IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Slayer + Slipknot 21/10/04 Ahoy Rotterdam Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-07-2004 13:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

persoonlijk vind ik Hatebreed vetter


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 27-07-2004 13:53 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2004 23:17 schreef *Sander* het volgende:
Met dank aan Mystus, ga ik ook thnx voor het halen van de kaarten dude, geld is onderweg.
Ik hoop ook dat KSE opent voor Slayer en Slipknot, zou echt een hele coole bill zijn.


Hey Shredhead, dit rondje wordt voor mij he


Ik weet alleen nog niet of ik dan ga. Best kans dat we naar Leuven gaan (vriend van mies woont daar op kamers ). Ennieweej, keep the groove alive!


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 27-07-2004 14:31 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

Ja ik las ook net op Blabbermouth dat KSE niet open maar Hatebreed, vind Hatebreed ook zeer vet(zeker live). KSE schijnt wel te openen tijdens het Amerikaanse gedeelte van die tour las ik. Wel een beetje jammer aangezien ik best wel een KSE fan ben


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 27-07-2004 14:42 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik ken KSE eigenlijk niet. Hatebreed op Waldrock gezien en dat was zeer vet!


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 27-07-2004 14:46 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

Shred, beluister hun nieuwe album:
'The end of heartache', echt een superplaat imho. Echt een aanrader. Ze spelen een soort mix tussen Metal/emo en een vleugje meshuggah... of zoiets weet, ik veel

[Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 27-07-2004 14:46]


But there is no real me: only an entity, something illusory................


MystuS
Usericon van MystuS
Posted 27-07-2004 14:47 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

Hoewel Hatebreed ook zeker wel gaaf is, en ongetwijfeld live best zal gaan heerschen, had ik toch liever KSE gezien...
KSE heerscht in termen van songwriting en melodie Hatebreed er tien keer uit!

Ergo, jammer.
Desalniettemin zal bier ons ten deel vallen!


Drummer nodig?


MystuS
Usericon van MystuS
Posted 27-07-2004 14:49 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2004 14:46 schreef *Sander* het volgende:
Shred, beluister hun nieuwe album:
'The end of heartache', echt een superplaat imho. Echt een aanrader. Ze spelen een soort mix tussen Metal/emo en een vleugje meshuggah... of zoiets weet, ik veel


Copy that!



Drummer nodig?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-07-2004 15:50 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik luister nu de nieuwe cd van Slipknot, maar het is niet mijn muziek.

Ik ga waarschijnlijk wel voor Slayer.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 27-07-2004 18:49 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2004 15:50 schreef Schaep het volgende:
Ik luister nu de nieuwe cd van Slipknot, maar het is niet mijn muziek.




Hebbie ém helemaal beluisterd??? Respect, ik kwam niet verder dan het tweede of derde nummer...De vorige is wel aardig.



Hatsjikidee!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-07-2004 18:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm latere nummers op die cd zijn erg goed, gewoon nog eens proberen!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 27-07-2004 18:54 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2004 18:50 schreef Jenje het volgende:
Hmm latere nummers op die cd zijn erg goed, gewoon nog eens proberen!


Als ik hem van achter naar voren draai komen er dan heilige teksten uit de boxen?
I'll give it a try !


Hatsjikidee!


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 27-07-2004 21:16 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

Ik vind de nieuwe Slipknot eigenlijk het beste album wat ze tot nu toe gemaakt hebben De vorige albums vind ik beduidend minder.


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Damnation
I demand your death
Usericon van Damnation
Posted 27-07-2004 23:57 by Damnation Wijzig reactieProfiel van DamnationQuote dit bericht

Ik heb drie mp3's van slayer - live op dynamo 2004
- War ensemble
- God send death
- At dawn they sleep

A.s. vrijdag heb ik ook wat live nummers van Life of Agony.

Kan ik iemand hier een plezier mee doen?


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 10-08-2004 9:28 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Ik snap er niet zo veel meer van...
Wie spelen nou als eerst, na hatebreed of killswitch.
Slayer Of Slipknot? ik hoop toch wel even slipknot en daarna slayer!


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 17-08-2004 20:30 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

ik ben blij dat ik rond die datum ergens in afrika ben, dan hoef ik gelukkig niet naar slipknot
wel jammer dat ik slayer wel moet missen


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 17-08-2004 23:56 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2004 20:30 schreef thrash het volgende:
ik ben blij dat ik rond die datum ergens in afrika ben, dan hoef ik gelukkig niet naar slipknot
wel jammer dat ik slayer wel moet missen


Wat ga je in Afrika doen? aapjes kijken?


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 17-08-2004 23:59 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2004 18:54 schreef Unholy Mary het volgende:
Als ik hem van achter naar voren draai komen er dan heilige teksten uit de boxen?
I'll give it a try !


Moet je maar eens op de cd IOWA het nr IOWA beluisteren..
Je zult merken dat aan het eind van het nr je allemaal vage klanken hoort, en als je dat dan van achter naar voren draait, zul je horen, You don't look at me


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


tharos
Usericon van tharos
Posted 21-08-2004 2:21 by tharos Wijzig reactieProfiel van tharosQuote dit bericht

ik ben er zekers bij. wat een prima line-up


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 21-08-2004 10:19 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2004 23:59 schreef Botzwaard het volgende:
Moet je maar eens op de cd IOWA het nr IOWA beluisteren..
Je zult merken dat aan het eind van het nr je allemaal vage klanken hoort, en als je dat dan van achter naar voren draait, zul je horen, You don't look at me


Geinig!

*edit* die derde van Slipknot klinkt inderdaad wel goed, heb hem nog eens een kans gegeven - cheape import uit de US, geen buil aan te vallen

[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 21-08-2004 10:21]


Hatsjikidee!


Sundaywitch
Usericon van Sundaywitch
Posted 21-08-2004 17:05 by Sundaywitch Wijzig reactieProfiel van SundaywitchQuote dit bericht

SLIPKNOT!!!!

En voor mijn vriend die die dag jarig is (1 oktober Leuven) SLAYER


Fuck it all


thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 21-08-2004 20:06 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2004 23:56 schreef Botzwaard het volgende:
Wat ga je in Afrika doen? aapjes kijken?


nee denk het niet, hopelijk ga ik veel reptielen zien en ga ook nog een rondreis maken door Kenia


Ringworm
Usericon van Ringworm
Posted 22-08-2004 13:32 by Ringworm Wijzig reactieProfiel van RingwormQuote dit bericht

Voor de mensen zoals mij, die alleen voor Hatebreed gingen, ze staan ook nog in de Melkweg Amsterdam samen met Heaven Shall Burn en Instil


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-08-2004 17:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2004 12:35 schreef Shredhead het volgende:
Ik wil ook!!!! Kunnen we niet een pre-party in huize snaack fixen?


Ik vind het prima

quote:
Op 19 juni 2004 15:31 schreef nekro het volgende:
Lul niet uit je nek... Slipknot is kut. Het is ook een schande dat ze op die Death Tribute van Murphy komen te staan. Stelletje kut clowns. Als ik clowns wil zien kijk ik wel naar een Black Metal band of ik ga naar het circus.


Je bent je er wel van bewust dat je nog niets zinnigs over de MUZIEK van Slipknot hebt gezegd? Heb je hun nieuwe album überhaupt al gehoord?

Hun uiterlijk interesseert me niet; ik ga voor de muziek.

quote:
Op 23 juni 2004 10:41 schreef Mutilator het volgende:
Waar haal je dit ongelofelijk domme gelul toch vandaan; alsof iedereen de muziek van Slipknot leuk moet gaan vinden


JA GODVERDOMME!! HET IS NAMELIJK VERPLICHTE KOTS!



Ik baseer deze mening op het postgedrag van een groot aantal "metalheads" op ZM waar ik de 3 jaar die ik nu op dit forum post getuige van ben geweest.

CoF --> KUT
Dimmu --> KUT
Slipknot --> KUT
Nu Metal --> KUT

L.A.M.E.!!!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 25-08-2004 17:44 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 25 augustus 2004 17:41 schreef Snaack het volgende:
...

CoF --> KUT
Dimmu --> KUT
Slipknot --> KUT
Nu Metal --> KUT

L.A.M.E.!!!


Ik vind het persoonlijk wel een paar sterke argumenten...



Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 25-08-2004 18:39 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl



Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen