IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Mindscan Vorige pagina
watery black
Usericon van watery black
Posted 20-03-2008 21:29 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2008 9:20 schreef Argus het volgende:
westbroek kon toch al niet meer? Staat me iets van bij een paar weken geleden in ieder geval...


[inside joke]zal ik effe bellen om het te vragen? [/inside joke]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-03-2008 22:12 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Dus...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-03-2008 11:37 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2008 21:22 schreef De Tegenpartij het volgende:
Spelen jullie nou morgen in veenendaal of niet? En is daar een topic over of niet?


Vanavond dus, klopt. In de Escape.


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 27-03-2008 14:24 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 6 maart 2008 14:31 schreef Aaargh het volgende:
Hehehe, lekker duidelijk allemaal! Maar goed, wat moet ik nu met m'n zondagavond? Hm? Nou? Nou? Nouerdienou? Straks verveel ik me, en dan is het dus mooi wel jullie schuld! Hah!


Je kan natuurlijk ook gewoon naar de Cave komen voor Obsidian, Aestivation en A New Hope.... maar daar is al een ander topic voor.



Ja, over die andere datum in A'dam, ik doe Creative Explosion nu niet meer maandelijks, maar incidenteel (m.a.w. als ik uitzonderlijk vette bands vindt ga ik pas kijken wat voor datum ik eraan ga plakken) maar Mindscan is natuurlijk altijd welkom, dus als jullie een datum in gedachten hebben geef maar door



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-05-2008 19:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Sjongejonge wat zijn jullie toch een nare band, nu heb ik al daaaagen dat waa waa waa waanzinnig gedroomd in de kop rondzwerven



Geniaal gedaan dames en heren!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-05-2008 23:46 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Jij hebt het maar 1 keer gehoord, wij hebben het ook nog uitgezocht, geoefend etc.

Ik hoorde het op mijn werk zelfs iemand fluiten, maar ik ben bang dat dat een fata oorgana was.

Waaaaaaaaaanzinnig erg gewoon! Ik ga er over dromen denk ik, tot ik jarig ben geweest.



Thnx voor het compliment, was echt superrrrleuk om te doen!!

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 26-05-2008 23:46]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-05-2008 0:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2008 23:46 schreef Snaack het volgende:
Jij hebt het maar 1 keer gehoord, wij hebben het ook nog uitgezocht, geoefend etc.




Was dat maar waar. Jullie versie heb ik 1 keer gehoord ja


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 27-05-2008 8:05 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2008 19:41 schreef MMayo het volgende:
Sjongejonge wat zijn jullie toch een nare band, nu heb ik al daaaagen dat waa waa waa waanzinnig gedroomd in de kop rondzwerven



Geniaal gedaan dames en heren!
ik neuriede het gisteren ookal
konden de dames en heren van het callcentre niet zo waarderen


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 27-05-2008 9:07 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

En wat hebben jullie trouwens 2 waanzinnige gave vrouwen in de band, echt hard om gelachen.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 29-09-2008 15:21 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zag ik zomaar die kop van Snaack vandaag in de Metro staan


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 29-09-2008 15:33 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Nico Rost dan ook.


Bruce Banner


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-09-2008 18:07 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2008 15:21 schreef MetalJan het volgende:
Zag ik zomaar die kop van Snaack vandaag in de Metro staan


Verdomd! Die krant lees ik sinds ik niet meer met het OV naar mijn werk ga helemaal niet meer. Lollig!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-10-2008 10:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2008 15:21 schreef MetalJan het volgende:
Zag ik zomaar die kop van Snaack vandaag in de Metro staan


toch niet in dit artikel hopelijk....

Man sterft na wedstrijd pittig koken


SQT
Usericon van SQT
Posted 01-10-2008 14:37 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Nee, deze

Celstraf voor chatter na bedreigen meisjes

UTRECHT/HAARLEM - 30-09-2008 - De 24-jarige chatter Nico B. uit Alphen aan den Rijn is dinsdag door de rechtbank in Haarlem wegens onder meer bedreiging veroordeeld tot anderhalf jaar cel waarvan een jaar voorwaardelijk.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-10-2008 8:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Gelukkig beschik ik over wifi in het gevang zodat ik gewoon kan blijven chatten met jonge chickies!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-10-2008 0:13 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Mailing is net de deur uit, hier ook voor de volledigheid.

quote:
Nico neemt afscheid van Mindscan

Hallo allemaal,
Helaas moeten wij mededelen dat Nico onlangs heeft besloten om de band te verlaten. We gaan Nico uiteraard heel erg missen en we zijn hem enorm dankbaar voor de geweldige tijd die we met z'n vieren hebben gehad. Hieronder kun je zijn persoonlijke statement lezen.


"Sinds afgelopen maandag maak ik geen deel meer uit van Mindscan. Het was een heftige, moeilijke beslissing maar dit voelt als het juiste.

Voor mij is "de koek op". De laatste tijd leek het creatieve proces steeds meer te stagneren en liepen de meningen uiteen over de muzikale koers van de band. Mindscan begon meer als een verplichting te voelen dan als iets wat ik met veel plezier deed en waar ik ziel en zaligheid in kon leggen, helaas.

Ook werd de combinatie van drums + leadgrunts me (al tijden) te zwaar en begon ik er tegen op te kijken. Niet in de laatste plaats doordat ons materiaal steeds complexer werd en ik eigenlijk al mijn concentratie nodig had voor mijn drumpartijen. Ik kon hierdoor niet voldoen aan mijn eigen kwaliteitseisen met betrekking tot mijn liveperformance.


Ik kijk met ongelooflijk veel plezier terug op de afgelopen 3 jaar, waarin ik ruim 100 keer op het podium heb gestaan met 3 van mijn beste vrienden en waarmee we successen hebben behaald die we nooit voorzien hadden. Nu is de tijd echter aangebroken om me op nieuwe muzikale avonturen te gaan richten.

Ik heb zoveel mooie en idiote herinneringen:
Samen dronken worden, na een show feesten tot het weer licht is, met mijn laatste krachten die fucking backline tig trappen opzeulen, de duizenden kilometers snelweg op weg naar optredens die onder mijn voeten doorzoefden terwijl we voor de tigste keer de Skihut CD op repeat zetten, de kleffe broodjes kaas in smerige backstages, met pech of zonder benzine op de vluchtstrook staan, kortsluiting op het podium, de liters bloed, zweet en tranen die ik verloren ben, het backstage pim-pam-petten maar bovenal altijd fucking hard rocken!

Ik ben John, Mandy en Tamara ontzettend dankbaar voor de vele mooie dingen die we samen hebben mogen doen. Ik wens ze alle succes met Mindscan."


Door het plotselinge vertrek van onze drummer en brulaap zijn we helaas genoodzaakt om de optredens die we voor 2008 nog hadden staan te cancellen. De komende tijd gaan we op zoek naar vervanging voor Nico. Natuurlijk hopen we jullie allemaal weer snel terug zien bij één van onze shows!

Cheers,

Mandy, Tamara & John
Mindscan


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 22-10-2008 0:20 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

WOW fuk man heftig


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 22-10-2008 12:11 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Veel plezier bij Traktor Nicoot


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-10-2008 13:39 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Aaltjesrock gaat gewoon door; zangert en drummert van The Embodiment vallen in.

Ben je er zaterdag wel bij Snaacksel?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-10-2008 17:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2008 12:11 schreef Vikingblood het volgende:
Veel plezier bij Traktor Nicoot


Dat had ik al, ook toen ik nog in Mindscan zat. Het is dus pertinent niet zo dat ik Mindscan "aan de kant schuif" voor Traktor, dat voor de goede orde

quote:
Op 22 oktober 2008 13:39 schreef Greycloak het volgende:
Aaltjesrock gaat gewoon door; zangert en drummert van The Embodiment vallen in.


Dat was de bedoeling maar dat gaat helaas niet door.

quote:

Ben je er zaterdag wel bij Snaacksel?


Zie boven


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-12-2008 15:41 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Foto van Mindscan op Lil' Hill (geloof ik) hangt nu in de oefenruimtekelder van Atak. Wel grappig om het zo te zien voorbijkomen.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 14-12-2008 15:41]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-12-2008 16:09 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-12-2008 16:15 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Expositie van een concertfotograaf denk ik

Verder hangen er vooral foto's van artiesten in Atak zelf.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen