IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Hail Of Bullets Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-11-2009 16:40 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

OK... Ik krijg dus gelijk van je

HoB is niet aan mij besteed in ieder geval. De heren pakken het zeker goed aan, maar ik vind het saai.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-11-2009 16:43 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 november 2009 16:40 schreef ZelThoR het volgende:
OK... Ik krijg dus gelijk van je

HoB is niet aan mij besteed in ieder geval. De heren pakken het zeker goed aan, maar ik vind het saai.

+1.


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-11-2009 17:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2009 16:43 schreef MR. N het volgende:
+1.


+2


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Freudstein
Usericon van Freudstein
Posted 16-11-2009 20:58 by Freudstein Wijzig reactieProfiel van FreudsteinQuote dit berichthttp://www.gorefest.nl

+3

Interessante "discussie" dit.


Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice!


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 16-11-2009 21:00 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

Hoezo?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-11-2009 9:55 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2009 20:58 schreef Freudstein het volgende:
Interessante "discussie" dit.

Het schiet inderdaad niet op met de discussie, als de mensen die HoB wel echt leuk vinden opeens zwijgen

Maar goed, als zelfs bandleden al niet meer de moeite nemen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 17-11-2009 10:19 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ach, succes brengt afgunst met zich mee denk ik dan. HoB is natuurlijk gewoon een gave old school band. En ja, een riff wordt al eens een keer of twee te veel gespeeld om echt spannend te zijn. Maar daar gaat het toch echt niet om bij deze band. Ik vind tot nu toe alles wat ze uitbrachten zeer genietbaar. En het concept is een leuk en interessant extraatje.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-11-2009 10:28 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 17 november 2009 10:19 schreef Count Usher het volgende:
Ach, succes brengt afgunst met zich mee denk ik dan.


Waar wordt hier afgunst geuit?


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-11-2009 10:44 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Dat vraag ik me ook af, ja. Heerlijk altijd, dat soort ongefundeerde persoonlijke aanvallen, om de discussie eens goed om zeep te helpen! Altijd dat zeiken ook over afgunst Misschien moet je ook nog even wat zeggen in de trant van "als dit een buitenlandse band was hadden jullie er heel anders tegenaan gekeken", dan hebben we het leeuwendeel van de dooddoeners ook wel weer gehad. O nee, wacht! Deze ook nog natuurlijk: "Laat zelf dan zien dat je het beter kan.". :')

Zoals ik al eerder zei; ik vind het hartstikke knap wat die heren voor elkaar gekregen hebben, ik vind alleen de muziek niet leuk.
quote:
Op 17 november 2009 10:19 schreef Count Usher het volgende:
Maar daar gaat het toch echt niet om bij deze band.

Jongen, daar hebben we het al over gehad;
quote:
Op 16 november 2009 16:31 schreef ZelThoR het volgende:
Britney Spears is ook bedoeld om te klinken zoals het klinkt, dan mag je het toch nog steeds kut vinden?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 17-11-2009 11:07 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2009 10:44 schreef ZelThoR het volgende:

Jongen, daar hebben we het al over gehad;



Denk je dat ik dit hele topic doorgelezen heb?

Niet dus.

Natuurlijk gaat het om afgunst. Anders ga je toch niet zoveel moeite steken in het afzeiken van een band die je niet eens leuk vindt?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-11-2009 11:21 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 17 november 2009 11:07 schreef Count Usher het volgende:
Denk je dat ik dit hele topic doorgelezen heb?

Niet dus.

Natuurlijk gaat het om afgunst. Anders ga je toch niet zoveel moeite steken in het afzeiken van een band die je niet eens leuk vindt?


Waar worden ze afgezeken dan? Volgens mij zie je dingen die er niet zijn. Er wordt alleen vermeld dat iemand het saai vindt, en daaronder dat andere mensen het daar mee eens zijn. Heeft niets met afgunst te maken lijkt me.

Maar kritiek uiten mag dus niet in dit topic begrijp ik van je?


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-11-2009 11:30 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2009 11:07 schreef Count Usher het volgende:
Denk je dat ik dit hele topic doorgelezen heb?

Niet dus.

Volgens mij is dat ook zeker niet het primaire probleem. Dingen niet snappen, dát gaat er vooral mis.
quote:
Op 17 november 2009 11:07 schreef Count Usher het volgende:
Natuurlijk gaat het om afgunst. Anders ga je toch niet zoveel moeite steken in het afzeiken van een band die je niet eens leuk vindt?

Hahaha! Nee, normaal neem ik alleen de moeite om bands af te zeiken die ik wél leuk vind.

Maar goed, goed om te weten dat een reviewer negatief commentaar jegens een band als afgunst interpreteert. Dat klopt dan wel weer goed met het stereotype beeld wat mensen van reviewers hebben!
quote:
Op 17 november 2009 11:21 schreef MR. N het volgende:
Waar worden ze afgezeken dan? Volgens mij zie je dingen die er niet zijn. Er wordt alleen vermeld dat iemand het saai vindt, en daaronder dat andere mensen het daar mee eens zijn. Heeft niets met afgunst te maken lijkt me.

Gast ziet spoken, niet normaal. Volgens mij heb ik welgeteld twee halve zinnen besteed in dit topic aan zeer lieflijk negatief commentaar jegens HoB


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-11-2009 11:34 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 17 november 2009 11:30 schreef ZelThoR het volgende:


Maar goed, goed om te weten dat een reviewer negatief commentaar jegens een band als afgunst interpreteert. Dat klopt dan wel weer goed met het stereotype beeld wat mensen van reviewers hebben!




Hehe, goed punt ja, ik kan zijn reviews nu al niet serieus meer nemen.


Boeiender


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 17-11-2009 11:42 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik spreek niemand persoonlijk aan, toch? Ik zie gewoon weer eens een topic van een Nederlandse band waar er heel hard "ze zijn wel goed - neen, ze zijn niet goed" wordt geroepen. Ik vind dat een beetje kneuterig, that's all.

quote:
Op 17 november 2009 11:34 schreef MR. N het volgende:
Hehe, goed punt ja, ik kan zijn reviews nu al niet serieus meer nemen.


En voor mijn post wel? Jij hebt niet veel nodig om van gedacht te veranderen.

Mij zul je overiegns niet gauw een HoB zien schrijven. daar hoef je alvast niet wakker van te liggen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-11-2009 11:44 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2009 11:42 schreef Count Usher het volgende:
Ik spreek niemand persoonlijk aan, toch? Ik zie gewoon weer eens een topic van een Nederlandse band waar er heel hard "ze zijn wel goed - neen, ze zijn niet goed" wordt geroepen. Ik vind dat een beetje kneuterig, that's all.


Hoezo? Men hoeft HoB toch niet per se goed te vinden omdat ze toevallig een Nederlandse band zijn?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-11-2009 11:48 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 17 november 2009 11:42 schreef Count Usher het volgende:
Ik spreek niemand persoonlijk aan, toch? Ik zie gewoon weer eens een topic van een Nederlandse band waar er heel hard "ze zijn wel goed - neen, ze zijn niet goed" wordt geroepen. Ik vind dat een beetje kneuterig, that's all.



Waar zie jij dat dan? Ik zag alleen saai staan en daarbij werd wel respect uitgesproken voor hetgeen ze bereikt hebben, en daar kon ik me prima in vinden.

Kneuteriger is het in mijn ogen om te gaan zeiken over vermeende kritieken op een band. En wat heeft het feit dat het uit NL komt in godsnaam te maken met hetgeen men er van vindt?

quote:

En voor mijn post wel? Jij hebt niet veel nodig om van gedacht te veranderen.

Mij zul je overiegns niet gauw een HoB zien schrijven. daar hoef je alvast niet wakker van te liggen.


Sja, als je het feit dat een band uit NL komt zo belangrijk laat wegen is het wel een dik minpunt in je objectieviteit.

Dus alles uit NL vindt je beter dan andere bands omdat het uit NL komt? Vreemd.


Boeiender


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-11-2009 12:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Nou zeg, niet zo boos doen tegen elkaar in het Hail of Bullets topic. Ik vind het een prima pot lawaai, niks nieuws maar gewoon knallen. Okee, Asphyx vind ik toch wat interessanter qua muziek. Ik vind die overstuurde strot altijd wel prima klinken, beetje over de top soms maar wel een heel herkenbaar stemgeluid. Maarja, ik heb dan ook een gebrek aan smaak.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-11-2009 12:28 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2009 20:58 schreef Freudstein het volgende:
+3

Interessante "discussie" dit.


volgende keer dat jullie het schone Albion aandoen, is er een kans dat de corporation in Sheffield eens bezocht wordt?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-11-2009 12:37 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2009 11:42 schreef Count Usher het volgende:
Ik spreek niemand persoonlijk aan, toch?

En dus spreek je iedereen aan. We willen namen, rugnummers; op het schavot met dat tuig!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 17-11-2009 16:10 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2009 11:48 schreef MR. N het volgende:
Dus alles uit NL vindt je beter dan andere bands omdat het uit NL komt? Vreemd.


Kijk, dat zeg ik dus juist niet. Ik stel alleen vast dat Nederlandse bands gemiddeld meer worden afgezeken en dat ik dat jammer vind. Meer niet. Overigens ben ik zelf Belg en kan het mij dus verder aan mijn reet roesten hoe Nederlanders tegenover hun eigen vaderlandse bands staan. Ik stel alleen een gegeven vast en vind dat gegeven jammer. That's all. Niks tussen de regels verder.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 17-11-2009 16:12 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2009 12:37 schreef ZelThoR het volgende:
En dus spreek je iedereen aan. We willen namen, rugnummers; op het schavot met dat tuig!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-11-2009 16:23 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 17 november 2009 16:10 schreef Count Usher het volgende:
Kijk, dat zeg ik dus juist niet. Ik stel alleen vast dat Nederlandse bands gemiddeld meer worden afgezeken en dat ik dat jammer vind.


Dat is iets van alle tijden, dat was vroeger zo en dat zal in de toekomst ook wel zo zijn, typisch Nederlands, imo.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-11-2009 9:51 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

*kuch*
quote:
Op 17 november 2009 10:44 schreef ZelThoR het volgende:
Misschien moet je ook nog even wat zeggen in de trant van "als dit een buitenlandse band was hadden jullie er heel anders tegenaan gekeken", dan hebben we het leeuwendeel van de dooddoeners ook wel weer gehad.



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


invictis
Usericon van invictis
Posted 18-11-2009 12:28 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

om nom nom nom

Ja HoB sucks aars, all star...prff hou toch op.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 18-11-2009 12:30 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

zo, en nu hier verder over wangedrochten als HoB en aanverwante over het paard getilde neerlandse troep:


http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3190237?hl=invictis




Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen