IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Mindscan Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-07-2006 23:44 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2006 23:39 schreef Burzum het volgende:



Heb net de video gekeken van het optreden (zelfreflectie f0r t3h w1nn!!!)

En toen viel mij pas op dat mental en jij zowat heel het optreden lang met jullie ruggen tegen het podium aanstonden en bier stonden te tanken, hehe

Lamballen


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-07-2006 23:46 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-07-2006 23:49 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht



arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 04-07-2006 1:32 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2006 23:36 schreef Snaack het volgende:
Ik heb er net een paar binnengekregen toevallig!



Pittuh!!




Ik ben dat geile mannetje volgens mij


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 04-07-2006 2:04 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ik zie alleen maar geile mannen?

Maar daar achter bij de tap zie je mij !


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 06-07-2006 16:24 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Was wel heersch, jammer van dat versterker. Sprak nog met Jane nog.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 06-07-2006 17:57 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 6 juli 2006 16:24 schreef grindcore het volgende:
Was wel heersch, jammer van dat versterker. Sprak nog met Jane nog.
Ja! was leuk om zoveel Z-emmers tegen te komen! Bedankt allemaal voor de support.


Don't blush when I rip you open


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-07-2006 19:26 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Een review van ons aller Evil Dr. Smith: http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=7940



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-07-2006 19:48 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Had hem al gezien, toffe review!


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 09-07-2006 19:39 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Ik had die review ook al gezien, maar het schijfje zelf nog niet... (hint ?!?!?)


lampje


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 09-07-2006 19:53 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com



Sorry Lampje! K stuur 'em naar je toe!


Don't blush when I rip you open


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 09-07-2006 20:06 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht



lampje


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-07-2006 0:57 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

*sgoppp*

Mindscan is klaar voor de volgende stap in haar (korte) bestaan. Wij hebben daarom besloten op zoek te gaan naar een leadzanger (m/v)

Wij zijn op zoek naar iemand met de volgende eigenschappen:
* Je beschikt uiteraard over podium- en studioervaring
* Je ben een veelzijdig vocalist. Grunts, screams, cleane zang zijn geen probleem voor je.
* Toegewijd, serieus, ambitieus
* Je droomt ervan zo veel mogelijk op te treden
* Bereidheid veel tijd in Mindscan te steken
* Woonachtig in (de regio) Rotterdam
* Je beschikt over opnames van je eigen werk (liefst audio en video)

Wat wij bieden:
* Regelmatig optreden
* Spelen in een serieuze, hardwerkende band met een professionele instelling
* Eind dit jaar staat er een nieuwe EP gepland die via een label uit zal komen

Namedropping:
System of a down/ Killswitch Engage/ Meshuggah/ Dillinger Escape Plan/ Caliban/ Walls of Jericho

Interesse? Stuur een mailtje naar mindscanmetalcore AT gmail DOT com met in ieder geval de volgende info:
* Je naam, leeftijd, woonplaats
* Een korte biografie waaruit je bandervaring blijkt
* Je motivatie waarom we vooral JOU zouden moeten uitnodigen voor een auditie

Als we je aanmelding hebben ontvangen krijg je zo snel mogelijk antwoord.

Mindscan


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-07-2006 8:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2006 0:57 schreef Snaack het volgende:
*....
* Je motivatie waarom we vooral JOU zouden moeten uitnodigen voor een auditie



pffff, wees blij als er drie man reageert.
maar dat terzijde, waarom deze stap? net die zangpartijen maken jullie toch net wat anders als de rest. dus eigenlijk vind ik het een gekke stap.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-07-2006 10:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2006 8:48 schreef attila_de_hun het volgende:
maar dat terzijde, waarom deze stap? net die zangpartijen maken jullie toch net wat anders als de rest. dus eigenlijk vind ik het een gekke stap.


*even een reply uit het muzikantenbank-topic overgenomen*

Ik wil me vooral op drummen in Mindscan gaan focussen. Er zijn nu toch bepaalde dingen, zowel qua zang als qua drums die niet lukken als ik het tegelijk wil doen, dus die beperking wil ik opheffen. Komt imho de band ten goede. Wellicht blijf ik wel backinggrunts doen maar dat zie ik nog wel. Dit geldt trouwens ook voor de andere bandleden.

Niet in de laatste plaats omdat ons nieuwe materiaal een stuk ingewikkelder is, behoorlijk richting de mathcore. Als de combinatie instrument bespelen + zingen/ brullen de beperkende factor is voor de ontwikkeling van de band moet je daar iets aan doen, toch!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-07-2006 10:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zou best willen, maar dan word Janedoe zo jaloers






En dan zullen jullkie wat langzamer moeten gaan spelen!


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 25-07-2006 16:32 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Zomaar wat foute mindscan foto`s gemaakt met een nokia telefooncamera..

















Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-07-2006 16:34 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Cooool! Werd weer lekker geposed door mijn bandmatties zo te zien, hehehehe

Thnx man!


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 25-07-2006 19:03 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Mooi, eerste wat ik zie bij het laden van die pics zijn de tetten van die zangeres.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-07-2006 19:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 juli 2006 0:57 schreef Snaack het volgende:
*sgoppp*

Mindscan is klaar voor de volgende stap in haar (korte) bestaan. Wij hebben daarom besloten op zoek te gaan naar een leadzanger (m/v)

Wij zijn op zoek naar iemand met de volgende eigenschappen:
* Je beschikt uiteraard over podium- en studioervaring
* Je ben een veelzijdig vocalist. Grunts, screams, cleane zang zijn geen probleem voor je.
* Toegewijd, serieus, ambitieus
* Je droomt ervan zo veel mogelijk op te treden
* Bereidheid veel tijd in Mindscan te steken
* Woonachtig in (de regio) Rotterdam
* Je beschikt over opnames van je eigen werk (liefst audio en video)

Wat wij bieden:
* Regelmatig optreden
* Spelen in een serieuze, hardwerkende band met een professionele instelling
* Eind dit jaar staat er een nieuwe EP gepland die via een label uit zal komen

Namedropping:
System of a down/ Killswitch Engage/ Meshuggah/ Dillinger Escape Plan/ Caliban/ Walls of Jericho

Interesse? Stuur een mailtje naar mindscanmetalcore AT gmail DOT com met in ieder geval de volgende info:
* Je naam, leeftijd, woonplaats
* Een korte biografie waaruit je bandervaring blijkt
* Je motivatie waarom we vooral JOU zouden moeten uitnodigen voor een auditie

Als we je aanmelding hebben ontvangen krijg je zo snel mogelijk antwoord.

Mindscan


Is het niet een idee om de vorige zanger van X-tinXion te benaderen?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-07-2006 20:03 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

idd, die gast kon aardig schreeuwen,goed idee.


Fuck the world and fuck you


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 25-07-2006 20:21 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 25 juli 2006 19:03 schreef grindcore het volgende:
Mooi, eerste wat ik zie bij het laden van die pics zijn de tetten van die zangeres.


De Jetsers van John zijn veul lekkerderder


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 25-07-2006 23:57 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 25 juli 2006 20:21 schreef Vikingblood het volgende:
De Jetsers van John zijn veul lekkerderder
...die Vikingblood, wat een bekentenis! Maaruh...bedankt voor de foto's en je aanwezigheid dude


Don't blush when I rip you open


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 26-07-2006 0:02 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2006 19:03 schreef grindcore het volgende:
Mooi, eerste wat ik zie bij het laden van die pics zijn de tetten van die zangeres.


Ik heb die van mij maar niet gepost. Alleen de inkijk is in focus in alle foto's. Echt bizar


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-07-2006 0:04 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 0:02 schreef Argus het volgende:
Ik heb die van mij maar niet gepost. Alleen de inkijk is in focus in alle foto's. Echt bizar



Wat voor model telefoon heb je ook al weer?


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen