IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Hail Of Bullets Vorige pagina | Volgende pagina
Freudstein
Usericon van Freudstein
Posted 18-11-2009 16:28 by Freudstein Wijzig reactieProfiel van FreudsteinQuote dit berichthttp://www.gorefest.nl

quote:
Op 18 november 2009 12:30 schreef invictis het volgende:
zo, en nu hier verder over wangedrochten als HoB en aanverwante over het paard getilde neerlandse troep:


http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3190237?hl=invictis





Zeg, kun jij eens kappen met het verzieken van topics met je gefrustreerde kneuzengedrag? Maak verdomme dat zogenaamde meesterwerk waar je elke ochtend met een plakkerige onderbroek van wakker wordt eens af, zowel de 11th Hour plaat als de laatste HoB EP zijn bijna volledig thuis gedaan dus het gejank over "zij hebben de middelen en ikke niehie" kun je bij deze achterwege laten.



Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice!


invictis
Usericon van invictis
Posted 18-11-2009 17:46 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2009 16:28 schreef Freudstein het volgende:
Zeg, kun jij eens kappen met het verzieken van topics met je gefrustreerde kneuzengedrag? Maak verdomme dat zogenaamde meesterwerk waar je elke ochtend met een plakkerige onderbroek van wakker wordt eens af, zowel de 11th Hour plaat als de laatste HoB EP zijn bijna volledig thuis gedaan dus het gejank over "zij hebben de middelen en ikke niehie" kun je bij deze achterwege laten.





owned


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-11-2009 17:58 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2009 17:46 schreef invictis het volgende:
owned


Hoezo dan?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


invictis
Usericon van invictis
Posted 18-11-2009 18:06 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2009 17:58 schreef Onweerwolf het volgende:
Hoezo dan?



vloeken is onmacht, heb dus toch een erg gevoelige snaar geraakt bij hem.
dus ik heb hem precies waar ik hem hebben wil;
hij geeft het toe, plain and easy


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-11-2009 18:07 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2009 18:06 schreef invictis het volgende:
vloeken is onmacht, heb dus toch een erg gevoelige snaar geraakt bij hem.
dus ik heb hem precies waar ik hem hebben wil;
hij geeft het toe, plain and easy


Right!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-11-2009 18:08 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Of hij is gewoon moe van je voortdurende oeverloze gezeik, die optie zou ik ook volledig begrijpelijk vinden.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2009 18:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2009 18:06 schreef invictis het volgende:
vloeken is onmacht, heb dus toch een erg gevoelige snaar geraakt bij hem.
dus ik heb hem precies waar ik hem hebben wil;
hij geeft het toe, plain and easy
En waar valt mensen loos bedreigen onder?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-11-2009 18:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ah, men zit nog te zeur'n?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-11-2009 18:26]


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-11-2009 18:27 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie in eenzijdig gebral van Invictus.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 18-11-2009 20:11 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 18 november 2009 18:06 schreef invictis het volgende:
vloeken is onmacht, heb dus toch een erg gevoelige snaar geraakt bij hem.
dus ik heb hem precies waar ik hem hebben wil;
hij geeft het toe, plain and easy


Wat ben jij soms ook een ongelooflijke mongool zeg, niet te filmen


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 18-11-2009 20:14 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2009 20:11 schreef Metalhead22 het volgende:
Wat ben jij soms ook een ongelooflijke mongool zeg, niet te filmen
Ach, hij heeft gewoon humor die soms niet begrepen wordt. Tenminste dat denk ik.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 18-11-2009 20:25 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Neh, heeft weinig met humor te maken. Meer met het feit dat het eigenlijk gewoon een infantiele mongool is.

Tenminste, dat denk ik.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 18-11-2009 20:26 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-11-2009 20:51 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

En toen ging men weer ontopic.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 26-07-2010 23:12 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
HAIL OF BULLETS Completes Recording Second Album - July 26, 2010

HAIL OF BULLETS — the Dutch death metal band featuring GOREFEST drummer Ed Warby, THANATOS guitarists Stephan Gebédi and Paul Baayens, former PESTILENCE/ASPHYX singer Martin Van Drunen and former HOUWITSER bass player Theo van Eekelen — has completed work on its as-yet-untitled second full-length album for an October 12 release via Metal Blade Records (one day earlier internationally). The group recorded 11 songs plus an intro for the CD, which, like its predecessor, was produced by Ed Warby was mixed by Swedish producer/multi-instrumentalist Dan Swanö (EDGE OF SANITY, BLOODBATH, NIGHTINGALE). The limited-edition version of the album will be made available as a digibook, including a bonus DVD.

Comments Warby: "I don't think I've ever worked this hard on anything in my entire life, but it sure has paid off!

"Although 'Of Frost And War' is a tough act to follow, my ringing ears tell me we've succeeded in besting it on every level: songs, playing, production…

"At the moment Dan Swanö is putting the final touches on a mix that could squash a tank, and then it's off to the pressing plant!

"All the main ingredients of our blood 'n' guts style death metal have remained intact and I honestly can't imagine anyone that liked our previous work is going to be the least bit disappointed, on the contrary!"


Gaaf!


Faustian Spirit of the Earth


Jouke
Usericon van Jouke
Posted 26-07-2010 23:54 by Jouke Wijzig reactieProfiel van JoukeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Jouke_D

Yep, gaaf to say the least! Ik twijfel er geen seconde aan dat dit wederom een geweldig album gaat worden.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 27-07-2010 10:43 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Zeer goed nieuws.

Enig minpunt...we moeten wachten tot october!

Nou ja, wat in het vat zit...


bub


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-08-2010 18:32 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
HAIL OF BULLETS: New Album Title, Cover Artwork Unveiled - Aug. 8, 2010

HAIL OF BULLETS — the Dutch death metal band featuring GOREFEST drummer Ed Warby, THANATOS guitarists Stephan Gebédi and Paul Baayens, former PESTILENCE/ASPHYX singer Martin Van Drunen and former HOUWITSER bass player Theo van Eekelen — has set "On Divine Winds" as the title of its second full-length album, due in North America on October 12 via Metal Blade Records (one day earlier internationally). The group recorded 11 songs plus an intro for the CD, which, like its predecessor, was produced by Ed Warby was mixed by Swedish producer/multi-instrumentalist Dan Swanö (EDGE OF SANITY, BLOODBATH, NIGHTINGALE). The limited-edition version of the album will be made available as a digibook, including a bonus DVD.




Faustian Spirit of the Earth


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-08-2010 22:33 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ben benieuwd. Hoop dat het beter is dan het Asphyx-gebeuren. Beter dan "Of frost and war" lijkt me amper te doen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 09-08-2010 22:41 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

Klinkt weer goed hoor!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-08-2010 22:44 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2010 22:41 schreef RudiEngel het volgende:
Klinkt weer goed hoor!
Hoe weet je dat?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-08-2010 8:38 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 9 augustus 2010 22:33 schreef bastianus het volgende:
Ben benieuwd. Hoop dat het beter is dan het Asphyx-gebeuren. Beter dan "Of frost and war" lijkt me amper te doen.


Asphyx vergelijken met HoB? Mwoah. Vond de vorige HoB echt een 13 in een dozijn ploatje die mij niets deed. Deze skip ik dus maar.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-08-2010 8:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 8:38 schreef MR. N het volgende:
Asphyx vergelijken met HoB? Mwoah. Vond de vorige HoB echt een 13 in een dozijn ploatje die mij niets deed. Deze skip ik dus maar.
Smaken verschillen, zo blijkt maar weer.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-08-2010 8:40 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 10 augustus 2010 8:39 schreef bastianus het volgende:
Smaken verschillen, zo blijkt maar weer.


Gelukkig maar, anders werd het ook zo saai.


Boeiender


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 23-08-2010 22:01 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen