IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Drummen Deel 3!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-05-2005 22:49 by Snaack Profiel van Snaack

Ik ben "vaste klant" bij Feedback, koop daar al een jaar of 10 vrijwel al mijn spul en heb daar duizenden euro's uitgegeven.

Krijg standaard vette korting, ken de verkopers etc etc, maar bekken kaput buiten garantie is en blijft jammer.


It Dies Today
Usericon van It Dies Today
Posted 10-05-2005 22:51 by It Dies Today Profiel van It Dies Today

Kut is het altijd als je bekken kapoet is, maar zoals je hoort is trouw zijn aan een winkel altijd fijn


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-05-2005 22:54 by Snaack Profiel van Snaack

sja.. de korting is leuk, maar als ik het elders goedkoper kan krijgen hoef ik geen 2 keer na te denken.


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 10-05-2005 22:55 by judge paul Profiel van judge paulhttp://www.judgementday.nl

trouw, ach, ik koop vrijwel nooit meer iets voor mijn drumstel, dus waar ik dat dan haal maakt ook niet veel uit. Die verkopers doen dan echt niet meer voor me hoor. iig niet bij de winkels waar ik dan kom. Als ik stokken nodig heb, dan haal ik die bij de winkel waar ik ook snaren haal, of andere grut. Die drumspeciaalzaak is me ook iets te duur, maar hij kan wel van alles bestellen, dus daarom kom ik ook wel eens daar. En bij de Feedback lopen verwaande kwasten rond, daar hoef ik ook geen gesprek mee aan te gaan, want die willen je alleen maar iets aansmeren met hun popiejopie gedoe. Gatver, sukkels. Ik kom daar alleen binnen als ik weet wat ik moet hebben. Dan pak ik dat, en dan loop ik naar de balie, en dan betaal ik, pak het bonnetje aan, en dan ga ik weer.

Het probleem is voornamelijk dat ik niet veel geld over heb voor mijn drumstel, nadat ik weer eens spullen heb gekocht voor mijn studio, dusss...

Maar... Als je een winkel kan aanraden ?

@ snaack : ik weet het niet precies. In ieder geval 2x 22", 10", 12",13"of 14", en 16". plus snare. Maar er kunnen nog wat tommaten extra zijn. Alle toms hebben trouwens vierkante maten.


It Dies Today
Usericon van It Dies Today
Posted 10-05-2005 22:59 by It Dies Today Profiel van It Dies Today

Ik raad Jac Bogers drumspeciaalzaak(veldhoven) aan maar dan moet je wel "trouw" zijn. De prijzen daar worden op jou gedrag afgestemd als het ware. alles is adviesprijs en bij de balie gaan ze voor je rekenen. meestal hoe meer hoe beter, maar als je dus vaak komt is het ook prima. maargoed als je al jaren bij feedback komt kun je daar beter blijven lijkt me.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-05-2005 23:01 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 10 mei 2005 22:55 schreef judge paul het volgende:
@ snaack : ik weet het niet precies. In ieder geval 2x 22", 10", 12",13"of 14", en 16". plus snare. Maar er kunnen nog wat tommaten extra zijn. Alle toms hebben trouwens vierkante maten.


SICK man!

Dat zal wel flink laag gaan, hehe.


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 10-05-2005 23:01 by judge paul Profiel van judge paulhttp://www.judgementday.nl

sjeezus, nu ik het nalees komt het wel heel negatief over.... Zo erg bedoel ik het nou ook weer niet, hahahaha.

Feit is dat ik bij heel veel winkels kom, voor heel uiteenlopende dingen. Alleen voor mijn studio apparatuur heb ik een paar vaste adressen, namelijk Marktplaats.nl, Ebay, en Morel Muziek. Helaas leveren ze bij Morel alleen maar studiospul, anders had ik daar ook mijn snaren, stokken, bekkens, enz. gehaald. Maar dat kan niet, dus haal ik het ergens anders.


It Dies Today
Usericon van It Dies Today
Posted 10-05-2005 23:03 by It Dies Today Profiel van It Dies Today

Wat vinden jullie nou mooie merken? Ik ben wel weg van de wat duurdere speeltjes

ala DW, Ayotte, OCP dat soort dingen Noble&Cooley vind ik lelijk.



judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 10-05-2005 23:03 by judge paul Profiel van judge paulhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 mei 2005 22:59 schreef It Dies Today het volgende:
als je al jaren bij feedback komt kun je daar beter blijven lijkt me.


Bogers hoor ik wel vaker positieve dingen over. Bij Feedback is er nog wel eens verloop in de verkopers, dus daar heb je op zich niet zo heel veel aan als je er al jaaaaren komt.


It Dies Today
Usericon van It Dies Today
Posted 10-05-2005 23:05 by It Dies Today Profiel van It Dies Today

met een mooie pearl of tama is trouwens ook niks mis en de Sonor designer is ook wel een beauty, Mapex vind ik in ieder geval 10x kut. iemand nog andere dingen die de moeite waar zijn om te bezichtigen. Op de beurs stond wel veel maar niet veel nieuws, ik ben bang dat ik een keer naar de NAMM shot moet.


It Dies Today
Usericon van It Dies Today
Posted 10-05-2005 23:07 by It Dies Today Profiel van It Dies Today

Nog even over de winkels: Bogers is voor mij de man! wat jullie doen moeten jullie zelf weten.

als je maar blijft drummen (zie de vingers als stokken)


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 10-05-2005 23:07 by judge paul Profiel van judge paulhttp://www.judgementday.nl

N&C is wel erg vet wat betreft klank, maar die kleuren zijn afgrijselijk, soms zo afgrijselijk dat het wel weer wat heeft, hahaha.

Mijn favoriet is en blijft Drum Workshop. Zo een verschrikkelijk vette klank ! Jammer dat dat nooit in mijn budget zal passen.

Misschien kan ik wel een nieuwe endorsement gaan regelen ?!?.....

Maar zo'n Pearl BLX is ook wel erg vet hoor.
(indeed Snaack, vette shizzle !!!)

Mijn eigen set is ook erg cool, al zeg ik het zelf. Die zal ik NOOIT wegdoen.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 10-05-2005 23:09 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 10 mei 2005 23:07 schreef It Dies Today het volgende:
wat jullie doen moeten jullie zelf weten.


Inderdaad.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-05-2005 23:09 by Snaack Profiel van Snaack

Wat is er mis met Mapex dan?

Veel fabrikanten maken trouwens zelf niet eens ketels, kopen ze gewoon bij de "groothandel". Dus afgezien van de hardware en finish is het allemaal hetzelfde.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 10-05-2005 23:09 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 10 mei 2005 23:09 schreef Snaack het volgende:
Wat is er mis met Mapex dan?

Het is te goedkoop


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-05-2005 23:10 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 10 mei 2005 23:09 schreef BARABAS het volgende:
Het is te goedkoop


Hehe


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 10-05-2005 23:13 by judge paul Profiel van judge paulhttp://www.judgementday.nl

Ik heb toch hier in de studio meerdere malen een Mapex gehad, niet eens een dure serie, klonk toch beter dan een hoop spullen waar mensen mee aan komen (Ik noem een Pearl Export, Tama Rockstar...).


It Dies Today
Usericon van It Dies Today
Posted 10-05-2005 23:14 by It Dies Today Profiel van It Dies Today

Ik weet niet maar het staat me totaal niet aan. het geeft me zo'n cash & carry idee.

Noble&cooley heeft inderdaad een vette klank maar dat was het geen uitstraling wat mij betreft.

DW blijft sjiek. met hun gestemde ketels. prachtig. ik denk wel dat er nog ooit eentje komt bij mij want ik ken de baas van GEWA nederland goed (de importeur van DW en wat ander spul Henk van steenwijk heet ie een vrij forse vent denk aan sumo worstelaar maar hij is zo gaaf als ie vet is) en dan mijn papz die me sponsert (een beetje verwend ben ik wel)

ik had ook ooit ergens iets gelezen over Truth drums ofzoiets ?? weet er iemand meer over (ik weet totaal niet zeker of het zo heet)





judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 10-05-2005 23:22 by judge paul Profiel van judge paulhttp://www.judgementday.nl

Ik heb mijn eerste drumkit zelf gebouwd, omdat mijn ouders zoiets niet konden betalen. Na tweejaar daarop gerammeld te hebben heb ik voor 250 gulden een tweedehandsje gekocht (ongeveer een half jaar zakgeld), en twee jaar later kwam de zilvervloot vrij, waarvan de helft de erfenis van mijn oma was. Toen heb ik meteen twee drumstellen gekocht die degelijk waren gebouwd (shock, een soort Pearl Forum), en samen gevoegd tot een 9 delige kit. Nu ben ik 11 jaar verder, en nu heb ik die nog steeds, alleen wel aangevuld met pro hardware. Oja, toen ik hem kocht, had ik meteen 9 lagen parketlak aan de binnenkant van de ketels aangebracht, zodat ze wat beter klonken. Tegenwoordig krijg ik nog steeds complimenten van andere drummers met middenklasse kits dat mijn drumstel zo vet klinkt. En hij klinkt ook zeker beter dan de meeste Rockstar Pro's en Pearl Exports.

[Dit bericht is gewijzigd door judge paul op 10-05-2005 23:23]


It Dies Today
Usericon van It Dies Today
Posted 10-05-2005 23:26 by It Dies Today Profiel van It Dies Today

ik weet niet waarom jullie het nog over rockstar hebben maar dat word niet meer gemaakt. is vervangen door de tama superstar. tama gaat achteruit sinds de fabriek in China staat. achjah. genoeg andere dingen over.


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 10-05-2005 23:29 by judge paul Profiel van judge paulhttp://www.judgementday.nl

We hebben het over rockstar omdat dat een van de meest verkochte drumkits is.

Superstar was vroeger trouwens een van de toplijnen van Tama. Als je een oude superstar van Tama hebt, dan heb je echt een vakwerkje om op te spelen.


It Dies Today
Usericon van It Dies Today
Posted 10-05-2005 23:31 by It Dies Today Profiel van It Dies Today

weet ik

maar die van nu is daar niet mee te vergelijken. dat is eigelijk gewoon een rockstar met betere rims en ophanging.


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 10-05-2005 23:44 by judge paul Profiel van judge paulhttp://www.judgementday.nl

Nog 6 posts en je mag in de onzin topics komen. Niet dat je er iets mee opschiet hoor.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 11-05-2005 14:56 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

yeah! Ik heb een pearl rythm traveler gekocht met pearl P100TW dubbelpedaal erbij!



It Dies Today
Usericon van It Dies Today
Posted 11-05-2005 16:03 by It Dies Today Profiel van It Dies Today

gefeliciteerd


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen