IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Mindscan Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 19-03-2007 23:16 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

we hebben weer wat gemist dus


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Lowtjuh
Usericon van Lowtjuh
Posted 20-03-2007 0:58 by Lowtjuh Wijzig reactieProfiel van LowtjuhQuote dit bericht

zow ik ben 7 april in fascinus da weet ik wel zkr ben benieuwd hoe het klinkt met d eniuewe zanger erbij Mindscan rulled


Necrophilia the sound of destruction


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 20-03-2007 8:57 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2007 23:14 schreef Snaack het volgende:
Die aap draaide zo hard over de PA dat het feedbackte op het podium, en gaf ons de schuld van deze fluitende ellende.

Nu speelden wij over de huis backline (melkpak versterkertjes) dus dat was 100% onmogelijk zelfs ALS we het al zouden willen.

Het monitorgeluid was ook extreem kut, daar maakte Mandy en opmerking over en toen ging hij helemaal los op de knoppen, schijnt. Echt om te zieken gewoon maar wat doen. Lekker professioneel, maar goed.

Ik zat trouwens met een bloedende kop achter de drumkit omdat ik me harses had gestoten tegen de scherpe rand van een lamp. Dat even om nog wat trivia met jullie te delen. Erg metol verantwoord. Bedankt voor de aandacht.


Duffe shit idd!!.. maar waarom spelen jullie sowiso niet altijd op eigen amps btw? Damn.. ik zou van een zaal backline afhankelijk zijn toch echt niet chill vinden!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-03-2007 19:10 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Bandcompetitie, korte set, beperkte ombouwtijd etc..

Normaliter spelen we altijd over onze eigen shit, alleen drum ik niet altijd op mijn eigen kit..


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-03-2007 19:23 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2007 0:58 schreef Lowtjuh het volgende:
zow ik ben 7 april in fascinus da weet ik wel zkr ben benieuwd hoe het klinkt met d eniuewe zanger erbij Mindscan rulled
tering.


Fuck the world and fuck you


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-03-2007 19:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2007 0:58 schreef Lowtjuh het volgende:
zow ik ben 7 april in fascinus da weet ik wel zkr ben benieuwd hoe het klinkt met d eniuewe zanger erbij Mindscan rulled


Snaackzor, gave fans heb je!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-03-2007 19:25 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2007 19:24 schreef Chelman het volgende:
Snaackzor, gave fans heb je!


Heej, als ze merch kopen vind ik alles goed.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-03-2007 19:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2007 19:25 schreef Snaack het volgende:
Heej, als ze merch kopen vind ik alles goed.



Haha. De enige juiste instelling:

Hoe tolereer ik mongolen?

Als ik hun geld mag hebben.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-03-2007 20:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 maart 2007 19:26 schreef Chelman het volgende:
Haha. De enige juiste instelling:

Hoe tolereer ik mongolen?

Als ik hun geld mag hebben.




En daar draait het allemaal tenslotte om

@Snaack: gave foto op die Metro!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-04-2007 16:55 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

*kick*

Een sfeerimpressie van een weekendje optreden en zuipen.


AC/DC luisterend op weg naar een optreden.


We kwamen nog een gevallen engel tegen.


MET0LLLLL!


Imke en onze seriemoordernaar.


Na het optreden op vrijdag moest er natuurlijk nog stevig nagepilst worden.


Met0lllllll!!



Na maar liefst 2 uur slaap en met stevige katers (of waren we nog dronken?) zat de sfeer er de dag erna op de heenweg al goed in.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-04-2007 17:04 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

wat heeft die gast in zijn oor ??


Fuck the world and fuck you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-04-2007 17:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Het spiraaltje van je moeder.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 08-04-2007 18:00 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

wat een bajesklanten zeg


"This one is older than shit, heavier than time!"


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-04-2007 18:03 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2007 17:58 schreef Snaack het volgende:
Het spiraaltje van je moeder.
Zal ik je eens een paar doodschoppen geven de volgende keer dat ik je zie, anorexia lijer ?


Fuck the world and fuck you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-04-2007 18:08 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2007 18:03 schreef mental het volgende:
Zal ik je eens een paar doodschoppen geven de volgende keer dat ik je zie, anorexia lijer ?


Een paar? Als jij 1 move maakt moet ja al aan de zuurstof, bolle


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-04-2007 18:09 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2007 18:08 schreef Snaack het volgende:
Een paar? Als jij 1 move maakt moet ja al aan de zuurstof, bolle


Fuck the world and fuck you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-04-2007 18:10 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht



7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 08-04-2007 19:10 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Vette foto's hahahhahaha!!!!
Heb je die ene nog, van mij alleen, waarbij ik zo verschrikt kijk? Die vink wel wat voor mn maispees!



Darknout
Attera Totus Sanctus
Usericon van Darknout
Posted 18-04-2007 14:11 by Darknout Wijzig reactieProfiel van DarknoutQuote dit berichthttp://web.large.nl/large22/

Mindscan is wel tof IDD, kan de drummer(Nico..), van ze..Had mijn broertje vroeger mee gejammed met z'n oude bandje.Zag ze laatst in het Poorgebouw, was op zekers wel goed!

Tof ook dat de drummer tevens de zanger is, zie je niet vaak toch??


Hell is just the beginning...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-04-2007 14:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah die drummer is zo'n ommeunige lul!


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 18-04-2007 15:32 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 18 april 2007 14:12 schreef Jenje het volgende:
Ah die drummer is zo'n ommeunige lul!


En dan druk je het nog zachtjes uit Jan

Een werkloze is het gewoon...ww trekkende drumhead


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-04-2007 16:47 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Dan heb ik tenminste tijd om te oefenen en misschien lukt het me dan een keer om in de maat te spelen


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 18-04-2007 16:49 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2007 16:47 schreef Snaack het volgende:
Dan heb ik tenminste tijd om te oefenen en misschien lukt het me dan een keer om in de maat te spelen


En anders hebben ze misschien nog wel een plekje voor je bij Misty Mourning



Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 19-04-2007 16:41 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 18 april 2007 14:12 schreef Jenje het volgende:
Ah die drummer is zo'n ommeunige lul!


wij zijn een beetje jaloers toch Jan???

Hij kent iig bekenden mensen..wie kunnen wij nu???

Ben er Jaloers op dat je Nico ( snaack) kent


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-04-2007 17:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zou ie het grapje al snappen?


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen