IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Misty Mourning deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 12-05-2007 19:13 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

Lul maar lekker raak, maar we staan wel in de Halve finales van de Stadsspelen te Amsterdam.
Plein '40-'45 in Amsterdam, 27 Mei, geen entree.
Veel aantrekkelijker dan dit kunnen we het niet maken.... een stuk of 30 bands (in allerlei verschillende genres) te zien krijgen die elk maar een kwartier spelen (dus je hebt altijd nog de troost dat het snel afgelopen is als je het niets vindt) en helemaal gratis.

Dus.....


Mochten er mensen zijn die dichterbij Den Haag wonen die willen komen kijken treden we 17 Mei ook op in de Bazart te Den Haag samen met:
Escape Everyday, Mindscan, Audacious en Superbutt!
entree is zes eurotjes.


[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 12-05-2007 19:19]



slome
Usericon van slome
Posted 12-05-2007 19:15 by slome Profiel van slome

Nog maar eens:

quote:
Op 9 mei 2007 13:53 schreef kwelgeest het volgende:
Link eens naar fora waar ze wel over jullie te spreken zijn.



quote:
Op 9 mei 2007 19:16 schreef slome het volgende:
Deze vraag heb ik nu al een aantal keer voorbij zien komen in de voorgaande MM topics... Je (ik bedoel nu Rouwend in de mist) gaat me niet vertellen dat je steevast over die posts heenleest.


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 12-05-2007 19:21 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

Nou....
kijk maar in de shoutbox op www.mistymourning.com
staat genoeg positiefs tussen...
daarnaast krijgen we zat leuke comments op onze Myspace...

But... above all... I just don't give a flying fuck what anybody thinks about it, I'll keep doing my thing no matter what.



slome
Usericon van slome
Posted 12-05-2007 19:23 by slome Profiel van slome

quote:
arend W: jullie bewijzen dat homosexualiteit en metal wel samen gaan





En nog meer:
quote:
Nico Ame: Schop die schurftige hond die jullie zanger noemen eruit. Wie weet wordt het dan nog wat.


quote:
ijskip: Dan kan de frontman zich beperken tot 1 ding.
ijskip: Ik zou als ik jullie was een ander zanger of gitarist erbij zoeken.
ijskip: Daarbij zing je te geforceerd en emotieloos.
ijskip: De dubbelrol gitarist/zanger is je te machtig


En de rest van de shoutbox heb je zelf volgeluld...

Ik moet toegeven dat je iig wel een gaaf gevoel voor humor hebt kerel.

Edit2: vooral blijven doen wat je zelf wil doen natuurlijk, daar ga ik niet over

[Dit bericht is gewijzigd door slome op 12-05-2007 19:30]


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 12-05-2007 19:31 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 10 mei 2007 0:33 schreef ZelThoR het volgende:
Allemaal prima, iedereen moet inderdaad een kans krijgen. Volgens mij heeft MM die kans ruimschoots zelf om zeep geholpen.

Als je kritiek krijgt mag je dat van mij glashard naast je neerleggen, maar om nou alles en iedereen af te zeiken als ze kritiek hebben: nee. Daar laat je echt alleen maar mee blijken dat je zo'n grote bek hebt omdat je anders de facade van je zelfvertrouwen niet op kan houden. Als ik ongelijk heb, hoor ik dat overigens graag van de heer RidM.


En daar heb je dus niet gelijk in... Misty Mourning werd voordat iemand ook maar een toon gehoord had al afgezeken, toen ik mijn bek opentrok kreeg ik het hele forum over me heen, en dat is sindsdien niet veranderd. Dus om nou te zeggen dat ik mijn eigen kans om zeep geholpen heb is gewoon onzin.

En ik zeik niet alles en iedereen af als ze kritiek hebben.... maar als iemand kritiek heeft die zelf muziek maakt die ik niet om aan te horen vind, heb ik het recht om dat te zeggen (en ook de kritiek naast me neerleggen... wat ik vaak niet eens doe, ik neem het altijd mee in mijn oordeel als ik nog een keer mijn eigen nummers bekijk om te kijken of het niet beter kan), dus ja... ik pik kritiek alleen van muzikanten waar ik respect voor heb.



Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 12-05-2007 19:34 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 12 mei 2007 19:23 schreef slome het volgende:

En de rest van de shoutbox heb je zelf volgeluld...


Dat is niet waar.. alhoewel ik een paar opmerkingen onder de naam Brani heb gepost.

quote:
Op 12 mei 2007 19:23 schreef slome het volgende:
Ik moet toegeven dat je iig wel een gaaf gevoel voor humor hebt kerel.


Thx

quote:
Op 12 mei 2007 19:23 schreef slome het volgende:
Edit2: vooral blijven doen wat je zelf wil doen natuurlijk, daar ga ik niet over


Altijd al gedaan, zal ik altijd blijven doen....



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-05-2007 19:38 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Jij hier? Damn, het gaat maar door...





Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 12-05-2007 19:40 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa


Get used to it... I'm not going anywhere.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2007 19:41 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 12 mei 2007 19:21 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
But... above all... I just don't give a flying fuck what anybody thinks about it, I'll keep doing my thing no matter what.


Toch vreemd dat je in het positieve wel constant verwijst naar bands die je geweldig vinden en naar fora waarop ze je geweldig vinden, maar zodra men er dan naar vraagt.. kan het je ineens geen fuck schelen?

Maar dat was niet de vraag ventje..


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 12-05-2007 19:43 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 12 mei 2007 19:41 schreef MMayo het volgende:
Toch vreemd dat je in het positieve wel constant verwijst naar bands die je geweldig vinden en naar fora waarop ze je geweldig vinden, maar zodra men er dan naar vraagt.. kan het je ineens geen fuck schelen?

Maar dat was niet de vraag ventje..


Nope, ik heb wel verwezen naar bands die ons gaaf vinden, maar geen enkele keer naar forums waar men ons geweldig vindt... zo face to face na een optreden is wat persoonlijker, vind ik wat prettiger dan mensen die een flink end in de rondte lullen op het internet, terwijl ze dat normaal gesproken niet doen... O well... when in Rome.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2007 19:47 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 12 mei 2007 19:43 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Nope, ik heb wel verwezen naar bands die ons gaaf vinden, maar geen enkele keer naar forums waar men ons geweldig vindt... zo face to face na een optreden is wat persoonlijker, vind ik wat prettiger dan mensen die een flink end in de rondte lullen op het internet, terwijl ze dat normaal gesproken niet doen... O well... when in Rome.


Oh? Ik meende toch echt te hebben gelezen dat jij kwam vertellen dat men op andere fora wel enthousiast over je muziek waren.. waarvan je toen uiteraard geen linkje kon geven.



spectre
Usericon van spectre
Posted 12-05-2007 19:48 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 12 mei 2007 19:31 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
En daar heb je dus niet gelijk in... Misty Mourning werd voordat iemand ook maar een toon gehoord had al afgezeken, toen ik mijn bek opentrok kreeg ik het hele forum over me heen, en dat is sindsdien niet veranderd. Dus om nou te zeggen dat ik mijn eigen kans om zeep geholpen heb is gewoon onzin.

apart, iedereen hier ervaart dat toch lichtelijk anders.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-05-2007 19:49 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 mei 2007 19:47 schreef MMayo het volgende:
Oh? Ik meende toch echt te hebben gelezen dat jij kwam vertellen dat men op andere fora wel enthousiast over je muziek waren.. waarvan je toen uiteraard geen linkje kon geven.




Mayo, niet zeiken, boek ze gewoon voor Occultfest, kan ik daarna persoonlijk vertellen wat ik er van vond!






MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2007 19:49 by MMayo Profiel van MMayo

-dubbel-

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-05-2007 19:51]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2007 19:50 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 12 mei 2007 19:48 schreef spectre het volgende:
apart, iedereen hier ervaart dat toch lichtelijk anders.



Geloof dat hij nu doelt op het forum Bier drinken en Kut roepen

quote:
Op 12 mei 2007 19:49 schreef blonde rockgod het volgende:
Mayo, niet zeiken, boek ze gewoon voor Occultfest, kan ik daarna persoonlijk vertellen wat ik er van vond!



Jonguhhh! Snap dat dan, Occultfest is maar een klein niets voorstellend festivalletje (daar kwam het toch op neer he Misty?..) te klein voor deze band.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-05-2007 19:51]


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 12-05-2007 19:52 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 12 mei 2007 19:49 schreef MMayo het volgende:
-dubbel-


Yepz.... maar toen verwees ik ook al naar reacties van wildvreemden na mijn optredens en niet naar forums.



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-05-2007 19:53 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 mei 2007 19:50 schreef MMayo het volgende:



Jonguhhh! Snap dat dan, Occultfest is maar een klein niets voorstellend festivalletje (daar kwam het toch op neer he Misty?..) te klein voor deze band.


Hmmmmmmmm, dan moet ik maar stoppen met muziekmaken... een festival met 150.000 bezoekers overtref ik niet gauw meer...



Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 12-05-2007 19:56 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 12 mei 2007 19:50 schreef MMayo het volgende:
Geloof dat hij nu doelt op het forum Bier drinken en Kut roepen



Jonguhhh! Snap dat dan, Occultfest is maar een klein niets voorstellend festivalletje (daar kwam het toch op neer he Misty?..) te klein voor deze band.


Nee hoor... wij komen met alle liefde een showtje geven.
Ik zei alleen dat ik het niet groot genoeg vond om het de moeite van mezelf op de borst kloppen waard te vinden (want dat was jij aan het doen weet je nog?).

Maar goed.... terug gaan naar het begin van een eindeloze discussie heeft geen nut. Dus wat mij betreft zand erover.

Of niet.... your choice...

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 12-05-2007 19:58]



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2007 19:58 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 12 mei 2007 19:56 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Nee hoor... wij komen met alle liefde een showtje geven.
Ik zei alleen dat ik het niet groot genoeg vond om het de moeite van mezelf op de borst kloppen waard te vinden (want dat was jij aan het doen weet je nog?).

Maar goed.... terug gaan naar het begin van een eindeloze discussie heeft geen nut. Dus wat mij betreft zand erover.


Op de borst kloppen?
Hahaha als er iets is wat ik niet doe betreft dat festival..

Eens even wat quotes opzoeken.

edit: Ahja ik weet weer waarover dat ging:

quote:
Op 31 oktober 2006 21:10 schreef MMayo het volgende:
Nou volgens jou wilde elke programmeur jullie wel wegzetten (vandaar ook die enorme hoeveelheid optredens buiten Amsterdam). Ik niet nee, jouw band klinkt alsof de zanger (jij dus) in een constante staat van dronkenschap verkeert. Ongeinspireerde, slaapverwekkende meuk en als je daar iets negatiefs over brengt krijg je tirades van jouw kant af met allerlei rare beschuldigingen en weet ik wat. Want degene die jouw band niks vonden waren homo, dom en weet ik wat nog meer. Nee je begon inderdaad niet te piepen nee, je werd boos.. flink boos.




Het is echt zoooo jammer dat BDKR offline is, gelukkig staan de eerste paar pagina's betreft creative explosion vol met quotes van die site. Opvallens is de rode draad door dit verhaal, diverse mensen die je beschuldigen van leugens en verzinsels.. paaaaagina's lang.

Uiteraard ligt dat aan de anderen.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-05-2007 20:09]


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-05-2007 19:58 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Eh, je zei toch dat men respect moest hebben voor kleine optredens?



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-05-2007 19:59 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

muziek eens beluisterd op myspace. de muziek is niet mijn stijl, dat kan nu eenmaal gebeuren maar er zullen vast liefhebbers van dit genre zijn (het deed mij aan een wat meer freaky?chaotische T.O.N. denken. Echter, wat ik wel aanbeveel is een "echte" zanger zoeken. Sorry, maar de huidige is niet erg sterk. Ik denk wel dat de muziek van jullie zowel zware grunts als een dio-achtige zanger zou kunnenhebben. Ik denk dat de muziek een stuk beter zou worden ontvangen indien er een echte goede cleane of mogelijk juiste agressieve zanger bij betrokken zou zijn.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-05-2007 20:00 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 mei 2007 19:58 schreef Gemene Lepel het volgende:
Eh, je zei toch dat men respect moest hebben voor kleine optredens?




Ja hallo, alleen die hij organiseerd natuurlijk.



Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 12-05-2007 20:02 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa


Jullie zijn echt hilirisch mensen, ik vermaak me kostelijk.
Alles terzijde... wees welkom op onze optredens, binnenkort kan je de demo gratis downloaden, inclusief artwork die je alleen maar uit hoeft te printen (en een nietje erdoorheen jagen uiteraard... de voor en achterkant past precies in een Jewelcase)... na rijp beraad hebben we besloten de demo toch maar weg te gaan geven.

Het adres volgt snel.

Oh... en in de Video's sectie (toegegeven de kwaliteit is niet superhoog, zeker niet op fullscreen) hebben we ook nog een clipje.



Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 12-05-2007 20:04 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 12 mei 2007 19:58 schreef Gemene Lepel het volgende:
Eh, je zei toch dat men respect moest hebben voor kleine optredens?




Ja, vind ik ook en heb ik ook.



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-05-2007 20:04 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 mei 2007 20:02 schreef Rouwend in de Mist het volgende:

Jullie zijn echt hilirisch mensen, ik vermaak me kostelijk.
Alles terzijde... wees welkom op onze optredens, binnenkort kan je de demo gratis downloaden, inclusief artwork die je alleen maar uit hoeft te printen (en een nietje erdoorheen jagen uiteraard... de voor en achterkant past precies in een Jewelcase)... na rijp beraad hebben we besloten de demo toch maar weg te gaan geven.

Het adres volgt snel.

Oh... en in de Video's sectie (toegegeven de kwaliteit is niet superhoog, zeker niet op fullscreen) hebben we ook nog een clipje.


Godverdomme, wat denk je nou? Dat ik een gratis demo van jouw Jostiband wil?





Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen