IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Immortal Vorige pagina | Volgende pagina
draconian power
Usericon van draconian power
Posted 06-09-2002 17:49 by draconian power Profiel van draconian power

quote:
Op 6 september 2002 10:42 schreef Inside-Lie het volgende:
Ja, die heb ik wel, maar ik heb hem thuis liggen (zit nu op school), ik zal hem zo snel mogelijk posten.

Dat is trouwens dezelfde show als die op de nooit uitgegeven homevideo uit 1993: Descending Into Darkness, ik heb hem op audio CD, Video CD en VHS, mocht je nog interesse hebben.

Ik heb nog veeels te weinig vinyl van Immortal, zoek nog veel


U zeit geweldig wacht met spanning af


Let´s bring back the METAL


The mighty reaper
A Jedi's strengthflows from the Force
Usericon van The mighty reaper
Posted 06-09-2002 18:33 by The mighty reaper Profiel van The mighty reaper

hee, Zelian het blijkt dat jij de limited edition van BitN hebt (van je page) kan ik hem niet van jou kopen.(of ruilen maar ik heb niet echt interresant cd's)


Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!!


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 08-09-2002 13:15 by Inside-Lie Profiel van Inside-Liehttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 6 september 2002 18:33 schreef The mighty reaper het volgende:
hee, Zelian het blijkt dat jij de limited edition van BitN hebt (van je page) kan ik hem niet van jou kopen.(of ruilen maar ik heb niet echt interresant cd's)


Ik eerst! Ik eerst! Ik eerst!

quote:
Op 6 september 2002 17:49 schreef draconian power het volgende:
U zeit geweldig wacht met spanning af


Ooops, ben ik het vergeten , ik zoek het thuis meteen effe op, ik ga het morgen posten. Waar heb je het voor nodig als ik vragen mag?

[Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 08-09-2002 13:16]


The mighty reaper
A Jedi's strengthflows from the Force
Usericon van The mighty reaper
Posted 08-09-2002 17:01 by The mighty reaper Profiel van The mighty reaper

Ik Eerst ik kwam met de oproep....


Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!!


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 08-09-2002 17:06 by Volthor Kahn Profiel van Volthor Kahn

immortall = grappig


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-09-2002 17:14 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Immortal = Old Skool Black Metal.


draconian power
Usericon van draconian power
Posted 08-09-2002 17:58 by draconian power Profiel van draconian power

quote:
Op 8 september 2002 13:15 schreef Inside-Lie het volgende:
Ik eerst! Ik eerst! Ik eerst!



Ooops, ben ik het vergeten , ik zoek het thuis meteen effe op, ik ga het morgen posten. Waar heb je het voor nodig als ik vragen mag?


ben toevallig op een aantal videoclips gestuit op het net maar weet niet de volledige set die ze gespeeld hebben en heb ff rondgesnuffeld maar kan geen tracklist vinden.
gooit het anders maar op icq of e-mail draconianpower@hotmail.com


Let´s bring back the METAL


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 09-09-2002 9:29 by Inside-Lie Profiel van Inside-Liehttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 8 september 2002 17:58 schreef draconian power het volgende:
ben toevallig op een aantal videoclips gestuit op het net maar weet niet de volledige set die ze gespeeld hebben en heb ff rondgesnuffeld maar kan geen tracklist vinden.
gooit het anders maar op icq of e-mail draconianpower@hotmail.com


Hey,

Hier is de tracklist 'al', live vanaf school, gegegege...

1) Unsilent Storms In The North Abyss
2) Call Of The Wintermoon
3) A Sign For The Norse Hordes To Ride
4) The Sun No Longer Rises
5) Unholy Forces Of Evil
6) Pure Holocaust
7) Flaming Abbath

Dat laatste is niet zo interessant als je de audio versie hebt, want dat is dus Abbath die aan het vuurspugen is. Mocht je hem helemaal willen, drop me maar een e-mailtje en we werken wel wat uit.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 09-09-2002 17:37 by wladimir Profiel van wladimir

Wat is eigenlijk de inspiratie voor de Immortal lyrics?
Toch ook wel Noorse dingen?
En veel winter..


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 09-09-2002 17:39 by Witchking Profiel van Witchking

Winter, Battles en Noorse dingen ja. (longboats enz...)


Enigma
Usericon van Enigma
Posted 09-09-2002 18:24 by Enigma Profiel van Enigma

Dat was toch iets met blashyrkh ofzo?
Een speciale plek ofzo iets... flix, weet jij 't toevallig ?


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 09-09-2002 18:59 by Inside-Lie Profiel van Inside-Liehttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 9 september 2002 18:24 schreef Enigma het volgende:
Dat was toch iets met blashyrkh ofzo?
Een speciale plek ofzo iets... flix, weet jij 't toevallig ?


Het draaid eigenlijk allemaal om Blashyrkh. Dat is een denkbeeldige wereld waarin de leden van Immortal zich in bevinden (uiteraard niet echt ). Het is iets spiritueels, maar niet zo in de zin van 'zweverig'. Daar zijn de meeste teksten op gebaseerd.


Enigma
Usericon van Enigma
Posted 09-09-2002 19:09 by Enigma Profiel van Enigma

Ow, en ik maar denken dat ze teveel paddo's gebruiken


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 09-09-2002 22:40 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 6 september 2002 18:33 schreef The mighty reaper het volgende:
hee, Zelian het blijkt dat jij de limited edition van BitN hebt (van je page) kan ik hem niet van jou kopen.(of ruilen maar ik heb niet echt interresant cd's)


Euhm..... Zelian... ben ik dat?
Maar op mijn homepage staat wel info over een limited edition van BitN, maar die heb ik niet zelf. Ik heb alleen de standaard digipack (die sommige mensen zelfs niet hebben ghehehehe)


Zenial


The mighty reaper
A Jedi's strengthflows from the Force
Usericon van The mighty reaper
Posted 10-09-2002 11:03 by The mighty reaper Profiel van The mighty reaper

Uhm Zelian ahhahaha sorry.... Maar dat is dus die digipack met de drie bonus nummers van Diabolical Fullmoon Mystism. misschien verkeerd geschreven(kut naam) Maar in dat album ben ik ook wel geinterreseert....??? Dus wil ook best van je kopen of misschien ruilen maar ik heb niet echt interresante cd's..... Anders mail je me maar ff.......(jurrien_van_der_bent@hotm......)


Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!!


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 10-09-2002 12:21 by Inside-Lie Profiel van Inside-Liehttp://www.inside-lie.tk

Argh.... Zenial, das gemeeeeheeeheeeeeen!! Maar ik heb nu misschien iemand gevonden die een Battles In The North digipack wil verkopen... EINDELIJK!

En verder, het is zijn geen bonus tracks van Diabolical Fullmoon Mysticism album, maar van de eerste EP Diabolical Full Moon Mysticism (merk de spatie op ). En ik heb die wel een aantal keren op mijn lijstje staan. Trouwens, een onnuttig feitje, die drie bonustracks staan ook op de Russische import CD's, die geen digipacks zijn.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 10-09-2002 14:08 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

ghehehe eindelijk.

Maar Reaper, nogmaals, ik heb niet die digipack met bonustracks. Ik zal opletten of ik hem nog eens in tweedehands winkels of op platenbeurzen ofzo zie liggen, en dan mogen jij en flix er wel op bieden


Zenial


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 10-09-2002 15:50 by Inside-Lie Profiel van Inside-Liehttp://www.inside-lie.tk

Zeg es ehh Zenial, das niet eerlijk heh!! Trouwe bezoeker van je site heeft toch wel voorrang??


The mighty reaper
A Jedi's strengthflows from the Force
Usericon van The mighty reaper
Posted 10-09-2002 16:17 by The mighty reaper Profiel van The mighty reaper

Haahahahahah lol Maar Zenial bedankt dat je toch naar het album zult kijken..!!!


Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-10-2002 13:30 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Immortal gaat ook met de tijd mee...


Het Battles.. shirt is tegenwoordig in kleur verkrijgbaar..



[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 19-10-2002 13:30]


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 19-10-2002 13:31 by Volthor Kahn Profiel van Volthor Kahn

hahaha
wat zijn die immortal lui gaaf zeg
ik lig altijd helemaal dubbel als ik ze zie of hoor


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-10-2002 14:42 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

Ik ben nog steeds (en zal dat altijd ook blijven of er moeten hele rare dingen gebeuren!) weg van deze band. NIet alleen om het feit dat ze een gigantisch lekkere frontman hebben maar ook omdat ze naar mijn smaak goeie muziek maken. Op nummers als blashyrk kan ik helemaal van deze wereld afglijden. Dat tussen stuk, de grunt daarna. geweldig gewoon. Helaas vind ik de nieuwere albums een stuk minder pakkend en wat eentonig worden. Maar het oude werk heerscht enorm


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 19-10-2002 14:44 by Volthor Kahn Profiel van Volthor Kahn

heb je die kerel z'n tanden wel eens gezien in die clip van blashyrk??


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-10-2002 14:45 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 19 oktober 2002 14:44 schreef Volthor Kahn het volgende:
heb je die kerel z'n tanden wel eens gezien in die clip van blashyrk??
ja, beetje smile tandpoeder gebruiken en tadaaaa. Tegenwoordig valt dat wel mee hoor!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 19-10-2002 14:46 by Volthor Kahn Profiel van Volthor Kahn

het lijkt net of ie 2 rijen tanden achter elkaar heeft
het ziet erin ieder geval raar uit


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen