IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Giro 555 Vorige pagina | Volgende pagina
watery black
Usericon van watery black
Posted 03-01-2005 13:32 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 13:30 schreef MindlessMayo het volgende:
Ja maar dat is het probleem dus, ik kan niet surfen.


och je hebt nog even tijd om te oefenen


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-01-2005 13:40 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 13:31 schreef Mark het volgende:
Gelukkig maar dat je wel in je eentje naar Azie kan roeien, anders had je pas een probleem gehad!


Gelukkig maar dat ik niet alleen ga, Femaze roeit mee ter bescherming van het bier.


quote:
Op 3 januari 2005 13:32 schreef watery black het volgende:
och je hebt nog even tijd om te oefenen


Hmmzz goed idee, donaties voor een reisje hawaii voor de beste golven dan? Die in Azie is immers al voorbij.


watery black
Usericon van watery black
Posted 03-01-2005 13:42 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 13:40 schreef MindlessMayo het volgende:
Hmmzz goed idee, donaties voor een reisje hawaii voor de beste golven dan? Die in Azie is immers al voorbij.


eis je gewoon giro 555 op


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-01-2005 13:43 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 13:42 schreef watery black het volgende:
eis je gewoon giro 555 op




Jij snapt het, als al die anderen het nu ook eens gingen snappen.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-01-2005 13:45 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

is er ergens documentatie over die gasbel op internet...

wel idioot dat zuid holland dan waarschijnlijk dik de lul is terwijl unterprovincieen als limburg, drenthe, overrijzzel, gelderland en brabenland dan minder te verduren krijgen


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


watery black
Usericon van watery black
Posted 03-01-2005 13:46 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 13:43 schreef MindlessMayo het volgende:


Jij snapt het, als al die anderen het nu ook eens gingen snappen.



LOL


ik zal wel even reclame voor je maken...


"Help onze arme Mayo de volgende zeebeving door.

*zielige mayo-foto*

stort nu uw miljoen op giro 555."



je begrijpt natuurlijk wel dat ik dan wel mee wil naar hawaii he


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


watery black
Usericon van watery black
Posted 03-01-2005 13:46 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 13:45 schreef Aaaarco het volgende:
is er ergens documentatie over die gasbel op internet...

wel idioot dat zuid holland dan waarschijnlijk dik de lul is terwijl unterprovincieen als limburg, drenthe, overrijzzel, gelderland en brabenland dan minder te verduren krijgen



zie je wel...

limburg is gewoon über


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-01-2005 13:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 13:46 schreef watery black het volgende:
LOL


ik zal wel even reclame voor je maken...


"Help onze arme Mayo de volgende zeebeving door.

*zielige mayo-foto*

stort nu uw miljoen op giro 555."



je begrijpt natuurlijk wel dat ik dan wel mee wil naar hawaii he


Alle kleine beetjes helpen, stort minmaal 100.000 euro per persoon

Sure, tuurlijk mag je mee.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-01-2005 14:07 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

"Help onze arme Mayo de volgende zeebeving door.



stort nu uw miljoen op giro 555."


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


watery black
Usericon van watery black
Posted 03-01-2005 14:11 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 14:07 schreef Greycloak het volgende:
"Help onze arme Mayo de volgende zeebeving door.



stort nu uw miljoen op giro 555."


zoiets ja


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-01-2005 14:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 14:07 schreef Greycloak het volgende:
"Help onze arme Mayo de volgende zeebeving door.



stort nu uw miljoen op giro 555."




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-01-2005 18:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik wilde igenlijk eronder zetten : Save the whales maar das toch wat te lomp jegens Mayo


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 03-01-2005 18:37 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Jenje, check je ZM mail even!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-01-2005 18:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je hebt alweer antwoord mien jong


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-01-2005 23:06 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 18:35 schreef Jenje het volgende:
Ik wilde igenlijk eronder zetten : Save the whales maar das toch wat te lomp jegens Mayo


Dan nog zou het whale zijn, of wilde je ook een foto van jezelf ernaast plaatsen?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-01-2005 23:09]


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 03-01-2005 23:50 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 3 januari 2005 13:46 schreef watery black het volgende:
zie je wel...

limburg is gewoon über
dat bedoel ik



watery black
Usericon van watery black
Posted 04-01-2005 0:03 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 23:50 schreef Mies het volgende:
dat bedoel ik


jacky heeft altijd gelijk


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-01-2005 0:30 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 13:46 schreef watery black het volgende:
zie je wel...

limburg is gewoon über


Zo is het maar net!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


watery black
Usericon van watery black
Posted 04-01-2005 0:31 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 0:30 schreef Heiden het volgende:
Zo is het maar net!






"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 04-01-2005 0:37 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Nooit in Gelderland geweest zeker



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 04-01-2005 0:37 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

jawel, daarom




watery black
Usericon van watery black
Posted 04-01-2005 0:37 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 0:37 schreef GRAFTAK het volgende:
Nooit in Gelderland geweest zeker


jij bent blijkbaar nog nooit hier geweest....


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 04-01-2005 0:40 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

quote:
Op 4 januari 2005 0:37 schreef watery black het volgende:
jij bent blijkbaar nog nooit hier geweest....


Ik ben een idd een giro 555 newbie



watery black
Usericon van watery black
Posted 04-01-2005 0:52 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2005 0:40 schreef GRAFTAK het volgende:
Ik ben een idd een giro 555 newbie


hier als in limburg....




"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


child of bs666
666 legions
Usericon van child of bs666
Posted 04-01-2005 13:24 by child of bs666 Wijzig reactieProfiel van child of bs666Quote dit berichthttp://hem.passagen.se/habo6/venom.htm

heel goed dat nederland zich zo in zet met actie voor buitenland als daar een ramp plaats gevonden heeft,maar waar waren de acties toen met de enschedese vuurwerkramp,ach ja eigen landgenoten zijn schijnbaar niet belangrijk,en kunnen beter wegkwijnen


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen