IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Misty Mourning deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 09-05-2007 22:51 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 9 mei 2007 22:31 schreef M. het volgende:
Soms moet je gewoon je scheur opentrekken als je iets wil bereiken. In dit geval wilde ik bereiken dat die onmogelijke klootviool zijn bek eens een keer hield. Tot nu toe is het gelukt, maar laten we geen in de mist rouwende honden wakker maken.

Amen



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-05-2007 23:56 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 9 mei 2007 11:52 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Picture this: Brani zit ergens buiten te pingelen (lekker weer, doet ie altijd graag, kan ie zijn twee grootste hobbies, namelijk muziek en zonnebaden, combineren). Komt een dude langs die vraagt of ie dat riff mag gebruiken.. brani denkt:"Weet je, ik gebruik dit toch niet, ik speel toch alleen maar in teringherrie bands, waarom niet?"
Een flinke poos later hoort Brani een cd met een nummer met dat riff... en toevalligerwijs is dat riff uit Foundation net het eerste riff dat ik ooit geschreven heb.

Ha! Dat is dus echt te belachelijk voor woorden!

Ik hoop dat je toen gewoon even te ver ging in je verhalen en daardoor door de mand viel! Wie bekent dat hij RidM gemaakt heeft om hier te stangen? Heeft iemand überhaupt ooit Misty Mourning gezien? Een uit de hand gelopen grap van Muurders om ons in de zeik te zetten? Only time will tell...
quote:
Op 9 mei 2007 12:27 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Je vergelijkt een band (tot op 10 leden, maximaal) met een orkest (pak hem beet 20 a 30 leden) tuurlijk heeft een orkest meer ruimte nodig.. maar een band moet prima kunnen volstaan met slechte versterkers in een kleine ruimte. Als ze hun muziek niet evengoed neer kunnen zetten zonder, dan zijn ze dus gewoon niet zo goed als ze zelf graag willen geloven.

Lol, ja echt fijn, slechte versterkers (moeilijk af te stellen, onduidelijk geluid) in kleine ruimtes (moeilijk in te mixen, galm). Sorry hoor, ik ben het enigszins met je eens in zoverre dat het debiel is als je altijd het alleralleraller beste spul moet hebben om je goed neer te kunnen zetten als muzikant, maar dit gaat echt te ver. In zo'n situatie heb je 99% kans dat de muziek zo slecht te horen is dat mensen eigenlijk niet goed weten of de muziek zo goed is.
quote:
Op 9 mei 2007 12:32 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Ik heb tijdens mijn vakantie nog nummers van Misty Mourning neergezet op een semi-akoest, zonder de drummer en bassist erbij en zonder effectenpedaal of wat dan ook en mensen vonden het nog steeds leuk.
Dat hoef je in ieder geval bij CHD niet te proberen, haha!
quote:
Op 9 mei 2007 13:16 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Tsja, ik solliciteer me een ongeluk, maar niemand wil me aannemen

Misschien moet je je uitspraken tijdens gesprekken met betrekking tot je capaciteiten eens waar proberen te maken door met valide bewijsmateriaal te komen.

Als je dat dan ook hier doet, leren we je muziek misschien wel waarderen
quote:
Op 9 mei 2007 13:47 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
En dan heb ik het over de Aardschok nota bene... het meest gerespecteerde metalblad van het land.

Hehe, grapjas...

Bekend <> gerespecteerd.

===========================================

Goed, na ook wat van NederMetaal gelezen te hebben begin ik er meer en meer van overtuigd te raken dat voor RidM zich met dit gezeik vermaakt (of hij nou 'echt' is of niet...).

That being said:
1) Als we in de maling genomen worden en RidM eigenlijk niet bestaat: hulde, geweldig lang volgehouden, ga zo door! Ik heb me er mee vermaakt!

2) Als RidM echt is, en je ons 'gewoon' loopt te fokken: krijg een gevoel voor humor. Dat je hiermee kan vermaken is echt te jammerlijk. Eerst de ongelooflijke botmongool uithangen en dan zeggen "hahahahahahsahdhas!!! jullie nemen me serieus terwijl ik niet serieus ben en omgekeerd! jullie zijn echt dom! metalheads, ahahahahahahahfahsj! kneuzen!". Nou, lachen hoor!

De Nobelprijs voor het ondoordringbare bord voor je kop.

Zo.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-05-2007 0:07 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Ik zie trouwens dat jullie een nieuwe bassist zoeken: ik wil het best proberen te spelen, stuur maar een mailtje met de meest recente opnames en het liefst ook bladmuziek (syncopes, he, lastig uitzoeken) naar zelthor AT uk2.net


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 10-05-2007 0:10 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 10 mei 2007 0:07 schreef ZelThoR het volgende:
Ik zie trouwens dat jullie een nieuwe bassist zoeken: ik wil het best proberen te spelen, stuur maar een mailtje met de meest recente opnames en het liefst ook bladmuziek (syncopes, he, lastig uitzoeken) naar zelthor AT uk2.net


If you ain't got the groove, you ain't got the groove. 'Nuff said.
Sorry. Maar je hebt gewoon niet het juiste MM-element.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 10-05-2007 0:11 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

hee de branischopperpislul is terug..

wat schattig!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-05-2007 0:12 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 10 mei 2007 0:10 schreef Illusione het volgende:
If you ain't got the groove, you ain't got the groove. 'Nuff said.
Sorry. Maar je hebt gewoon niet het juiste MM-element.



Aangezien mp3's slechte weergaves van de realiteit zijn ga ik er natuurlijk van uit dat ik niet alle subtiliteiten en ingewikkeldheden van de muziek van MM goed kan onderscheiden!

Ik wil het natuurlijk graag proberen, maar met bladmuziek erbij gaat het een tikje sneller. Mits de muziek natuurlijk überhaupt op papier te zetten is.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 10-05-2007 0:13 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 10 mei 2007 0:12 schreef ZelThoR het volgende:


Aangezien mp3's slechte weergaves van de realiteit zijn ga ik er natuurlijk van uit dat ik niet alle subtiliteiten en ingewikkeldheden van de muziek van MM goed kan onderscheiden!

Ik wil het natuurlijk graag proberen, maar met bladmuziek erbij gaat het een tikje sneller. Mits de muziek natuurlijk überhaupt op papier te zetten is.


Bladmuziek is slechts een hindernis in het creatieve proces dat MM heet. Je bent dan ook waarschijnlijk meteen gezakt voor de eerste test. Sorry.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-05-2007 0:16 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 10 mei 2007 0:13 schreef Illusione het volgende:
Bladmuziek is slechts een hindernis in het creatieve proces dat MM heet. Je bent dan ook waarschijnlijk meteen gezakt voor de eerste test. Sorry.

Tsk, ik benader creativiteit anders vanuit pure mathematische technieken. Pas op papier komt de genialiteit van de muziek tot uiting in de geometrie van de noten. Ware goede muziek laat zich alleen vangen door ze aan de NATUURwetten van de wiskunde te conformeren.



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-05-2007 0:17 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Dat, en je kan niet vals genoeg spelen.


Bruce Banner


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 10-05-2007 0:20 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 10 mei 2007 0:16 schreef ZelThoR het volgende:
Tsk, ik benader creativiteit anders vanuit pure mathematische technieken. Pas op papier komt de genialiteit van de muziek tot uiting in de geometrie van de noten. Ware goede muziek laat zich alleen vangen door ze aan de NATUURwetten van de wiskunde te conformeren.




Duidelijk geen MM-materiaal, tenzij je dit ook quantumfysisch benadert..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-05-2007 0:23 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 10 mei 2007 0:17 schreef Lainedil het volgende:
Dat, en je kan niet vals genoeg spelen.

Als blijkt dat de mathematische precisie van het werk van MM me noopt dat te doen, zal ik dat als vanzelf doen. De goddelijke inspiratie die zich achter de nevelen van deze forum-facades hult zal zich hoe dan ook manifesteren.
quote:
Op 10 mei 2007 0:20 schreef Illusione het volgende:
Duidelijk geen MM-materiaal, tenzij je dit ook quantumfysisch benadert..

Quantumfysica is wiskunde voor noobs die denken dat dingen in een bepaalde mate onvoorspelbaar zijn omdat ze zelf niet zo goed kunnen voorspellen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 10-05-2007 0:25 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Ja, nee, kijk, en daar ga je dus alweer de Misty Mourning in.. je snapt 't gewoon niet. Duh. Dus.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-05-2007 0:26 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 10 mei 2007 0:25 schreef Illusione het volgende:
Ja, nee, kijk, en daar ga je dus alweer de Misty Mourning in.. je snapt 't gewoon niet. Duh. Dus.

Je woorden glijden als water van me af. Ik ben DE MM-adept.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 10-05-2007 0:27 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 10 mei 2007 0:26 schreef ZelThoR het volgende:
Je woorden glijden als water van me af. Ik ben DE MM-adept.




We're not worthy.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-05-2007 0:28 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 10 mei 2007 0:27 schreef Illusione het volgende:


We're not worthy.

Inderdaad, domme deathmetal denderende metalhead.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 10-05-2007 0:29 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

ik geloof dat jullie nu de band en de mensen erachter aan t opfokken zijn, dat lijkt me geen gezonde situatie, ik bedoel... ook deze band mag toch hun kunnen tonen. ik heb er wel vertrouwen in.

veel bands hebben demos die achteraf te waardeloos zijn...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 10-05-2007 0:29 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Ja, nee, maar ik ben geen..
.. never mind..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-05-2007 0:33 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 10 mei 2007 0:29 schreef Aaaarco het volgende:
ik geloof dat jullie nu de band en de mensen erachter aan t opfokken zijn, dat lijkt me geen gezonde situatie, ik bedoel... ook deze band mag toch hun kunnen tonen. ik heb er wel vertrouwen in.

veel bands hebben demos die achteraf te waardeloos zijn...

Allemaal prima, iedereen moet inderdaad een kans krijgen. Volgens mij heeft MM die kans ruimschoots zelf om zeep geholpen.

Als je kritiek krijgt mag je dat van mij glashard naast je neerleggen, maar om nou alles en iedereen af te zeiken als ze kritiek hebben: nee. Daar laat je echt alleen maar mee blijken dat je zo'n grote bek hebt omdat je anders de facade van je zelfvertrouwen niet op kan houden. Als ik ongelijk heb, hoor ik dat overigens graag van de heer RidM.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-05-2007 9:29 by Chelman Profiel van Chelman

*gong*

Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Edit: Komt 'ie dan hé~:

quote:
Op 9 mei 2007 13:16 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Tsja, ik solliciteer me een ongeluk, maar niemand wil me aannemen, dus dat handophoudende kraker kan je beter voor je houden, ik heb nog nooit een uitkering gehad, zelfs niet toen ik er wel recht op had.

quote:
Op 9 mei 2007 13:40 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Heb ik ervaring in.. GRAAG, dat soort banen zoek ik al ruim een jaar naar. Nou ja, dat en horecabanen.
Outboundshitzooi wordt ik wel op aangenomen, maar dat kan ik gewoon niet dus ik snap allang niet meer waarom die lui me überhaupt nog willen hebben.


quote:

Groot tekort aan personeel voor horeca
Uitgegeven: 10 mei 2007 07:53

AMSTERDAM - De horeca heeft vlak voor het begin van het hoogseizoen een tekort aan personeel van zeker 54 duizend mensen. Koninklijk Horeca Nederland (KHN) spreekt donderdag in De Telegraaf van een groot probleem.

Het tekort aan personeel bedraagt ruim eenderde van de totale sector. Volgens Leo van Eeghen, voorzitter van de sector restaurants van KHN, is de spanning hoog opgelopen. "Alleen al de restaurants hebben twintigduizend vacatures. Dat is schrikbarend veel."


[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 10-05-2007 9:36]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 10-05-2007 9:57 by *Sander* Profiel van *Sander*http://www.facebook.com/sander.vd.meer

quote:
Op 9 mei 2007 23:56 schreef ZelThoR het volgende:
Ha! Dat is dus echt te belachelijk voor woorden!

Ik hoop dat je toen gewoon even te ver ging in je verhalen en daardoor door de mand viel! Wie bekent dat hij RidM gemaakt heeft om hier te stangen? Heeft iemand überhaupt ooit Misty Mourning gezien? Een uit de hand gelopen grap van Muurders om ons in de zeik te zetten? Only time will tell...
eigenlijk niet goed weten of de muziek zo goed is.
Dat hoef je in ieder geval bij CHD niet te proberen, haha!




===========================================

Goed, na ook wat van NederMetaal gelezen te hebben begin ik er meer en meer van overtuigd te raken dat voor RidM zich met dit gezeik vermaakt (of hij nou 'echt' is of niet...).

That being said:
1) Als we in de maling genomen worden en RidM eigenlijk niet bestaat: hulde, geweldig lang volgehouden, ga zo door! Ik heb me er mee vermaakt!

2) Als RidM echt is, en je ons 'gewoon' loopt te fokken: krijg een gevoel voor humor. Dat je hiermee kan vermaken is echt te jammerlijk. Eerst de ongelooflijke botmongool uithangen en dan zeggen "hahahahahahsahdhas!!! jullie nemen me serieus terwijl ik niet serieus ben en omgekeerd! jullie zijn echt dom! metalheads, ahahahahahahahfahsj! kneuzen!". Nou, lachen hoor!

De Nobelprijs voor het ondoordringbare bord voor je kop.

Zo.


Ik zeg: ZM-fest organiseren met MM als headliner. Kunnen ze meteen iedereen overtuigen van hun kunnen, en bewijzen dat ze 'echt' de sensatie van 2007 gaan worden.


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-05-2007 10:02 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Goed idee! Dan kan iedereen de laatste trein met gemak halen.


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-05-2007 10:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 10 mei 2007 9:57 schreef *Sander* het volgende:
Ik zeg: ZM-fest organiseren met MM als headliner. Kunnen ze meteen iedereen overtuigen van hun kunnen, en bewijzen dat ze 'echt' de sensatie van 2007 gaan worden.
Ze kunnen 50 euro krijgen, maar wel eerst demo op ons matje


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 10-05-2007 10:13 by *Sander* Profiel van *Sander*http://www.facebook.com/sander.vd.meer

Nou prima deal


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-05-2007 10:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ze mogen dan half uur voor opening spelen


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-05-2007 12:33 by Mark Profiel van Mark

Hee, een Misty Mourning topic! Gave band dat


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen