IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Het grote de pil topic no. 2 Vorige pagina | Volgende pagina
DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 18-01-2005 21:18 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Hehehe, mijn vader is gesteriliseerd en volgens mijn moeder zijn er wel meerdere mannen in de familie die een leidinkje door hebben laten knippen. (ja, waar heb je het wel niet over met je moeder).
Ik las trouwens ergens dat er best veel mannen zijn die dat laten doen als ze een gezin hebben en dat niet verder wensen uit te breiden.


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 18-01-2005 21:18 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2005 21:17 schreef Odal het volgende:
maar ben 21... en de vrouw moet toch wat te slikken hebben!


Sterilisatie...geen volledige verwijdering van de genitaliën! Er komt nog steeds iets uit hoor, zitten alleen geen zaadjes meer in.


Hatsjikidee!


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 18-01-2005 21:19 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2005 21:17 schreef Odal het volgende:
maar ben 21... en de vrouw moet toch wat te slikken hebben!


Tja, als ze de pil niets slikt heeft ze al meteen niets meer over om te slikken he...


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Odal
Usericon van Odal
Posted 18-01-2005 21:21 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net



Odal
Usericon van Odal
Posted 18-01-2005 21:23 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net

Wat doe ik hier eigenlijk... dit is een eng topic!

doei doei!


natassja
Usericon van natassja
Posted 18-01-2005 21:23 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2005 21:15 schreef Unholy Mary het volgende:
Een trombose op de verkeerde plaats (hersenen) op een verkeerd moment lijkt me niet zo heel goed behandelbaar. Maar goed, jij bent er gelukkig nog Het lijkt me iig geen fijne ervaring.


ik heb er zelf al 2 keer van mogen genieten
de 2e keer was na mijn zwangerschap

ik heb ook een erfelijke stofwisselingstoornis waardoor de kans groter is

maar het komt meestal ook niet alleen door de pil


Nix
Usericon van Nix
Posted 18-01-2005 21:25 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Wat denken jullie over een pil voor de man?



Het lijkt me raar, je moet de ander dan volledig vertrouwen op het slikken ervan.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 18-01-2005 21:25 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2005 21:23 schreef Odal het volgende:
Wat doe ik hier eigenlijk... dit is een eng topic!

doei doei!


Nou dag!


Hatsjikidee!


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 18-01-2005 21:27 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2005 21:25 schreef Nix het volgende:
Wat denken jullie over een pil voor de man?



Het lijkt me raar, je moet de ander dan volledig vertrouwen op het slikken ervan.


Daar heb je gelijk in.... Je ziet het wel eens op tv en zo, wil de vrouw kinderen, de man niet... Zij stopt stiekum met de pil en wordt zwanger.... Hij niet blij, maar gaat toch niet bij der weg omdat het toch zijn kind is... En sommige van die gevallen zijn 17 of zo als ze dat flikken... DOM!

[Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 18-01-2005 21:27]


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


natassja
Usericon van natassja
Posted 18-01-2005 21:27 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2005 21:25 schreef Nix het volgende:
Wat denken jullie over een pil voor de man?



Het lijkt me raar, je moet de ander dan volledig vertrouwen op het slikken ervan.


ze vertrouwen jou toch ook?


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 18-01-2005 21:29 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2005 21:25 schreef Nix het volgende:
Wat denken jullie over een pil voor de man?



Het lijkt me raar, je moet de ander dan volledig vertrouwen op het slikken ervan.


Goed plan Maar ik ben bang dat zo'n pil eenzelfde waslijst van bijwerkingen zal hebben endat is dan weer wat minder.


Hatsjikidee!


Nix
Usericon van Nix
Posted 18-01-2005 21:30 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2005 21:27 schreef natassja het volgende:
ze vertrouwen jou toch ook?



Daar heb je dan ook weer gelijk aan. Maar jij, als vrouw, zit er negen maanden aan vast. Die man kan het wel vergeten maar er toch zin in hebben.


Ik weet het niet. Het lijkt mij raar.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


natassja
Usericon van natassja
Posted 18-01-2005 21:31 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

en mannen zijn veel vergeetachtiger en onzorgvuldiger met dat soort dingen


natassja
Usericon van natassja
Posted 18-01-2005 21:34 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2005 21:30 schreef Nix het volgende:
Daar heb je dan ook weer gelijk aan. Maar jij, als vrouw, zit er negen maanden aan vast. Die man kan het wel vergeten maar er toch zin in hebben.


Ik weet het niet. Het lijkt mij raar.


negen maanden zon mensje in je is erg leuk hoor
en daarna begint het steeds leuker te worden

al geeft het ook teringveel stres en zorgen


Nix
Usericon van Nix
Posted 18-01-2005 21:36 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2005 21:34 schreef natassja het volgende:
negen maanden zon mensje in je is erg leuk hoor
en daarna begint het steeds leuker te worden

al geeft het ook teringveel stres en zorgen



Dat zal best. Maar ik moet er voorlopig toch nog niet aan denken.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 18-01-2005 21:37 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Maar je moet er wel klaar voor zijn. Ik ga/moet er voorlopig niet echt niet aan denken.... Zo'n mensje moet je tijd/geld/volwassenheid voor nodig hebben... Dat laatste lukt misschien wel, maar de andere 2....


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-01-2005 21:41 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2005 21:25 schreef Nix het volgende:
Wat denken jullie over een pil voor de man?



Het lijkt me raar, je moet de ander dan volledig vertrouwen op het slikken ervan.
Zodra dat 100% betrouwbaar is en in het ziekenfonds komt en ik er niet dik van wordt...



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 18-01-2005 22:44 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik moet überhaupt niet aan kinderen denken, lang leve de pil.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Odal
Usericon van Odal
Posted 18-01-2005 22:47 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net

quote:
Op 18 januari 2005 21:41 schreef Greycloak het volgende:
Zodra dat 100% betrouwbaar is en in het ziekenfonds komt en ik er niet dik van wordt...







Zo lang dr helemaal GEEN bijwerken zijn heb ik er geen probleem mee... Maar ik vergeet het toch dus niets voor mij


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-01-2005 0:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2005 21:02 schreef Unholy Mary het volgende:
Mocht je er uitzonderlijk depressief van worden, dat is ook een bijwerking.

Heb die stomme pil ongeveer 1 maand geslikt en dat was lang genoeg...



Het kan ook het omgekeerde effect hebben. Wordt vaak voor PMS voorgeschreven.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-01-2005 12:52 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2005 21:25 schreef Nix het volgende:
Wat denken jullie over een pil voor de man?



Het lijkt me raar, je moet de ander dan volledig vertrouwen op het slikken ervan.
Wat een domme opmerking. Ik vetrouw mijn vriendin er toch ook in? Alsof vrouwen betrouwbaarder ziojn dan mannen. En laten we er ook maar van uit gaan dat jongetjes net zo min een jankende koter willen als meisjes.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 19-01-2005 13:00 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 19 januari 2005 12:52 schreef kwelgeest het volgende:
Wat een domme opmerking. Ik vetrouw mijn vriendin er toch ook in? Alsof vrouwen betrouwbaarder ziojn dan mannen. En laten we er ook maar van uit gaan dat jongetjes net zo min een jankende koter willen als meisjes.


Jep, de mannen moeten de vrouwen daarin toch eveneens vertrouwen? Precies hetzelfde principe.

[Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 19-01-2005 13:00]


Bloodied by the thorns beside the leaves


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 19-01-2005 13:10 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Idd. Een man moet een vrouw ook vertrouwen. Er zijn zat twisted minded die stiekem met de pil stoppen zodat ze een klein krengding krijgen en de vent aan haar vast zit.

Aan de andere kant, vrouwen zijn degenen die zwanger worden en er aan vast zitten. Als je dat niet wil, slik je de pil. Een man kan nog altijd de benen nemen als hij niet gedient is van een schreeuwlelijk.


Subtiel kamerolifantje


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-01-2005 13:11 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2005 13:10 schreef stigma het volgende:
Idd. Een man moet een vrouw ook vertrouwen. Er zijn zat twisted minded die stiekem met de pil stoppen zodat ze een klein krengding krijgen en de vent aan haar vast zit.

Aan de andere kant, vrouwen zijn degenen die zwanger worden en er aan vast zitten. Als je dat niet wil, slik je de pil. Een man kan nog altijd de benen nemen als hij niet gedient is van een schreeuwlelijk.
Nee jij kan je koter niet bij je vriend dumpen en even sigaretten gaan halen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 19-01-2005 13:12 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Niet als ik zwanger ben. Zou behoorlijk bizar zijn vind je niet?


Subtiel kamerolifantje


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen