IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Slayer + Slipknot 21/10/04 Ahoy Rotterdam Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-10-2004 13:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 13:39 schreef Scot het volgende:
Daarvoor hebben ze twee keer in Paradiso gespeelt met Venom en Exodus ('83) en ook met Metallica, goeie ouwe tijd


Heeft slayer ooit een keer tesamen met metallica opgetreden in Nederland? Dat kan ik me niet herinneren jammer genoeg (ik dacht wel dat Metallica in het voorprogramma van Twisted sister in de paradiso heeft gestaan).
Ik herinner me nog wel dat toendertijd op de Aardschokdag slayer, metallica en anthrax zouden spelen (maar dat werd afgelast door het overlijden van Cliff Burtonn).

Maar goed: vroeger was idd alles beter


Scot
Usericon van Scot
Posted 22-10-2004 13:58 by Scot Wijzig reactieProfiel van ScotQuote dit bericht

Tussen 83 en 85 heeft Metallica diverse optredend gedaan, met oa Tank en TS maar ook...Slayer. Ach, niet alles was beter Slayer helaas wel in mijn ogen


Eli Baltuti Ima''Idu Mituti


disposable hero
Usericon van disposable hero
Posted 22-10-2004 16:07 by disposable hero Wijzig reactieProfiel van disposable heroQuote dit bericht

Het optreden van Metallica in Paradiso was op 7-12-1984.
Het optreden van Slayer in Paradiso was op 23-6-1985.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-10-2004 16:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 13:58 schreef Scot het volgende:
Ach, niet alles was beter Slayer helaas wel in mijn ogen


Interpunctie ook.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 22-10-2004 16:28 by Meester Wijzig reactieProfiel van MeesterQuote dit bericht

Leuk concert. Mastodon gemist, sliknot was wel lachen en slayer was gaaf.


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 22-10-2004 17:10 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Mastodon was zeer tof. 20 minuten was veel te kort natuurlijk.

Bij Slipknot ben ik destijds op Dynamo weggelopen en had eigenlijk verwacht dat ik het nu wat meer zou kunnen waarderen. Nou nee, dus....wat een kut band is dat live zeg.

Slayer had toch (voor hun doen) een behoorlijke leuke set. 1 nummer van de laatste plaat als ik me niet vergis en de rest gewoon oud beuk werk. Alleen voor die 40 euro had men wel wat langer dan een dik uur mogen spelen maar goed....

En dan die onmogelijke files op de terug weg.......tering. Gewoon kilometer afgelegd in een uur !!



Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 22-10-2004 17:43 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 17:10 schreef Henke het volgende:
Mastodon was zeer tof. 20 minuten was veel te kort natuurlijk.

Bij Slipknot ben ik destijds op Dynamo weggelopen en had eigenlijk verwacht dat ik het nu wat meer zou kunnen waarderen. Nou nee, dus....wat een kut band is dat live zeg.

Slayer had toch (voor hun doen) een behoorlijke leuke set. 1 nummer van de laatste plaat als ik me niet vergis en de rest gewoon oud beuk werk. Alleen voor die 40 euro had men wel wat langer dan een dik uur mogen spelen maar goed....

En dan die onmogelijke files op de terug weg.......tering. Gewoon kilometer afgelegd in een uur !!


Ik vond mastodon niet echt super, ze doen me op een of andere manier denken aan machine head


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 22-10-2004 17:55 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Mastodon was wel Tof Slipknot was super,Echt helemaal de tering in gezweten in die Pit Echt Tof!

En Slayer was gewoon klote Geluid stond VEEL te hard,En ze maakten geen indruk mdat Slipknot de show al had gestolen
Ben daarom ook weggegaan onder Slayer en geen File gehad


"Sehnsucht"


de laar
Usericon van de laar
Posted 22-10-2004 18:26 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Het is toch niet te geloven dat je in het publiek daadwerkelijk Slipknotfans aantreft gekleed in overal en masker! Belachelijke vertoning! Mastodon was echter een aangename verrassing (ik had ze nog nooit gehoord) en Slayer speelde helaas te kort. Wel tof dat ze Hallowed point weer eens hebben gespeeld trouwens.


disposable hero
Usericon van disposable hero
Posted 22-10-2004 18:43 by disposable hero Wijzig reactieProfiel van disposable heroQuote dit bericht

slipNOT !


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 22-10-2004 18:44 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Jullie kunnen alles zeggen maar ik vond slipknot een rete gave show hebben!


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Orion
Usericon van Orion
Posted 22-10-2004 18:50 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 17:43 schreef Botzwaard het volgende:
Ik vond mastodon niet echt super, ze doen me op een of andere manier denken aan machine head


laat je nakijken


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 22-10-2004 18:59 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 18:50 schreef Orion het volgende:
laat je nakijken


Het is maar de mening van 1 persoon


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-10-2004 19:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Jammmer dat de merch zo duur was. Ik hoorde dat een mastodon shirt 30 eurie was (15 dollar op de website), dat is dus 2 keer zo duur als bij een normaal concert.

Heb gisteravond op de bank thuis wel even een traantje gelaten. Maar goed, op naar April!


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 22-10-2004 19:15 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 22 oktober 2004 18:44 schreef Botzwaard het volgende:
Jullie kunnen alles zeggen maar ik vond slipknot een rete gave show hebben!


Show hebben ze idd, maar ik koop altijd nog een cd als ik de muziek leuk vind en niet omdat toevallig de show leuk is.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-10-2004 19:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 18:26 schreef de laar het volgende:
Het is toch niet te geloven dat je in het publiek daadwerkelijk Slipknotfans aantreft gekleed in overal en masker! Belachelijke vertoning!


Zoeits als blekkies in Leer, Spikes en Paint?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-10-2004 20:01 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 22 oktober 2004 19:14 schreef ghoulliette het volgende:
Jammmer dat de merch zo duur was. Ik hoorde dat een mastodon shirt 30 eurie was (15 dollar op de website), dat is dus 2 keer zo duur als bij een normaal concert.

Heb gisteravond op de bank thuis wel even een traantje gelaten. Maar goed, op naar April!
Daar kan mastodon niets aan doen, ze mogen niet onder de prijs van slayer gaan zitten.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-10-2004 22:19 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 oktober 2004 17:55 schreef Rammsteiner het volgende:
En Slayer was gewoon klote Geluid stond VEEL te hard
Van welke planeet kom jij? Na 3 nummers Slipknot achterin de zaal gevolgd te hebben, waren mijn trommelvliezen aan gort. Een heel optreden Slayer vanaf ongeveer rij 20 hebben mijn oren uitstekend doorstaan.

Slayer was gewoon de band van de avond, het bier smaakte maar het blijft natuurlijk Heineken en Chelman heerscht. Punt.



arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-10-2004 23:47 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 22 oktober 2004 17:55 schreef Rammsteiner het volgende:
En Slayer was gewoon klote Geluid stond VEEL te hard,

Klagen bij een (metal)concert over het harde geluid is hetzelfde als bij de burgerking gaan eten en klagen over het vette voedsel.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-10-2004 3:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 20:01 schreef arrebar het volgende:
Daar kan mastodon niets aan doen, ze mogen niet onder de prijs van slayer gaan zitten.

dat weet ik, daarom wacht ik ook tot april


Orion
Usericon van Orion
Posted 23-10-2004 9:09 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

waar speelt mastodon in april dan?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 23-10-2004 10:27 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Ja, dat zou ik ook graag willen weten



arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 23-10-2004 10:38 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Disciple
War Ensemble
At Dawn They Sleep
Fight Til Death
Mandatory Suicide
Hallowed Point
Dead Skin Mask
Seasons In The Abyss
Chemical Warfare
Hell Awaits
South Of Heaven
Angel of Death
Postmortem
Raining Blood

Klopt het dat dit de setlist was die slayer had?


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-10-2004 14:03 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2004 10:27 schreef Henke het volgende:
Ja, dat zou ik ook graag willen weten
onder andere in Doornroosje Nijmegen


Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 23-10-2004 14:19 by Meester Wijzig reactieProfiel van MeesterQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 22:19 schreef Judge M. het volgende:
Van welke planeet kom jij? Na 3 nummers Slipknot achterin de zaal gevolgd te hebben, waren mijn trommelvliezen aan gort. Een heel optreden Slayer vanaf ongeveer rij 20 hebben mijn oren uitstekend doorstaan.

Slayer was gewoon de band van de avond, het bier smaakte maar het blijft natuurlijk Heineken en Chelman heerscht. Punt.
je oren wennen aan het geluid he. Ik merkte wel dat bij slayer het geluid harder stond, wat verder geen enkel probleem was


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen