IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Topic over websites maken III Vorige pagina | Volgende pagina
Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 20-01-2005 2:19 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

haal de eerste regel eens weg. de doctype.



Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 20-01-2005 7:03 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2005 2:19 schreef Azagthoth het volgende:
haal de eerste regel eens weg. de doctype.


Nee, dat werkt ook niet!

Zoals Snaack al zei, zie ik ook niets vreemds. Wellicht een bug in Firefox?


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 20-01-2005 10:20 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

position: fixed;

Ligt 't daar niet aan? Dat moet background-attachment zijn volgens mij.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 20-01-2005 10:27 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

bah, what Helmet said:
<td width="600" align="left" valign="top" background="images/mainback.gif" class="wrapmain" style="background-image: url(images/mainback.gif); position: fixed;">
Daar ff position: fixed er uit slopen...


[Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 20-01-2005 11:21]


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 20-01-2005 11:00 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2005 10:27 schreef Magistus het volgende:
[edit] nevermind, ik zoek ff verder [/edit]

[edit2] Ah, het ligt iig aan je width's icm je align=center [/edit2]


Was dit een antwoord op mijn vraag?

Kun je dit verder verduidelijken?


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 20-01-2005 11:03 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

zie vorige post

[Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 20-01-2005 11:21]


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 20-01-2005 11:33 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Helmet was als eerst, wat heeft ie nu gewonnen?

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 20-01-2005 11:36]



Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 20-01-2005 11:57 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

Thx

Ga het vanavond ff proberen (zit nu namelijk op m'n werk).

Als het werkt, dan komt de winnaar op de gastenlijst bij ons volgende optreden
(moeten we alleen weer een keer geboekt worden )


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 20-01-2005 22:16 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

And the winner is Helmet!

Bedankt he, werkt nu prima!


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 20-01-2005 22:59 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

kan iemand eens kijken naar dit hier (rar bestand downloaden hier): volgens mij is het conform de (d)html en cdd regels (internet exploder toont het zoals ik het in gedachten had) maar opera en vooral firefox maken er nogal een boeltje van...


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 20-01-2005 23:46 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2005 22:59 schreef Neige het volgende:
kan iemand eens kijken naar dit hier (rar bestand downloaden hier): volgens mij is het conform de (d)html en cdd regels (internet exploder toont het zoals ik het in gedachten had) maar opera en vooral firefox maken er nogal een boeltje van...

Klopt je init functie wel?

Vul je al je parameters in die functie wel goed?

Kan er niet meer over zeggen, tenzij ik de javascriptfunctie init zie.


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 21-01-2005 9:59 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

init funcite doet z'n werk prima, want IE geeft het goed weer + als ik dan de uitvoer van de init op het scherm zet met "document.write(blabla)" dan ziet het er precies uit zoals ik wil.


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 21-01-2005 11:05 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2005 9:59 schreef Neige het volgende:
init funcite doet z'n werk prima, want IE geeft het goed weer + als ik dan de uitvoer van de init op het scherm zet met "document.write(blabla)" dan ziet het er precies uit zoals ik wil.


Kan kloppen, maar in IE wordt alles niet zo strak nageleefd en worden evt. fouten ook gecorrigeerd.
Firefox hanteert de regels wel strak. Zie discussie hierboven over mijn eigen website. IE gaf geen problemen, Firefox wel. Het probleem zat hem echter in een fout die ik gemaakt had, welke door IE gecorrigeerd werd en door Firefox niet.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-01-2005 13:08 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2005 9:59 schreef Neige het volgende:
init funcite doet z'n werk prima, want IE geeft het goed weer + als ik dan de uitvoer van de init op het scherm zet met "document.write(blabla)" dan ziet het er precies uit zoals ik wil.


"IE snapt het dus is het goed", is niet helemaal de juiste insteek...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 21-01-2005 13:41 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

kan best zijn, maar opera voert de code goed uit, geeft alleen de html/css niet correct weer.

bijvoorbeeld <div style="height: 100px; overflow: auto;">blablabla</div> zou moeten een "scrollbare div" geven, maar doet die dus aan geen kanten: je ziet wel de scrollbar maar scrollen doet ie niet.

en in firefow is het al totaal niet mogelijk om een "<span>" een breedte/hoogte te geven zodat het precies kotjes lijken die dan naast en onder elkaar komen. is nochtans standaard...


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 21-01-2005 13:46 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

je kunt ook een speciale stylesheet voor opera maken


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 21-01-2005 13:53 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2005 13:08 schreef altx het volgende:
"IE snapt het dus is het goed", is niet helemaal de juiste insteek...


Dat bedoel ik dus!


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 21-01-2005 13:56 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2005 13:41 schreef Neige het volgende:
kan best zijn, maar opera voert de code goed uit, geeft alleen de html/css niet correct weer.

bijvoorbeeld <div style="height: 100px; overflow: auto;">blablabla</div> zou moeten een "scrollbare div" geven, maar doet die dus aan geen kanten: je ziet wel de scrollbar maar scrollen doet ie niet.

en in firefow is het al totaal niet mogelijk om een "<span>" een breedte/hoogte te geven zodat het precies kotjes lijken die dan naast en onder elkaar komen. is nochtans standaard...


Kun je de scrollende <div> anders niet maken met de overflow-x en overflow-y parameter?
Wellicht gaat hij hier beter mee om.


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 21-01-2005 16:51 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

k, merci voor de tips, zal 'ns proberen...


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 16-03-2005 15:25 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 24-03-2005 13:08]


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 24-03-2005 13:08 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

waarom lukt het me niet om zo'n damn preloader te maken! Ik heb wel een cool swfje die ik dan wil laten zien, maar alle codes die ik vind werken niet.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 29-04-2005 19:19 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-04-2005 20:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2005 19:19 schreef Aaaarco het volgende:
beste nieuws van deze week:

http://www.adobe.com/aboutadobe/invrelations/adobeandmacromedia.html



Ik vind het zeker een interessante overname, maar waarom vind jij het het beste nieuws van de week?? Just curious..

Ben erg benieuwd welke MM onderdelen Adobe gaat integreren in de eigen software (bijv Photoshop/ ImageReady koppelen aan Dreamweaver)

En, MM was bezig een alternatief op PDF te ontwikkelen, daar zullen we ook wel dingen uit terugzien.

Dit zijn overigens allemaal vermoedens hoor, als je concreter nieuws heb (die de uitspraak "beste nieuws van de week" rechtvaardigen..) wil ik dat érg graag lezen

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 29-04-2005 20:58]


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 01-05-2005 22:11 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

layered photoshop files importeren in flash
illustrator files (beter) importeren in flash
photoshop 'save for web --> save for dreamweaver
uniforme sneltoetsen
fireworks in de prullenbak
version cue uitbreidingen naar dreamweaver, flash en director
belichtingseffecten van photoshop overhevelen naar de macromedia programma's (zoals ook te gebruiken in dvd pro, motion etc)
indesign technieken en mogelijkheden in dreamweaver
etc etc..

kortom een breder totaalpakket en meer gelijke ideeen en uitwerkingen...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 18-05-2005 21:12 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Probleem opgelost

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 18-05-2005 21:47]


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen