IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Slayer + Slipknot 21/10/04 Ahoy Rotterdam Vorige pagina | Volgende pagina
einsatzcommando
Orval
Usericon van einsatzcommando
Posted 21-10-2004 10:52 by einsatzcommando Wijzig reactieProfiel van einsatzcommandoQuote dit berichthttp://www.enfeeble.nl

Ik heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!!!

SLAYORRRRRR!!!!!!!!!!!!

@Arrebarretje, ik vertrek om half zes van centraal. Mocht je mee willen of nog zin hebben in een pilsje... dan heb je mijn nummer.


Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-10-2004 12:37 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ik hoop voor iedeen die voor Slayer gaat, dat Tommy een beetje bij stem is en dat Dave op het juiste moment op zijn velletjes slaat.....daar ontbreekt het de laatste jaren een beetje aan.

Is het al duidelijk wie als laatste speelt?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-10-2004 14:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik hoop dat ik op tijd wegkom hier.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 21-10-2004 14:56 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

yes, vanavond



disposable hero
Usericon van disposable hero
Posted 21-10-2004 14:57 by disposable hero Wijzig reactieProfiel van disposable heroQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2004 12:37 schreef Spirit In Black het volgende:
ik hoop voor iedeen die voor Slayer gaat, dat Tommy een beetje bij stem is en dat Dave op het juiste moment op zijn velletjes slaat.....daar ontbreekt het de laatste jaren een beetje aan.

Is het al duidelijk wie als laatste speelt?


SLAYER is headliner !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-10-2004 14:58 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2004 14:57 schreef disposable hero het volgende:
SLAYER is headliner !


dat was niet de vraag.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


MystuS
Usericon van MystuS
Posted 21-10-2004 15:17 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2004 21:07 schreef ghoulliette het volgende:
slayer is in principe de headliner van de hele tour.



Nee hoor.
Na gisteravond uitgebreid te hebben nageborreld met Dave Lombardo, en deze vraag uiteraard ook te hebben gesteld, heb ik het volgende antwoord gekregen van hem.
Slayer speelt vanavond als laatste, maar ze zijn niet "in principe" de headliner van de tour. De beide management-teams van Slipknot en Slayer zijn rond de tafel gaan zitten en hebben bepaalde afspraken gemaakt over wie er in welk land als laatste speelt. Dat verschilt dus per land. Waar dat aan ligt? Het management.


Drummer nodig?


Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 21-10-2004 16:45 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

Ik heb begrepen dat ze soms "verkoopcijfers van de laatste periode (wat voor mij ongedefinieerd is)" als voorwaarde hanteren met wat betreft het headlinen van deze tour.

Maar dat kan me geen ene reet schelen! Vanavond spelen ze als laatst and I´m GONNA KICK SOME ASS!!!!!!!

Whooaaarrghhhhhh


There is no religion higher than Truth!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-10-2004 22:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Slipknot fans en Slayer fans in 1 hal; mooie combi


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 21-10-2004 23:14 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

hmmm, toch wel jammer dat ik niet ben gegaan



Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 21-10-2004 23:27 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Als ze nou die kut-Slipkots hadden weglaten, had het kaartje misschien ook wat goedkoper kunnen zijn, ik ga nu dus echt niet.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-10-2004 23:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2004 22:57 schreef Mutilator het volgende:
Slipknot fans en Slayer fans in 1 hal; mooie combi


Ja,het was een mooie combinatie. Slipknot was goed maar het geluid was wel kut. Slayer was erg goed. Ze hadden een sterke songselectie. Alleen al voor Fight 'till death, At dawn they sleep, Hell awaits, Chemical warfare had iedereen moeten komen.
Slayer oude stijl is echt het beste wat metal te bieden heeft en dat kwam vanavond gelukkig goed aan bod.
Jammer genoeg een paar laatste nummers gemist om de drukte te voorkomen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-10-2004 0:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2004 23:39 schreef attila_de_hun het volgende:
Jammer genoeg een paar laatste nummers gemist om de drukte te voorkomen.


Post Mortem en Reign in Blood dus....slecht hoor. Er was namelijk geen drukte.

In het kort:

Mastodon - absoluut de muzikale hoogtepunt van de avond
Slipknot - energiek, aggressief, vol overgave maar toch net niet overtuigend genoeg
Slayer - De 'fun' en 'meezinger' hoogtepunt van de avond.

Ik kwam om 18:59 naar binnen met een maat om echt strak om 19:00 uur de herkenbare groove van Mastodon te horen. Ze speelden kort maar vormden voor mij de absolute muzikale hoogtepunt van de avond. Mijn sceptische maatjes waren na vijf minuten verkocht. Mooie, complexe nummers, strak ingespeeld, vol overgave gepresenteerd. Jammer dat het zo kort was. (amper 30 minuten)

Tijdens de Slipknot soundcheck lekker staan bieren en daarna een paar nummers naar Slipknot geluisterd. Ik vind het schitterend hoe de jongens zich vol overgave en energie op het podium storten. Er zijn weinig bands die ze dat na kunnen doen. Helaas was de combinatie van slecht en hard geluid en het feit dat het een band van momenten is debet aan het feit dat ik ze net niet overtuigend genog vond.

Daarna dus met een groepje staan lullen in de gang waarbij we een zekere Judge aantroffen. Lekker staan pilsen en over de Brabo roots van bepaalde mensen zitten lullen.

Daarna gingen we terug naar binnen om Slayor te kijken. Het was voorspelbaar, heerschend en beukend waarbij de meeste klassiekers aan bod kwamen. Het was gewoon een bewijs dat simpel, recht toe-recht aan soms ook een fijn gevoel kan opleveren. Daarin was het contrast met Mastodon het meest zichtbaar.

Al met al een fijne avond. Morgen vroeg weer werken.....



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-10-2004 0:47 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Geen nummers van de aankomende cd?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-10-2004 0:48]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 22-10-2004 0:54 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

Slayer was voor mij het hoogtepunt! Mastodon klonk leuk en Slipknot was


There is no religion higher than Truth!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 22-10-2004 0:55 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Tuurlijk was Slayer het hoogtepunt.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-10-2004 1:42 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Godverdomme wat was Slayer goed. Ik ga er nu niet teveel woorden aan vuil maken, dat doe ik morgen wel in de recensie.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


cormac
Usericon van cormac
Posted 22-10-2004 1:55 by cormac Wijzig reactieProfiel van cormacQuote dit bericht

Ben net terug van dat concert.

Slipsnot: Gesubsidïeerd absurdistisch nihilistisch straattheater
Vooral pinokkio deed 't errug leuk

SLAYER: Een verademing, retestrak


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 22-10-2004 3:02 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 22 oktober 2004 1:55 schreef cormac het volgende:
Ben net terug van dat concert.

Slipsnot: Gesubsidïeerd absurdistisch nihilistisch straattheater
Vooral pinokkio deed 't errug leuk

SLAYER: Een verademing, retestrak




Iedereen heeft recht op mijn mening.


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 22-10-2004 3:17 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Mastodon heb ik alleen het laatste nummer gehoord , maar klonk goed.
Tsja wat moet ik nou met zo'n gehypte band als snipkots. Een betere weergave van de apenheul kun je je niet wensen. Dit gaat toch helemaal nergens over?8 man op een podim waarvan er zeker 3 overbodig zijn en als een stelletje geflipte, cokesnuivende, adhd-ers het podium overrennen. Vervolgens overal opklimmen, afspringen en stomme gebaren naar elkaar lopen te maken. De plaatselijke kleuterschool hier is nog een betere kweekvijver van talent, geef die jongens gewoon een klimrek of zo.

Slayer had er duidelijk zin in, er was niets nieuws, maar wel een lekkere set en keistrak en....prima geluid en volle inzet.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 22-10-2004 3:24 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 22 oktober 2004 3:17 schreef el mariachi het volgende:
Slayer had er duidelijk zin in, er was niets nieuws, maar wel een lekkere set en keistrak en....prima geluid en volle inzet.


en....prima geluid en volle inzet.

En daar gaat het om.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 22-10-2004 8:08 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

heeft nu toch wel een beetje spijt, maarja om nou dat stelletje cliniclowns te gaan sponseren.


Bazzio Attacks!!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-10-2004 9:18 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik ben niet gegaan.


Ryker
Usericon van Ryker
Posted 22-10-2004 9:26 by Ryker Wijzig reactieProfiel van RykerQuote dit bericht

Mastodon was te gek, hoe durven ze die maar een half uur te geven. Aan Slipknot maak ik geen woorden vuil, wat een wijvenband, het was nog 10 keer slechter dan ik had verwacht. Maar Slayer maakte alles goed, heb ze jaren niet meer zo gedreven gezien. Tom veel in contact met publiek, veel gegrijns en geintjes. Fight till death, At dawn they sleep, man man wat een feest. Ik hoor niemand over het einde, ze deden hun veelbesproken raining-blood-act, aan het eind van het nummer begon het bloed te regenen. Slayer kan nog jaren mee.


Legion
Usericon van Legion
Posted 22-10-2004 10:02 by Legion Wijzig reactieProfiel van LegionQuote dit berichthttp://

Mastodon Zeer overtuigend te noemen. 30 minuten is natuurlijk te triest voor woorden.
Slipkut #$%^&*(CENSUUR%^&*()&*^^%
Slayer Gewoon ouderwets lekker beuken in de pit. Je buurman slaan en toch goede vriendjes blijven.


My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen