deze is ook goed:

Vlaams Blok-gemeenteraadslid schiet man dood en verwondt drie anderen na caféruzie

Een gemeenteraadslid voor het Vlaams Blok in Sint-Gilles-Waas, die verdacht wordt van drugsdealen, heeft bij een schietpartij in café PitStop aan de Provinciale Baan in Sint-Pauwels, een deelgemeente van Sint-Gillis-Waas, vannacht tussen 1 en 2 uur, vier mensen neergeschoten. De dader heeft ondertussen bekend.
Een van de slachtoffers overleefde de schietpartij niet, de drie anderen liggen nog in het ziekenhuis. Eén van hen kreeg een kogel in zijn long, een ander slachtoffer, een jongen van 17, verloor zijn oog.
Het dodelijk slachtoffer is de broer van de cafébaas, de 35-jarige Eddy Martens uit Stekene.
De verdachte zou na een ruzie uit het café Pit-Stop zijn buitengezet of weggegaan daarna zijn teruggekomen en op straat voor het café vier mensen lukraak hebben neergeschoten. Volgens het parket is er mogelijk druggebruik in het spel. De café-uitbater zou enkele cafégasten met drugs gesommeerd hebben zijn zaak te verlaten. Maar of de dader zelf gebruikte en of hij tijdens de schietpartij onder invloed was, is niet duidelijk.
De man wordt beschuldigd van moord met voorbedachten rade en drievoudige moordpoging. Naar alle waarschijnlijkheid wordt hij nog vandaag aangehouden.
Het partijbestuur van het Vlaams Blok zegt via de media te hebben vernomen dat een gemeenteraadslid van de partij de dader zou zijn van een schietpartij, woensdagnacht in Sint-Gillis-Waas.
"Uit de eerste onderzoeksdaden zou blijken dat het niet gaat om een politiek gemotiveerde daad, maar om een uit de hand gelopen caféruzie. Over meer gegevens beschikt het Vlaams Blok niet", aldus voorzitter Frank Vanhecke.
In de gegeven omstandigheden kan het partijbestuur van het Blok niet meer doen dan zijn oprecht medeleven te betuigen aan de slachtoffers en de familie van de slachtoffers, zo luidt het voorts. "Indien de informatie betreffende de dader bevestigd wordt, zal de betrokkene vanzelfsprekend onmiddellijk ontslagen worden als lid van de partij."


mvg wk10


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-11-2004 19:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Het Vlaams blok verboden als politieke partij

van Fok!

Vlaams Blok verboden als politieke partij

Het Hof van Cassatie in Brussel heeft bepaald dat het ultranationalistische Vlaams Blok een racistische organisatie is en niet door mag gaan als politieke partij. Het Hof moest oordelen of het arrest van de Gentse rechtbank, eerder dit jaar, bevestigd werd. De rechter in Gent bepaalde toen dat het Vlaams Blok zich schuldig maakt aan racisme en discriminatie.

Het Hof meent dat drie aan het Blok gelieerde stichtingen, waaronder de eigen omroep voor zendtijd voor derden op de publieke zender VRT, zich schuldig hebben gemaakt aan racisme. De uitspraak is bindend, er is nu geen hoger beroep meer mogelijk.

Het Vlaams Blok zal nu onder een nieuwe naam (waarschijnlijk Vlaams Belang of Vlaamse Liga) verder gaan en de meest extreme programmapunten schrappen. Uit peilingen bleek eerder dit jaar dat het Blok de populairste partij van België is.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-11-2004 19:39 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hmm niet echt democratisch

ik wil nu wel eens weten hoe het vlaams blok rasictisch is, de term word erg veel gebruikt maar is vrijwel nooit van toepassing. Nog weinig mensen beoordelen op grond van raciele verschillen(voor zover er rassen zijn).


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2004 22:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

of en partij rascistisch is is aan richtlijnen gebonde, en die eikel is daar over heen gegaan (en durft het dan met de moord op van Gogh te vergelijken).


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-11-2004 22:18 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hmm volgens mijn kloppen die richtlijnen dan niet discriminatie is wel/meer op zijn plaats


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-11-2004 22:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Dit is een walgelijke inbreuk op de vrijheid van meningsuiting.

Maar ja...ze hadden het kunnen weten bla bla.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-11-2004 22:37 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

De 2e partij van Nederland is dan ook te verbieden, vanwege het invoeren van de 'positieve actie'.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-11-2004 22:40 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Abu Jahjah of hoe spel je dat, wanneer gaat die geiteneuker racistisch verklaard worden?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 09-11-2004 22:42 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 19:06 schreef attila_de_hun het volgende:
Het Vlaams blok verboden als politieke partij

van Fok!

Vlaams Blok verboden als politieke partij

Het Hof van Cassatie in Brussel heeft bepaald dat het ultranationalistische Vlaams Blok een racistische organisatie is en niet door mag gaan als politieke partij. Het Hof moest oordelen of het arrest van de Gentse rechtbank, eerder dit jaar, bevestigd werd. De rechter in Gent bepaalde toen dat het Vlaams Blok zich schuldig maakt aan racisme en discriminatie.

Het Hof meent dat drie aan het Blok gelieerde stichtingen, waaronder de eigen omroep voor zendtijd voor derden op de publieke zender VRT, zich schuldig hebben gemaakt aan racisme. De uitspraak is bindend, er is nu geen hoger beroep meer mogelijk.

Het Vlaams Blok zal nu onder een nieuwe naam (waarschijnlijk Vlaams Belang of Vlaamse Liga) verder gaan en de meest extreme programmapunten schrappen. Uit peilingen bleek eerder dit jaar dat het Blok de populairste partij van België is.

Wat een apenland is dat soms hier
Ipv te veroordelen op de "pijnlijke" punten.

Ik stem er niet op, maar dit is allesbehalve democratisch. Want hoe men het ook draait of keert, veel van die VB'ers zijn heus geen domme boeren.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 09-11-2004 22:42 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 9 november 2004 22:40 schreef Greycloak het volgende:
Abu Jahjah of hoe spel je dat, wanneer gaat die geiteneuker racistisch verklaard worden?

Vraag ik me ook af maar Het Vlaams Blok moet ik ook niks van weten, ik zou zeggen, weg cordon, het Blok laten meeregeren en in een mum van tijd zijn er herverkiezingen


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 09-11-2004 22:42 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 22:42 schreef beli mawr het volgende:
Vraag ik me ook af maar Het Vlaams Blok moet ik ook niks van weten, ik zou zeggen, weg cordon, het Blok laten meeregeren en in een mum van tijd zijn er herverkiezingen

Denk je?, ik denk eerder dat je meer de personen/punten binnen het blok naar voren zal zien komen die wel degelijk onderbouwd zijn.

quote:
Op 9 november 2004 22:40 schreef Greycloak het volgende:
Abu Jahjah of hoe spel je dat, wanneer gaat die geiteneuker racistisch verklaard worden?

Wat mij betreft morgen.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 09-11-2004 22:44]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 09-11-2004 22:44 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 9 november 2004 22:42 schreef Gunman het volgende:
Wat mij betreft morgen.

Wat mij betreft deze nacht nog, die eikel mag wel meteen het land uitgezet worden, hij zal een beetje zeggen dat wij ons moeten aanpassen en als het ons niet aanstaat dat we moeten emigreren , dat slaat alles?

quote:
Op 9 november 2004 22:42 schreef Gunman het volgende:
Denk je?, ik denk eerder dat je meer de personen/punten binnen het blok naar voren zal zien komen die wel degelijk onderbouwd zijn.


Dan zullen ze misschien eens oplossingen zoeken voor de problemen die ze aankaarten.

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 09-11-2004 22:45]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 12-11-2004 14:27 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Vlaams Blok verbieden is denk ik het domste wat er is. Ik denk dat er een rechtse partij nodig is in de regering die rechtse relschoppertjes in bedwang houd. Wij hebben hier in Nederland niet echt een rechtse partij, mocht dat wel zo zijn dan denk ik dat al die moskeeën nu niet de fik ingingen. Waarom niet? Omdat het volk zich dan minder machteloos voelt. Er is hoop voor die mensen die het anders willen, zonder die hoop is alles verloren. Ik denk dan ook dat dit een slechte zet is. Bovendien: een rechtse partij kan haar partijleden erop wijzen zich normaal te gedragen. Stel dat hier in Nederland een rechtse partij in de regering zit: zij hebben leden. Zij kunnen hun leden oproepen normaal te doen en geen geweld of wat dan ook te gebruiken omdat dit smed is op de naam van de partij.

Of klinkt dit nu heel bizar


Kankerlul


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 12-11-2004 14:29 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 12 november 2004 14:27 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Vlaams Blok verbieden is denk ik het domste wat er is. Ik denk dat er een rechtse partij nodig is in de regering die rechtse relschoppertjes in bedwang houd. Wij hebben hier in Nederland niet echt een rechtse partij, mocht dat wel zo zijn dan denk ik dat al die moskeeën nu niet de fik ingingen. Waarom niet? Omdat het volk zich dan minder machteloos voelt. Er is hoop voor die mensen die het anders willen, zonder die hoop is alles verloren. Ik denk dan ook dat dit een slechte zet is. Bovendien: een rechtse partij kan haar partijleden erop wijzen zich normaal te gedragen. Stel dat hier in Nederland een rechtse partij in de regering zit: zij hebben leden. Zij kunnen hun leden oproepen normaal te doen en geen geweld of wat dan ook te gebruiken omdat dit smed is op de naam van de partij.

Of klinkt dit nu heel bizar

Het grote probleem met dat Vlaams Blok (of Vlaams Belang) is dat ze steeds maar zeggen wat de problemen zijn en zelf nooit op de proppen komen met oplossingen.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 12-11-2004 14:31 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2004 14:29 schreef beli mawr het volgende:
Het grote probleem met dat Vlaams Blok (of Vlaams Belang) is dat ze steeds maar zeggen wat de problemen zijn en zelf nooit op de proppen komen met oplossingen.


Tja, maar dat is nu eenmaal politiek. Ik denk alleen dat het geen slim idee is om zo'n partij te verbieden, reden heb ik al genoemd.


Kankerlul


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 12-11-2004 14:33 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 12 november 2004 14:31 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Tja, maar dat is nu eenmaal politiek. Ik denk alleen dat het geen slim idee is om zo'n partij te verbieden, reden heb ik al genoemd.

Soms is een rechtse partij idd nodig maar een partij als het Vlaams Blok ben ik liever armer dan rijker, oa al dat gehakketak over Vlaanderen onafhankelijk, België in twee, en noem maar op vind ik de reinste larie en apekool. Als je dat tot in het uiterste zou drijven (dat splitsen) zou je bijna allemaal stadstaten krijgen.

Het is netalsof er een partij zou bestaan in Nederland die Friesland buiten wil.

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 12-11-2004 14:35]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 12-11-2004 14:35 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2004 14:33 schreef beli mawr het volgende:
Soms is een rechtse partij idd nodig maar een partij als het Vlaams Blok ben ik liever armer dan rijker, oa al dat gehakketak over Vlaanderen onafhankelijk, België in twee, en noem maar op vind ik de reinste larie en apekool. Als je dat tot in het uiterste zou drijven (dat splitsen) zou je bijna allemaal stadstaten krijgen.


yeps is helemaal waar, voor de ideeën kun je het beter laten idd, voor de rust van het volk denk ik niet. wel moet je natuurlijk overwegen of een partij onschuldig is of niet, en ik geloof dat dat in dit geval niet zo was, 1 miljoen kiezer ofzo?
helaas moet je dan tot de conclusie komen dat die partij gevaarlij is voor België en zul jé niet snaders kunnen doen dan de partij verbieden. Maar wat met die 1 miljoen kiezers? Ik denk dat er een hoop onvrede is en extreem rechts alleen maar extremer zal worden. Ze kunnen niet niet meer in goede banen worden geleid.


Kankerlul


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen