IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Het grote de pil topic no. 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 25-01-2005 11:07 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Inderdaad, gelukkig is er tegenwoordig een keuze, jammer genoeg zijn er zeikende mensen die blijven zeuren dat ik ze toch wel wil. Dat maak ik zelf wel uit.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-01-2005 11:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2005 11:07 schreef Leviathanica het volgende:
Inderdaad, gelukkig is er tegenwoordig een keuze, jammer genoeg zijn er zeikende mensen die blijven zeuren dat ik ze toch wel wil. Dat maak ik zelf wel uit.


Hahaha ja ze zijn zo leuk en schattig en poepig en oh wat lief blahhhh! Ik heb op mijn werk wel genoeg met mensen te maken om het thuis nog eens voort te zetten met een kind. Neuh ik hou het voorlopig wel bij een stel katten.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 25-01-2005 11:12 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik heb baby's nooit leuk of schattig gevonden, ik vind ze gewoon irritant.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-01-2005 11:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2005 11:12 schreef Leviathanica het volgende:
Ik heb baby's nooit leuk of schattig gevonden, ik vind ze gewoon irritant.


Ze zijn best leuk zolang ze stil zijn, maar echt dat gekrijs van sommige kinders..


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 25-01-2005 11:14 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ook stil heb ik er een hekel aan.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 18-03-2005 19:41 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Toch maar van de Diane afgestapt en gisteren begonnen met de Yasmin. Aangezien ik 5/6 kg ben aangekomen van de Diane leek het mij een idee een lichtere pil te gaan proberen.


Bloodied by the thorns beside the leaves


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-03-2005 21:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Je komt niet aan van de pil maar van het meer eten
Althans dat zeggen ze, ik denk dat je wel meer vocht vasthoudt, maar meer dan 1 kilo maakt het bij mij niet uit, en het is dat of nog kleinere borsten haha.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 18-03-2005 21:16 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 18 maart 2005 21:10 schreef ghoulliette het volgende:
Je komt niet aan van de pil maar van het meer eten
Althans dat zeggen ze, ik denk dat je wel meer vocht vasthoudt, maar meer dan 1 kilo maakt het bij mij niet uit, en het is dat of nog kleinere borsten haha.


Van de pil kun je wel aankomen.
En daarbij komt inderdaad dat je meer zin krijgt in voedsel, op de een of andere manier.


Bloodied by the thorns beside the leaves


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-03-2005 21:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

De docter zei dat het met de moderne pillen niet meer zo was. maar ik ken niemand die Diana gebruikt. Dat is best nog een oude/zware toch?


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 18-03-2005 21:18 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 18 maart 2005 21:18 schreef ghoulliette het volgende:
De docter zei dat het met de moderne pillen niet meer zo was. maar ik ken niemand die Diana gebruikt. Dat is best nog een oude/zware toch?


Ja, het is een van de zwaardere al dan niet de zwaarste.

[Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 18-03-2005 21:19]


Bloodied by the thorns beside the leaves


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-03-2005 21:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ja dat zal dan wel zijn weerslag hebben op je lichaam. beetje zonde dat ze zulke nog steeds voorschrijven.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 18-03-2005 21:24 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 18 maart 2005 21:20 schreef ghoulliette het volgende:
Ja dat zal dan wel zijn weerslag hebben op je lichaam. beetje zonde dat ze zulke nog steeds voorschrijven.

Vandaar dat ik er ook maar mee gestopt ben. Es zien hoe t met die Yasmin gaat.


Bloodied by the thorns beside the leaves


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 18-03-2005 22:58 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

Hmm ik gebruik al jaren de Diane pil, nergens last van


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 19-03-2005 12:35 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2005 21:18 schreef CurseOfDeath het volgende:
Ja, het is een van de zwaardere al dan niet de zwaarste.


Nee,zeker niet,als je weet dat het eerste preparaat in 1958 bereid werd.Ik weet niet hoe het juist heette,maar het was in elk geval zeker niet geschikt voor alle vrouwen. De pil wordt individueel aangepast door je vrouwenarts.Btw,destijds begonnen met Diane 35 en dat was idd geen pretje


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


natassja
Usericon van natassja
Posted 19-03-2005 13:18 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2005 11:04 schreef MindlessMayo het volgende:
Ik heb nog geen idee of ik kids wil of niet, nu in ieder geval nog niet. En voor degenen die zeggen dat je kids krijgt en dat dit niks met nemen of willen te maken hebben.. gelukkig bestaan er diverse middeltjes.


die mensen bedoelen dat je niet zelf beslist of en wanneer je kinderen krijgt
ja, beslissen en proberen om ze niet te krijgen kun je idd doen

ze wel krijgen is een ander verhaal


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-03-2005 16:14 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2005 13:18 schreef natassja het volgende:
die mensen bedoelen dat je niet zelf beslist of en wanneer je kinderen krijgt
ja, beslissen en proberen om ze niet te krijgen kun je idd doen

ze wel krijgen is een ander verhaal


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 21-03-2005 14:42 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 19 maart 2005 13:18 schreef natassja het volgende:
die mensen bedoelen dat je niet zelf beslist of en wanneer je kinderen krijgt
ja, beslissen en proberen om ze niet te krijgen kun je idd doen

ze wel krijgen is een ander verhaal


Ze niet krijgen is gelukkig het makkelijkst!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 21-03-2005 14:55 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2005 22:58 schreef skitzoid kitten het volgende:
Hmm ik gebruik al jaren de Diane pil, nergens last van
Dito Maar nu heb ik een goedkopere voorgeschreven gekregen, die hetzelfde zou moeten werken, kan ff niet op de naam komen... hoop dat het werkt.

Heb ook eens moeten proberen een lichtere pil te gebruiken van m'n huisarts (Meliane) maar ik had na twee maand gebruik alweer hevige pijn en een hoop puisten extra. Dus ben ik maar vlug terug overgeschakeld.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-03-2005 14:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2005 16:14 schreef Greycloak het volgende:





Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 21-03-2005 15:27 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 18 maart 2005 21:10 schreef ghoulliette het volgende:
Je komt niet aan van de pil maar van het meer eten
Althans dat zeggen ze, ik denk dat je wel meer vocht vasthoudt, maar meer dan 1 kilo maakt het bij mij niet uit, en het is dat of nog kleinere borsten haha.


Dat is idd zo als je het over pillen hebt van de nieuwe generatie. Diane 35 is dat echter niet. Misschien is hij ondertussena l wat gemoderniseerd, no idea. Ik ben zelf met die pil begonnen en er op een maand 5 kilo van aan gekomen. Toen ik er mee moest stoppen (nou moeten, ik moest een zware antibioticakuur volgen en dan werkte ie toch niet), zijn die 5 kilo er op anderhalve week afgegaan. Toen ben ik van pil veranderd en nooit nog problemen gehad met gewichtstoename.

[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 21-03-2005 15:27]


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 21-03-2005 17:44 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Ik gebruik ook de Diane, nu ongeveer 8 jaar, en daarvoor heb ik 4 jaar Microgynon gehad.
Ik ben er trouwens niets van aangekomen gelukkig.
Maar ik begin wel een beetje moe te worden van dat jarenlange pilgebruik.
Eigenlijk wil ik stoppen, maar ik neem de Diane oa vanwege het bestanddeel dat een vette en slechte huid tegengaat. Toen ik er eerder al eens mee stopte, keerde dat gelijk terug. Ik vraag me af of dat alleen de eerste tijd is, als je net gestopt bent, of dat het altijd zo zal blijven.


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 21-03-2005 22:50 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2005 17:44 schreef Sneeuwwitje het volgende:
maar ik neem de Diane oa vanwege het bestanddeel dat een vette en slechte huid tegengaat. Toen ik er eerder al eens mee stopte, keerde dat gelijk terug. Ik vraag me af of dat alleen de eerste tijd is, als je net gestopt bent, of dat het altijd zo zal blijven.



Daarom ben ik een jaar of 7 geleden ook overgestapt op de Diane. Maar ben dus inderdaad bang dat ik weer een vettige huid terugkrijg. Ben op zich wel benieuwd naar die Yasmin pil. Binnenkort maar es vragen aan de huisarts


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-03-2005 22:55 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 18 maart 2005 21:18 schreef ghoulliette het volgende:
De docter zei dat het met de moderne pillen niet meer zo was. maar ik ken niemand die Diana gebruikt. Dat is best nog een oude/zware toch?


Ik gebruikte hem iets van 13 jaar lang.
Ik werd hem zat en heb nu geen pil meer. Gelijk kreeg ik weer puistjes (gaan na maanden pas weg, een beetje, nou j aheel langzaam)
En ik heb niet echt een verschil in gewicht gemerkt. Ik weet niet meer of ik er van aan kwam.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Timebaby
niks moet... ...niksen mag
Usericon van Timebaby
Posted 28-03-2005 17:07 by Timebaby Wijzig reactieProfiel van TimebabyQuote dit bericht

ik heb ook iets van 12 jaar de pil geslikt, (femodeen en later microginon 30).
Ben met de pil begonnen om mijn menstruatie op regel te krijgen, later als voorbehoedsmiddel.
Ik ben nu ongeveer 1 1/2 jaar van de pil af en mijn menstruatie is weer op de hobbel, super irritant natuurlijk! Dit is toch vreemd naar mijn idee, ben er ook al mee bij de huisarts geweest zij zegt dat het vanzelf wel goed komt of ik moet weer aan de pil, maar dat wil ik niet want ik voel me een stuk beter zonder.
Heeft hier iemand ook een soortgelijke ervaring mee?


Why to be innocent daughter of Embla?Behold, in the beast's embrace the flower has withered. Why are you fighting for your land youth of the north? they sold your father's grave for the petty gold.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2005 18:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik, en ik ben weer aan de pil, en ik weet niet of ik daar zo blij mee ben...


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen