IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Mindscan Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-02-2006 22:20 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2006 21:59 schreef Chelman het volgende:
WTF?




Niet als in een gaye manier.ben gewoon nieuwsgierig naar je.we hebben wel eens bonje gehad hier maar je lijkt me op de een of andere manier toch ook wel tof. Vandaar.


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-02-2006 22:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

BOOTYCAAAAALLLLLLLL


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2006 22:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Nee Jenje. Ik ga niet vreemd lieverd.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-02-2006 22:39 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

FUCK.


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-02-2006 22:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Rubberen Annie on duty vanaamd Chel?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2006 22:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ja. Ik zit de opgedroogde sperma nu te weken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-02-2006 22:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

goedmaak sex schijnt de beste sex te zijn.


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 05-02-2006 0:58 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Ik heb jullie vanavond in The Little Cave gezien, was wel erg apart om te zien......

Ik heb me (zoals gewoonlijk) geergert aan het 'springpubliek', maar toch nog lekker doorgebeukt bij tijd en wijle, ook al stond ik al op instorten toen ik binnenkwam.

Ik was dat knulletje met het Kamelot shirt.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-02-2006 17:52 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Was tof gister, volle bak en iedereen helemaal los

De package van gister staat binnenkort waarschijnlijk ook in de Gonz in Gouda trouwens.

Ik heb jou trouwens niet gezien (denk ik), Arnibes.


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 05-02-2006 19:45 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2006 17:52 schreef Snaack het volgende:
Was tof gister, volle bak en iedereen helemaal los

De package van gister staat binnenkort waarschijnlijk ook in de Gonz in Gouda trouwens.

Ik heb jou trouwens niet gezien (denk ik), Arnibes.


Komt vast omdat ik niet zo erg opval, volgende keer beter.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 05-02-2006 20:15 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2006 13:43 schreef Snaack het volgende:
Dat krijg je ervan als je in een d00mband speelt


Anyway, ik heb net een preview (ruwe mix) van een nummer van onze demo op MySpace geknald. Check het nummer hier:

http://myspace.com/mindscanmetalcore

Ook, bij deze, nog even een overzicht van shows die wij de komende tijd hebben staan:

4 feb: The Little Cave, Rotterdam met Until we bleed en When all life ends
11 feb: De Tunnel, Boskoop met Until we Bleed
25 feb: De Bastille, Schoonhoven. Bastille metalfest!
10 maart: The Cave, Amsterdam met Until we Bleed
24 maart: Waterfront, Rotterdam. Roestvrij metalcore festival!

Er komen meer shows aan


Ik zal even de eerste gedachten die bij me opkwamen hier neerzetten.
Klinkt lekk0r! Ik vind het een klein beetje te gereserveerd en ingehouden op het Death Metal gedeelte na, ik mis een zekere onderhuidse drukkende spanning die ik graag hoor als ik naar .....core luister, maar da's gewoon een kwestie van smaak.
De akoestische gitaar doet me overigens heel erg denken aan When the Lady Smiles van The Golden Earring.
Al die verschillende soorten zang vind ik wel vet, vooral de vrouwelijke vocalen vind ik iets geniaals hebben, zeer krachtig en toch gevoelig. Die roepen iets bij me op, maar ik kan niet precies benoemen wat, een kruising van Nina Hagen en Keith Caputo maar dan anders ofzo.
Wat er vanaf 4:25 gebeurd vind ik echt super! Superheerschend riffwerk in de laatste halve minuut van het nummer!
Gaat zo door!


[edit] Misschien maak ik de link met Keith Caputo wel omdat het nummer wel wat van Life of Agony wegheeft. [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 05-02-2006 20:21]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-02-2006 20:16 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 3 februari 2006 22:49 schreef ghoulliette het volgende:
goedmaak sex schijnt de beste sex te zijn.


hadden wij niet ook eens ruzie hier?


Je moeder.


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 08-02-2006 0:57 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Snaack, welk nummer heb je eigenlijk gepost ? (ik heb dus geen speakers op deze PC)

Just curious....


lampje


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-02-2006 1:01 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

"My ending theme"...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-02-2006 1:33 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Oe, argh, ende dingus !!! ik wil die demooooooooooooooooooooooooooooo!!!!


Fuck the world and fuck you


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 08-02-2006 17:03 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Hey Snaack,
Ik kom zaterdag ff bij je in de tunnel kijken.
Ik stel me wel ff voor dan!

Groeten!


"Sehnsucht"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-02-2006 17:06 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ahhh cool

Tot dan!


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 08-02-2006 20:08 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Beetje jammer dat er maar 1 nummer gedownload kan worden.

Kom op met die #@$#@%$& demo!!!!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-02-2006 0:32 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Gummi!!! Je bent er weer


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 09-02-2006 12:27 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2006 1:01 schreef Snaack het volgende:
"My ending theme"...


Aaahh, okay. Ben ik weer op de hoogte.


lampje


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-02-2006 16:19 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

*schop* ()

Gister afgemixt met professor Lampje. We zijn erg tevreden met het eindresultaat

Horen? Download Perception of existence

En, uiteraard weer een overzicht van shows die wij de komende tijd hebben staan:

11 feb: De Tunnel, Boskoop met Until we Bleed
25 feb: De Bastille, Schoonhoven. Bastille metalfest!
10 maart: The Cave, Amsterdam met Until we Bleed
24 maart: Waterfront, Rotterdam. Roestvrij metalcore festival!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-02-2006 16:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Klinkt stuk beter snaackie, blijf er alleen bij dat die cleane vrouwenzang te twijfelend klinkt ...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-02-2006 16:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Heej, we zijn geen Within Temptation, Epica of After Forever hoor

En dat willen we ook helemaal niet, haha


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-02-2006 16:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Och neu dat is het niet eens, maar ik vind em klinken alsof ze bang is om clean te zingen ...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-02-2006 16:51 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Nou, dat is ze niet. Kom maar eens naar een optreden toe, als je durft


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen