IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Slayer + Slipknot 21/10/04 Ahoy Rotterdam Vorige pagina | Volgende pagina
helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 08-06-2004 23:13 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 8 juni 2004 23:11 schreef bazzio het volgende:
GVD Slayooor zo dichtbij, maar toch zo ver weg door die andere kutband.
Bekijk 't van de positieve kant.. een 14-jarig slipknotventje van z'n bier beroven is een stuk makkelijker dan een metalhead z'n bier afpakken


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-06-2004 23:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 23:13 schreef helmet het volgende:
Bekijk 't van de positieve kant.. een 14-jarig slipknotventje van z'n bier beroven is een stuk makkelijker dan een metalhead z'n bier afpakken
hippie ..


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 08-06-2004 23:18 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 8 juni 2004 23:13 schreef helmet het volgende:
Bekijk 't van de positieve kant.. een 14-jarig slipknotventje van z'n bier beroven is een stuk makkelijker dan een metalhead z'n bier afpakken




hahahahahaha



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 08-06-2004 23:21 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 23:13 schreef helmet het volgende:
Bekijk 't van de positieve kant.. een 14-jarig slipknotventje van z'n bier beroven is een stuk makkelijker dan een metalhead z'n bier afpakken


hehe, daar heb ik nog een leuk shirt voor:
"Hij is leeg! Halen kreng!


Bazzio Attacks!!!


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 08-06-2004 23:25 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

hahah dat doet me denken aan paar weken terug stoned in CO-9 nog nooit zo gelachen was een heel klein meisje met grappige uitspraken.
herinner me deze nog:
1 heej ik ben stoned ik ga even 3 bier halen
2 heej heb jij mijn bier opgedronken, dan haal ik er nog 2

het was zon onschuldig lief schattig grappig meisje



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-06-2004 23:28 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 23:25 schreef Matthijz Filth het volgende:
hahah dat doet me denken aan paar weken terug stoned in CO-9 nog nooit zo gelachen was een heel klein meisje met grappige uitspraken.
herinner me deze nog:
1 heej ik ben stoned ik ga even 3 bier halen
2 heej heb jij mijn bier opgedronken, dan haal ik er nog 2

het was zon onschuldig lief schattig grappig meisje


EVILinetje?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 08-06-2004 23:30 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 23:28 schreef Chelman het volgende:
EVILinetje?


Ik weet niet, had ze een tas met 250 metal cd's bij d'r?


Bazzio Attacks!!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-06-2004 23:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

ROFL


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 08-06-2004 23:36 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

nee maar we zijn de dag dr na wel met haar naar amsterdam gegaan allemaal coffeeshops bezocht
en 1tje die was heel gaaf (dolphins) we waren knetterstoned en liepen daar naar binnen en het was helemaal blauw en ze hadden van piepschuim en pur geloof ik helemaal een zeelandschap gemaakt dolfijnen enzo en in de lampenbollen zaten vissen en in de muren ook gewoon lampen met daarvoor aquaria met visjes erin



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 08-06-2004 23:38 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 23:36 schreef Matthijz Filth het volgende:
nee maar we zijn de dag dr na wel met haar naar amsterdam gegaan allemaal coffeeshops bezocht
en 1tje die was heel gaaf (dolphins) we waren knetterstoned en liepen daar naar binnen en het was helemaal blauw en ze hadden van piepschuim en pur geloof ik helemaal een zeelandschap gemaakt dolfijnen enzo en in de lampenbollen zaten vissen en in de muren ook gewoon lampen met daarvoor aquaria met visjes erin



Volgens mij was je echt stoned, want het is een doodnormaal hok met kale muren.


Bazzio Attacks!!!


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 08-06-2004 23:39 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

nee echt niet
het was helemaal blauw zat vlak bij leidseplein



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 08-06-2004 23:40 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Echt wel, kom er al jaren!


Bazzio Attacks!!!


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 08-06-2004 23:42 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

no friggin' way het was helemaal vette blauwe dolfijnen shit met vissen enzo!!!



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 08-06-2004 23:47 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Je moet toch echt wat minder gaan roken.


(en nu stop ik anders wordt Helmut boos)


Bazzio Attacks!!!


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 08-06-2004 23:48 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht






bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 08-06-2004 23:49 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

.


Bazzio Attacks!!!


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 08-06-2004 23:50 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 23:49 schreef bazzio het volgende:
.


hap ik weer te erg?



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-06-2004 23:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 23:50 schreef Matthijz Filth het volgende:
hap ik weer te erg?


Hoe kom je erbij?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 08-06-2004 23:52 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 23:51 schreef Chelman het volgende:
Hoe kom je erbij?


uhm

we vergeten het deel waar ik honger gebon te krijgen



Immanitas
Usericon van Immanitas
Posted 08-06-2004 23:56 by Immanitas Wijzig reactieProfiel van ImmanitasQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 23:36 schreef Matthijz Filth het volgende:
nee maar we zijn de dag dr na wel met haar naar amsterdam gegaan allemaal coffeeshops bezocht
en 1tje die was heel gaaf (dolphins) we waren knetterstoned en liepen daar naar binnen en het was helemaal blauw en ze hadden van piepschuim en pur geloof ik helemaal een zeelandschap gemaakt dolfijnen enzo en in de lampenbollen zaten vissen en in de muren ook gewoon lampen met daarvoor aquaria met visjes erin



piep piep


Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 09-06-2004 0:03 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 23:56 schreef Immanitas het volgende:
piep piep






aaaaaaaaargh not that awful sound again
hoe noemde ik jou toen ook alweer



Immanitas
Usericon van Immanitas
Posted 09-06-2004 0:04 by Immanitas Wijzig reactieProfiel van ImmanitasQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 0:03 schreef Matthijz Filth het volgende:
aaaaaaaaargh not that awful sound again
hoe noemde ik jou toen ook alweer


ik weet het niet eens meer


Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 09-06-2004 0:06 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 0:04 schreef Immanitas het volgende:
ik weet het niet eens meer



slet
en dan heeeeeeeeeel vaak
zoiets geloof ik



Immanitas
Usericon van Immanitas
Posted 09-06-2004 0:08 by Immanitas Wijzig reactieProfiel van ImmanitasQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 0:06 schreef Matthijz Filth het volgende:
slet
en dan heeeeeeeeeel vaak
zoiets geloof ik




Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 09-06-2004 0:09 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 0:08 schreef Immanitas het volgende:



SLET


















Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen