IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Giro 555 Vorige pagina | Volgende pagina
Femaze
Usericon van Femaze
Posted 02-01-2005 0:11 by Femaze Wijzig reactieProfiel van FemazeQuote dit berichthttp://www.mentalcaptivity.nl

quote:
Op 2 januari 2005 0:08 schreef MindlessMayo het volgende:
Hoezo? Het is een goedbedoelde actie hoor en ik breng het geld echt erheen zodra ik een ticket kan betalen.


Ik ga wel mee dan, voor de veiligheid uiteraard


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-01-2005 0:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2005 0:08 schreef MindlessMayo het volgende:
Hoezo? Het is een goedbedoelde actie hoor en ik breng het geld echt erheen zodra ik een ticket kan betalen.
Gewoon w88 op een volgende tsunami, kej dr heen surfen


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-01-2005 0:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2005 0:11 schreef Femaze het volgende:
Ik ga wel mee dan, voor de veiligheid uiteraard


Uiteraard mag jij mee, jij kan namelijk boosaardig kijken en dat is wel nodig voor het afschrikken van boefjes!

quote:
Op 2 januari 2005 0:16 schreef Jenje het volgende:
Gewoon w88 op een volgende tsunami, kej dr heen surfen


Tja en tot die tijd kan men gewooooooon blijven storten! Ik roei er over een tijdje wel heen dan want surfen kan ik niet. Trouwens, wat is dat w88? Breezah voor...?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-01-2005 0:26]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-01-2005 0:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ben gekke henkie nie .. mijn geldblijft in mijn portemonnee


Nix
Usericon van Nix
Posted 02-01-2005 0:27 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik heb gister de overgebleven muntjes (van nieuwjaarsfeest) gedoneerd.







I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-01-2005 0:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2005 0:27 schreef Jenje het volgende:
Ben gekke henkie nie .. mijn geldblijft in mijn portemonnee


Vrek!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-01-2005 0:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2005 0:29 schreef MindlessMayo het volgende:
Vrek!
Als jij zo sociaal bent ..
102908478


Nix
Usericon van Nix
Posted 02-01-2005 0:30 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Pff, jij hebt zelf werk!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-01-2005 0:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2005 0:30 schreef Jenje het volgende:
Als jij zo sociaal bent ..
102908478


Ja heey zeg, ik was eerder met mijn actie hoor. Ik breng het persoonlijk weg in een roeibootje tijdens de volgende tsunami, veel betrouwbaarder dan storten op jou rekening.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-01-2005 12:24 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hmm iig schijnt Nasum door de tsunami verzwolgen te zijn...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-01-2005 13:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

de zanger bedoel je ...


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 02-01-2005 13:12 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

niets nieuws ofwel?


Suck my piss


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-01-2005 13:12 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 januari 2005 13:10 schreef Jenje het volgende:
de zanger bedoel je ...


Gaan ze door dan?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-01-2005 13:30 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Denk niet dat helpen zin heeft. Ten eerste blijft een groot gedeelte van het geld 'plakken' aan de vingers van allerlei mensen die iets te zeggen hebben bij zo'n hulp-operaties.
Ten tweede zie ik het als iet volkomen natuurlijks. De wereld is ver overbevolkt en de natuur probeert op zo'n manier de bevolking in de hand te houden. Dieren zijn er veel minder en sommigen zelfs bijna helemaal niet minder. Waarom is daar niks mee gebeurt? Simpelweg om de populatie in stand te houden. Waarom gebeuren zulke rampen veelal in de armere landen vraag je dan. Gewoonweg omdat daar veel de over-populatie het grootst is (India, Bangladesh enz.).
De wetten van de natuur blijven gelden, hoeveel geld er ook naar toe gaat.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 02-01-2005 14:01 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Ik heb dichter bij huis iemand die hulp kan gebruiken,dus de slachtoffers in Azie moeten wachten...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-01-2005 14:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Laat me raden, een vis?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-01-2005 14:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2005 14:23 schreef Jenje het volgende:
Laat me raden, een vis?




IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 02-01-2005 14:36 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2005 14:23 schreef Jenje het volgende:
Laat me raden, een vis?




Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-01-2005 14:48 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2005 14:23 schreef Jenje het volgende:
Laat me raden, een vis?


*proest*


spelfout weggehaald...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 02-01-2005 15:21 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2005 14:48 schreef varanus het volgende:
*proest*


mss dat ik wel een fonds opricht voor Jenje


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-01-2005 16:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Doe maar!

*blub blub*


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-01-2005 16:01 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2005 13:30 schreef Hub de Gallier het volgende:
Denk niet dat helpen zin heeft. Ten eerste blijft een groot gedeelte van het geld 'plakken' aan de vingers van allerlei mensen die iets te zeggen hebben bij zo'n hulp-operaties.
Ten tweede zie ik het als iet volkomen natuurlijks. De wereld is ver overbevolkt en de natuur probeert op zo'n manier de bevolking in de hand te houden. Dieren zijn er veel minder en sommigen zelfs bijna helemaal niet minder. Waarom is daar niks mee gebeurt? Simpelweg om de populatie in stand te houden. Waarom gebeuren zulke rampen veelal in de armere landen vraag je dan. Gewoonweg omdat daar veel de over-populatie het grootst is (India, Bangladesh enz.).
De wetten van de natuur blijven gelden, hoeveel geld er ook naar toe gaat.
OJa, dus als daar niet zoveel mensen hadden gewoond, dan waren noch die aarbeving, noch die tsunami er geweest?

Waarom 'kiest' de natuur dan een gebied uit dat minder dichtbevolkt is dan Nederland?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-01-2005 16:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2005 16:01 schreef Misanthrope het volgende:
OJa, dus als daar niet zoveel mensen hadden gewoond, dan waren noch die aarbeving, noch die tsunami er geweest?

Waarom 'kiest' de natuur dan een gebied uit dat minder dichtbevolkt is dan Nederland?


Nee, maar als er in dat gebied niet zoveel bossen en andere natuurlijke water tegenhouders waren gekapt/vernietigd voor hotel en huizenbouw, dan woonden er ook niet zoveel mensen dichtbij de kust. Konden er bij eventuele tsunami's ook niet zoveel mensen om het leven komen, simpelweg omdat zij daar niet leefden/woonden. Kijk naar de oude volkeren, die woonden een aardig eindje uit de kust weg en hebben het allemaal overleefd. Het volk wat werkt in de toerisme en toeristen zijn nu slachttoffer geworden.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-01-2005 16:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja, want een bos houdt een 4 a 5 meter hoge vloedgolf ook zo enorm tegen!

Zo ver ik weet wonen er al eeuwenlang mensen op die eilanden ....



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-01-2005 16:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2005 16:21 schreef Jenje het volgende:
Ja, want een bos houdt een 4 a 5 meter hoge vloedgolf ook zo enorm tegen!

Zo ver ik weet wonen er al eeuwenlang mensen op die eilanden ....




Niet helemaal nee, maar wel meer dan dat een zandstrand doet met wat lullige palmboompjes. Klopt dat er al eeuwen lang mensen op die eilanden wonen, de meesten wonen een stuk uit de kust.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen