IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Mindscan Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-10-2005 20:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2005 20:07 schreef mental het volgende:
Hm, jij gaat zeker niet de 27ste naar Mindscan in R'dam ? Ik namelijk wel.Ken Nico ook vaag.
Nee, ben onlangs al naggie bij huize snaack geweest, dat moet je niet te vaak in het jaar doen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-10-2005 20:10 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2005 20:09 schreef Jenje het volgende:
Nee, ben onlangs al naggie bij huize snaack geweest, dat moet je niet te vaak in het jaar doen.


haha, okay dan, ga er nu vandoor trouwens. Later !


Fuck the world and fuck you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-10-2005 0:55 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2005 20:09 schreef Jenje het volgende:
Nee, ben onlangs al naggie bij huize snaack geweest, dat moet je niet te vaak in het jaar doen.


Nog steeds pijn in je aarsch, harige Groninger sexgod?

PS: please, hou dit topic clean ok!

Nog even voor de geïnteresseerden de video opnieuw onder de aandacht brengen:
quote:
Op 19 oktober 2005 16:08 schreef Snaack het volgende:
Ik kan jullie trouwens iets laten zien en horen, videootje van 1 nummer dat we afgelopen vrijdag live speelden:

"Perception of existence" (DivX, 27MB)

Cheers


Laat me ff weten wat je ervan vind als je hem gedownd hebt. Thnx!


slome
Usericon van slome
Posted 20-10-2005 1:15 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2005 0:55 schreef Snaack het volgende:


Laat me ff weten wat je ervan vind als je hem gedownd hebt. Thnx!



Jammer dat het geluid er wat onduidelijk opstaat, maar dit klinkt wel lekker. Het beginstukje doet me wat denken aan een nummer van the Melvins (welk nummer ook alweer godver?!?!) Verder is het wel lekker afwisselend en de dame heeft voor zover ik kan oordelen wel een goede stem. Heb jullie ook nummers die over het geheel wat sneller zijn? (ik heb mijn hc en metalcore nl het liefst up-tempo)


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 20-10-2005 2:40 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Cool filmpje!! Sowieso.. Schreeuwende en gitarende vrouwen in schoolgirl-uniform...

Maar muziek klinkt ook goed! In hoeverre je dat mag beoordelen aan deze geluidskwaliteit... Nice drumming, zeker als je bedenkt dat je er ook nog bij zingt.. Is mij nooit gelukt

Als jullie nou eens in de buurt spelen kom ik zeker kijken!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-10-2005 13:51 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2005 1:15 schreef slome het volgende:
Jammer dat het geluid er wat onduidelijk opstaat, maar dit klinkt wel lekker. Het beginstukje doet me wat denken aan een nummer van the Melvins (welk nummer ook alweer godver?!?!) Verder is het wel lekker afwisselend en de dame heeft voor zover ik kan oordelen wel een goede stem.


Thnx!

quote:
Heb jullie ook nummers die over het geheel wat sneller zijn? (ik heb mijn hc en metalcore nl het liefst up-tempo)



Absoluut, een aantal nummers blast ik zelfs in. Maar, we houden er wel van flink af te wisselen!

quote:
Op 20 oktober 2005 2:40 schreef Ethereal het volgende:
Cool filmpje!! Sowieso.. Schreeuwende en gitarende vrouwen in schoolgirl-uniform...


Haha

quote:

Maar muziek klinkt ook goed! In hoeverre je dat mag beoordelen aan deze geluidskwaliteit...


Thnx!

Wij hadden er bijv. een live-opname uit de mengtafel onder kunnen monteren, maar ja, volgende keer beter!
quote:
Nice drumming, zeker als je bedenkt dat je er ook nog bij zingt.. Is mij nooit gelukt


Thnx, is wel ff wennen hoor, maar als zowel de zang- als drumpartijen goed in je hoofd zitten is het goed te doen!

Ik zing trouwens wel met een headset, heb een paar keer met een mic aan een hengel gerepeteerd maar dat is echt niet te doen. Beperking van bewegingsvrijheid, mijn stokken krijgen ruzie met de microfoonkabel etc.

quote:

Als jullie nou eens in de buurt spelen kom ik zeker kijken!


Cool. Waar woon je in de buurt??? Dan ga ik kijken of ik iets kan regelen namelijk


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 20-10-2005 14:06 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 19 oktober 2005 19:16 schreef mental het volgende:
En ik wil Mindscan shirts !!!! Bij voorkeur maatje xxl, ( ja bands, denk ook eens aan de wat dikkeren onder ons !!! )ok ?!?
Tuurlijk, komt helemaal goed Mental!

quote:
Op 19 oktober 2005 20:03 schreef Jenje het volgende:
Braaf

Oh ja moet Tam (bassiste Mindscan) nog cdr met hardcore sturen .... (Cro-Mags, Biohazard, SOIA)
Ja! Doen Jenje ben erg benieuwd.

Beter dat je het onthouden hebt , door al dat bier was ik eigenlijk vergeten . Thanx

[Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 20-10-2005 14:07]


Don't blush when I rip you open


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 20-10-2005 16:54 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 20 oktober 2005 13:51 schreef Snaack het volgende:

Thnx, is wel ff wennen hoor, maar als zowel de zang- als drumpartijen goed in je hoofd zitten is het goed te doen!


Heb het een paar keer geprobeerd (2e stem) maar damn, in hele relaxte drumstukken ging het wel, maar als ik echt mn best moest doen kon ik dat zingen er echt niet bij hebben


quote:
Ik zing trouwens wel met een headset, heb een paar keer met een mic aan een hengel gerepeteerd maar dat is echt niet te doen. Beperking van bewegingsvrijheid, mijn stokken krijgen ruzie met de microfoonkabel etc.


Is zo'n standaard die boven je hoofd hangt niet wat? In zo'n boog zegmaar.. Zie ik de drummer van Blof ook altijd mee spelen! Alhoewel zo'n headset me ook wel prima lijkt..

quote:
Cool. Waar woon je in de buurt??? Dan ga ik kijken of ik iets kan regelen namelijk


Achterhoek Maar zijn wel een aantal tentjes waar je een demo heen zou kunnen sturen.. Merleyn en de Vergane Glorie in Doetinchem, de Radstake in Varsseveld (hebben net een nieuwe rock/metalzaal geopend, komen tegenwoordig veel koele bands! OA Slayer coverband, Textures...), misschien Goudvishal in Arnhem?


**Edit: TYPOOOOOOO..


[Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 20-10-2005 16:55]


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 20-10-2005 16:58 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

Video doet het niet, ik krijg alleen geluid klinkt wel tof moet ik zeggen (zie je, ik ben niet bekrompen )


heavy metal is the law


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-10-2005 19:05 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

wha, ik krijg ook alleen geluid, het nummer is me iets te traag, maar ben benieuwd naar de andere nummers,dus.

En wanneer gaan jullie dat Mindscan logo veranderen ?!? Die koptelefoon logo vinnik een beetje gaar d'r uit zien. Dat kan beter Snaack !!


Fuck the world and fuck you


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 21-10-2005 0:39 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Had ook eerst alleen geluid, moet je even nieuwe codecs downloaden! Ik heb geloof ik het K-lite codec pack ofzo, werkt prima!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-10-2005 0:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Mooi, de beelden compenseren wel voor de brakke geluidskwaliteit, hoop ik.

Volgende keer ff zo slim zijn een minidisc opname uit de zaaltafel onder de beelden te zetten..


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 21-10-2005 22:10 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

MEER ACTIE PODIUM!!!! maar wel behoorlijk beukende en ook interresante muziek totzover ik kon horen.. cool!!

al iemand die de demo mixt? (ik ben gratis je weet..)


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


slome
Usericon van slome
Posted 22-10-2005 7:14 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 0:41 schreef Snaack het volgende:
Mooi, de beelden compenseren wel voor de brakke geluidskwaliteit, hoop ik.

Volgende keer ff zo slim zijn een minidisc opname uit de zaaltafel onder de beelden te zetten..


Hmmm... Het camerawerk kan me juist niet zo bekoren, maar het is me dan ook vooral om de muziek te doen


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 25-10-2005 18:30 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

*schop*

Yo Mandy hier istie dan!


Don't blush when I rip you open


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-10-2005 18:37 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Hey....Misschien dat jullie er al mee bezig zijn, maar 4 november zou Backfire met Zero mentality spelen in de baroeg, en nu komt Backfire niet meer en volgens mij zoekt de baroeg nog een band voor die avond. misschien het proberen waard ?!


Fuck the world and fuck you


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 25-10-2005 18:39 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 25 oktober 2005 18:37 schreef mental het volgende:
Hey....Misschien dat jullie er al mee bezig zijn, maar 4 november zou Backfire met Zero mentality spelen in de baroeg, en nu komt Backfire niet meer en volgens mij zoekt de baroeg nog een band voor die avond. misschien het proberen waard ?!
Hey bedankt voor de tip!
ennuh....we spelen donderdag a.s in Kaatje P in Rotterdam..dus tot donderdag he!

ps info op www.scanyourmind.com

[Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 25-10-2005 18:43]


Don't blush when I rip you open


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-10-2005 18:42 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2005 18:39 schreef JaneDoe het volgende:
Hey bedankt voor de tip!
ennuh....we spelen donderdag a.s in Kaatje P in Rotterdam..dus tot donderdag he!

Als er niks tussenkomt ga ik er bij zijn.


Fuck the world and fuck you


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 25-10-2005 18:45 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 25 oktober 2005 18:42 schreef mental het volgende:
Als er niks tussenkomt ga ik er bij zijn.
He.. 'als er niets tussen komt' !!! Bier drinken kan je ook in Kaatje P


Don't blush when I rip you open


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-10-2005 18:46 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2005 18:45 schreef JaneDoe het volgende:
He.. 'als er niets tussen komt' !!! Bier drinken kan je ook in Kaatje P

Jajaja, maar zoals snaack al weet, ben ik al een tijd terug gestopt met t drinken van bier.


Fuck the world and fuck you


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 25-10-2005 18:48 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 25 oktober 2005 18:46 schreef mental het volgende:
Jajaja, maar zoals snaack al weet, ben ik al een tijd terug gestopt met t drinken van bier.

uuuhhhh...Spa blauw dan?


Don't blush when I rip you open


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-10-2005 18:50 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Nah, gewoon water en af en toe een sapje.Maar donderdag is een kut dag....daarna spelen jullie toch in de little devil ? Of was dat optreden al geweest ? ben wat wazig, veel shit aan me kop ook.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-10-2005 18:55 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

eh, dat was dus al geweest lees ik dus net


Fuck the world and fuck you


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 25-10-2005 18:56 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 25 oktober 2005 18:50 schreef mental het volgende:
Nah, gewoon water en af en toe een sapje.Maar donderdag is een kut dag....daarna spelen jullie toch in de little devil ? Of was dat optreden al geweest ? ben wat wazig, veel shit aan me kop ook.
Little Devil was vorige week vrijdag...
Ga lekker chillen dan als je zo wazig bent!


Don't blush when I rip you open


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-10-2005 18:57 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

is wel goed idee...strax eten, en een filmpje pakken. ga jij dat optreden regelen in de baroeg ! VORT !!!


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen