IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Het grote de pil topic no. 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 25-10-2007 11:13 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 11:10 schreef Krulspeld het volgende:
hmm.. nou ik heb dat soms wel en soms juist minder
maja dat hele 'je-verliest-een-eetlepel-bloed-verhaal' vind ik ook maar raar. hoe komt het dan als het lijkt dat je literrrrrssssss verliest? [en waarom lijkt het altijd minder als je tampons gebruikt?]


Het was toch altijd je verliest een eierdopje bloed?!
Nou dan ben ik benieuwd hoe groot hun eierdopje is

Ik verlies echt wel een halve liter hoor!!!


Het is de lichtinval ;')


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 25-10-2007 11:14 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 11:10 schreef Slechtheid het volgende:
Ik voel me gediscrimineerd in dit topic.

Nou, zodra de mannenpil echt wordt geintroduceert en je er gebruik van gaat maken kan je ook echt volledig meepraten over hoe naar het is als je 's ochtends bij het opstaan vergeet dat je je pil moest slikken en daarom zodra je thuiskomt van school/werk de trap op stormt om het toch nog binnen de tijdslimiet te slikken.
Dan zullen we je niet mer discrimineren.


@krulspeld. Ik heb geen idee, maar ik heb zowiezo n hekel aan mandverband, voelt altijd alsof ik een luier aanheb. Dus gebruik eigenlijk alleen tampons. Geeft ook veel minder rotzooi. En ik denk dat ik toch echt wel meer dan een eetlepel bloed kwijtraak.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 25-10-2007 11:15 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Tampons vind ik niks, pluisjes die kunnen blijven hangen bah.

Nee liever maandverband dan komt alles er netje uit en droogt het niet op in zo'n tampon.

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 25-10-2007 11:15]


Het is de lichtinval ;')


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-10-2007 11:16 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 11:13 schreef Kimmey het volgende:
Het was toch altijd je verliest een eierdopje bloed?!
Nou dan ben ik benieuwd hoe groot hun eierdopje is

Ik verlies echt wel een halve liter hoor!!!
halfkopje och


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 25-10-2007 11:16 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 11:13 schreef Kimmey het volgende:
Het was toch altijd je verliest een eierdopje bloed?!
Nou dan ben ik benieuwd hoe groot hun eierdopje is

Ik verlies echt wel een halve liter hoor!!!

jeps.
als ik net ongesteld ben geweest hoef ik echt maar een of twee biertjes om totaal lam te zijn. Als ik maar een eetlepen zou verliezen zou ik dat niet merken. Maar ik verlies dus genoeg bloed om het wel echt te merken kwa alcoholconsumptie.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-10-2007 11:19 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 11:16 schreef Pandora het volgende:
Maar ik verlies dus genoeg bloed om het wel echt te merken kwa alcoholconsumptie.
dat is zo'n gaaf exc..s


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 25-10-2007 11:20 by Krulspeld Wijzig reactieProfiel van KrulspeldQuote dit bericht

maar is het nou wel echt bloed dan? of alleen weefsel? [boh eej, nu al vergeten? ]

neh, ik zit er tussen in. tampons zijn fijner [en dan heb je minder kans op doorlekken/naast lekken. maar ik durf het niet aan om een hele nacht met 1 tampon te doen dus dan maar maandverband. en ja het zijn net luiers, zo voelt het ook en voor mijn gevoel kunnen andere dat ook zien [ook al is het niet zo]


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 25-10-2007 11:21 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 11:19 schreef Cadaveria het volgende:
dat is zo'n gaaf exc..s

Ach, ik vind het nooit erg nee.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-10-2007 11:23 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 oktober 2007 11:14 schreef Pandora het volgende:
Nou, zodra de mannenpil echt wordt geintroduceert en je er gebruik van gaat maken kan je ook echt volledig meepraten over hoe naar het is als je 's ochtends bij het opstaan vergeet dat je je pil moest slikken en daarom zodra je thuiskomt van school/werk de trap op stormt om het toch nog binnen de tijdslimiet te slikken.
Dan zullen we je niet mer discrimineren.
Er zal voor mannen dan ook vast wel een prikpilvariant komen, denk je ook niet?



Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 25-10-2007 11:23 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 25 oktober 2007 11:23 schreef Judge M. het volgende:
Er zal voor mannen dan ook vast wel een prikpilvariant komen, denk je ook niet?


gewoon een zoetje tussen je knieen houden...Kan er niets gebeuren.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-10-2007 11:24 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 11:23 schreef Vikingblood het volgende:
gewoon een zoetje tussen je knieen houden...Kan er niets gebeuren.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 25-10-2007 11:24 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 25 oktober 2007 11:13 schreef Kimmey het volgende:
Het was toch altijd je verliest een eierdopje bloed?!
Nou dan ben ik benieuwd hoe groot hun eierdopje is

Ik verlies echt wel een halve liter hoor!!!


Struisvogeleierdopje


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 25-10-2007 11:27 by Krulspeld Wijzig reactieProfiel van KrulspeldQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 11:23 schreef Judge M. het volgende:
Er zal voor mannen dan ook vast wel een prikpilvariant komen, denk je ook niet?


waarschijnlijk toch eerst een gewone pil. en pas als het 'aanslaat' meerdere varianten. zou anders een te duur grapje worden lijkt me? bovendien hoeveel mannen zullen nu werkelijk aan de pil gaan? denk geen een. jij?


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 25-10-2007 11:28 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht



Het is de lichtinval ;')


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 25-10-2007 11:28 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 11:20 schreef Krulspeld het volgende:
maar is het nou wel echt bloed dan? of alleen weefsel? [boh eej, nu al vergeten? ]

neh, ik zit er tussen in. tampons zijn fijner [en dan heb je minder kans op doorlekken/naast lekken. maar ik durf het niet aan om een hele nacht met 1 tampon te doen dus dan maar maandverband. en ja het zijn net luiers, zo voelt het ook en voor mijn gevoel kunnen andere dat ook zien [ook al is het niet zo]


bloed en weefsel. het bloed helpt het oude weefsel weg te spoelen uit de baarmoeder/baarmoederhals enzo. Maar als het goed is heb je altijd van die wat dikkere donkerrode dingen tussen het bloed zitten en das dus je baarmoederkoek. Omdat als je niet aan de pil bent je baarmoederkoek een stuk groter wordt en er dus meer moet worden weggespoelt ben je dan over het algemeen ook heviger ongesteld.


Mmm, als het goed is mag je een tampon maximaal acht uur inhouden en dan gaat dus precies goed met een nacht slapen. Maar ik ben ook eigenlijk maar drie tot drieenhalcve dag ongesteld waarvan eentje enigsinds hevig. Dus om nou op mij af te gaan. O en 's nachts zou je zowiezo minder hevig moeten bloeden omdat ook je voortplantingsorganen een onderdeel zijn van de organen die als je in rust bent minder hard werken. (je hebt twee stelsel volgens mij een exoterm en een endotherm stelsel, maar die namen kunnen ook geheel fout in mijn geheugen zitten en als je in rust bent staat alles van het exotherme stelsel op een laag pitje terwijl juist je endotherme stelsel dan harder werkt, bij dit laatste stelsel horden onder andere je darmen.)


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-10-2007 11:29 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 oktober 2007 11:27 schreef Krulspeld het volgende:
waarschijnlijk toch eerst een gewone pil. en pas als het 'aanslaat' meerdere varianten. zou anders een te duur grapje worden lijkt me? bovendien hoeveel mannen zullen nu werkelijk aan de pil gaan? denk geen een. jij?
Ik zou voor directe sterilisatie kiezen in dat geval. En anders gewoon een condoom erom



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-10-2007 11:30 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 11:29 schreef Judge M. het volgende:
Ik zou voor directe sterilisatie kiezen in dat geval. En anders gewoon een condoom erom

Dat kan ik me voorstellen, op grotere tieten zit jij vast niet te wachten.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 25-10-2007 11:30 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 11:24 schreef Vikingblood het volgende:
Struisvogeleierdopje





Het is de lichtinval ;')


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 25-10-2007 11:31 by Krulspeld Wijzig reactieProfiel van KrulspeldQuote dit bericht

hehe klopt, altijd leuk als je denkt 'klaar' te zijn 's ochtends en er onverhoopt nog wat uitkomt
nouja 3 dagen ongesteld daarna loop je nog een halve week uit te lekken bluh

ooowja, dan zat het dus toch nog wel een beetje goed in mn hoofd haha lekker belangrijk ook..


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 25-10-2007 11:31 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 11:27 schreef Krulspeld het volgende:
waarschijnlijk toch eerst een gewone pil. en pas als het 'aanslaat' meerdere varianten. zou anders een te duur grapje worden lijkt me? bovendien hoeveel mannen zullen nu werkelijk aan de pil gaan? denk geen een. jij?

Dat hangt er vanf. Want de kans gaat heel groot zijn dat de mannenpil minder bijwerkingen heeft dan de vrouwenpil. En waar de vrouwenpil ook gevolgen heeft voor sexuele lust enzo zal dat wss niet zo zijn bij de mannenpil. Grote kans dus dat er best wel wat meisjes zijn die als ze bijwerkingen van de pil hebben tegen hun kerel zeggen dat hij maar aan de pil moet.
En volgens mij zijn er meerdere fabrikanten bezig met een mannenpil achtig iets, dus de kans is vrij groot dat er meerdere varianten op de markt komen.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 25-10-2007 11:32 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 25 oktober 2007 11:29 schreef Judge M. het volgende:
Ik zou voor directe sterilisatie kiezen in dat geval. En anders gewoon een condoom erom


Zeg dat maar niet te hard..

Ik heb net een paar maanden geleden de sterilisatie ongedaan gemaakt.
Als je dit binnen 10 jaar doet( en je nog niet boven de 40 ben) kan dit gewoon weer functioneren.

En je weet ook niet hoeveel last je er van heb..
Klooi eerst maar met een rubber voordat je besluit de gang te sluiten.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 25-10-2007 11:32 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Als je slaap ben je heviger ongesteld hoor...

Dat merk ik bij mij teminste dat ik snachts sneller doorlek dan overdag.


Het is de lichtinval ;')


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 25-10-2007 11:32 by Krulspeld Wijzig reactieProfiel van KrulspeldQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 11:30 schreef WhiteRider het volgende:
Dat kan ik me voorstellen, op grotere tieten zit jij vast niet te wachten.


jij wel dus?

haha direct sterilisatie, dat bedoel ik.. mannen gaan dat toch niet slikken. best jammer, ik de eerste 10-20 jaar en de man de rest


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 25-10-2007 11:33 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 11:31 schreef Krulspeld het volgende:
hehe klopt, altijd leuk als je denkt 'klaar' te zijn 's ochtends en er onverhoopt nog wat uitkomt
nouja 3 dagen ongesteld daarna loop je nog een halve week uit te lekken bluh

ooowja, dan zat het dus toch nog wel een beetje goed in mn hoofd haha lekker belangrijk ook..

nah zondagmiddag ongesteld worden t/m woensdagavojnd nacht en dan vrijdag en zaterdaochtend nog even een tampon tegen het nalekken. Soms gebeurd dat op vrijdagochtend en soms op zaterdachtond erg vreemd. Maar wel altijd een uurtje of twee na m'n pil.


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 25-10-2007 11:33 by Krulspeld Wijzig reactieProfiel van KrulspeldQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 11:31 schreef Pandora het volgende:
Dat hangt er vanf. Want de kans gaat heel groot zijn dat de mannenpil minder bijwerkingen heeft dan de vrouwenpil. En waar de vrouwenpil ook gevolgen heeft voor sexuele lust enzo zal dat wss niet zo zijn bij de mannenpil. Grote kans dus dat er best wel wat meisjes zijn die als ze bijwerkingen van de pil hebben tegen hun kerel zeggen dat hij maar aan de pil moet.
En volgens mij zijn er meerdere fabrikanten bezig met een mannenpil achtig iets, dus de kans is vrij groot dat er meerdere varianten op de markt komen.


ja ok, maar ik denk dat de kerels dan liever voor een andere manier kiezen. zoals judge zegt; sterilisatie/condooms of iets anders..
eey ik ben voor.. zie het alleen nog niet zo snel gebeuren


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen