IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Misty Mourning deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 16-05-2007 8:41 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 16 mei 2007 8:32 schreef Jenje het volgende:


Conclusie: Je bent een idioot, ga weg, je band is ruk, ga weg.


Tief zelf een end op.. d'r zijn ook mensen op dit forum die mijn band niet ruk vinden.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-05-2007 8:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 16 mei 2007 8:41 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Tief zelf een end op.. d'r zijn ook mensen op dit forum die mijn band niet ruk vinden.
WIe? Namen!


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 16-05-2007 9:04 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

Waterfiets (? in het onderschrift stond: dit is niet vals, dit is jazz!) en nog iemand vonden de demo wél leuk.
En die ander maakte nog commentaar op het feit dat jij alles afzeikte dat niet doom is... ben zijn naam even vergeten.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 16-05-2007 9:05]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-05-2007 9:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 16-05-2007 9:07 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

wacht maar
het begint bij twee man.... voor je het weet vindt de hele planeet het leuk. Daarnaast weet ik uit ervaring (stuk of 10 á 20 man die regelmatig onze optredens checken) dat er irl nog meer mensen zijn die het vet vinden. En VOORAL meiden vinden het leuk.

Dus laat alsjeblieft dit topic een beetje vrij van onzin, want het is niet grappig meer.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 16-05-2007 9:09]



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-05-2007 9:12 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 16 mei 2007 9:07 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
En VOORAL meiden vinden het leuk.




Punt is? Alsof vrouwen muzieksmaak hebben.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 16-05-2007 9:13 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 16 mei 2007 9:12 schreef Gemene Lepel het volgende:
Punt is? Alsof vrouwen muzieksmaak hebben.


Punt is dat vrouwen nog daadwerkelijk naar de teksten luisteren en in staat zijn zich in te leven, wat bij de meeste mannen ontbreekt. Wat meteen ook verklaart waarom je meer mannen bij metalconcerten ziet dan vrouwen.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 16-05-2007 9:14]



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-05-2007 9:14 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ja inderdaad. Mannen zitten de hele dag voor de tv voetbal te kijken en bier te zuipen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-05-2007 9:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 16 mei 2007 9:13 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Punt is dat vrouwen nog daadwerkelijk naar de teksten luisteren en in staat zijn zich in te leven, wat bij de meeste mannen ontbreekt. Wat meteen ook verklaart waarom je meer mannen bij metalconcerten ziet dan vrouwen.
*pist in de broek*


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-05-2007 9:20 by altx Profiel van altx

quote:
Op 16 mei 2007 9:07 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
(...)

Dus laat alsjeblieft dit topic een beetje vrij van onzin, want het is niet grappig meer.


Ga je gang.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-05-2007 9:22 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Sowieso, als de zanger van Dark Tranquillity het over bloemetjes, kabouters, elfjes en blenders zou hebben zou ik 't alsnog goede muziek vinden. Slechte muziek met 'gevoelige' lyrics blijft slecht. Net als een slechte cd met mooi artwork een slechte cd blijft.

Wat zijn vrouwen weer oppervlakkig dat ze naar de lyrics kijken, en niet naar de muziek!

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 16-05-2007 9:22]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-05-2007 9:32 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 16 mei 2007 8:30 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
ik ga ook niet systematisch andermans topics af om te lopen zieken. Doe godverdomme normaal stelletje randmongolen!
Wanneer dringt het tot je door dat Jij het middelpunt bent door je uitspraken en niet eens je zouteloze muziek?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-05-2007 9:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 16 mei 2007 9:13 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Punt is dat vrouwen nog daadwerkelijk naar de teksten luisteren en in staat zijn zich in te leven, wat bij de meeste mannen ontbreekt..
Je zegt dus dat vrouwen niet naar de muziek luisteren, die dus kennelijk ondergeschikt is in jullie muziek?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-05-2007 9:34 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Wat zou een vrouw trouwens voelen als ze zich inleefde in RIDM?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-05-2007 9:37 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 16 mei 2007 9:04 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Waterfiets (? in het onderschrift stond: dit is niet vals, dit is jazz!)
Dat onderschrift had hij al voordat jij uit je ei kroop. Nee, er is echt niemand positief over je muziek.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-05-2007 9:47 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 16 mei 2007 9:13 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Wat meteen ook verklaart waarom je meer mannen bij metalconcerten ziet dan vrouwen.


Ah, dat verklaart waarom er al altijd zoveel vrouwen naar de Backstreet Boys luisterden!

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 16-05-2007 9:47]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 16-05-2007 10:35 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 16 mei 2007 9:33 schreef Jenje het volgende:
Je zegt dus dat vrouwen niet naar de muziek luisteren, die dus kennelijk ondergeschikt is in jullie muziek?


Nope, alhoewel de teksten inderdaad erg belangrijk zijn bij Misty Mourning. Wat ik zeg is dat vrouwen naast dat ze naar de muziek luisteren ook veel naar teksten luisteren.
En in sommige gevallen (ik ken er een paar namelijk) vinden ze het inderdaad zelfs belangrijker dat ze zich in kunnen leven in de teksten dan dat de muziek per sé technisch en geniaal moet zijn.

Ik bedoel... sorry hoor, maar hoe moet je je inleven in teksten zoals: Blood guts & gore, I'll cut you open dirty whore, I'm a sick psycho maniac, just because I'm supposed to be cause that's the only way to be true to deathmetal.

quote:
Op 16 mei 2007 9:32 schreef spectre het volgende:
Wanneer dringt het tot je door dat Jij het middelpunt bent door je uitspraken en niet eens je zouteloze muziek?


Op het moment dat jij er niet meer op in gaat omdat dat de betere manier is om te laten merken dat ik onzin praat... als ik in het luchtledige praat hou ik vanzelf wel op.

quote:
Op 16 mei 2007 9:04 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Waterfiets (? in het onderschrift stond: dit is niet vals, dit is jazz!)
Dat onderschrift had hij al voordat jij uit je ei kroop. Nee, er is echt niemand positief over je muziek.

Ik zeg toch ook niet dat hij dat onderschrift door mij had? Ik zeg slechts dat hij gezegd heeft dat hij de muziek van Misty Mourning wel leuk vond... lees maar terug

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 16-05-2007 10:39]



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 16-05-2007 10:37 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Door het zelf te beleven en in de praktijk te brengen?

Groetjes van Jeffrey Dahmer, overigens.


Bruce Banner


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 16-05-2007 10:37 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 16 mei 2007 9:47 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ah, dat verklaart waarom er al altijd zoveel vrouwen naar de Backstreet Boys luisterden!


Jij snapt hem!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-05-2007 10:39 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 16 mei 2007 10:35 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Nope, alhoewel de teksten inderdaad erg belangrijk zijn bij Misty Mourning. Wat ik zeg is dat vrouwen naast dat ze naar de muziek luisteren ook veel naar teksten luisteren.
En in sommige gevallen (ik ken er een paar namelijk) vinden ze het inderdaad zelfs belangrijker dat ze zich in kunnen leven in de teksten dan dat de muziek per sé technisch en geniaal moet zijn.


Het hoeft niet supertechnisch te zijn, maar wel in de maat en niet vals. Teksten kunnen belangrijk zijn, maar als je de muziek op de tweede plaats zet ben je verkeerd bezig.


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 16-05-2007 10:41 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 16 mei 2007 10:37 schreef Lainedil het volgende:
Door het zelf te beleven en in de praktijk te brengen?

Groetjes van Jeffrey Dahmer, overigens.


Oh wat lief... hij is zijn partner in crime nog niet vergeten! Doe hem de groeten terug

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 16-05-2007 10:42]



Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 16-05-2007 10:43 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 16 mei 2007 10:39 schreef Jenje het volgende:
Het hoeft niet supertechnisch te zijn, maar wel in de maat en niet vals. Teksten kunnen belangrijk zijn, maar als je de muziek op de tweede plaats zet ben je verkeerd bezig.


Ik blijf bij mijn standpunt dat het gewoon rare tempowisselingen en rare ritmes zijn en verschillende melodielijnen die door elkaar lopen. Dat je dat niet kan waarderen is jouw probleem, niet het mijne. Laat ik het zo zeggen, dr zijn voorbeelden aangehaald van artiesten die ook zogenaamd onstrak zouden zijn en andere blaat (en natuurlijk die vage componist die uiterst bizarre composities maakt), die ik juist weer wel kon waarderen.
Dus... blijkbaar denken verschillende mensen verschillend over muziek, ik hab allang al geaccepteerd dat jullie geen smaak hebben, als jullie nou ook eens accepteren dat ik naar jullie mening ook geen smaak heb voorkomt dat een hoop gezeik.

Bovendien vind ik dat teksten ALTIJD belangrijk zijn, als je niets te zeggen hebt.. hou je mond dan ook en ga vooral niet op een podium staan.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 16-05-2007 10:47]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-05-2007 10:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Uit de maat spelen en vals zijn absolute gegevens en niet aan discussie onderhevig ...

Muziek is de som van de delen, een band kan er voor kiezen om de onderwerpen van de teksten ondergeschikt te maken aan de rest, als ze dan middels een goede pot muziek toch donders goede muziek neer kunnen zetten is een prestatie op zich. Je teksten belangrijekr laten zijn gebeurd vaak in de politiek getinte muziek, waarbij ook regelmatig opvalt dat het muzikaal gezien geen drol inhoud.

Ik luister veel muziek, ook veel met tegendraadse ritmes en aparte maatsoorten. Maar altijd is het wel in de maat, er is (soms met moeite) een maat te ontdekken. Maar in jouw muziek is dat het geval niet, er is geen ritme te ontdekken en geen maat op te maken. EN dan kun je er heel mooi over lullen en neuzelen over al die beroemde muzikanten, maar als een auto stil staat, staat ie stil, dat is een feit.

Vals = vals en uit de maat = uit de maat


derkesthai
n/a
Usericon van derkesthai
Posted 16-05-2007 10:55 by derkesthai Profiel van derkesthai

Uhm tjsa. Zoek ajb iemand anders voor de vocals en zorg voor strak ingespeelde samples op je website en dan valt er misschien nog wel wat van te maken

[Dit bericht is gewijzigd door derkesthai op 16-05-2007 10:57]


"The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven. " -- John Milton //// http://www.myspace.com/koyvar //// http://www.seiphian.com


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 16-05-2007 10:58 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 16 mei 2007 10:54 schreef Jenje het volgende:
Uit de maat spelen en vals zijn absolute gegevens en niet aan discussie onderhevig ...

Muziek is de som van de delen, een band kan er voor kiezen om de onderwerpen van de teksten ondergeschikt te maken aan de rest, als ze dan middels een goede pot muziek toch donders goede muziek neer kunnen zetten is een prestatie op zich. Je teksten belangrijekr laten zijn gebeurd vaak in de politiek getinte muziek, waarbij ook regelmatig opvalt dat het muzikaal gezien geen drol inhoud.

Ik luister veel muziek, ook veel met tegendraadse ritmes en aparte maatsoorten. Maar altijd is het wel in de maat, er is (soms met moeite) een maat te ontdekken. Maar in jouw muziek is dat het geval niet, er is geen ritme te ontdekken en geen maat op te maken. EN dan kun je er heel mooi over lullen en neuzelen over al die beroemde muzikanten, maar als een auto stil staat, staat ie stil, dat is een feit.

Vals = vals en uit de maat = uit de maat


Nope, zelfs maatsoorten en valsheid zijn subjectief... sommige mensen hebben een absoluut gehoor en vinden Jimi Hendrix afgrijselijk klinken omdat ie niet netjes in E stemt, maar zijn gitaar op zijn stem stemt (en ik vind de man toevallig geniaal).

www.myspace.com/heresyoftheshadows
en
http://www.myspace.com/khstockhausen

zijn ook voorbeelden waarvan mensen hier aangeven dat het geen muziek is, onstrak is of wat dan ook... maar ik vind het stukken lekkerder klinken dat 9 van de 10 bands die ik hier tegengekomen ben.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 16-05-2007 14:52]



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen