IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Mindscan Vorige pagina | Volgende pagina
JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 25-10-2005 18:59 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 25 oktober 2005 18:57 schreef mental het volgende:
is wel goed idee...strax eten, en een filmpje pakken. ga jij dat optreden regelen in de baroeg ! VORT !!!
Ok deal, see you!


Don't blush when I rip you open


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-10-2005 20:03 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Kutzooi, het is dus officieel.Door dat kut overwerk kan ik er morgen niet bij zijn. wordt het nog gefilmd ?


Fuck the world and fuck you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-10-2005 23:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Wij beginnen pas rond 00h30, mental!

Veel plezier met overwerken btw. Ik zal aan je denken als ik het goedgele gerstenat aan mijn lippen zet.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-10-2005 6:58 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2005 23:41 schreef Snaack het volgende:
Wij beginnen pas rond 00h30, mental!

Veel plezier met overwerken btw. Ik zal aan je denken als ik het goedgele gerstenat aan mijn lippen zet.


Ik schijn vandaag pas rond 22:00 of 22:30 klaar te zijn met de slavenarbeid,en dan moet ik ook nog vanuit Oud Beijerland komen, ga dat dus waarschijnlijk niet halen. Gister ook The Exploited al moeten missen vanwege het werk, damn. Wanneer houd het op ?!

En dat het bier jullie maar moge smaken.


Fuck the world and fuck you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-10-2005 13:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2005 6:58 schreef mental het volgende:
Ik schijn vandaag pas rond 22:00 of 22:30 klaar te zijn met de slavenarbeid,en dan moet ik ook nog vanuit Oud Beijerland komen, ga dat dus waarschijnlijk niet halen. Gister ook The Exploited al moeten missen vanwege het werk, damn. Wanneer houd het op ?!


Teringjantje, dat is lekker zeg

quote:
En dat het bier jullie maar moge smaken.


Dat gaat zeker wel lukken


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-10-2005 7:26 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

En ?!? Hoe was het ?!?


Fuck the world and fuck you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-10-2005 10:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Zo.. Ik heb mijn ogen ook weer open, dat was weer een waar drank&drugs bacchanaal zeg, jezus christus. Ik was om half 6 thuis, hehe.

Was een goed feest dus gister!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-10-2005 13:04 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Cool te horen dat het tof was !!! was er nog wat volk of was het rustig ?!

Is het nog gelukt om een optreden te regelen bij de baroeg ?!En hoever staan jullie nou met de demo ?!?


Fuck the world and fuck you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-11-2005 0:28 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

*nieuws*

Demo-opnames: gitaar + bas bijna klaar, drum + zang opnames zijn verzet naar half november.

Het verheugt mij weer een aantal nieuwe shows te kunnen melden:
- 19/11 @ Flakk-fest, Ooltgensplaat met o.a. In Age And Sadness. *
- 26/11 @ The Little Cave, R'dam
- 1/12 @ Club Exit, Rotterdam met Shape
- 2/12 @ Ojeesee Hardenberg met Aggro
- 13/1 @ Nighttown, support voor Dreadlock Pussy
- 25/2 @ Bastille Metalfest, Schoonhoven


* Er rijdt een pendelbus vanaf o.a. Middelharnis naar Flakk-Fest. Je kan ook weer mee terug als het afgelopen is. Geïnteresseerden kunnen voor 5 euro een combi-ticket bestellen door mij een mailtje te sturen. Zie profiel!


Verder is er een nieuwe website in de maak en zijn we met nog veel nieuwe dingen bezig.

Cheers

edit: oops, verkeerde datum!

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 04-11-2005 14:14]


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-11-2005 12:04 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Dat zijn echt tering veel optredens weer man, fucking hell, en dan heb je toch ook nog die dates in italy nog ?!? En dat zonder een fucking demo die je overal hebt rondgestuurd... Ach, gelukkig mag ik morgen mijn frustraties weer van me af brullen


Fuck the world and fuck you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-11-2005 12:31 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

We geloven zelf ook niet wat er allemaal gebeurt hoor, Mental. Heb af en toe echt zoiets van "wanneer word ik wakker?"

Die shows in Italië zijn helaas niet doorgegaan b.t.w., maar goed, wij zouden een punkrock band vervangen, haha.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-11-2005 12:33 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Als het maar niet als een kaartenhuis instort straks dan.maar goed, ga er eens van tussen, lyrics in me kop stampen.


Fuck the world and fuck you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-11-2005 12:51 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Tuurlijk niet Mental, we beginnen pas net!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-11-2005 14:55 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

oh nou dan we zullen zien he, maar voorlopig gelukkig nog eenn gig in R'dam zag ik, da's wel beter.Hopelijk gaat het tot die tijd wat beter op het werk, zodat ik niet hoef over te werken.Ben nou vrij, ga zometeen terug naar m'n werk en dan uurtje of 8 klaar.


Fuck the world and fuck you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-11-2005 10:43 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

*kick*

Flakk-Fest was echt te gek!!

Strandpaviljoen in the middle of fucking nowhere, zat er wel ff bijna 80 man in de pendelbus, haha. Is een goed feestje geworden!

quote:
Op 4 november 2005 0:28 schreef Snaack het volgende:
*nieuws*

Demo-opnames: gitaar + bas bijna klaar, drum + zang opnames zijn verzet naar half november.


Deze zijn (helaas) weer verzet naar half december.

Het goede nieuws is wel dat we nog een extra song op gaan nemen, dus het wordt een mCD met 6 nummers

Cheers


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 22-11-2005 10:45 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

he moet dat nou? al dat gespam voor je band? Doe ik toch ook niet?


...



oh, wacht, laat maar. vergeet wat ik heb gezegd www.elexorien.com


Bruce Banner


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 22-11-2005 10:46 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 4 november 2005 0:28 schreef Snaack het volgende:
*nieuws*


- 13/1 @ Nighttown, support voor Dreadlock Pussy
- 25/2 @ Bastille Metalfest, Schoonhoven





daar zal vast wel het nodige volk op afkomen


Bruce Banner


slome
Usericon van slome
Posted 22-11-2005 10:52 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2005 10:46 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
daar zal vast wel het nodige volk op afkomen


Volgens mij komen er ook nog wel wat lui naar Hardenberg als ik het wel heb.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-11-2005 10:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Laten we het hopen jongens!!

Maar, ook als er weinig publiek is maken wij er een feestje van hoor


Aggrozanger
sXe
Usericon van Aggrozanger
Posted 23-11-2005 14:23 by Aggrozanger Wijzig reactieProfiel van AggrozangerQuote dit berichthttp://www.aggromusic.com

Als er veel publiek is Mosh ik ze de zaal gewoon uit..


Aggro-sief www.aggro.nl


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 23-11-2005 14:26 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

Ahh Snaack 13-01 weer in Rotjeknor, lekker dichtbij, ga proberen daarbij te zijn

Misschien keertje samen giggen?


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Aggrozanger
sXe
Usericon van Aggrozanger
Posted 23-11-2005 14:30 by Aggrozanger Wijzig reactieProfiel van AggrozangerQuote dit berichthttp://www.aggromusic.com

quote:
Op 23 november 2005 14:26 schreef *Sander* het volgende:

Misschien keertje samen giggen?


PACKAGE 3??

- Mindscan
- Cypher
- Aggro


Aggro-sief www.aggro.nl


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-11-2005 18:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2005 14:23 schreef Aggrozanger het volgende:
Als er veel publiek is Mosh ik ze de zaal gewoon uit..


Lekker in je eentje rondmaaien,what a funfunfun


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-11-2005 18:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2005 14:30 schreef Aggrozanger het volgende:
PACKAGE 3??

- Mindscan
- Cypher
- Aggro


Woah Mindscan, Cypher en X-Tinxion.. DAT zou pas leuk zijn!!

Aggro is ook best leuk, maarre deze opzet is nog leuker!

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-11-2005 18:05]


Aggrozanger
sXe
Usericon van Aggrozanger
Posted 24-11-2005 19:07 by Aggrozanger Wijzig reactieProfiel van AggrozangerQuote dit berichthttp://www.aggromusic.com

quote:
Op 23 november 2005 18:03 schreef MindlessMayo het volgende:
Woah Mindscan, Cypher en X-Tinxion.. DAT zou pas leuk zijn!!

Aggro is ook best leuk, maarre deze opzet is nog leuker!

nee nee.. jij gaat nu verkeerd..
-Aggro
-Aggro
-Aggro


Aggro-sief www.aggro.nl


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen