IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Het grote de pil topic no. 2 Vorige pagina | Volgende pagina
DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 18-01-2005 19:33 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Elke 2 weken! Wow.... Ik moet er niet aan denken! Ik heb het nu ideaal, begint zondag op maandagnacht en stopt ergens op donderdagavond/nacht ong en het is alleen wat meer op de 1e 2 dagen, daarna is het niet veel meer. Das een stuk beter dan wat ik had toen ik 14/15 was, min. 6 dagen er flink last van. Ben inmiddels dan ook een jaartje of 6,5 aan de pil.


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 18-01-2005 19:35 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2005 19:33 schreef DecomposingBitch het volgende:
Elke 2 weken! Wow.... Ik moet er niet aan denken! Ik heb het nu ideaal, begint zondag op maandagnacht en stopt ergens op donderdagavond/nacht ong en het is alleen wat meer op de 1e 2 dagen, daarna is het niet veel meer. Das een stuk beter dan wat ik had toen ik 14/15 was, min. 6 dagen er flink last van. Ben inmiddels dan ook een jaartje of 6,5 aan de pil.


Meid we hebben dezelfde cyclus

echt waar!


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 18-01-2005 19:36 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Hehehe, en we wonen nog niet eens in hetzelfde huis!

(als je het fabeltje moet geloven hebben vrouwen die in hetzelfde huis wonen ong dezelfde cyclus...)


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-01-2005 19:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

wha dan kom ik mooi bij jullie wonen!!
heb dit trouwens pas sinds een paar maanden. ben zomer 2004 gestopt... vage boel iig.


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 18-01-2005 19:42 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

Poeh elke 2 weken zou ik ook niet aan moeten denken hoor, the horror! Ik slik nu altijd 2 stippen door, dus 1 x in de 8 weken hoera hoera


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 18-01-2005 19:48 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Hmmm, ik slik liever niet door... Alleen tijdens het festival/zomerseizoen slik ik wel eens een maandje door. Wil toch altijd ff weten of ik niet zwanger ben en het is gewoon natuurlijker....


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 18-01-2005 19:55 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

Ik heb dat wel eens aan mn dokter gevraagd en die slikte em zelf ook door. Dus zal wel geen kwaad kunnen Maar ja moet ieder voor zich weten natuurlijk


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 18-01-2005 19:59 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Hmmm, doorslikken is dus geen probleem? Moet je daarna nog iets speciaal doen?
Jaja, nOOb met de pil ben ik.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 18-01-2005 20:01 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2005 19:59 schreef VodeVilicious het volgende:
Hmmm, doorslikken is dus geen probleem? Moet je daarna nog iets speciaal doen?
Jaja, nOOb met de pil ben ik.


Nee gewoon twee strips afwerken en laat maar komen die stortvloed . Bij sommige mensen komt het dan alleen wel extra hevig, maar bij mij niet. Gewoon eens een keer uittesten.


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 18-01-2005 20:04 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Het is idd geen probleem, en je hoeft niets speciaals te doen, gewoon de pil 2 maanden/strips doorslikken en dan de normale stop-periode aanhouden (meestal 7 dagen stoppen, maar sommige pillen hebben 6 dagen omdat er 22 pillen op een strip zitten ipv 21.)....
Ik ken er ook die doorslikken, zelfs een paar die maar 2 of 3 keer per jaar de stopweek houden... Ik voel me er gewoon niet happy bij, dus ik slik liever niet door... Misschien als deze pil goed blijft gaan (heb em net 2 maanden) dan slik ik wat vaker door.


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


natassja
Usericon van natassja
Posted 18-01-2005 20:57 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2005 19:36 schreef DecomposingBitch het volgende:
Hehehe, en we wonen nog niet eens in hetzelfde huis!

(als je het fabeltje moet geloven hebben vrouwen die in hetzelfde huis wonen ong dezelfde cyclus...)


geloof me, we woonden in een huis met 4 vrouwen
en toen er nog niemand aan de pil was was het elke maand tegelijk feest


denken jullie trouwens ook na over nare gevolgen van de pil zoals trombose?
als je rookt heb je er namelijk best een grote kans op
als het in de familie zit kan het helemaal gevaarlijk zijn
ik heb het ook gehad en nog wel een paar andere meiden die ik ken ook

en zoals ik in dat andere topic al vroeg waarom neemt niemand dat hormoonspiraal?
1 keer een beetje pijn weegt toch niet op tegen elke dag, jaren lang pillen slikken


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 18-01-2005 21:01 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Tis wat je gewend bent denk ik... Ik hoef geen spiraaltje, nooit serieus over die optie gedacht eigenlijk... Als je aan de pil gewend bent dan neem je um automatisch in. Ik iig wel. Vergeet um bijna nooit.
Het is voor een meisje/jonge vrouw ook niet een optie die meteen aangeboden word... De huisarts schrijft toch liever de pil voor... Ik ken een paar vrouwen met een spiraaltje en die zijn allemaal boven de 23 en kregen dat spiraaltje pas toen ze problemen kregen met de pil....


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 18-01-2005 21:02 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2005 19:59 schreef VodeVilicious het volgende:
Hmmm, doorslikken is dus geen probleem? Moet je daarna nog iets speciaal doen?
Jaja, nOOb met de pil ben ik.


Mocht je er uitzonderlijk depressief van worden, dat is ook een bijwerking.

Heb die stomme pil ongeveer 1 maand geslikt en dat was lang genoeg...



Hatsjikidee!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 18-01-2005 21:03 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2005 20:57 schreef natassja het volgende:

denken jullie trouwens ook na over nare gevolgen van de pil zoals trombose?



Ik las ergens dat er per jaar 4 vrouwen aan trombose als gevolg van pilgebruik schijnen dood te gaan...

[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 18-01-2005 21:04]


Hatsjikidee!


natassja
Usericon van natassja
Posted 18-01-2005 21:05 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2005 21:01 schreef DecomposingBitch het volgende:
Tis wat je gewend bent denk ik... Ik hoef geen spiraaltje, nooit serieus over die optie gedacht eigenlijk... Als je aan de pil gewend bent dan neem je um automatisch in. Ik iig wel. Vergeet um bijna nooit.
Het is voor een meisje/jonge vrouw ook niet een optie die meteen aangeboden word... De huisarts schrijft toch liever de pil voor... Ik ken een paar vrouwen met een spiraaltje en die zijn allemaal boven de 23 en kregen dat spiraaltje pas toen ze problemen kregen met de pil....



ja oke maar als je er van weet waarom zou je er niet naar vragen?
je vraagt vaak om de pil omdat moeders je ervoor wegstuurd bijvoorbeeld

maar goed ik kreeg mijn spiraal ook pas na de trombose
maar ik kan jullie hem wel aanraden dat wel

het is ook niet zo bekend maar daarom moet er mischien meer over gepraat worden onderling


natassja
Usericon van natassja
Posted 18-01-2005 21:09 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2005 21:03 schreef Unholy Mary het volgende:
Ik las ergens dat er per jaar 4 vrouwen aan trombose als gevolg van pilgebruik schijnen dood te gaan...


doodgaan doe je er niet zo snel aan

ze kunnen het als je op tijd bent goed behandelen
maar je hebt wel je hele leven lang last van
en je krijft problemen tijdens zwangerschap
en het kan altijd trugkomen als je ouder bent


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 18-01-2005 21:09 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Het is idd een goede optie...Als je er niets op tegen hebt en je wilt van dat eeuwige dagelijkse geslik af...
Ik blijf toch bij de pil.... Heb een hekel aan alles wat in mijn lijf zit/gebeurt wat er eigenlijk niet in hoort e.d.... (Naalden e.d., tandarts... Ik heb zelfs een hekel aan een kort 'long- luister' onderzoekje door de huisarts.... Blijf van mijn lijf!)


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Odal
Usericon van Odal
Posted 18-01-2005 21:11 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net

Woei ben blij een vent te zijn! en dan spreek ik voor 99% van de kerels!


natassja
Usericon van natassja
Posted 18-01-2005 21:11 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

een beetje preuts?

het is maar 5 minuten hoor


hilke
Usericon van hilke
Posted 18-01-2005 21:12 by hilke Wijzig reactieProfiel van hilkeQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2005 21:03 schreef Unholy Mary het volgende:
Ik las ergens dat er per jaar 4 vrouwen aan trombose als gevolg van pilgebruik schijnen dood te gaan...


Maar 0,01% tot 0,04% van de vrouwen die de pil nemen krijgen trombose, dus het komt nog vrij weinig voor.
Ik denk wel dat veel vrouwen hier niets, of niet genoeg van afweten...


I tried to look the other way and fake it. You push me to the limits, I can't make it...


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 18-01-2005 21:15 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Ik ben niet preuts wat dat betreft, ik moet gewoon niets in/aan mijn lijf hebben behalve mijn vent. Heb zelfs ook een hekel aan een (rug)massage door een vreemd iemand! Een beautyweekend is voor mij een hel. Gewoon een tik van me...
En bij een spiraaltje dan zit er iets in je lijf... Nee dank je...


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


natassja
Usericon van natassja
Posted 18-01-2005 21:15 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2005 21:12 schreef hilke het volgende:
Maar 0,01% tot 0,04% van de vrouwen die de pil nemen krijgen trombose, dus het komt nog vrij weinig voor.
Ik denk wel dat veel vrouwen hier niets, of niet genoeg van afweten...


ja maar daardoor worden de risico gevallen (mensen met trombose in de familie bijv ) gewoon vergeten

er wordt nog amper naar je gekeken als je bij de dokter komt voor de pil



Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 18-01-2005 21:15 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2005 21:09 schreef natassja het volgende:
doodgaan doe je er niet zo snel aan

ze kunnen het als je op tijd bent goed behandelen
maar je hebt wel je hele leven lang last van
en je krijft problemen tijdens zwangerschap
en het kan altijd trugkomen als je ouder bent


Een trombose op de verkeerde plaats (hersenen) op een verkeerd moment lijkt me niet zo heel goed behandelbaar. Maar goed, jij bent er gelukkig nog Het lijkt me iig geen fijne ervaring.


Hatsjikidee!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 18-01-2005 21:16 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2005 21:11 schreef Odal het volgende:
Woei ben blij een vent te zijn! en dan spreek ik voor 99% van de kerels!


Als de man is gesteriliseerd hoeft de vrouw geen pil te slikken


Hatsjikidee!


Odal
Usericon van Odal
Posted 18-01-2005 21:17 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net

maar ben 21... en de vrouw moet toch wat te slikken hebben!


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen