IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Slayer + Slipknot 21/10/04 Ahoy Rotterdam Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2004 0:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Laatste album rost 666x harder dan laatste 4 slayer albums bij elkaar


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 16-06-2004 1:54 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2004 19:30 schreef nekro het volgende:
Slayer....Met Slipknot....Nee...Wat is dit. een of andere GRAP ?


Inderdaad, Slipknot kan best met betere bands optreden.


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 17-06-2004 12:27 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Ik moet eens verder kijken dan mijn neus lang is, zit ik op een ander topic, iemand helemaal uit te horen, is er gewoon een eigen topic over!
Ik ga zeker wel kijken!, ik vind het alleen zwaar irritant dat de prijzen nog niet op internet staan...


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 17-06-2004 12:35 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2004 23:02 schreef Snaack het volgende:
Dank..

Slipknot is een retevette band, het nieuwe album rost de pannen van het dak af!!!

De enige reden dat de "metalheads" hier zeggen dat ze Slipknot kut vinden is omdat Slipknot een "verboden" band is.. Te sneu voor woorden...

Ik denk dat 9 van de 10 "metalheads" die mekkeren dat Slipknot KUT is het nieuwe album niet eens gehoord hebben.

Sterker nog: met een beetje mazzel kennen ze "wait and bleed" net..

Ik ga hier zeker naartoe!


Ik wil ook!!!! Kunnen we niet een pre-party in huize snaack fixen?


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-06-2004 13:37 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 15 juni 2004 22:01 schreef Visor het volgende:
Toch schijnt de show die Slipknot heeft erg vermakelijkte zijn Bij Slayer zie je niet erg veel gebeuren


Het gaat inderdaad allemaal om de show


nekro
Usericon van nekro
Posted 19-06-2004 15:31 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2004 23:02 schreef Snaack het volgende:
Dank..

Slipknot is een retevette band, het nieuwe album rost de pannen van het dak af!!!

De enige reden dat de "metalheads" hier zeggen dat ze Slipknot kut vinden is omdat Slipknot een "verboden" band is.. Te sneu voor woorden...

Ik denk dat 9 van de 10 "metalheads" die mekkeren dat Slipknot KUT is het nieuwe album niet eens gehoord hebben.

Sterker nog: met een beetje mazzel kennen ze "wait and bleed" net..

Ik ga hier zeker naartoe!


Lul niet uit je nek... Slipknot is kut. Het is ook een schande dat ze op die Death Tribute van Murphy komen te staan. Stelletje kut clowns. Als ik clowns wil zien kijk ik wel naar een Black Metal band of ik ga naar het circus.


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 19-06-2004 16:15 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Wawa's.........


almost_dead_15
ήФω ωЂεή &#94
Usericon van almost_dead_15
Posted 21-06-2004 12:49 by almost_dead_15 Wijzig reactieProfiel van almost_dead_15Quote dit bericht

wat ene relaxte combo ..... slayer en slipknot zijn beide gweldig!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-06-2004 12:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2004 15:31 schreef nekro het volgende:
Lul niet uit je nek... Slipknot is kut. Het is ook een schande dat ze op die Death Tribute van Murphy komen te staan. Stelletje kut clowns. Als ik clowns wil zien kijk ik wel naar een Black Metal band of ik ga naar het circus.


Of je luistert naar een of andere homofiele onderontwikkelde VMBO Grindcore band.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 21-06-2004 13:17 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 12:52 schreef Chelman het volgende:
Of je luistert naar een of andere homofiele onderontwikkelde VMBO Grindcore band.
Prijs den strijd tegen grindcore


F*ck hippies


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-06-2004 13:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Niks mis met grind, hoor liever lekker rossen dan elitair gelul over voorvaderen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-06-2004 13:19 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Jammer van slipknot, maar slayer moet ik nog een keer zien


"This one is older than shit, heavier than time!"


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 21-06-2004 14:19 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Slipknot


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 21-06-2004 15:07 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Slipknot heerscht ja. Heb ze nog nooit live gezien. Slayer vind ik ook een geweldige band. 1 keer live gezien, op graspop 2002. Maar was me dat een saaie show. Ik neem aan dat Slipknot live wel erg gaaf is, afgaande op de concerten van ze die ik op tv gezien heb.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 23-06-2004 9:19 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Weet iemand al wat van de prijzen?


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-06-2004 10:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 juni 2004 23:02 schreef Snaack het volgende:
...
De enige reden dat de "metalheads" hier zeggen dat ze Slipknot kut vinden is omdat Slipknot een "verboden" band is.....


Waar haal je dit ongelofelijk domme gelul toch vandaan; alsof iedereen de muziek van Slipknot leuk moet gaan vinden


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-06-2004 10:45 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 10:41 schreef Mutilator het volgende:
Waar haal je dit ongelofelijk domme gelul toch vandaan; alsof iedereen de muziek van Slipknot leuk moet gaan vinden


haha, ja ik word ook simpel van dat domme gelul. Verboden band, hahaha.
Misschien moet je het omdraaien en gewoon accepteren dat Slipknot een magere band is


"This one is older than shit, heavier than time!"


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 23-06-2004 13:35 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 10:45 schreef 0Tolerence het volgende:
haha, ja ik word ook simpel van dat domme gelul. Verboden band, hahaha.
Misschien moet je het omdraaien en gewoon accepteren dat Slipknot een magere band is


Magere melk is toch ook heerlijk?


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 23-06-2004 19:00 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 23 juni 2004 9:19 schreef Botzwaard het volgende:
Weet iemand al wat van de prijzen?
Entree: E 40,-/E 38,-/E 36,-/E 34,- (exclusief servicekosten)



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 23-06-2004 19:02 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 13:35 schreef Botzwaard het volgende:
Magere melk is toch ook heerlijk?


Nee, meer mager als in Anorexia


Bazzio Attacks!!!


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 23-06-2004 19:12 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

quote:
Op 23 juni 2004 19:00 schreef Mies het volgende:
Entree: E 40,-/E 38,-/E 36,-/E 34,- (exclusief servicekosten)



Doe mij die van 34 EUR maar


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-06-2004 19:17 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

mja dat is mij echt teveel. Ik zie ze wel een keer op een festival ofzo


"This one is older than shit, heavier than time!"


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 23-06-2004 19:28 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

ik ga, ik zal en moet slipknot een keer zien!


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 23-06-2004 20:57 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 23 juni 2004 19:28 schreef Shredhead het volgende:
ik ga, ik zal en moet slipknot een keer zien!


Graspop!!!!!



Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 23-06-2004 21:22 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

ga ik niet heen (heb maandag een examen)


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen