IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Giro 555 Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-01-2005 14:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2005 14:37 schreef watery black het volgende:
mwah ik denk dat dit hele gedoe rond giro 555 ook veel politieke achtergronden heeft. Men is bang dat als de boel daar niet gauw opgeknapt wordt de mensen daar gaan denken: "kom, t is hier klote, we gaan met zn allen naar europa"


Tot Turkije dus (zoals het er nu naar uitziet). (en niet verder)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-01-2005 14:48]


Tári Calaelen
Michelle
Usericon van Tári Calaelen
Posted 09-01-2005 17:23 by Tári Calaelen Wijzig reactieProfiel van Tári CalaelenQuote dit bericht

Het lijkt wel of het een strijd is wie het meest geeft


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-01-2005 17:43 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Tof toch, beter dan een strijd om wie het minst geeft!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2005 17:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hoeveel heb jij dan gegeven?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-01-2005 18:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2005 17:23 schreef Tári Calaelen het volgende:
Het lijkt wel of het een strijd is wie het meest geeft

Idd, hypocriet, blij dat ik gemist heb hoe Nederland zich weer belachelijk loopt te maken.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 09-01-2005 18:50 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Vanwaar hypocriet?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-01-2005 21:05 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Omdat "mensen" niet geven omdat ze willen helpen maar geven omdat iedereen geeft. Het wordt breed uitgemeten in de media en je "moet" meedoen.

Daarnaast vind ik het vreemd dat de verantwoordelijkheid voor het doneen verschoven lijkt te worden naar de "gewone man". Voor bejaarden in Nederland is geen geld, maar of ze wel zo vriendelijk willen zijn hun laatste beetje AOW ook willen over maken, als goed burger zijnde.
En en George W. doneert dan 10.000 dollar (+/-8.000 euro) en bedrag wat hoogst waarschijnlijk lager is dan menig door hem gevierde vakantie.

Natuurlijk is het erg, en natuurlijk moet er geld komen voor de slachtoffers, maar de manier waarop heeft voor mij een nare bijsmaak.
Overal worden ook lijstjes geplaatst met wie hoeveel geeft (de landen) maar abosulute cijfers zeggen geen fuck. En het helpt de mensen al daar al helemaal niet.

Wat wel stoer is!! 7 miljoen van Schumacher, gewoon omdat hij genoeg geld heeft.

dat zuden meer mensen moeten doen.



Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 09-01-2005 21:21 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

quote:
Op 9 januari 2005 21:05 schreef ghoulliette het volgende:
Omdat "mensen" niet geven omdat ze willen helpen maar geven omdat iedereen geeft. Het wordt breed uitgemeten in de media en je "moet" meedoen.



Precies de reden waarom ik zelf niks geef en uberhaupt niet snel iets zal geven bij zoiets als dit

[Dit bericht is gewijzigd door Fleshcrawler op 09-01-2005 21:22]


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 09-01-2005 21:21 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

[quote]Op 9 januari 2005 21:21 schreef Fleshcrawler het volgende:

kut dubbelquote

[Dit bericht is gewijzigd door Fleshcrawler op 09-01-2005 21:22]


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-01-2005 22:07 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2005 21:21 schreef Fleshcrawler het volgende:
Precies de reden waarom ik zelf niks geef en uberhaupt niet snel iets zal geven bij zoiets als dit
Dus je laat je toch beinvloeden door anderen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-01-2005 22:13 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2005 17:44 schreef Jenje het volgende:
Hoeveel heb jij dan gegeven?


Niets, maar dat ga ik nog wel doen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-01-2005 0:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2005 22:07 schreef Misanthrope het volgende:
Dus je laat je toch beinvloeden door anderen?

Altijd, of je nu wel of niet geeft.

Zou je zonder anderen over de Tsunami gehoord hebben?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-01-2005 15:56 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 0:21 schreef ghoulliette het volgende:
Altijd, of je nu wel of niet geeft.

Zou je zonder anderen over de Tsunami gehoord hebben?
Nah, het ging mij er meer om dat zijn reden grote bullshit is.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 10-01-2005 16:13 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

quote:
Op 10 januari 2005 15:56 schreef Misanthrope het volgende:
Nah, het ging mij er meer om dat zijn reden grote bullshit is.


oke, oke, ik heb hetgene wat ik bedoelde een beetje heel erg verkeerd geformuleerd......

Zeikneus

[Dit bericht is gewijzigd door Fleshcrawler op 10-01-2005 16:16]


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


MisS PeeleR
Wiederstand ist zwecklos!!!
Usericon van MisS PeeleR
Posted 11-01-2005 20:45 by MisS PeeleR Wijzig reactieProfiel van MisS PeeleRQuote dit berichthttp://www.grindminded.com

In Duitsland hebben ze het over een "flutgolf" en een "flutcatastrophe" zegt dat genoeg?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-01-2005 0:04 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Bwahahaha wij ontvingen vandaag een mailtje op het werk dat er morgenmiddag een stel gehandicapten langskomen hobbelen met begeleider om geld op te halen van de bewoners, voor dat 555 gedoe.

Reactie van mijn collega: Flikker toch op met dat hele 555 gezeik, hier vangen ze niks! Oprotten!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-01-2005 0:07 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

dat is hardstikke sielug hoor!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-01-2005 0:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 0:07 schreef Snaack het volgende:
dat is hardstikke sielug hoor!


Nee dat was grappig, al mijn collega's blijken dus niet te doneren en ik maar denken dat ik ongeveer de enige zou zijn.


blackcrystal
Usericon van blackcrystal
Posted 12-01-2005 12:03 by blackcrystal Wijzig reactieProfiel van blackcrystalQuote dit bericht

Zo onderhand komt datr giro 55 nu wel m'n strot uit. Tuurlijk die mensen daaro moeten wel geholpen worden, maar je kan ook overdrijven met je acties om geld in te zamelen.


geen knoop aan vast te touwen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-01-2005 13:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 0:08 schreef MindlessMayo het volgende:
Nee dat was grappig, al mijn collega's blijken dus niet te doneren en ik maar denken dat ik ongeveer de enige zou zijn.
Misschien wel omdat ten eerste het waarschijnlijke de 500e keer is dat iemand om geld komt zanikken (1 n of 2 ??) en ten tweede vind ik het erg triest om daar gehandicapten voor te gebruiken. Beetje hetzelfde effec als Jehova's die hun kinderen meenemen. Achterbaks gedrag ..


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-01-2005 18:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 13:17 schreef Jenje het volgende:
Misschien wel omdat ten eerste het waarschijnlijke de 500e keer is dat iemand om geld komt zanikken (1 n of 2 ??) en ten tweede vind ik het erg triest om daar gehandicapten voor te gebruiken. Beetje hetzelfde effec als Jehova's die hun kinderen meenemen. Achterbaks gedrag ..


Punt 1: Klopt ja
Punt 2: Inderdaad en dan moeten de bewoners het geld nog uit eigen zak dokken ook, alsof ze al zoveel hebben


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-01-2005 18:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Belachelijk ...

Las vandaag dat stand 55 nu iets van 124 miljoen is .. plus 200 van staat .. dat land word plots stinkend rijk


invictis
Usericon van invictis
Posted 12-01-2005 18:21 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

en volgens de laatste actualiteiten zaten de betreffende landen al in een economische boom heb ik jou daar.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 12-01-2005 18:21 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 12 januari 2005 13:17 schreef Jenje het volgende:
Misschien wel omdat ten eerste het waarschijnlijke de 500e keer is dat iemand om geld komt zanikken (1 n of 2 ??) en ten tweede vind ik het erg triest om daar gehandicapten voor te gebruiken. Beetje hetzelfde effec als Jehova's die hun kinderen meenemen. Achterbaks gedrag ..

Kunnen we die jehova's niet storten op 555?


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2005 18:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik ga giro 555 proberen te koppelen aan mijn rekening.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen