IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Mindscan Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-02-2006 16:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht


ZEG IK TOCH NIET IDIOOT

"klinkt alsof"

Kom maar naar Assen met die abba-coverband van je


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-02-2006 16:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Je weet toch dat ik graag hap als jij iets post, Jenje. Dat komt omdat ik zoveel van je hou!


Enne, als de demo uit is gaan we zeker proberen door heel NL te spelen. Ik contact je tzt wel of jij nog geschikte adressen weet ok


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 11-02-2006 19:01 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Helaas kan ik niet naar de tunnel komen vandaag,
Ik zie je wel Op Metalfest

Veel plezier daar!


"Sehnsucht"


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 11-02-2006 19:30 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

ik ben van de partij vanavond
best


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 11-02-2006 19:33 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Hey ik ben er vanavond ook


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-02-2006 19:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hoeveel gitaar partijen zijn dit tegelijkertijd?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 11-02-2006 21:04 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Niet echt mijn ding, maar het klinkt erg goed. Die versnellinkjes zijn lekker!

Puik werk, heren Mindscan en heer Lampje!



Lampje
Usericon van Lampje
Posted 12-02-2006 0:54 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

thanks Oud Vuil ! Ik ben er zelf ook erg tevreden over. Ik ben benieuwd hoe de master zal gaan klinken.

Wanneer kunnen jij en Gerke langskomen ? We beginnen nu eindelijk de boel op orde te krijgen nu alle studiospullen in Veenendaal staan (eindelijk, nu hebben we weer wat ruimte).


quote:
Op 11 februari 2006 19:39 schreef spectre het volgende:
hoeveel gitaar partijen zijn dit tegelijkertijd?


4. Door Snaackmans thuis opgenomen met een guitarport. Daarna ingeladen bij mij in Cubase SX, en tijdens de mix analoog gesumd met de rest, met EQ en compressie erop.

Ik kwam trouwens nog een review tegen van die toneport. Kan ook binnen Cubase, Ableton, en nog het een en ander gebruikt worden (net als deze guitarport). Ik ga ook een toneport of een guitarport kopen voor thuis. Dan kan ik tenminste weer es wat op mijn gemak aan eigen muziek werken. In de studio kom ik er nooit meer aan toe (ik ben dan altijd teveel met technische shit bezig).


lampje


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 12-02-2006 0:57 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 12 februari 2006 0:54 schreef Lampje het volgende:
Wanneer kunnen jij en Gerke langskomen ? We beginnen nu eindelijk de boel op orde te krijgen nu alle studiospullen in Veenendaal staan (eindelijk, nu hebben we weer wat ruimte).




Ik meel je morgen.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 12-02-2006 1:01]



spectre
Usericon van spectre
Posted 12-02-2006 13:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2006 0:54 schreef Lampje het volgende:
4. Door Snaackmans thuis opgenomen met een guitarport. Daarna ingeladen bij mij in Cubase SX, en tijdens de mix analoog gesumd met de rest, met EQ en compressie erop.

Ik kwam trouwens nog een review tegen van die toneport. Kan ook binnen Cubase, Ableton, en nog het een en ander gebruikt worden (net als deze guitarport). Ik ga ook een toneport of een guitarport kopen voor thuis. Dan kan ik tenminste weer es wat op mijn gemak aan eigen muziek werken. In de studio kom ik er nooit meer aan toe (ik ben dan altijd teveel met technische shit bezig).
4 dat dacht ik al te horen, het klinkt erg goed trouwens. De Toneport is in feite een geluidskaart dus het is idd als input te gebruiken binnen een DAW.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-02-2006 0:16 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht


25 feb: De Bastille, Schoonhoven. Bastille metalfest!
10 maart: The Cave, Amsterdam met Until we Bleed
17 maart: De Baroeg, Rotterdam
24 maart: Waterfront, Rotterdam. Roestvrij metalcore festival!

Vaste Baroeg-barhangers opgelet


oscura
Usericon van oscura
Posted 16-02-2006 0:30 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2006 0:16 schreef Snaack het volgende:
25 feb: De Bastille, Schoonhoven. Bastille metalfest!
10 maart: The Cave, Amsterdam met Until we Bleed
17 maart: De Baroeg, Rotterdam
24 maart: Waterfront, Rotterdam. Roestvrij metalcore festival!

Vaste Baroeg-barhangers opgelet



yoyoyo!!


carcasstrid


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 16-02-2006 1:11 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dat afgeproduceerde nummer klinkt echt super, puik riffwerk en nagenoeg perfect klinkend drumwerk, lekker strak en niet te droog met toch dat typische metalcore gevoel; niet vies van wat groove en wat experimenteler bezig zijn binnen één bepaald ritme.
Ik vind de tweestemmige zang echt prachtig gedaan, en ik snap echt niet wat Jenje's probleem is met die vrouwenzang... Dit is échte zang, pakkend en emotioneel en niet dat kansloze gejank en gejodel van al die gothrocktrutjes.
Ik hoor echt van alles terug in jullie nummers, van Slayer en Carcass tot metalcorepioniers als Integrity/Earth Crisis/Unbroken/Undertow tot Life of Agony en dan precies de geniale dingetjes van die bands. De ingetogenheid die ik bij dat vorige nummer nog wat storend vond begint me nu toch wel te bevallen.
Hulde! Ik hoop dat jullie binnenkort ook eens wat verder van huis kunnen gaan spelen. Maar dat gaat wel goed komen als ik dit zo hoor.

Had ik al gezegd dat ik de vrouwelijke zang top vind?



[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 16-02-2006 1:15]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-02-2006 1:19 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Thnx voor je uitgebreide reactie Heiden

We hopen asap bij je in de buurt te spelen!

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 16-02-2006 1:19]


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-02-2006 1:20 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik kom een keer kijken


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-02-2006 11:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht




Verder, vandaag wordt, euhm, bizar..

Zo meteen richting Schoonhoven om op Bastille Metalfest te spelen.

Daarna snel naar huis, snel wat eten naar binnen schuiven en naar Waterfront alwaar onze Mandy wat plaatjes moet draaien bij Burst + Malkovich.

En, daarna moeten we ons richting Zierikzee spoeden om op een privéfeestje van de lokale motorclub een optreden te doen. Last-minute boeking

En, als dat nog niet genoeg is, daarna weer snel naar Rotterdam om te flyeren in Nighttown.

Denk dat ik vannacht aardig verrot zal zijn hahaha


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 25-02-2006 11:19 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Snaackster, veel succes vandaag


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-02-2006 11:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Thnx. Rock 'n roll, je weettog!


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 26-02-2006 22:25 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Hey Snaack!
Jullie Waren Vet!
Goede podium-prestatie en heel relaxt naar het Publiek!
Tof en tot de volgende keer

Rik--Bastille


"Sehnsucht"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-02-2006 22:30 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Thnx kerel!

Was voor ons eerlijk gezegd ver boven verwachting!!

Je weet maar nooit als je 's middags een festival moet openen of er al publiek is en of/ hoe de respons is, maar het was echt té gek!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-04-2006 13:30 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

*sgoppp*

Na veel tegenslagen, vertraging en ander gedoe is hij eindelijk af: onze 1e demo!



Een voorproefje: Perception of existence

Te bestellen via de website voor 7 euro incl verzendkosten, bij ons te koop voor 5 euro.

De releaseparty is op 27 mei in Nighttown samen met When All Life Ends en Heavy Lord

Wordt een speciale avond met o.a. een VJ en een surprise-act.

Aanvang 20h, entree 5 euro ex CD, 7 euro incl CD.

Be there

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 27-04-2006 13:31]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-04-2006 13:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2006 13:30 schreef Snaack het volgende:
*....en een surprise-act.



Ik vermoed slayer.

wil wel een demootje bestellen by the way!


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 27-04-2006 13:44 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Klinkt vet snaack!!

En hoe staat het met de "andere" zaken


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 27-04-2006 13:45 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Drums met Click ingespeelt btw?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-04-2006 13:51 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2006 13:42 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik vermoed slayer.


Kut, daar gaat de verrassing

quote:
wil wel een demootje bestellen by the way!


Cool! Drop maar een mailtje op mindscanmetalcore AT gmail, dan mail ik je de details

quote:
Op 27 april 2006 13:44 schreef rajackar het volgende:
Klinkt vet snaack!!


Danks

quote:

En hoe staat het met de "andere" zaken


Welke van de 300.000.000

Ik bel je vanaaf wel ff ok!


quote:
Op 27 april 2006 13:45 schreef jbassist het volgende:
Drums met Click ingespeelt btw?


Yes. Click + guide om precies te zijn.


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen