IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Giro 555 Vorige pagina | Volgende pagina
Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 03-01-2005 0:02 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

ik stort niks. helemaal niks. ik betaal al 40% belasting




Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-01-2005 0:05 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 0:01 schreef IceQueen het volgende:
Hmm...
Mn zus zit ook wel serieus in de problemen,k denk dat k haar eerder wat geld ga toesteken dan jou...sorry
Ah kom op, moet binnenkort weer 300+ Euro betalen aan de Gemeentelijke Belasting!

Help!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 03-01-2005 0:07 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 0:05 schreef Greycloak het volgende:
Ah kom op, moet binnenkort weer 300+ Euro betalen aan de Gemeentelijke Belasting!

Help!


hmm,moet zelf ook al genoeg rekeningen betalen
Waarom is het leven zo vreselijk


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 03-01-2005 0:14 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 0:07 schreef IceQueen het volgende:
hmm,moet zelf ook al genoeg rekeningen betalen
Waarom is het leven zo vreselijk


als je het spuugzat bent heb je voor een euro een touw en dan heb ik meer zuurstof




IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 03-01-2005 0:17 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 0:14 schreef Bonnie het volgende:
als je het spuugzat bent heb je voor een euro een touw en dan heb ik meer zuurstof


Ik ben niks spuugzat want k kom echt niks tekort


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 03-01-2005 0:20 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 0:17 schreef IceQueen het volgende:
Ik ben niks spuugzat want k kom echt niks tekort



zeik dan niet!




Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-01-2005 0:32 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Bonnie, help jij me dan de winter door?
Ah toe?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 03-01-2005 0:40 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

kom maar een biertje drinken




Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-01-2005 0:41 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 0:40 schreef Bonnie het volgende:
kom maar een biertje drinken
Weet je dat je best een tyfusend fietsen van me vandaan woont, maar als je aan de andere kant van het centrum alhier had gewoond je koelkast nu leeg was?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 03-01-2005 0:44 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 0:41 schreef Greycloak het volgende:
Weet je dat je best een tyfusend fietsen van me vandaan woont, maar als je aan de andere kant van het centrum alhier had gewoond je koelkast nu leeg was?


hahah, was wel zo gezellig geweest. geloof een ding, mijn koelkast krijg jij niet leeg




Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 03-01-2005 0:45 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Da's waar



Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 03-01-2005 0:46 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

haha ja, jij kan het weten




Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 03-01-2005 0:47 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

*LOL*
Ja....ik heb een poging gedaan...

[Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 03-01-2005 0:48]



arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 03-01-2005 11:45 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 3 januari 2005 0:02 schreef Bonnie het volgende:
ik stort niks. helemaal niks. ik betaal al 40% belasting
Je kan beter zeggen zo'n 70 procent extra moet betalen om jouw je loon te kunnen geven. Over je belasting gaan zeuren is een slap excuus want er komt nog steeds genoeg door.
Niet dat je van mij verplicht moet geven, integendeel, maar ik ga bij een zwerver ook niet lopen zeuren dat ik op mijn vakantie al ontzettend veel geld heb uitgegeven.

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 03-01-2005 11:50]


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-01-2005 11:51 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

als ik zo om me heen kijk wordt t tijd dat er hier ook zon dikke vloedgolf komt


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-01-2005 13:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 0:01 schreef IceQueen het volgende:
Hmm...
Mn zus zit ook wel serieus in de problemen,k denk dat k haar eerder wat geld ga toesteken dan jou...sorry


Doe dat dan ook ipv hier neer te zetten dat je denkt dat je dat wel gaat doen.. hoppaaaa actie!!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-01-2005 13:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 11:51 schreef Aaaarco het volgende:
als ik zo om me heen kijk wordt t tijd dat er hier ook zon dikke vloedgolf komt



Zolang het in Zwolle maar droog blijft dan oh en in Enschede


watery black
Usericon van watery black
Posted 03-01-2005 13:19 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 11:51 schreef Aaaarco het volgende:
als ik zo om me heen kijk wordt t tijd dat er hier ook zon dikke vloedgolf komt


dat staat ook te gebeuren. bij noorwegen vlak onder de zeebodem schijnt een gigantische aardgasbel te zitten, en de laag aarde erop is erg dun. als die gasbel ontsnapt op afgepompt wordt krijg je instortingen en dat geeft ongeveer t zelfde effect.

*plons* weg nederland


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-01-2005 13:21 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

En wat te denken van een flink stuk ijsberg dat ineens afbreekt en in het water stort? Of vulkanische werking bij de canarische eilanden? Het einde nadert!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-01-2005 13:22 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 13:19 schreef watery black het volgende:
dat staat ook te gebeuren. bij noorwegen vlak onder de zeebodem schijnt een gigantische aardgasbel te zitten, en de laag aarde erop is erg dun. als die gasbel ontsnapt op afgepompt wordt krijg je instortingen en dat geeft ongeveer t zelfde effect.

*plons* weg nederland
Gaafh, laat maar ontsnappen in de atmosfeer!

Net als in de Russische toendra's, zodra het daar gaat dooien en dat gras dat al jaren licht te wachten om te rotten, gáát rotten...

Domino-effect.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


watery black
Usericon van watery black
Posted 03-01-2005 13:23 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 13:21 schreef Mark het volgende:
En wat te denken van een flink stuk ijsberg dat ineens afbreekt en in het water stort? Of vulkanische werking bij de canarische eilanden? Het einde nadert!


zoiets ja. maar das allemaal niet zo dicht bij de deur. die gasbel spoelt ons dan gewoon gezellig met zn allen naar de haaien.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-01-2005 13:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 13:19 schreef watery black het volgende:
dat staat ook te gebeuren. bij noorwegen vlak onder de zeebodem schijnt een gigantische aardgasbel te zitten, en de laag aarde erop is erg dun. als die gasbel ontsnapt op afgepompt wordt krijg je instortingen en dat geeft ongeveer t zelfde effect.

*plons* weg nederland


Ach, mijn roeibootje ligt al klaar om richting Azie te roeien. Zakken geld erin enzo.. komt helemaal goed.


watery black
Usericon van watery black
Posted 03-01-2005 13:27 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 13:24 schreef MindlessMayo het volgende:
Ach, mijn roeibootje ligt al klaar om richting Azie te roeien. Zakken geld erin enzo.. komt helemaal goed.


kun je beter een surfplank nemen


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-01-2005 13:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 13:27 schreef watery black het volgende:
kun je beter een surfplank nemen


Ja maar dat is het probleem dus, ik kan niet surfen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-01-2005 13:31 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Gelukkig maar dat je wel in je eentje naar Azie kan roeien, anders had je pas een probleem gehad!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen