IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Drummen Deel 3!!! Vorige pagina | Volgende pagina
blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 20-08-2005 18:52 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 20 augustus 2005 18:49 schreef BARABAS het volgende:



Nou eigenlijk geen bier voor optredens.
maar wel dikke joints



BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-08-2005 19:20 by BARABAS Profiel van BARABAS

Ook niet altijd even bevordelijk


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 20-08-2005 19:38 by jbassist Profiel van jbassist

maar hoe vind men meneer james king in de video?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-08-2005 19:40 by BARABAS Profiel van BARABAS

Als dat ding even wat opschiet, nog 12 procent, maar dat kan nog wel een avondje duren


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 20-08-2005 19:50 by jbassist Profiel van jbassist

ochja, ik kiek uhm hier oppe kwiktijmpleeur!!

nouja, anyhoo... een heel (of half ben nog niet uitgekeken) concert met de camera op james king gericht (en een stuk bassist!! )


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 21-08-2005 10:33 by Imotep Profiel van Imotephttp://listen.to/imothep

quote:
Op 20 augustus 2005 16:14 schreef jbassist het volgende:
James king-origin:

http://www.guitar-dominion.com/emd/Victor/Origin-01-31-04-Tacoma.mpg






Die voeten zijn echt sick

Het lukt mij maar niet om uit de enkels te spelen. Met double bass heb ik dat mijn knieën omhoog gaan. Ik probeer wel vanuit de enkels te spelen, maar dan verzuren mijn schenen heel snel.

De veren van de pedalen heb ik al zo strak mogelijk staan. Heb ook die filmpjes van skip en bostic man bekeken. Toch blijven mijn knieën omhoog gaan en verzuren mijn schenen.

Heeft iemand tips om te leren vanuit de enkels te spelen?


blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-08-2005 11:41 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Blok beton op je knieen leggen?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 21-08-2005 12:27 by jbassist Profiel van jbassist



"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


renYek
Usericon van renYek
Posted 21-08-2005 13:31 by renYek Profiel van renYek

Ik zit nu de nieuwe Mangled te luisteren en daar wordt aardig lekker op getrommeld zeg


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 21-08-2005 13:33 by Chantalie Profiel van Chantalie

ik zit nu te Catch 33 (Meshuggah) te beluisteren. Wat is er nou wel of niet waar van 't verhaal dat dit geprogrammeerd zou zijn? Want live flikt 'ie 't in ieder geval wel.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


renYek
Usericon van renYek
Posted 21-08-2005 13:35 by renYek Profiel van renYek

Ik heb geen idee, maar het is live dik ok iig!


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 21-08-2005 13:39 by Borthulaz Profiel van Borthulaz

Weet niet of t hier al is gepost, maar gebruikt iemand hier de swivel technique (of hoe je t wil noemen) voor dubbelbass ? Zoals George Kollias bijvoorbeeld.
Ik heb t de laatste tijd wat meer aandacht gegeven en ik was verbaasd over t resultaat. Dat ik daar niet eerder aan had gedacht zeg. Ik hou t veel langer vol en mn aanslagen zijn meer even, vooral bij hogere snelheden. Alleen mn linkerpoot wil t nog niet zo goed, maar dat komt wel. Met rechts ben ik zeer tevreden al, nu worden de onefoot blasts makkelijker te bespelen in ieder geval. Denk dat ik ook bezig ga met de Moeller techniek. Ziet er interessant uit.



Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 21-08-2005 21:07 by Jansuh Profiel van Jansuh

Jeetje. Heb vandaag voor het eerst gedrumt en het beviel me behoorlijk!

Nou heb ik een vraagje:

Ik wil al een tijdje beginnen met drummen, maar een drumstel komt het huis niet in vanwege de herrie he. Heeft iemand enig idee hoe ik deze herrie minder kan maken?

Nu ga ik waarschijnlijk gewoon lessen nemen..



Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 21-08-2005 21:26 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

quote:
Op 21 augustus 2005 13:33 schreef Chantalie het volgende:
ik zit nu te Catch 33 (Meshuggah) te beluisteren. Wat is er nou wel of niet waar van 't verhaal dat dit geprogrammeerd zou zijn? Want live flikt 'ie 't in ieder geval wel.

Het is waar. Live flikt ie 't, omdat ie gewoon verschrikkelijk goed is.


Touché, pussycat!


renYek
Usericon van renYek
Posted 21-08-2005 21:51 by renYek Profiel van renYek

Best bizar eigenlijk: ik als ooit in een interview met Thomas Haake dat is soms maanden tot een half jaar niet drumt, gewoon omdat ie geen zin heeft.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 21-08-2005 21:55 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 21 augustus 2005 21:51 schreef renYek het volgende:
Best bizar eigenlijk: ik als ooit in een interview met Thomas Haake dat is soms maanden tot een half jaar niet drumt, gewoon omdat ie geen zin heeft.


ja idd,

maar ik moet zeggen dat als ik door werk een week niet speel ofzo.. dat ik dan VEEEELL gemotiveerder/inspireerder speel als normaal.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


renYek
Usericon van renYek
Posted 21-08-2005 22:06 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 21 augustus 2005 21:55 schreef jbassist het volgende:
ja idd,

maar ik moet zeggen dat als ik door werk een week niet speel ofzo.. dat ik dan VEEEELL gemotiveerder/inspireerder speel als normaal.


Dat heb ik ook, maar als je zooo lang niet speelt moet je (lijkt me) ook weer ff helemaal inkomen.


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 21-08-2005 22:27 by Borthulaz Profiel van Borthulaz

(Lange) pauzes doen t bij mij goed. Als ik elke dag zou drummen, gaat het mij enigszins vervelen en heb ik minder motivatie. Ik heb nu anderhalf week niet meer gedrumt en ik heb nu best veel motivatie al. Maar soms heb ik simpelweg ook geen zin om te spelen.
Ik zie wel wanneer ik weer ga spelen, moet eerst van die verrekte griep af



Kramy
Usericon van Kramy
Posted 21-08-2005 23:41 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 21 augustus 2005 21:07 schreef Jansuh het volgende:
Jeetje. Heb vandaag voor het eerst gedrumt en het beviel me behoorlijk!

Nou heb ik een vraagje:

Ik wil al een tijdje beginnen met drummen, maar een drumstel komt het huis niet in vanwege de herrie he. Heeft iemand enig idee hoe ik deze herrie minder kan maken?

Nu ga ik waarschijnlijk gewoon lessen nemen..


Ik kan je ten zeerste de pearl rythm traveler aanbevelen. Niet erg duur, en het stilste wat er bestaat qua toms zover ik weet. En over de bekkens zit rubber, maar daar moet je nog wel zacht op slaan om niet teveel herrie te produceren.

Het is een gewoon 5-delig drumstel met een hi-hat en crash + standaarden enzo, maar dan zijn alle toms en de bassdrum half zo diep (makkelijker om mee te nemen en neemt sowieso minder plaats in beslag). Het drumstel wordt geleverd met een setje gewone vellen maar ook met een setje gaasvellen, en die dingen maken echt maar heel weinig lawaai en voelen toch nagenoeg hetzelfde aan als normale vellen. Ook zijn ze niet kapot te krijgen bij normaal gebruik volgens mij. Behalve het bassdrum vel wanneer je met vilten kloppers speelt, het vilt van de kloppers schuurt dan namelijk door de fijne gaatjes van het vel heen waardoor daar snel een gat in ontstaat. Maar dat is met een simpele patch of gewoon kunststof/houten kloppers ook zo verholpen.

Mocht het nog niet duidelijk zijn: Ik heb hem zelf ook, en ben er al een maand of 4 erg tevreden over, en mijn ouders ook! En nu ga ik weer ff lekker drummen, toch niemand die het hoort

[Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 21-08-2005 23:44]



Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 22-08-2005 7:38 by Jansuh Profiel van Jansuh

Wow, bedankt!

Ik zal kijken, maar, hoe duur is dat ongeveer?



san miguel
wankspankklankyank
Usericon van san miguel
Posted 22-08-2005 12:42 by san miguel Profiel van san miguelhttp://www.toxocara.com www.prostitutedisfigurement.com

afgelopen weekend heb ik krisiun vanaf t podium gezien op mountains of death.Snel,dat weet iedereen maar dat hij dat met zn hakken op de grond flikt was voor mij nieuw!Ziek echt ziek



spectre
Usericon van spectre
Posted 22-08-2005 12:47 by spectre Profiel van spectre

de laatste messugah is idd een drumcomputer, naar mijn weten hebben ze de drummer ontslagen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 22-08-2005 12:48 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 22 augustus 2005 7:38 schreef Jansuh het volgende:
Wow, bedankt!

Ik zal kijken, maar, hoe duur is dat ongeveer?



Bij Peter Verspuy in Rotterdam zijn ze nu 470 euro. Ik heb er zelf wat minder voor betaald omdat ik naar Drumworld in Ittervoort was gegaan in de maand dat over alle Pearl artikelen 25% korting bestond. Je moet dan wel nog als dat je metal wil gaan drummen een twinpedal aanschaffen, die zijn er in verschillende prijsklassen. Ik heb er zo'n 150 euro voor betaald geloof ik.



Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 22-08-2005 12:50 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 22 augustus 2005 12:47 schreef spectre het volgende:

de laatste messugah is idd een drumcomputer, naar mijn weten hebben ze de drummer ontslagen

Dat laatste klopt dan weer niet...


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 22-08-2005 12:57 by Jansuh Profiel van Jansuh

quote:
Op 22 augustus 2005 12:48 schreef Kramy het volgende:
Bij Peter Verspuy in Rotterdam zijn ze nu 470 euro. Ik heb er zelf wat minder voor betaald omdat ik naar Drumworld in Ittervoort was gegaan in de maand dat over alle Pearl artikelen 25% korting bestond. Je moet dan wel nog als dat je metal wil gaan drummen een twinpedal aanschaffen, die zijn er in verschillende prijsklassen. Ik heb er zo'n 150 euro voor betaald geloof ik.


Hmm, dus wel duurder dan normaal.. Nouja, bedankt iig! Ik zal kijken wanneer ik geld heb!

En, zijn drumlessen aan te raden? Ik had dus gister voor het eerst gedrumt, en na een uurtje was het me gelukt om bass en snare van elkaar los te houden zegmaar. Nu kan ik dingetjes als BBSBBSBBSBBS en BSBSBS




Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen