IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Immortal Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-02-2004 21:13 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

neu... heb ze allemaal alweer weggetrade... niet 100% mijn ding


Je moeder.


Sloeber
Zoembas
Usericon van Sloeber
Posted 04-02-2004 16:23 by Sloeber Profiel van Sloeberhttp://home.planet.nl/~fuzzbass

quote:
Op 2 februari 2004 16:26 schreef Mark het volgende:
Ach, het is slechts een maandje of twee aan de late kant, ik heb erger gezien



Uit betrouwbare bron weet ik dat Jezebel al geruime tijd erg begaan is met Immortal en het waarschijnlijk eerder wist dan jullie dat Immmortal er vergoed mee gingen kappen, en niet, zoals bijvoorbeeld Aardschok meldde, een pauze zouden inlassen.

En als jij zegt "een maandje of twee" dan bevestigt dat mijn vermoeden dat je zelf ook niet helemaal up-to-date bent. Over de split-up van Immortal werd namelijk begin Augustus 2003 al gesproken.


Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-02-2004 16:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zorgt .. alleen is sarcasme haar vreemd merken we ..


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 04-02-2004 16:34 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 2 februari 2004 16:05 schreef Jezebel het volgende:
Het spijt me dat ik de brenger van slecht nieuws moet zijn. Net nog ff de website gecheckt (in aardschok stond het ook) en ze zijn er toch - tot mijn grote spijt - mee gestopt. HELAAS!! VERDOMME!!! RAAGGGHHH
Net zoals zoveel andere bands die ik goed vind.
De drummer zit tegenwoordig bij Hypocrisy (niet mijn favoriete band). En ik geloof dat de bassist bij Grimfist zit. En in Wurdulak zitten ook nog ex-leden. Maar dat klinkt natuurlijk niet als Immortal. Er kan maar 1 Immortal zijn...



Geniaal!

Immortal dus gestopt,


..."Hate can only create more hate"...


Skull
Usericon van Skull
Posted 04-02-2004 16:53 by Skull Profiel van Skullhttp://www.sammath.nl

quote:
Op 4 februari 2004 16:23 schreef Sloeber het volgende:
Uit betrouwbare bron weet ik dat Jezebel al geruime tijd erg begaan is met Immortal en het waarschijnlijk eerder wist dan jullie dat Immmortal er vergoed mee gingen kappen, en niet, zoals bijvoorbeeld Aardschok meldde, een pauze zouden inlassen.

En als jij zegt "een maandje of twee" dan bevestigt dat mijn vermoeden dat je zelf ook niet helemaal up-to-date bent. Over de split-up van Immortal werd namelijk begin Augustus 2003 al gesproken.


En niet lang nadat erover "werd gesproken" zijn ze ook daadwerkelijk uit elkaar gegaan. Wat de Aardschok schreef was in 1e instantie juist, want na het eerste persbericht was het ook nog niet duidelijk. De volgende maand berichtten ze echter van een tijdelijke stop, terwijl het op het moment dat die Aardschok uitkwam (+/- 2 weken na de plaatsing van dat bericht) al een definitief besluit was om Immortal op te doeken.

(Ook uit een "betrouwbare bron"... )


- Mutatis mutandis -


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-02-2004 17:09 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

who cares ze zijn gestopt, is er weer budget om interessantere bands te steunen


Je moeder.


Skull
Usericon van Skull
Posted 04-02-2004 17:16 by Skull Profiel van Skullhttp://www.sammath.nl

quote:
Op 4 februari 2004 17:09 schreef karnivoor het volgende:
who cares ze zijn gestopt, is er weer budget om interessantere bands te steunen

Mijn idee


- Mutatis mutandis -


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 04-02-2004 18:44 by Jezebel Profiel van Jezebel

quote:
Op 4 februari 2004 16:26 schreef Jenje het volgende:
Zorgt .. alleen is sarcasme haar vreemd merken we ..


Zeg es...ben jij in het dagelijks leven toevallig leraar nederlands??



Jerome
Usericon van Jerome
Posted 05-02-2004 12:16 by Jerome Profiel van Jerome

vind Immortal muzikaal wel goed eigenlijk, vooral de laatste paar albums lijken ze een soort eigen stijl ontwikkeld te hebben.

Alleen erg jammer dat ze die verkleedpartijen serieus bedoelen. Ik poep bijna in mijn broek van het lachen bij de voorkant van "Sons of..."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-02-2004 12:23 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Immortal heeft altijd al een eigen stijl gehad, beluister pure holocoust maar eens en vertel mij dan welke band/stijl ze daar nabootsen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 05-02-2004 12:38 by adder Profiel van adder

quote:
Op 5 februari 2004 12:16 schreef Jerome het volgende:
Alleen erg jammer dat ze die verkleedpartijen serieus bedoelen. Ik poep bijna in mijn broek van het lachen bij de voorkant van "Sons of..."



Ja, vond dat ook wat jammer aan ze. Muzikaal vond ik ze zeer zeker te pruimen. Maar om er nu mee in te zitten dat ze (weeral) gestopt zijn... naah.


Uit liefde voor ZM.


Jerome
Usericon van Jerome
Posted 05-02-2004 13:08 by Jerome Profiel van Jerome

quote:
Op 5 februari 2004 12:23 schreef kwelgeest het volgende:
Immortal heeft altijd al een eigen stijl gehad, beluister pure holocoust maar eens en vertel mij dan welke band/stijl ze daar nabootsen.


Wat ik bedoel is dat op de latere albums een duidelijker lijn zichtbaar werd...de laatste drie zijn duidelijk anders de eerste


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 28-02-2004 20:06 by Curunír Profiel van Curunír

Immortal vind ik ook best te pruimen, op de laatste twee albums na dan. "Battles In The North" en "Blizzard Beasts" zijn vind ik hun beste werken. En live zijn ze toch het bezien waard!
Minderpunten zijn de verkleedpartijen en de Popeye-stem van Abbath...


"I find your lack of faith disturbing."


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-02-2004 20:09 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 28 februari 2004 20:06 schreef Curunír het volgende:
Immortal vind ik ook best te pruimen, op de laatste twee albums na dan. "Battles In The North" en "Blizzard Beasts" zijn vind ik hun beste werken. En live zijn ze toch het bezien waard!
Minderpunten zijn de verkleedpartijen en de Popeye-stem van Abbath...




..."Hate can only create more hate"...


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 28-02-2004 20:20 by Borgia Profiel van Borgia

quote:
Op 28 februari 2004 20:06 schreef Curunír het volgende:
Immortal vind ik ook best te pruimen, op de laatste twee albums na dan. "Battles In The North" en "Blizzard Beasts" zijn vind ik hun beste werken. En live zijn ze toch het bezien waard!
Minderpunten zijn de verkleedpartijen en de Popeye-stem van Abbath...


Hmm..kon at the heart of winter, Damned in black en the sons of northern darkness best te pruimen


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 29-02-2004 13:59 by Jezebel Profiel van Jezebel

Immortal HEERSCHT.



Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 29-02-2004 14:10 by Meltdown Profiel van Meltdown

Zeker wel!
Pure Holocaust en At The Heart Of Winter rossen het hardst!


Jullie zijn allemaal negers!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 29-02-2004 14:32 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

absoluut zijn de oudere werken geniaal. Battles in the north op de I pod en met de trein door de besneeuwde bossen van Nederland rijden.. dat is een fijn moment


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 29-02-2004 15:55 by Jezebel Profiel van Jezebel

quote:
Op 29 februari 2004 14:32 schreef Cadaveria het volgende:
absoluut zijn de oudere werken geniaal. Battles in the north op de I pod en met de trein door de besneeuwde bossen van Nederland rijden.. dat is een fijn moment


Ik ben eens met damned in black op de achtergrond door de Jotunheimen heen gereden...En met at the heart of winter op de Trollstigsveien...

*Zucht*




Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 29-02-2004 15:58 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 29 februari 2004 15:55 schreef Jezebel het volgende:
Ik ben eens met damned in black op de achtergrond door de Jotunheimen heen gereden...En met at the heart of winter op de Trollstigsveien...

*Zucht*


Het leven kan zo goed zijn


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-02-2004 15:58 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 29 februari 2004 15:55 schreef Jezebel het volgende:
Ik ben eens met damned in black op de achtergrond door de Jotunheimen heen gereden...En met at the heart of winter op de Trollstigsveien...

*Zucht*




Sorry maar dat vind ik dus gewoon humor. Stond je ook met je blote buik boven een berg te poseren?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 29-02-2004 15:59 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 29 februari 2004 15:58 schreef Chelman het volgende:
Sorry maar dat vind ik dus gewoon humor. Stond je ook met je blote buik boven een berg te poseren?
drumstel in de rugzak


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 29-02-2004 16:08 by Jezebel Profiel van Jezebel

quote:
Op 29 februari 2004 15:58 schreef Chelman het volgende:
Sorry maar dat vind ik dus gewoon humor. Stond je ook met je blote buik boven een berg te poseren?


Als ik dat zou doen dan zie je alleen maar buik...geen berg...

Maar nee...het regende...

[Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 29-02-2004 16:09]



Sloeber
Zoembas
Usericon van Sloeber
Posted 29-02-2004 20:36 by Sloeber Profiel van Sloeberhttp://home.planet.nl/~fuzzbass

quote:
Op 29 februari 2004 16:08 schreef Jezebel het volgende:
Als ik dat zou doen dan zie je alleen maar buik...geen berg...

Maar nee...het regende...


Ik denk dat Horgh toch ietske meer buik heeft dan jij.........


Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal)


Pred
Usericon van Pred
Posted 14-06-2005 12:21 by Pred Profiel van Pred

Vraagje:
Ik heb ooit in een platenzaak in een tweedehandsbak een cd van immortal zien liggen, waarbij in het plastiek van het cd-doosje het oude immortal-logo "gemaakt", "gegoten", "gegraveerd" was. Ik heb hem toen niet gekocht ( waarom weet ik niet meer ) en ik weet ook de titel van die cd niet meer. Nu vraag ik mij achteraf wel af wat ik daar toen heb laten liggen . Is het iets zeldzaams ? Bij welke cd was het? Iemand moet het hier toch weten hoop ik!

Alvast bedankt!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen