IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Topic over aanslagen in de hele wereld [Algemeen terreur topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-07-2005 15:11 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ben blij dat mijn broertje gelukkig gister is teruggekomen naar Nederland en een goede vriendin van me net vorige week vanuit londen naar barcelona is verhuist


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 07-07-2005 15:12 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

quote:
Op 7 juli 2005 14:57 schreef Jenje het volgende:
Zeker 300 gewonden ...


Up the body count


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-07-2005 15:13 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik vind het nog mee vallen het aantal doden en gewonen tot zo ver. Te veel natuurlijk...


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Eragon
Usericon van Eragon
Posted 07-07-2005 15:14 by Eragon Wijzig reactieProfiel van EragonQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 15:13 schreef Cadaveria het volgende:
Ik vind het nog mee vallen het aantal doden en gewonen tot zo ver. Te veel natuurlijk...

Ze zijn nog niet klaar met tellen.....


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 07-07-2005 15:16 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 7 juli 2005 15:11 schreef Cadaveria het volgende:
Ben blij dat mijn broertje gelukkig gister is teruggekomen naar Nederland en een goede vriendin van me net vorige week vanuit londen naar barcelona is verhuist


Ik heb er wel een aantal vrienden en bekenden zitten.. Hun studio is vlakbij Old Street, waar er naar het schijnt ook een explosie was, maar nu wordt weer gezegd dat er daar niets zou gebeurd zijn..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-07-2005 15:16 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

noujah ze zullen niet opeens 3000 doden erbij vinden, dus dit is een betrekkelijk kleine aanslag.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2005 15:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

britten zijn altijd al zwak geweest in wiskunde...


signature


Eragon
Usericon van Eragon
Posted 07-07-2005 15:18 by Eragon Wijzig reactieProfiel van EragonQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 15:16 schreef Hypnos het volgende:
britten zijn altijd al zwak geweest in wiskunde...

Wiskunde heb je eigenlijk niet echt nodig, gewoon je basis rekenen zou je voldoende aan moeten hebben.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 07-07-2005 15:18 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

In King's Cross zijn alle levenden geëvacueerd.. Ze spreken over 'double digits' over de doden daar.. Dan zijn de doden op die bus er nog niet bijgeteld. Blijkbaar lagen de lichaamsdelen verspreid over de weg..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-07-2005 15:20 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 15:16 schreef Sharteel het volgende:
Ik heb er wel een aantal vrienden en bekenden zitten.. Hun studio is vlakbij Old Street, waar er naar het schijnt ook een explosie was, maar nu wordt weer gezegd dat er daar niets zou gebeurd zijn..
ja dat old street, die vriendin van me nam daar vaak de metro! maar wordt nu idd niet meer genoemd.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2005 15:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 15:18 schreef Sharteel het volgende:
In King's Cross zijn alle levenden geëvacueerd.. Ze spreken over 'double digits' over de doden daar.. Dan zijn de doden op die bus er nog niet bijgeteld. Blijkbaar lagen de lichaamsdelen verspreid over de weg..



Het zou wel uiterst debiel zijn om de doden te evacueren .

Misschien door de verbijstering dat men ledematen gaat reanimeren en zo, of de hulpdiensten die zichzelf bellen en tot de constatatie komen dat het bezet is...


als er ledematen uit elkaar liggen komt er dan ook een reconstructie?


ach , niet grappig natuurlijk. BIJ ALLAH!


nog geen opeisingen?


signature


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 07-07-2005 15:25 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Jij doet wel heel erg je best om grappig gevonden te worden he..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Eragon
Usericon van Eragon
Posted 07-07-2005 15:25 by Eragon Wijzig reactieProfiel van EragonQuote dit bericht

quote:


nog geen opeisingen?

Anders lees je het topic es door ofzo.... Maar er zijn berichten uit verschillende bronnen dat het om een europeese tak van Al Qaeda zou gaan.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2005 15:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 15:25 schreef Sharteel het volgende:
Jij doet wel heel erg je best om grappig gevonden te worden he..


ON TOPIC!!


signature


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 07-07-2005 15:27 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Ik vind je wel grappig hoor

[Dit bericht is gewijzigd door Fleshcrawler op 07-07-2005 15:27]


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-07-2005 15:27 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik moet morgen naar amsterdam. Ben benieuwd of daar (net zo als een jaar geleden bij het terreur alarm in Ned.) weer zo ontzettend veel politie te vinden is in de metro.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2005 15:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 15:27 schreef Cadaveria het volgende:
Ik moet morgen naar amsterdam. Ben benieuwd of daar (net zo als een jaar geleden bij het terreur alarm in Ned.) weer zo ontzettend veel politie te vinden is in de metro.


Beginnen ze dan ook verdachte personen te fouilleren? Als ik jou was zou ik toch een jeans aantrekken en de schmink thuislaten.

Ik zou het pas erg gevaarlijk vinden als ze meereizen. Perfect doelwit zeg!


signature


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 07-07-2005 15:32 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Eurostar betaalt je reis terug als je naar Londen moest en nu niet meer durft. Vandaag rijden de 9 treinen die gepland waren gewoon nog wel. Lijkt me eigenlijk niet zo'n goed idee..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


invictis
Usericon van invictis
Posted 07-07-2005 15:32 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

kut, zwaar kut kan ik wel zeggen,ik heb familie in Londen godverdekanker.
nou maar wachten totdat het in Amsterdam gebeurt, volgens mij moet je bij die linkse boomknuffelaars echt een moslim hun ouders de strot door laten snijden en dan geloven ze het misschien.
in ieder geval dit is ach fuck it, ik ga checken hoe of wat


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-07-2005 15:33 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 15:30 schreef Hypnos het volgende:
Beginnen ze dan ook verdachte personen te fouilleren? Als ik jou was zou ik toch een jeans aantrekken en de schmink thuislaten.
ooit iemand van de al qaida met corpspaint en een maiden shirt gezien??

quote:
Ik zou het pas erg gevaarlijk vinden als ze meereizen. Perfect doelwit zeg!
op centraal stonden toen echt een stuk of 50 politie gasten en er gingen steeds groepjes van 5 met de metro mee.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 07-07-2005 15:34 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 7 juli 2005 15:27 schreef Cadaveria het volgende:
Ik moet morgen naar amsterdam. Ben benieuwd of daar (net zo als een jaar geleden bij het terreur alarm in Ned.) weer zo ontzettend veel politie te vinden is in de metro.


Ik mag het toch wel hopen. Net op de NOS lieten ze een stukje Al Jazeera zien waar een hooefdredacteur van een Arabische krant zei dat het ook in een ander Europees land had kunnen gebeuren, vooral Nederland.....

[Dit bericht is gewijzigd door Killing Zoe op 07-07-2005 15:36]


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 07-07-2005 15:36 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Group lays claim to blasts
'Al Qaeda in Europe' warns other nations

Thursday, July 7, 2005 Posted: 1307 GMT (2107 HKT)


Emergency service vehicles at Edgware Road StationRELATED
Deadly explosions rock London
YOUR E-MAIL ALERTS

Great Britain
London
or Create Your Own
Manage Alerts | What Is This? LONDON, England (CNN) -- A previously unknown group calling itself the "Secret Organization Group of al Qaeda of Jihad in Europe" has released a statement claiming responsibility for the subway and bus bombings in London.

CNN could not confirm the authenticity of the statement, which was posted Thursday on a Web site connected to Islamic radicals.

The statement said Islam and "Arabism" could "rejoice for it is time to take revenge from the British Zionist Crusader government in retaliation for the massacres Britain is committing in Iraq and Afghanistan."

"The heroic mujahideen have carried out a blessed raid in London," the statement said, translated from Arabic.

"Britain is now burning with fear, terror and panic in its northern, southern, eastern and western quarters. We have repeatedly warned the British Government and people."

The statement said the group had carried out the attack after exerting "strenuous efforts over a long period of time to ensure its success."

"We continue to warn the governments of Denmark and Italy and all the Crusader governments that they will be punished in the same way if they do not withdraw their troops from Iraq and Afghanistan," it said. "He who warns is excused."


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-07-2005 15:36 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 15:34 schreef Killing Zoe het volgende:
vooral Nederland.....
fuck.. maar dan nog ik heb er niet zo veel vertouwen in dat die agentjes bommen echt kunnen tegen houden. Als ze het willen gebeurd het toch wel.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 07-07-2005 15:38 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Ik hebh niet alles gelezen en weet niet of er al antwoord is gekomen op het gtal 7.

7 is een volmaakt getal in de Torah, De schepping is in 7 dagen volbracht. De Torah is zowel voor Moslims, Joden en Christenen een heilig boek.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-07-2005 15:39 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Hoeveel troepen heeft Denenmarken eigenlijk in die landen. Niet zoveel toch.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen