IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Waarom metal ? Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-06-2007 21:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Powermetal is een zéér gewaardeerd genre hier.

Sterkte alvast!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-06-2007 21:05 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2007 20:57 schreef Kealima het volgende:
ach ja ik geef alleen mijn antwoord op dit topic, als jullie die mening niet aan staat is dat jullie probleem

besides de topic maker begon zelf over draken enzo ik antwoord alleen

ben geen mee loper zoals jullie prolly nu denken :S


Iemand die de openingspost leest...

Dat maak je niet vaak meer mee heden ten dage.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 03-06-2007 21:06 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 3 juni 2007 19:51 schreef Audiophile het volgende:
Ja maar jij bent gitarist, ooit een gitarist met een bril gezien, op Clapton na?


Nu je het zegt...


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Kealima
Usericon van Kealima
Posted 03-06-2007 21:18 by Kealima Wijzig reactieProfiel van KealimaQuote dit berichthttp://kealima.hyves.nl/

quote:
Op 3 juni 2007 21:05 schreef altx het volgende:
Iemand die de openingspost leest...

Dat maak je niet vaak meer mee heden ten dage.


hehe moest toch ff weten waar het precies over ging


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-06-2007 21:20 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2007 21:18 schreef Kealima het volgende:
hehe moest toch ff weten waar het precies over ging


Ik heb 'm net toch ook maar ff gelezen... Dan weet ik tenminste ook waar het over gaat...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Cees
Usericon van Cees
Posted 03-06-2007 21:21 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Ik luister het omdat het... Uhmm... Uhmmm... Goed is?


The trend is dead.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-06-2007 21:24 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2007 21:21 schreef Cees het volgende:
Ik luister het omdat het... Uhmm... Uhmmm... Goed is?


Ik was even wat aan het teruglezen, maar dit was inderdaad mijn eerste reply in dit topic:
quote:
Op 29 juni 2005 10:24 schreef altx het volgende:
Ik luister naar metal omdat ik het mooie muziek vind.

Punt. Over en uit. Einde discussie.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-06-2007 22:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik luister naar metal omdat de stilte te ondraaglijk is. De dreiging van rust in een onveilige wereld is fataal.


alleen metal houdt me alert!











METAL !!!




[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 03-06-2007 22:35]


signature


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 03-06-2007 22:42 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2007 19:51 schreef Audiophile het volgende:
Ja maar jij bent gitarist, ooit een gitarist met een bril gezien, op Clapton na?


Hank Marvin (The Shadows)
John Lennon (The Beatles)
John Fogerty (Creedence)
Ferdi Jolij (Normaal)
Noodles (The Offspring)
Roy Orbison
Buddy Holly

Geen metalgitaristen, idd. En dáárom luister ik naar metal. Ik hou niet van brildragers.


Bareuh...


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 03-06-2007 22:49 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl



“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-06-2007 22:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2007 22:42 schreef De Ulk het volgende:
Hank Marvin (The Shadows)
John Lennon (The Beatles)
John Fogerty (Creedence)
Ferdi Jolij (Normaal)
Noodles (The Offspring)
Roy Orbison
Buddy Holly

Geen metalgitaristen, idd. En dáárom luister ik naar metal. Ik hou niet van brildragers.


uhum...



signature


murtcelP
Joah!
Usericon van murtcelP
Posted 04-06-2007 9:46 by murtcelP Wijzig reactieProfiel van murtcelPQuote dit berichthttp://www.libithum.nl

Omdat er in die andere subculturen zoveel geweld en doodslag is, of generaliseer ik nu teveel?



waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 04-06-2007 11:15 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

Metal, omdat het stoer is, DUH


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-06-2007 15:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2007 11:15 schreef waterfiets het volgende:
Metal, omdat het stoer is, DUH


en jij niet MUH


anders heb je geen metal "nodig"


signature


devil
I'm looking for beer!
Usericon van devil
Posted 12-06-2007 0:02 by devil Wijzig reactieProfiel van devilQuote dit bericht

opletten hiero komt mij fantastische beschrijving.

Ik luister naar metal omdat ik er veel van me energie in kwijt kan. Woede die ik heb door alles wat ik mee maak in het dagelijks leven van me weg neemt. De Muziek gaat ook ergens over dat vind ik belangrijk en het zit goed in mekaar. Het is er dus voor mij wanneer het met me k't gaat daarom luister ik. Ook al wordt ik dan een buitenbeentje!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 12-06-2007 0:04 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Nou! Hulde!

En 'een buitenbeentje zijn' creëer je zelf, dat wordt niet bepaald door je muzieksmaak.

.


..."Hate can only create more hate"...


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 12-06-2007 0:05 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2007 0:02 schreef devil het volgende:
Het is er dus voor mij wanneer het met me k't gaat daarom luister ik. Ook al wordt ik dan een buitenbeentje!


emo goth




devil
I'm looking for beer!
Usericon van devil
Posted 12-06-2007 0:08 by devil Wijzig reactieProfiel van devilQuote dit bericht

ik ben geen emo. snij me armen nie open hallo. En ik voel me geen buitenbeentje maar iedereen zegt dat ik een buitenbeentje ben.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 12-06-2007 0:09 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2007 0:08 schreef devil het volgende:
ik ben geen emo. snij me armen nie open hallo. En ik voel me geen buitenbeentje maar iedereen zegt dat ik een buitenbeentje ben.


echt wel . o zo'n zwart schaap in een wei vol met zwarte schapen.




renYek
Usericon van renYek
Posted 12-06-2007 0:11 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Ik luister naar metal omdat ik anders wil zijn.


devil
I'm looking for beer!
Usericon van devil
Posted 12-06-2007 0:11 by devil Wijzig reactieProfiel van devilQuote dit bericht

inderdaad die lust ik wel.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 12-06-2007 0:13 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

Ik ben een beetje vreemd.... maar wel lekker




renYek
Usericon van renYek
Posted 12-06-2007 0:14 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Hard van buiten en ziltig zout van binnen


devil
I'm looking for beer!
Usericon van devil
Posted 12-06-2007 0:17 by devil Wijzig reactieProfiel van devilQuote dit bericht

Ach ik heb ook zo me vage kanten


Arkhis
Usericon van Arkhis
Posted 12-06-2007 0:46 by Arkhis Wijzig reactieProfiel van ArkhisQuote dit bericht

Op een dag hoorde ik tijdens het eindejaars toneelstuk "O Fortuna" (de Camina Burana cover daar van Therion) afgespeeld worden.

Een vriend van me wist te vertellen dat het van een band die "Therion, of zoiets" is.

Ik downloade die avond nog wat nummers om eens te zien of ze nog meer van die dingen hadden. De nummers die ik vond waren van Deggial en Theli, maar het nummer dat me het meeste aansprak was "Riders of Theli" (niet bepaald "klassiek beïnvloed").

Sindsdien ben ik naar steeds hardere metal gaan luisteren.

Waarom? Omdat ik zo stilaan doof wordt :p.

En, metal heeft iets meer gevoel in de muziek liggen dan meeste muziek nu. Buiten enkele genres, natuurlijk...


And if we had only known it would last forever, we'd held hands, and let the snow bury us together.


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen