IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Slayer + Slipknot 21/10/04 Ahoy Rotterdam Vorige pagina | Volgende pagina
Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 24-10-2004 21:12 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2004 20:57 schreef disposable hero het volgende:
Had slipNOT ! een setlist dan ?


Je komt nogal agressief over...

SLIPKNOT

Prelude 3.0
Blister Exists
(SIC)
Disasterpiece
Three Nil
Eyeless
Vermilion
Pulse Of The Maggots
Iowa
Heretic Anthem
Duality
Spit It Out
People = Shit
Wait And Bleed
Surfacing


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 28-10-2004 12:35 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Heeft iemand nog iets meegekregen over die vechtpartij die zich na afloop buiten afspeelde?


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-10-2004 17:17 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 oktober 2004 12:35 schreef Botzwaard het volgende:
Heeft iemand nog iets meegekregen over die vechtpartij die zich na afloop buiten afspeelde?
Laat me raden: skinheads (goddomme wat waren er veel ) tegen de illegale merchandiseverkopers?



de laar
Usericon van de laar
Posted 28-10-2004 18:06 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Die zelfde eikels die voor aanvang met die dure kaartjes lopen te leuren zeker? Die kunnen niet genoeg op hun sodemieter krijgen!
Gelukkig was het binnen wel gezellig.


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 28-10-2004 18:18 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Ik hoorde dat het flink wat skinheads waren tegen een metal head...


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


de laar
Usericon van de laar
Posted 28-10-2004 18:29 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Dat is wel vervelend. Laat dat tuig lekker naar houseparty's gaan!
Ik heb er overigens niks van gezien en hoor (ik bedoel lees) dit nu voor het eerst.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 28-10-2004 19:29 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Ik heb wel iets gehoord van een metalhead die met een bebloede kop bij een stel vrienden waarvan ik er een paar ken aan is gekomen.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 28-10-2004 20:27 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Schande eigenlijk dat zo iets moet gebeuren bij een slayer concert...


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-10-2004 20:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2004 20:27 schreef Botzwaard het volgende:
Schande eigenlijk dat zo iets moet gebeuren bij een slayer concert...



Koop een button met een lieveheersbeestje dan.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 29-10-2004 8:39 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2004 20:38 schreef Chelman het volgende:
Koop een button met een lieveheersbeestje dan.


Haha.


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Orion
Usericon van Orion
Posted 29-10-2004 9:11 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2004 20:27 schreef Botzwaard het volgende:
Schande eigenlijk dat zo iets moet gebeuren bij een slayer concert...




Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


einsatzcommando
Orval
Usericon van einsatzcommando
Posted 29-10-2004 9:35 by einsatzcommando Wijzig reactieProfiel van einsatzcommandoQuote dit berichthttp://www.enfeeble.nl

quote:
Op 28 oktober 2004 19:29 schreef arrebar het volgende:
Ik heb wel iets gehoord van een metalhead die met een bebloede kop bij een stel vrienden waarvan ik er een paar ken aan is gekomen.
Joh, niet gezien in elk geval

Off-topic: nettjes gedaan dat interview, Arrebar


Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-10-2004 12:29 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 oktober 2004 18:18 schreef Botzwaard het volgende:
Ik hoorde dat het flink wat skinheads waren tegen een metal head...
Mijn hemel wat een helden zeg



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-10-2004 14:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

misschien is er wel niets gebeurd... Is er niet iets boeiends te melden over het concert?

Bevoorbeeld over Tom Araya's stemgeluid. Ik heb gehoord dat het erg oke moet zijn geweest, maar meneer heeft nu wel weer een paar shows laten cancelen...


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-10-2004 16:18 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ik heb gehoord, dat het allemaal behoorlijk ruk was als je in nuchtere toestand heb toegekeken.

Lichtpunt van de avond was dat Mastodon met beperkt volume en speeltijd de andere twee gewoon simpel aan de kant heeft geduwd!

maar goed ik was er niet bij, maar ik geloof het meteen...


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 29-10-2004 16:44 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

De laatste plek waar je verwacht inelkaar geslagen te worden lijkt mij toch wel een metal concert...
maargoed.
Tom's stem was redelijk, ik had verwacht dat het helemaal naar de kloten zou zijn.. het viel mij erg mee!


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-10-2004 17:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2004 16:44 schreef Botzwaard het volgende:
De laatste plek waar je verwacht inelkaar geslagen te worden lijkt mij toch wel een metal concert...


vooral in de pit.


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 29-10-2004 18:03 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2004 17:17 schreef ghoulliette het volgende:
vooral in de pit.


Je begrijpt mij wel.


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-10-2004 21:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

die zin kan heel verkeerd opgevat worden


metal head
Usericon van metal head
Posted 29-10-2004 21:51 by metal head Wijzig reactieProfiel van metal headQuote dit bericht

slayer das wel intresant
maar wacht wel tot die andere comerciele rommel ergens anders is
en een beetje ver weg


Eus
Usericon van Eus
Posted 31-10-2004 16:36 by Eus Wijzig reactieProfiel van EusQuote dit berichthttp://www.metal-experience.com

quote:
Op 28 oktober 2004 19:29 schreef arrebar het volgende:
Ik heb wel iets gehoord van een metalhead die met een bebloede kop bij een stel vrienden waarvan ik er een paar ken aan is gekomen.


quote:
Op 29 oktober 2004 14:15 schreef ghoulliette het volgende:
misschien is er wel niets gebeurd... Is er niet iets boeiends te melden over het concert?



Dit is wel degelijk gebeurt. Mijn neefje werd door een stuk of tien gasten een paar keer geslagen en geschopt en toen gingen ze er snel vandoor.

Stelletje helden



arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 31-10-2004 18:15 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Die foto's op je site zijn trouwens erg gaaf, ik zag je mailtje net.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Eus
Usericon van Eus
Posted 31-10-2004 20:13 by Eus Wijzig reactieProfiel van EusQuote dit berichthttp://www.metal-experience.com

quote:
Op 31 oktober 2004 18:15 schreef arrebar het volgende:
Die foto's op je site zijn trouwens erg gaaf, ik zag je mailtje net.


Thanks! :

Hierbij een voorproefje, voor meer foto's zie : www.metal-experience.com








Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 31-10-2004 20:23 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 16:36 schreef Eus het volgende:
Dit is wel degelijk gebeurt. Mijn neefje werd door een stuk of tien gasten een paar keer geslagen en geschopt en toen gingen ze er snel vandoor.

Stelletje helden


Dit bedoelde ik...
Was er ook nog een reden?

[Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard op 31-10-2004 20:24]


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 31-10-2004 20:43 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 31 oktober 2004 20:23 schreef Botzwaard het volgende:
Dit bedoelde ik...
Was er ook nog een reden?
Reden was niet helemaal duidelijk hoorde ik van iemand die hun later zag.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen