IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Slayer + Slipknot 21/10/04 Ahoy Rotterdam Vorige pagina | Volgende pagina
arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-10-2004 10:23 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

De mensen die in de pit stonden konden wel zeggen dat ze gepit hadden met een van de langste mensen van Nederland.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 22-10-2004 10:38 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2004 23:27 schreef Leviathanica het volgende:
Als ze nou die kut-Slipkots hadden weglaten, had het kaartje misschien ook wat goedkoper kunnen zijn, ik ga nu dus echt niet.


Als Slipkots niet had gespeeld was het een top avond geweest.


Def
Nu? Ja, NU!!
Usericon van Def
Posted 22-10-2004 10:40 by Def Wijzig reactieProfiel van DefQuote dit bericht

Wat een vet concert zeg. Ik ben blij dat een overhypte band als Slayer als laatste stond geprogrammeerd zodat ik lekker na Slipknot weg kon. Die jongens zijn natuurlijk al een enorme tijd bezig, daar kan Slayer nog wat van leren. Slipknot had een retestrak geluid waar Slayer een ondefineerbare brij was, en de setlist van Slayer kon ik ook geen wijs uit worden, het was nog slechter dan die hitjes van ze in ieder geval. Nee, dan Slipknot, die weten hoe het moet, dat was ook overduidelijk aan de zaal te merken. En Slayer had een saaie show. Oeps, bijna te laat voor Nederlands, snel rennen.*****



gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 22-10-2004 10:42 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 10:40 schreef Def het volgende:
Wat een vet concert zeg. Ik ben blij dat een overhypte band als Slipknot als enerlaatste stond geprogrammeerd zodat ik lekker tijdens Slipknot bier kon halen. Die jongens zijn natuurlijk al een enorme tijd bezig, maar ze kunnen een hoop van Slayer leren. Slayer had een retestrak geluid waar Slipknot een ondefineerbare brij was, en de setlist van Slipknot kon ik ook geen wijs uit worden, het was nog slechter dan die hitjes van ze in ieder geval. Nee, dan Slayer, die weten hoe het moet, dat was ook overduidelijk aan de zaal te merken. En Slipknot had een saaie show. Oeps, bijna te laat voor Nederlands, snel rennen.*****


Je had er een paar foutjes in gezet.
Heb het ff voor je aangepast

[Dit bericht is gewijzigd door gummibeer op 22-10-2004 10:56]


Legion
Usericon van Legion
Posted 22-10-2004 10:42 by Legion Wijzig reactieProfiel van LegionQuote dit berichthttp://

Prachtig om te zien idd zeg.. Die gast was echt 2,30 ofzo. Tom Araya zei ook nog zoiets van "Jeeeezz". Wel leuk toen ze met 3 man probeerde hem om te trekken.


My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-10-2004 10:43 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Rflmao.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 22-10-2004 10:50 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Hij kon iig alles goed zien


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 22-10-2004 12:12 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen.. slayer viel mij erg tegen, hun cd's zijn geniaal, daar hoor je mij niet over. Maar ze speelde het met een soort dwang...
Ik vond Slipknot eerlijk gezegt een veel leukere show neerzetten, dat was heel gaaf, maar kan me inderdaad voorstellen dat als je de muziek niet kent dat je dan denkt, jezus!
Ook leuk dat als je gewoon even naar de artiesten ingang loopt, je daar een x aantal leden van slipknot en slayer een peukje ziet roken en gewoon een praatje mee kan maken!


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 22-10-2004 12:15 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Er stond ook nog een of andere mafkees, tegen 14 jarige slipknot fans te zeggen, dat slipknot kut was en dat ze maar beter naar echte goeie black metal konden luisteren zoals; CoF, en dan ging ie ook nog eens dani nadoen, en vertellen dat hij zijn songteksten net als CoF scheef, en die arme slipknot ventjes zeiden alleen maar ja en amen


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-10-2004 12:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 10:42 schreef Legion het volgende:
Prachtig om te zien idd zeg.. Die gast was echt 2,30 ofzo. Tom Araya zei ook nog zoiets van "Jeeeezz". Wel leuk toen ze met 3 man probeerde hem om te trekken.


Die gast was inderdaad een fucking boom.

edit: hij liep langs mij en ik keek in zijn kruis.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 22-10-2004 12:28]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


einsatzcommando
Orval
Usericon van einsatzcommando
Posted 22-10-2004 12:23 by einsatzcommando Wijzig reactieProfiel van einsatzcommandoQuote dit berichthttp://www.enfeeble.nl

quote:
Op 22 oktober 2004 0:37 schreef Chelman het volgende:
...het kort:

Mastodon - absoluut de muzikale hoogtepunt van de avond
Slipknot - energiek, aggressief, vol overgave maar toch net niet overtuigend genoeg
Slayer - De 'fun' en 'meezinger' hoogtepunt van de avond.
...

Helemaal mee eens. Het was een geweldige avond.
EN Slayer, tja, daar had ik niet anders van verwacht.


Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 22-10-2004 12:28 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 22 oktober 2004 10:40 schreef Def het volgende:
Wat een vet concert zeg. Ik ben blij dat een overhypte band als Slayer als laatste stond geprogrammeerd zodat ik lekker na Slipknot weg kon. Die jongens zijn natuurlijk al een enorme tijd bezig, daar kan Slayer nog wat van leren. Slipknot had een retestrak geluid waar Slayer een ondefineerbare brij was, en de setlist van Slayer kon ik ook geen wijs uit worden, het was nog slechter dan die hitjes van ze in ieder geval. Nee, dan Slipknot, die weten hoe het moet, dat was ook overduidelijk aan de zaal te merken. En Slayer had een saaie show. Oeps, bijna te laat voor Nederlands, snel rennen.*****


Geef een beginnende band als Slayer toch ook eens een kans joh.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Legion
Usericon van Legion
Posted 22-10-2004 12:57 by Legion Wijzig reactieProfiel van LegionQuote dit berichthttp://

quote:
Op 22 oktober 2004 12:18 schreef Chelman het volgende:
Die gast was inderdaad een fucking boom.

edit: hij liep langs mij en ik keek in zijn kruis.


Wassie omgekeerd?


My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-10-2004 12:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 0:37 schreef Chelman het volgende:
Post Mortem en Reign in Blood dus....slecht hoor. Er was namelijk geen drukte.



We vertrokken tijdens Post mortem. En aangezien Raining blood niet tot mijn lievelingsnummers behoort valt de schade dus mee.

quote:

Ik kwam om 18:59 naar binnen met een maat om echt strak om 19:00 uur de herkenbare groove van Mastodon te horen. Ze speelden kort maar vormden voor mij de absolute muzikale hoogtepunt van de avond. Mijn sceptische maatjes waren na vijf minuten verkocht. Mooie, complexe nummers, strak ingespeeld, vol overgave gepresenteerd. Jammer dat het zo kort was. (amper 30 minuten)



Dat de band uit zeer goede muzikanten bestaat was na enkele seconden reeds duidelijk( de drummer!!).Maar ik vind de riffs zelfs niet bijzonder (op de openingsriff na van het laatstgespeelde nummer) maar dat is vooral een kwestie van smaak. Ik vraag me af: ken je Prong? Mastodon doet mij vooral aan Prong denken ten tijden van "Prove you wrong",met het verschil dat de riffs van Prong wat meer staccato/Thrashy zijn. Maar probeer het eens zou ik zeggen.

quote:

Daarna dus met een groepje staan lullen in de gang waarbij we een zekere Judge aantroffen. Lekker staan pilsen en over de Brabo roots van bepaalde mensen zitten lullen.



Ik heb Judge ook zien staan maar ik moest toen vreselijk plassen en dat was prioriteit 1.
quote:

Daarna gingen we terug naar binnen om Slayor te kijken. Het was voorspelbaar, heerschend en beukend waarbij de meeste klassiekers aan bod kwamen.


Gelukkig speelde ze veel oud materiaal en weing nieuw bocht (ook al ben ik wel nieuwsgierig naar materiaal van de aanstaande cd). En als Slayer oud materiaal in topvorm speelt heb je gewoon met de beste thrashband allertijden te maken. De thuisblijvers hadden dus ongelijk. Het kaartje was duur maar allen al Fight till death en at dawn they sleep waren de euro's meer dan waard.


disposable hero
Usericon van disposable hero
Posted 22-10-2004 13:12 by disposable hero Wijzig reactieProfiel van disposable heroQuote dit bericht

Slayer was heavy en zeer strak. Een verademing dat Dave Lombardo weer terug is.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-10-2004 13:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 12:57 schreef Legion het volgende:
Wassie omgekeerd?



Jazeker. Totdat jij hem ging pijpen. Toen stond ie weer rechtop.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 22-10-2004 13:25 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Slayoorrrrrrr heerscht!! Deze gasten stellen dus nooit teleur...en Tom Araya had er echt wel zin in hij stond de hele tijd te grijnzen.

Trouwens wel superk*t dat alles precies om 7 uur begon, heb daardoor Mastodon gemist en dat vind ik wel jammer. Was na alle posts hier toch wel nieuwsgierig geworden.

Slipknot viel me eerlijk gezegd wat tegen, zowel muzikaal als qua show. Had er iig meer van verwacht. En dan dat 'popi'-geneuzel met 'I want you all to sit down' --> fuck een eind op zeg! Ben gewoon blijven staan, FU Corey!!

En wat me GVD ook nog tegen viel was die -file heen en terug op de A12.
Terug was nog wel ff-ies gezellig met al die andere Slayer-gangers


Hatsjikidee!


Scot
Usericon van Scot
Posted 22-10-2004 13:28 by Scot Wijzig reactieProfiel van ScotQuote dit bericht

Ik wist niet dat Slayer nog bestond na Reign in Blood.......


Eli Baltuti Ima''Idu Mituti


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-10-2004 13:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 13:25 schreef Unholy Mary het volgende:
Trouwens wel superk*t dat alles precies om 7 uur begon, heb daardoor Mastodon gemist en dat vind ik wel jammer. Was na alle posts hier toch wel nieuwsgierig geworden.

Als een concert te laat begint loopt iedereen te zeiken dat het uitloopt. Als het op tijd begint is het ook niet goed….


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Scot
Usericon van Scot
Posted 22-10-2004 13:32 by Scot Wijzig reactieProfiel van ScotQuote dit bericht

Ik heb slayer voor het laatst gezien in 1987....volgens mij was het toen al over


Eli Baltuti Ima''Idu Mituti


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-10-2004 13:32 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 13:25 schreef Unholy Mary het volgende:
fuck een eind op zeg! Ben gewoon blijven staan, FU Corey!!


Boefje!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-10-2004 13:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 13:32 schreef Scot het volgende:
Ik heb slayer voor het laatst gezien in 1987....volgens mij was het toen al over


Waar was dat? Ik heb Slayer heel lang geleden gezien in Den bosch met als voorprogramma Overkill. (het rampzalige optreden op Graspop een paar jaar geleden negeer ik maar).


Scot
Usericon van Scot
Posted 22-10-2004 13:38 by Scot Wijzig reactieProfiel van ScotQuote dit bericht

Paradiso in Amsterdam


Eli Baltuti Ima''Idu Mituti


Scot
Usericon van Scot
Posted 22-10-2004 13:39 by Scot Wijzig reactieProfiel van ScotQuote dit bericht

Daarvoor hebben ze twee keer in Paradiso gespeelt met Venom en Exodus ('83) en ook met Metallica, goeie ouwe tijd


Eli Baltuti Ima''Idu Mituti


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 22-10-2004 13:40 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 13:30 schreef Chelman het volgende:
Als een concert te laat begint loopt iedereen te zeiken dat het uitloopt. Als het op tijd begint is het ook niet goed….


Het is nooit goed
Meestal zetten ze op die tickets twee tijden 'deuren open' en 'aanvang' en hier zag ik alleen maar 19 uur, dus ik ging ervan uit dat het ongeveer zo rond 20 uur zou beginnen. Maar ja, mijn fout. Moet idd niet zeuren.


Hatsjikidee!


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen