IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Immortal Vorige pagina | Volgende pagina
Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 07-11-2001 21:53 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 7 november 2001 21:40 schreef Valorian666 het volgende:
Immortal is trouwens een van de weinige bands die geheel buiten de hele chaos in noorwegen met kerkenbranden, moord en grafschendingen, beschuldigingen van racisme, etc.. is gebleven.. Zelfs Satanisme wordt vrij moeilijk, op al het materiaal wat ooit is uitgekomen van Immortal staat maar EEN nummer met het woord Satan erin, ergens op Diabolical Fullmoon Mysticism..
..
Misschien dat ze daarom niet zo populair zijn in Noorwegen...



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-11-2001 21:55 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Daarom vind ik Immortal verheven boven al die "Oooeee ik ben so fucking evil" black metal bands, bij hun gaat het echt om een lekkere pot muziek neer te zetten. Want DAAR gaat het om, en niet om het imago van een band


lestat
I assume I need no introduction...
Usericon van lestat
Posted 07-11-2001 22:01 by lestat Profiel van lestathttp://www.aeternus-darkermonument.tk

[quote]Op 7 november 2001 10:45 schreef Valorian666 het volgende:
Er zit geen Ares bij Immortal.. Immortal bestaat uit ABBATH Doom Occulta, Iscariah en Horgh ,, horg is die gast met die vette pens in het hoesje van At the heart.. lol..[quote]

Nee dat snap ik,dat Ares niet in Immortal zit hij heeft wel met ze getourd als bassist,maar hij staat wel op de foto,en ter info vond ik wel dat ik dat even moest vermelden.
Voor wie het nog niet wist Ares is de zanger/gitarist van Aeternus,meer info over deze band op mijn website Aeternus Raven and Blood Pages.

[Dit bericht is gewijzigd door lestat op 07-11-2001 22:04]


God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 09-11-2001 9:14 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 7 november 2001 21:43 schreef NecRomantica het volgende:
ik zag trouwens op een site dat immortal en dark funeral met elkaar werden vergeleken
man die bands kan je niet met elkaar vergelijken en zeker nie qua teksten!(wat ze daar dus deden)
zeker niet, Immortal staat way bovenop dark funeral, dark funeral mochten willen dat ze immortal waren, (welke site was dat *knars knars* ?


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 09-11-2001 13:12 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 7 november 2001 22:01 schreef lestat het volgende:
Op 7 november 2001 10:45 schreef Valorian666 het volgende:
Er zit geen Ares bij Immortal.. Immortal bestaat uit ABBATH Doom Occulta, Iscariah en Horgh ,, horg is die gast met die vette pens in het hoesje van At the heart.. lol..

Nee dat snap ik,dat Ares niet in Immortal zit hij heeft wel met ze getourd als bassist,maar hij staat wel op de foto,en ter info vond ik wel dat ik dat even moest vermelden.
Voor wie het nog niet wist Ares is de zanger/gitarist van Aeternus,meer info over deze band op mijn website Aeternus Raven and Blood Pages.


Op welke foto staat Ares dan? AETERNUS RULEZ!! Ik ken shadows of old en wat daarna kwam niet echt, wil het nog steeds een keer horen, al denk ik niet dat ik het echt tof vind (aangezien een aantal mensen met een muzieksmaak die zeer op de mijne lijkt het niks vonden),, .. anyway.. Beyond the wandering moon & And so the night became heb ik enkele jaren terug gekocht op Double-LP's, erg mooi en maar 20 piek per stuk.. op stand van DAMNATION DIstribution..


Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 09-11-2001 20:51 by Duxmortem Profiel van Duxmortem

Heil

Oude Immortal Heerscht!! Diabolical fullmoon mysticism vind ik persoonlijk hun beste album. Pure holocaust5 kickt ook wel aars en battles en at the heart gaan wel. Blizzard beasts ken ik niet echt goed (kheb 'm zelf niet) en damned in black zuigt.


SCUM FUCK


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-11-2001 21:07 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Damned in Black is een drol idd

Ik ga voor 'Pure Holocaust' als het beste Immortal album, al is 'Diabolical Fullmoon Mysticism' daar erg dichtbij hoor. Maar hoe die melodieën op 'Pure Holocaust' verweven zijn terwijl ze doorrammen op hyperspeed, man... Storming through Red Clouds and Holocaustwinds!!!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 09-11-2001 22:32 by Snagger Profiel van Snagger

Pure holocaust heerscht idd mega! Toch vind ik at heart of the winter ook súper... is misschien niet zo'n hoog tempo maar 't klinkt allemaal lekker in de oren... en de hoes is schitterend!!!!!!


Ik, Wil Schuurman


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 09-11-2001 22:36 by Lord Morgoth Profiel van Lord Morgoth

Persoonlijk vind ik At the Heart of Winter hun beste album!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-11-2001 22:37 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

'At The Heart Of Winter' vind ik in ieder geval wel beter dan 'Battles in the North'. BitN is ook wel een cool album, maar doet een beetje... geforceerd aan. En AtHoW is zo schaamteloos.... METAL


lestat
I assume I need no introduction...
Usericon van lestat
Posted 10-11-2001 10:05 by lestat Profiel van lestathttp://www.aeternus-darkermonument.tk

quote:
Op 9 november 2001 13:12 schreef Valorian666 het volgende:
Op welke foto staat Ares dan? AETERNUS RULEZ!! Ik ken shadows of old en wat daarna kwam niet echt, wil het nog steeds een keer horen, al denk ik niet dat ik het echt tof vind (aangezien een aantal mensen met een muzieksmaak die zeer op de mijne lijkt het niks vonden),, .. anyway.. Beyond the wandering moon & And so the night became heb ik enkele jaren terug gekocht op Double-LP's, erg mooi en maar 20 piek per stuk.. op stand van DAMNATION DIstribution..


Nou dan zul je wat daarna komt ook wel gaaf vinden,mcd burning the shroud en sinds een week de nieuwe Ascension of Terror.
Wat betreft de foto,Ares is de gene aan de rechtse kant,zoals de volgorde aangeeft:Horgh,Abbath,Ares.



[Dit bericht is gewijzigd door lestat op 10-11-2001 10:06]


God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 10-11-2001 11:31 by Snagger Profiel van Snagger

Die nieuwe aeternus heerscht wel.. ik heb d'r een promotje van..


Ik, Wil Schuurman


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 10-11-2001 13:44 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Soon to be mine..






-= I long for Eternal Frost and Black Winters =- [Immortal - Cryptic Winterstorms]

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 10-11-2001 13:57]


lestat
I assume I need no introduction...
Usericon van lestat
Posted 11-11-2001 13:31 by lestat Profiel van lestathttp://www.aeternus-darkermonument.tk

quote:
Op 10 november 2001 11:31 schreef Snagger het volgende:
Die nieuwe aeternus heerscht wel.. ik heb d'r een promotje van..


Staat daar ook een thanklist op van Ares?dan zie je mijn naam daar tussen staan,ik was zeer vereerd.


God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 11-11-2001 14:23 by Snagger Profiel van Snagger

quote:
Op 11 november 2001 13:31 schreef lestat het volgende:
Staat daar ook een thanklist op van Ares?dan zie je mijn naam daar tussen staan,ik was zeer vereerd.


hoe dat ?


Ik, Wil Schuurman


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 11-11-2001 14:42 by Amarantha Profiel van Amarantha

quote:
Op 11 november 2001 14:23 schreef Snagger het volgende:
hoe dat ?
moet je even z'n website gaan bekijken...


No regrets and no remorse...


NagasH
Beer, It's your friend.
Usericon van NagasH
Posted 12-11-2001 15:31 by NagasH Profiel van NagasH

immortal rules


"Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn"


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-03-2002 22:42 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Was net op de IMMORTAL.NU site.. om even iets te checken .. ,.. blijken ze nog niet eens 'Sons of Northern Darkness' bij de discography te hebben toegevoegd..

Jammer is dat, als er duidelijk veel tijd en/of geld wordt uitgetrokken om een designsite te maken voor zo'n grote band, en deze vervolgens niet goed wordt bijgehouden.



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 26-03-2002 22:49 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 26 maart 2002 22:42 schreef Valorian666 het volgende:
Was net op de IMMORTAL.NU site.. om even iets te checken .. ,.. blijken ze nog niet eens 'Sons of Northern Darkness' bij de discography te hebben toegevoegd..

Jammer is dat, als er duidelijk veel tijd en/of geld wordt uitgetrokken om een designsite te maken voor zo'n grote band, en deze vervolgens niet goed wordt bijgehouden.


Ik betwijfel of Immortal die site zelf heeft gefinanciert. Ik kan me vaag herinneren, dat het eerder een unofficial site was, welke na goedkeuring van de band/label (?) official werdt. Toen is ook de nieuwe lay-out gekomen.

Nogmaal, ik geloof dat dat het was, maar ik kan het verkeerd hebben.

Die site vind ik trouwens redelijk onduidelijk, en ik snap niet waarom ze het menu vast aan elke pagina gemaakt hebben.



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-03-2002 23:04 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 26 maart 2002 22:49 schreef Vargen666 het volgende:
Ik betwijfel of Immortal die site zelf heeft gefinanciert. Ik kan me vaag herinneren, dat het eerder een unofficial site was, welke na goedkeuring van de band/label (?) official werdt. Toen is ook de nieuwe lay-out gekomen.

Nogmaal, ik geloof dat dat het was, maar ik kan het verkeerd hebben.

Die site vind ik trouwens redelijk onduidelijk, en ik snap niet waarom ze het menu vast aan elke pagina gemaakt hebben.


Tsja.. ik vind het ook een brakke site.. onoverzichtelijk.. er zijn een paar hoofdcatagorien zoals 'bands' en 'music' .. pas na daarop te hebben geklickt weet je wat er te vinden is.. dus als je snel even iets zoekt moet je je eerst gaan inleven in de maker van de site om te bedenken wat waar staat.

Anyway.. mooie site, knap in elkaar gezet, maar ik had toch liever gewoon een frame-achtige site gezien..

Wat vind je van de MAYHEM site (www.thetruemayhem.com)


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 26-03-2002 23:17 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Hmm, die www.thetruemayhem.com doet het niet meer klaarblijkelijk?

Maar die is op zich wel overzichtelijker. Vind hem er alleen kut uitzien. Lelijk al die vlammen. Is meer een site voor een salsabar.



Witchking
Usericon van Witchking
Posted 26-03-2002 23:20 by Witchking Profiel van Witchking

Lol, een salsa bar.
Maar Immortal heerscht ! Laatste album vind ik erg goed. En ik vind At The Heart Of Winter het beste album, het titelnummer is gewoon te goed !.


Holy shit Batman...err...Horgh, there is a sale on corpse paint at the Black Metal supply store!!!

Sorry, kon het niet laten

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 26-03-2002 23:29]


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 27-03-2002 0:09 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

Ik vind werkelijk alles fantastisch wat Immortal gemaakt heeft! er is geen 1 album wat ik klote vind! Immortal is de black metal band!!!!!!!!!!!!!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-03-2002 1:55 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/



Wie heeft er hier op ZM een -bier-pens(je) zodat ie ook zo'n buikplaatje kan gebruiken om de boel nog een beetje plat te houden?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-03-2002 1:55]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 27-03-2002 16:46 by Styhn Profiel van Styhnhttp://n/a

Ik ga op Wâldrock Immortal live aanschouwen en daar zie ik zeer naar uit. Kvind Immortal echt geweldig. Pure Holocaust is gewoon geniaal maar At The Heart Of Winter vind ik ook een meesterplaat, net als de rest trouwens


11.45: restate my assumptions


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen