IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Het grote de pil topic no. 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 25-10-2007 11:34 by Krulspeld Wijzig reactieProfiel van KrulspeldQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 11:32 schreef Kimmey het volgende:
Als je slaap ben je heviger ongesteld hoor...

Dat merk ik bij mij teminste dat ik snachts sneller doorlek dan overdag.


denk dat dat eerder te maken heeft met dat je veel beweegt in je slaap en niet [zo vaak] naar de wc zal gaan


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-10-2007 11:35 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Je beweegt veel in je slaap? Veel in vergelijking met...als je wakker bent?

Mooi leven heb je dan.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 25-10-2007 11:35 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 11:32 schreef Kimmey het volgende:
Als je slaap ben je heviger ongesteld hoor...

Dat merk ik bij mij teminste dat ik snachts sneller doorlek dan overdag.
Tis ook maar wat ik heb onthouden van biologieles hoor.
Maar bij mij en de meeste meiden die ik ken klopt het wel dat ze 's nachts minder hevig ongesteld worden.
o en als je maandverband gebruikt kan het doorlekken ook komen door de houding waarin je ligt. Sinds ik tampons gebruik lek ik eigenlijk bijna nooit meer door. Daarvoor toch wel regelmatig.


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 25-10-2007 11:36 by Krulspeld Wijzig reactieProfiel van KrulspeldQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 11:33 schreef Pandora het volgende:
nah zondagmiddag ongesteld worden t/m woensdagavojnd nacht en dan vrijdag en zaterdaochtend nog even een tampon tegen het nalekken. Soms gebeurd dat op vrijdagochtend en soms op zaterdachtond erg vreemd. Maar wel altijd een uurtje of twee na m'n pil.


apart maar beter zo kort. ik zit wat langer 'eraan vast'
donderdagoverdag - zondagavond, dan pil en dan t'm woensdag uitlekken.


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 25-10-2007 11:36 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 11:33 schreef Krulspeld het volgende:
ja ok, maar ik denk dat de kerels dan liever voor een andere manier kiezen. zoals judge zegt; sterilisatie/condooms of iets anders..
eey ik ben voor.. zie het alleen nog niet zo snel gebeuren

Hmmm, ach ik zit mezelf af te vragen of ik niet eens een keer aan een spiraaltje moet gaan denken, Wil toch pas over vijf/zes jaar kinderen en ben al dat gelik zo onderhand wel zat eigenlijk.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 25-10-2007 11:37 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 11:36 schreef Krulspeld het volgende:
apart maar beter zo kort. ik zit wat langer 'eraan vast'
donderdagoverdag - zondagavond, dan pil en dan t'm woensdag uitlekken.

damn, das ook niet fijn in het weekend ongesteld zijn. Ik mik het altijd zo uit dat ik net na het weekend ongesteld wordt.


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 25-10-2007 11:37 by Krulspeld Wijzig reactieProfiel van KrulspeldQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 11:35 schreef WhiteRider het volgende:
Je beweegt veel in je slaap? Veel in vergelijking met...als je wakker bent?

Mooi leven heb je dan.


hehe ik bedoelde het anders.. doh! als je ligt op je zij bijv. dan lek je sneller door. dat is iig bij mij zo. zolang ik sta/zit/ren/vlieg/spring heb ik er nooit last van.


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 25-10-2007 11:37 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 11:35 schreef WhiteRider het volgende:
Je beweegt veel in je slaap? Veel in vergelijking met...als je wakker bent?

Mooi leven heb je dan.


Klopt!


Het is de lichtinval ;')


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-10-2007 11:38 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

In je slaap laat je ook constant scheten. [/offtopik]


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 25-10-2007 11:39 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 11:38 schreef Slechtheid het volgende:
In je slaap laat je ook constant scheten. [/offtopik]


Ik niet, en als dat wel zo is ruiken ze naar roosjes...

soms naar dode roosjes


Het is de lichtinval ;')


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-10-2007 11:40 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Jaja, en je poep ruikt naar bloemetjes.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 25-10-2007 11:41 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 11:40 schreef Slechtheid het volgende:
Jaja, en je poep ruikt naar bloemetjes.




Het is de lichtinval ;')


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 25-10-2007 11:42 by Krulspeld Wijzig reactieProfiel van KrulspeldQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 11:38 schreef Slechtheid het volgende:
In je slaap laat je ook constant scheten. [/offtopik]


haha en dat weet je omdat je dat te horen hebt gekregen?


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-10-2007 11:44 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 11:42 schreef Krulspeld het volgende:
haha en dat weet je omdat je dat te horen hebt gekregen?
LOL! Nee dat is gewoon zo. Je anus ontspant zich als je slaapt. Zeg maar 1 continue lange scheet.
"Het ventieltje is een stukje opengedraaid"


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 25-10-2007 11:45 by Krulspeld Wijzig reactieProfiel van KrulspeldQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 11:36 schreef Pandora het volgende:
Hmmm, ach ik zit mezelf af te vragen of ik niet eens een keer aan een spiraaltje moet gaan denken, Wil toch pas over vijf/zes jaar kinderen en ben al dat gelik zo onderhand wel zat eigenlijk.


hmm.. nou dat wl ik dus écht niet. allerlei horrorerhalen.. [pijn/kwijt/vergroeien/toch zwanger worden enz] bah. bovendien weten ze nog steeds niet precies wat het doet, nee dank je. heb er liever controle/'zicht' op.

quote:
Op 25 oktober 2007 11:37 schreef Pandora het volgende:
damn, das ook niet fijn in het weekend ongesteld zijn. Ik mik het altijd zo uit dat ik net na het weekend ongesteld wordt.


nou ja, een keer een weekendje.. door de weeks heb ik gillende kinderen die ik dan moet verzorgen enzo liever in het weekend heb ik aandacht voor mezelf en kan ik gewoon 'ziek' zijn.


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 25-10-2007 11:46 by Krulspeld Wijzig reactieProfiel van KrulspeldQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 11:44 schreef Slechtheid het volgende:
LOL! Nee dat is gewoon zo. Je anus ontspant zich als je slaapt. Zeg maar 1 continue lange scheet.
"Het ventieltje is een stukje opengedraaid"


haha over LOL gesproken.. klinkt echt debiel. maar ik geloof je


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-10-2007 11:55 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 oktober 2007 11:32 schreef Vikingblood het volgende:
Zeg dat maar niet te hard..

Ik heb net een paar maanden geleden de sterilisatie ongedaan gemaakt.
Als je dit binnen 10 jaar doet( en je nog niet boven de 40 ben) kan dit gewoon weer functioneren.

En je weet ook niet hoeveel last je er van heb..
Klooi eerst maar met een rubber voordat je besluit de gang te sluiten.
Dat had je verteld ja. Ik ben blij voor jou dat je de zaak nog hebt kunnen omkeren en ik hoop dat jji en mevrouw VB nog een paar kleine VBtjes op de wereld kunnen zetten.

Wat kleine Judgejes betreft heb ik daar geen enkele behoefte aan de komende jaren.



Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 25-10-2007 11:59 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 11:55 schreef Judge M. het volgende:
Dat had je verteld ja. Ik ben blij voor jou dat je de zaak nog hebt kunnen omkeren en ik hoop dat jji en mevrouw VB nog een paar kleine VBtjes op de wereld kunnen zetten.

Wat kleine Judgejes betreft heb ik daar geen enkele behoefte aan de komende jaren.

Maar misschien ooit wel. Of je krijgt een vriendin die heel graag kinderen wil en die dus alleen een serieuse relatie met je aan wil gaan als jij bereid bent om haar over een paar jaar wat kleine buikschoppers te geven.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-10-2007 12:01 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 25 oktober 2007 11:59 schreef Pandora het volgende:
wat kleine buikschoppers


Je bent echt dol op kinderen, nietwaar?


Bruce Banner


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 25-10-2007 12:03 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 12:01 schreef Lainedil het volgende:
Je bent echt dol op kinderen, nietwaar?
Nah, die laatste opmerking naar judge sloeg eigenlijk op mij. Ik wil kinderen, basta. Geen discussie over mogelijk. Als hij geen kinderen wil dan ook een relatie. Simpel toch.

Maar eigenlijk vind ik kindren best tof ja. Zij mij over het algemeen ook, ook al snap ik dat niet helemaal.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-10-2007 12:07 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 oktober 2007 11:59 schreef Pandora het volgende:
Maar misschien ooit wel. Of je krijgt een vriendin die heel graag kinderen wil en die dus alleen een serieuse relatie met je aan wil gaan als jij bereid bent om haar over een paar jaar wat kleine buikschoppers te geven.
In dat laatste geval dan bekijken ze het maar fijn. Dit lijkt me toch iets wat je gedurende de relatie SAMEN moet opbouwen. Het is niet zoiets of dat mevrouw een paar nieuwe schoenen wil ofzo. Ik moet er echt niet aan denken om een of andere gefrustreerde Bridget Jones naast me te hebben die werkelijk aan niks anders kan denken.

Maar goed, dat lijkt me even behoorlijk off-topic in de pildiscussie



Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 25-10-2007 12:07 by Krulspeld Wijzig reactieProfiel van KrulspeldQuote dit bericht

offtopic: dat heb ik nou ook geen discussie over mogelijk; ik wil gewoon kinders. hoeveel? dat staat dan wel weer open voor discussie [iig 1= 'zielig' en vink niks, 2 minimaal maar is burgelijk, 3 is 1 te veel [of te weinig] 4= lekker groot/druk/duur en past niet in de auto haha] *hmm.. wat heb ik het maar weer mooi uigestippeld *

maar ik bedoel daar meer mee te zeggen, dat het mij niet echt trekt om een relatie te beginnen met iemand die geen kinderen wil, terwijl k zeker weet ze wél te willen..

maargoed voorlopig nog maar even niet, en blijven we lekker aan de pil [ha toch nog ontopic!]

[Dit bericht is gewijzigd door Krulspeld op 25-10-2007 12:11]


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 25-10-2007 12:12 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 12:07 schreef Krulspeld het volgende:
dat heb ik nou ook geen discussie over mogelijk; ik wil gewoon kinders. hoeveel? dat staat dan wel weer open voor discussie [iig 1= 'zielig' en vink niks, 2 minimaal maar is burgelijk, 3 is 1 te veel [of te weinig] 4= lekker groot/druk/duur en past niet in de auto haha] *hmm.. wat heb ik het maar weer mooi uigestippeld *

Nah, twee vind ik wel prima opzich. Grote kans dat als ik kinderen krijg het een tweeling wordt. En om nou twee keer een tweelingzwangerschap te hebben lijkt me iets teveel van het goede. Drie zou ik ook niet erg vinden hoor. Maar als ik twee keer eentje krijg vind ik het ook wel mooi. Een keer eentje en een keer twee is natuurlijk ook niet erg.
Maar of ik nou wel of geen kerel heb, kinderen ga ik krijgen en de eerste voordat ik dertig ben.


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 25-10-2007 12:17 by Krulspeld Wijzig reactieProfiel van KrulspeldQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 12:12 schreef Pandora het volgende:
Maar of ik nou wel of geen kerel heb, kinderen ga ik krijgen en de eerste voordat ik dertig ben.


oew tweelingen, dat lijkt me ook wel leuk. maar als ik een meerling zou krijgen zou ik het waarschijnlijk ook daarbij laten. denk dat het niet leuk is voor het kindje dat erbij komt
maar idd.. met of zonder kerel, weet alleen niet wanneer, enerzijds lijkt jong moeder worden me wel wat, anderzijds wil ik ook eerst wel eens wat van de wereld zien voordat ik 'vastzit' aan kinders. *hmm hier hebben ze toch ook wel een topic over?*



Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 25-10-2007 12:18 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2007 12:17 schreef Krulspeld het volgende:
oew tweelingen, dat lijkt me ook wel leuk. maar als ik een meerling zou krijgen zou ik het waarschijnlijk ook daarbij laten. denk dat het niet leuk is voor het kindje dat erbij komt
maar idd.. met of zonder kerel, weet alleen niet wanneer, enerzijds lijkt jong moeder worden me wel wat, anderzijds wil ik ook eerst wel eens wat van de wereld zien voordat ik 'vastzit' aan kinders. *hmm hier hebben ze toch ook wel een topic over?*




Ik ga zoeken naar een geschikt topic.


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen