IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Immortal Vorige pagina | Volgende pagina
herr
Usericon van herr
Posted 26-05-2008 11:17 by herr Profiel van herr

Goede plaat in ieder geval hoewel Pure Holocaust hier favoriet is. Die heeft de perfecte Immortal sound.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-05-2008 17:06 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

Klopt, Abbath heeft wel "Battles in the north" ingedrumd.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 17-04-2009 1:25 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Immortal - Begin Recording New Album

According to a short message posted by the band's management on the official Immortal website, the Norwegian black metallers have commenced recording their new album:

"Immortal hordes!

The band has started to record the upcoming album!
They will be working in both Grieghallen and Abyss studios this time."


Ben benieuwd


Faustian Spirit of the Earth


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-04-2009 8:02 by Staalman Profiel van Staalman

Ik ben nu al benieuwd naar de cover foto's...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 17-04-2009 8:05 by Pausmobiel Profiel van Pausmobiel

Ik ben benieuwd naar alles, behalve de muziek van de band. Alhoewel ik de latere cd's wel trek, One bye One!


verstikking
Usericon van verstikking
Posted 17-04-2009 8:25 by verstikking Profiel van verstikkinghttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Geweldige band . Hoewel ik het laatste album minder vond dan voorgaand materiaal, toch niet slecht.



underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 17-04-2009 8:41 by underkoffer Profiel van underkofferhttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

gelukkig wel Abyss studio..... Meestal goed teken...


Vind ik ook niet


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 17-04-2009 9:21 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 17 april 2009 8:41 schreef underkoffer het volgende:
gelukkig wel Abyss studio..... Meestal goed teken...


Vind je? Op een paar platen van Marduk na vind ik al die platen die uit Abys komen productioneel identiek klinken. Overgeproduceerde, digitale meuk, dat is het. De gitaren missen definitie, de drums zijn krachteloos en als er keyboards te horen zijn klinkt het als een galmbak.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-04-2009 9:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik denk dat ze de Hypocrisy - Virus-sound willen


signature


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 17-04-2009 9:38 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Als het in de lijn van Sons of Northern Darkness ligt ben ik iig blij. Gave plaat blijft dat. :D


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 17-04-2009 9:43 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 17 april 2009 1:25 schreef cataclysm child het volgende:
Ben benieuwd


+1

Sons Of Northern Darkness vond ik geweldig


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


ErikdePerik
...en ik doe woody woodpecker na.
Usericon van ErikdePerik
Posted 17-04-2009 10:14 by ErikdePerik Profiel van ErikdePerik

quote:
Op 17 april 2009 9:38 schreef Mottighaerd het volgende:
Als het in de lijn van Sons of Northern Darkness ligt ben ik iig blij. Gave plaat blijft dat. :D


Hey is jouw user icon nou ook stug een kindertekening van Immortal? Waar heb je die vandaan?


MC Hammer Smashed Face


Silence
Usericon van Silence
Posted 17-04-2009 11:07 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 17 april 2009 9:38 schreef Mottighaerd het volgende:
Als het in de lijn van Sons of Northern Darkness ligt ben ik iig blij. Gave plaat blijft dat. :D

+ 1, nieuwsgierig!


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 17-04-2009 11:22 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 17 april 2009 10:14 schreef ErikdePerik het volgende:
Hey is jouw user icon nou ook stug een kindertekening van Immortal? Waar heb je die vandaan?


Nee, het is een bandpic van hen waar iemand haarstrikjes en rokken met kant in heeft gefotosoept. "Sons of Northern Frillyness!"
Ooit eens tegengekomen op internet en opgeslagen.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 17-04-2009 11:59 by underkoffer Profiel van underkofferhttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

quote:
Op 17 april 2009 9:21 schreef Count Usher het volgende:
Vind je? Op een paar platen van Marduk na vind ik al die platen die uit Abys komen productioneel identiek klinken. Overgeproduceerde, digitale meuk, dat is het. De gitaren missen definitie, de drums zijn krachteloos en als er keyboards te horen zijn klinkt het als een galmbak.


Hmm.. nou, ik heb een aantal schijfjes staan die daar zijn opgenomen, of afgemixt, maar vind het over het algemeen wel aardig meevallen (lees sterke schijven !). Misschien wel ietwat overgeproduceerd, maar ik ben ook niet echt fan van het hele rauw, er mag van mij best wat productie bij komen.. Ach, en ik ben een stuk minder kritisch dan menigeen hier, denk ik..


Vind ik ook niet


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 17-04-2009 14:07 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 17 april 2009 9:21 schreef Count Usher het volgende:
Vind je? Op een paar platen van Marduk na vind ik al die platen die uit Abys komen productioneel identiek klinken. Overgeproduceerde, digitale meuk, dat is het. De gitaren missen definitie, de drums zijn krachteloos en als er keyboards te horen zijn klinkt het als een galmbak.

+1

Grieghallen heerscht het meest voor black metal, de sfeer daar gecr-eerd op platen van bv emperor en oudere immortal is zo KOUD!


Dear dirty delightful old drunken old days


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-04-2009 14:14 by M. Profiel van M.

Ik vind de Necromorbus studio's (Funeral Mist, Watain, Zarathustra...) een waardige opvolger van Grieghallen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 17-04-2009 14:19 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Funeral mist gaat volledig aan mij voorbij, daar kan ik niets mee (ben je het vast niet mee eens), ook of misschien juist productioneel niet. Die andere twee trek ik een stuk beter.


Dear dirty delightful old drunken old days


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 17-04-2009 14:40 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 17 april 2009 14:14 schreef M. het volgende:
Ik vind de Necromorbus studio's (Funeral Mist, Watain, Zarathustra...) een waardige opvolger van Grieghallen.


Kijk, dat vind ik dus ook. Alle platen die uit Necromorbus komen klinken rauw en toch vrij gedefinieerd. Een eigen soort galm ook.
Bovendien is 't niet eens zo'n dure studio. mooi meegenomen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-04-2009 15:20 by spectre Profiel van spectre

Rauw me reet, het klinkt voor geen meter.
In de slaapkamer met een set myfirstmics krijg je hetzelfde resultaat man


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 17-04-2009 15:35 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 17 april 2009 15:20 schreef spectre het volgende:
Rauw me reet, het klinkt voor geen meter.
In de slaapkamer met een set myfirstmics krijg je hetzelfde resultaat man


Niet iedereen is idolaat van een klinisch "devoid of all life" geluid.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-04-2009 15:53 by spectre Profiel van spectre

Daar heb ik het ook niet over


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 17-04-2009 20:06 by meatgrinder Profiel van meatgrinderhttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Yeah, een nieuwe cd van immortal. Daar kijk nou naar uit.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-04-2009 12:58 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Hopelijk haalt ie het niveau van At the heart of winter; wat een briljante plaat is dat zeg

Hebben mensen de opname van hun optreden op Graspop 2008 gezien? -Die tent druipt van het zweet in de zinderende hoogzomertemperatuur; Abbath: "Let's embrace the cold"


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Silence
Usericon van Silence
Posted 18-04-2009 13:08 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 18 april 2009 12:58 schreef Mutilator het volgende:
Hopelijk haalt ie het niveau van At the heart of winter; wat een briljante plaat is dat zeg

Hebben mensen de opname van hun optreden op Graspop 2008 gezien? -Die tent druipt van het zweet in de zinderende hoogzomertemperatuur; Abbath: "Let's embrace the cold"
haha, ja dat was wel erg droog

Sowieso, wat een droge gast. Op wacken 2007, gewoon een nummer halfverwege stoppen.
Abbath: "FUCK YOU"
publiek: yeaah!
hij: "What the fuck?"
en weer verder spelen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen