IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Tsjetsjenië, moet Poetin toegeven of niet? Vorige pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-09-2004 12:00 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik vraag me af wanneer jij voor het laatst een zelfstandige gedachte geformuleerd heb. Je hebt op dit forum nog nooit een mening gegeven maar je zit structureel allerlei 'bronnen' te quoten.

Ik zeg 'bronnen' omdat het vaak artikels van websites zijn die zelfs door eerstejaars studenten aan een willekeurige WO instelling als onbruikbaar voor een serieus onderzoek bestempeld zouden worden. Ik raad in deze een boek over Methodologie aan, misschien dat je dan wat selectiever mee om kan gaan.

Je quote een aantal punten die eventueel valide zouden kunnen zijn, je vernietigt hun validiteit echter door het plaatsen van boude fantasieën.

Je houding ten opzichte van mensen die jouw denkbeelden niet delen, sterkt de mensen waarmee je 'discussiert'.... tsja die maakt je niet geloofwaardiger. Laten we het daarop houden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 12-09-2004 12:37 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Lieve man, hoe kun je nou zeggen dat ik denkbeelden ventileer als je opent met dat juist te ontkennen?

Je eerste zin was juist, ik quote vooralsnog gewoon uit artikelen, informatie die in strijd is met de op dat moment geldende concensus er zit geen strategie achter, het is gewoon informatie.

Is er wellicht enige irritatie ontstaan doordat het niet altijd even goed in je straatje past?



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-09-2004 12:43 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 12:37 schreef Oebe het volgende:
Lieve man, hoe kun je nou zeggen dat ik denkbeelden ventileer als je opent met dat juist te ontkennen?



Ik opende met het ontkennen dat je zelfstandige denkbeelden ventileert en niet dat je geen denkbeelden ventileert.

quote:

Je eerste zin was juist, ik quote vooralsnog gewoon uit artikelen, informatie die in strijd is met de op dat moment geldende concensus er zit geen strategie achter, het is gewoon informatie.


Vandaar dat mensen die niet gelijk: 'Ja, Oebe!' roepen idioten zijn?

quote:

Is er wellicht enige irritatie ontstaan doordat het niet altijd even goed in je straatje past?



Irritatie ontstaat bij mij pas in de file en niet wanneer een of ander activist die toch nooit iets bereikt een beetje zit te tieren op een muziekforum.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-09-2004 12:45 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 12:43 schreef Chelman het volgende:
Irritatie ontstaat bij mij pas in de file en niet wanneer een of ander activist die toch nooit iets bereikt een beetje zit te tieren op een muziekforum.




attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-09-2004 12:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 12:43 schreef Chelman het volgende:
Irritatie ontstaat bij mij pas in de file..


en ik vermoed toch ook wel bij nalezen van hoeveel je nu weer aan de staat over moet maken (of reeds hebt gedaan).


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 12-09-2004 13:38 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 12:00 schreef Chelman het volgende:
Ik zeg 'bronnen' omdat het vaak artikels van websites zijn die zelfs door eerstejaars studenten aan een willekeurige WO instelling als onbruikbaar voor een serieus onderzoek bestempeld zouden worden. Ik raad in deze een boek over Methodologie aan, misschien dat je dan wat selectiever mee om kan gaan.
En door wie door de artikels geschreven die wel als serieus onderzoeksmateriaal bestempeld worden?


F*ck hippies


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 12-09-2004 14:50 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

quote:
Chelman:
Ik opende met het ontkennen dat je zelfstandige denkbeelden ventileert en niet dat je geen denkbeelden ventileert.


Oeps, ik ging nog verder, maar als ik me nou stilhoud valt het misschien niet op!

quote:
Vandaar dat mensen die niet gelijk: 'Ja, Oebe!' roepen idioten zijn?

Uiteraard, maar in dit geval had ik het over een aantal mensen die op een wel heel onderdanige manier Poetin aan het aanbidden waren.

Ik weersta de verleiding te citeren, maar een pagina terug kan men het lezen. Trouwens hoe lang blijven die editknoppen werken?

quote:
Irritatie ontstaat bij mij pas in de file en niet wanneer een of ander activist die toch nooit iets bereikt een beetje zit te tieren op een muziekforum.

Goed zo jongetje, alleen door het woordgebruik "tieren" en "activist" ondergraaf je een beetje de schijn de je had kunnen volhouden door je een beetje "cooler" uit te drukken. Van al dat gehap vervet je lever alleen maar.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-09-2004 20:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 14:50 schreef Oebe het volgende:
Ik weersta de verleiding te citeren, maar een pagina terug kan men het lezen. Trouwens hoe lang blijven die editknoppen werken?



Permanent

quote:

Goed zo jongetje, alleen door het woordgebruik "tieren" en "activist" ondergraaf je een beetje de schijn de je had kunnen volhouden door je een beetje "cooler" uit te drukken.



Waarom ik me 'cooler' zou moeten uitdrukken ontgaat mij enigszins. Ik had niet door dat we hier op een tiener-trend forum zitten waar cool taalgebruik noodzakelijk is.

En wat mijn woordkeuzes betreft. Je vertoont een meer dan gemiddelde betrokkenheid bij bepaalde onderwerpen wat bij mij de schijn opwekt dat je er vrij actief met de kwesties bezighoudt. Ergo activist.

En tieren...tsja...iemand die mensen die met hem niet eens zijn en in sommige gevallen mensen die niet voor de volle 100% met hem eens zijn probeert uit te schelden vind ik iemand die aan het tieren is.
quote:

Van al dat gehap vervet je lever alleen maar.


Aha. Jij zegt hiermee dus dat de onderwerpen in kwestie je geen reet boeien en dat je alleen graag uitlokkende stellingen herhaalt omwille van het happen? Dat maakt je standpunten nog minder geloofwaardig dan dat ze waren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 13-09-2004 19:12 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Is voddebal ook een tierwoord?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-09-2004 20:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2004 19:12 schreef Oebe het volgende:
Is voddebal ook een tierwoord?



Ja, maar volgens mij hoort het voddenbal te zijn.

Het zit je blijkbaar hoog dat je een keer een voddenbal genoemd werd in tegenstelling tot zo ongeveer elke post waarin jij iedereen die om wat voor reden dan ook niet met je eens is 'aanpakt'.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 13-09-2004 20:40]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 13-09-2004 21:02 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Nee, hoor ik vind voddenbal (yep) wel een leuk woord eigenlijk. Bovendien zou mij dat helemaal nooit hoog zitten en sta ik ook nog eens keer zelden in een file.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-09-2004 21:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2004 21:02 schreef Oebe het volgende:
Nee, hoor ik vind voddenbal (yep) wel een leuk woord eigenlijk. Bovendien zou mij dat helemaal nooit hoog zitten en sta ik ook nog eens keer zelden in een file.


Klopt. Ik ben vandaag ook weer in het noorden geweest. Heerlijk blazen op de snelweg.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 21-09-2004 13:10 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Alleen ligt er in het noorden bitter weinig snelweg, maar vooral wel veel autoweg. Ergo: kruipen.


Touché, pussycat!


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen