IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Misty Mourning deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 12-05-2007 20:07 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 12 mei 2007 19:59 schreef attila_de_hun het volgende:
muziek eens beluisterd op myspace. de muziek is niet mijn stijl, dat kan nu eenmaal gebeuren maar er zullen vast liefhebbers van dit genre zijn (het deed mij aan een wat meer freaky?chaotische T.O.N. denken. Echter, wat ik wel aanbeveel is een "echte" zanger zoeken. Sorry, maar de huidige is niet erg sterk. Ik denk wel dat de muziek van jullie zowel zware grunts als een dio-achtige zanger zou kunnenhebben. Ik denk dat de muziek een stuk beter zou worden ontvangen indien er een echte goede cleane of mogelijk juiste agressieve zanger bij betrokken zou zijn.


Tsja, we zijn ook op zoek, maar als we dan toch al een "echte" zanger willen, moet het een hele goeie zijn die kan zingen, grunten en screamen.... nou ten eerste al een zanger vinden die het alledrie kan is moeilijk... en er dan nog een vinden die goed is, is nog tig keer zo moeilijk.
Bovendien heb ik al te veel moeite gedaan om zingen en spelen tegelijk onder de knie te krijgen om genoegen te nemen met zomaar een zanger die óf grunt óf zingt....



Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 12-05-2007 20:09 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 12 mei 2007 20:04 schreef blonde rockgod het volgende:
Godverdomme, wat denk je nou? Dat ik een gratis demo van jouw Jostiband wil?





D'r zijn nog meer mensen op dit forum behalve jij.
De wereld draait niet om jou, haal dat bord eens voor je hoofd vandaan.

quote:
Op 12 mei 2007 19:59 schreef attila_de_hun het volgende:
muziek eens beluisterd op myspace. de muziek is niet mijn stijl, dat kan nu eenmaal gebeuren maar er zullen vast liefhebbers van dit genre zijn (het deed mij aan een wat meer freaky?chaotische T.O.N. denken. Echter, wat ik wel aanbeveel is een "echte" zanger zoeken. Sorry, maar de huidige is niet erg sterk. Ik denk wel dat de muziek van jullie zowel zware grunts als een dio-achtige zanger zou kunnenhebben. Ik denk dat de muziek een stuk beter zou worden ontvangen indien er een echte goede cleane of mogelijk juiste agressieve zanger bij betrokken zou zijn.


Tsja, de nieuwe nummers zijn weer anders (harder, meer grunts/screams) en sinds de demo ben ik ook weer beter gaan zingen.

quote:
Op 12 mei 2007 20:10 schreef blonde rockgod het volgende:
Hahaha, hearhear! Maar serieus, waarom zou je niet eerst beter leren spelen en dan wat gaan opnemen?


Omdat ik nu al in staat ben om precies dat te spelen wat ik wil spelen.. en dat jullie het niet goed vinden... zal me echt aan mijn reet roesten, want er zijn mensen die er wel van genieten... en het worden er steeds meer, en die willen heel graag onze opnames horen, optredens zien en ons nieuwe materiaal horen..... daarom.

Waarom zou ik mijn fans laten wachten op toestemming van een stel anonieme grapjassen die zichzelf zo belangrijk vinden dat ze mij denken voor te kunnen schrijven wat ik wel en niet moet doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 12-05-2007 20:15]



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-05-2007 20:09 by mental Profiel van mental

Zoveel moeite gedaan om het onder de knie te krijgen en nog zo kut klinken.


Fuck the world and fuck you


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-05-2007 20:10 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Hey, ontmoedig die arme jongen niet zo .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-05-2007 20:10 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 mei 2007 20:09 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
D'r zijn nog meer mensen op dit forum behalve jij.
De wereld draait niet om jou, haal dat bord eens voor je hoofd vandaan.



Hahaha, hearhear! Maar serieus, waarom zou je niet eerst beter leren spelen en dan wat gaan opnemen?



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2007 20:12 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 12 mei 2007 19:56 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Nee hoor... wij komen met alle liefde een showtje geven.


Sorry, wij promoten alleen de kleine onbekende bands en daar horen jullie grootheden uiteraard niet meer bij. Helaas zijn jullie te duur voor ons als headliner, dus dat gaat dan ook al niet door. Spijtig hoor, waren jullie maar niet zo bekend.. dan had het makkelijk gekunt.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-05-2007 20:12 by mental Profiel van mental

quote:
Op 12 mei 2007 20:10 schreef Gemene Lepel het volgende:
Hey, ontmoedig die arme jongen niet zo .
sjorrie.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-05-2007 20:12 by mental Profiel van mental

quote:
Op 12 mei 2007 20:10 schreef Gemene Lepel het volgende:
Hey, ontmoedig die arme jongen niet zo .
sjorrie.


Fuck the world and fuck you


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-05-2007 20:15 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

En ook nog eens dubbelposten .

OT: Godver. Eerst kan je geen goede gitaristen vinden, en nu ook geen goede zangers? Volgens mij lopen er genoeg geniale artiesten rond. En er lopen verschrikkelijk veel rond die jullie niveau te boven gaan.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 12-05-2007 20:18 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 12 mei 2007 20:12 schreef MMayo het volgende:
Sorry, wij promoten alleen de kleine onbekende bands en daar horen jullie grootheden uiteraard niet meer bij. Helaas zijn jullie te duur voor ons als headliner, dus dat gaat dan ook al niet door. Spijtig hoor, waren jullie maar niet zo bekend.. dan had het makkelijk gekunt.


Damn.... daar druipt zo veel sarcasme vanaf dat het bijna grappig zou zijn.... is het weer die tijd van de maand schat?



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2007 20:20 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 12 mei 2007 20:18 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Damn.... daar druipt zo veel sarcasme vanaf dat het bijna grappig zou zijn.... is het weer die tijd van de maand schat?


Welk sarcasme?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-05-2007 20:21 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

RIDM versiert Mayo! :O


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2007 20:22 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 12 mei 2007 20:21 schreef Gemene Lepel het volgende:
RIDM versiert Mayo! :O


Ah nee dat kan niet hoor, bedoel.. zo'n hottie.. OMG.


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 12-05-2007 20:23 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 12 mei 2007 20:15 schreef Gemene Lepel het volgende:
En ook nog eens dubbelposten .

OT: Godver. Eerst kan je geen goede gitaristen vinden, en nu ook geen goede zangers? Volgens mij lopen er genoeg geniale artiesten rond. En er lopen verschrikkelijk veel rond die jullie niveau te boven gaan.



Okee, ik zal wat specifieker zijn:
Goeie muzikanten die zich bewust zijn van het feit dat Nederland, Engeland en Duitsland de landen zijn die voor het ontstaan van het gezegde White people can't dance gezorgd hebben....
Ding is namelijk... d'r is shit die je niet met een metronoom of computer of clicktrack kan benaderen... alleen met gevoel. Dat gevoel... is heel zeldzaam, VOORAL bij muzikanten die erg goed zijn omdat ze te druk bezig zijn met techniek en te weinig met gevoel.

Muziek is een vorm van expressie... het gaat dus niet om de wiskundige natuurwetten of wat dan ook... het gaat om je publiek meetrekken in wat je voelt bij het nummer dat je speelt.



Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 12-05-2007 20:24 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 12 mei 2007 20:22 schreef MMayo het volgende:
Ah nee dat kan niet hoor, bedoel.. zo'n hottie.. OMG.


Please stop... I'm going to wet myself laughing!



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-05-2007 20:24 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 mei 2007 20:23 schreef Rouwend in de Mist het volgende:

Okee, ik zal wat specifieker zijn:
Goeie muzikanten die zich bewust zijn van het feit dat Nederland, Engeland en Duitsland de landen zijn die voor het ontstaan van het gezegde White people can't dance gezorgd hebben....
Ding is namelijk... d'r is shit die je niet met een metronoom of computer of clicktrack kan benaderen... alleen met gevoel. Dat gevoel... is heel zeldzaam, VOORAL bij muzikanten die erg goed zijn omdat ze te druk bezig zijn met techniek en te weinig met gevoel.

Muziek is een vorm van expressie... het gaat dus niet om de wiskundige natuurwetten of wat dan ook... het gaat om je publiek meetrekken in wat je voelt bij het nummer dat je speelt.


En dit gaat op voor MM? Val toch dood joh... wat een bullshit...



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2007 20:25 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 12 mei 2007 20:24 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Please stop... I'm going to wet myself laughing!


Alstjeblieft, trek je shirt uit..
Dan ga ik gillen!


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 12-05-2007 20:26 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 12 mei 2007 20:24 schreef blonde rockgod het volgende:
En dit gaat op voor MM? Val toch dood joh... wat een bullshit...


Het gaat in ieder geval zeker niet op voor jouw band want die spelen alsof de metronoom god is. Echt zonde... talk about gevoelloos...

quote:
Op 12 mei 2007 20:25 schreef MMayo het volgende:
Alstjeblieft, trek je shirt uit..
Dan ga ik gillen!


Alleen als we op mogen treden op Occultfest

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 12-05-2007 20:27]



spectre
Usericon van spectre
Posted 12-05-2007 20:26 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 12 mei 2007 20:02 schreef Rouwend in de Mist het volgende:

Jullie zijn echt hilirisch mensen, ik vermaak me kostelijk.
Alles terzijde... wees welkom op onze optredens, binnenkort kan je de demo gratis downloaden, inclusief artwork die je alleen maar uit hoeft te printen (en een nietje erdoorheen jagen uiteraard... de voor en achterkant past precies in een Jewelcase)... na rijp beraad hebben we besloten de demo toch maar weg te gaan geven.



Nieuwsflits: Bandbreedte kost ook geld


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-05-2007 20:26 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 mei 2007 20:26 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Het gaat in ieder geval zeker niet op voor jouw band want die spelen alsof de metronoom god is.


Welke bedoel je?



Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 12-05-2007 20:28 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 12 mei 2007 20:26 schreef blonde rockgod het volgende:
Welke bedoel je?


Carnalleftovers, de muzikanten zijn goed, de muziek zit goed in elkaar, maar d'r zit geen leven in, teveel drukte om strakheid en te weinig om gevoel.



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-05-2007 20:28 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Dat soort muziek hoort strak te zijn eikel.

En stop met slechte Engelse zinnen in je posts te zetten, spreek Nederlands of sterf.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 12-05-2007 20:29 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 12 mei 2007 20:26 schreef spectre het volgende:
Nieuwsflits: Bandbreedte kost ook geld






Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 12-05-2007 20:30 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 12 mei 2007 20:28 schreef Gemene Lepel het volgende:
Dat soort muziek hoort strak te zijn eikel.

En stop met slechte Engelse zinnen in je posts te zetten, spreek Nederlands of sterf.


Hahaha.... ja, maar bij welke soort muziek dan ook... muziek komt uit het hart.. het moet LEVEN... een metronoom is dood...

I'll speak/write/sing whatever goddamned language I so bleeding please, punk.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 12-05-2007 20:32]



spectre
Usericon van spectre
Posted 12-05-2007 20:31 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 12 mei 2007 20:28 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
teveel drukte om strakheid en te weinig om gevoel.
Lijkt mij een eerste vereiste bij lomp hakkende det, dat het strak is

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 12-05-2007 20:34]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen