IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Misty Mourning deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 31-05-2007 11:29 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 31 mei 2007 10:29 schreef drdennuz het volgende:[geheers er even uitgeknipt]


Haha, heersende post


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-05-2007 11:33 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 31 mei 2007 6:36 schreef Vikingblood het volgende:
Wanneer gaan we Robin...Dan lever ik je het bewijs wel

Als ze in Baroeg spelen?


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 31-05-2007 11:37 by drdennuz Profiel van drdennuzhttp://www.myspace.com/scionics

quote:
Op 31 mei 2007 11:29 schreef ZelThoR het volgende:
Haha, heersende post


danku


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-05-2007 12:46 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 31 mei 2007 10:50 schreef Jenje het volgende:
Herstel, 2 homotaken
Hehe, Jan zijn coming-out.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 31-05-2007 13:50 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 31 mei 2007 11:33 schreef WhiteRider het volgende:
Als ze in Baroeg spelen?


Zouden ze zo dom in baroeg zijn???
maar iig deal


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 31-05-2007 13:59 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

Lol, ik had mail onder de naam andries knevel, bookings-toffee@aussiemail.com.au

quote:


uit de shoutbox van misty mourning


gr. Ron

Ronald Berger: hatsikidee

Ronald Berger: hahaha die zit, dankjewel voor je mailtje maaike
maaike(uit de cave): wel bizar dat je t nu met jongens doet
maaike(uit de cave): of moet ik gaan vertellen over die keer dat afging bij elize
maaike(uit de cave): huh? je bent toch helemaal niet populair, en al zeker niet bij de meiden!
sjors: ik vind jullie erg vies
Brani: hoe krijg je poep uit je neus gewassen?
Brani: de test zit er op, ik vind toch nog steeds mijn eigen zaad t lekkerst
vriecandew: 8rlijke heuameauz
nazist: t land uit land uit land uit
branivriend: ik wou net t zelfde posten
piemolvriend: http://i.penisbot.com/t/thug-boy/gallery01/09.jpg
piemolvriend: http://i.penisbot.com/t/thug-boy/gallery01/13.jpg
piemolvriend:
paashaas: een bom op amsterdam, een bom op amsterdam, een bom op amsterdam
satan: en maar patsen over alle wijven die zich laten neuken door de werking van de muziek
ronald de Geus: kanker wat een slechte band
Brani: ik ga t tegen papa zeggen stommerds!
willem B.: de cave is een stronthoerentent
paashaas: braniis gay brani is een poot, brani is vies brani moet dood
Speknek: ..waarom treden jullie daar dan niet meteen op met MM?
Speknek: Zeg, als jullie toch zo gay bezig zijn en toch naar de gay-parade gaan
Brani: Zo, dat lucht op. Wi gaan er dit jaar nog naar de gay-parade?
Brani: Val maar lekker dood, het kan ons helemaal niets schelen.
Brani: ..En aan alle mensen die ons nu gaan afzeiken vanwege onze seksuele geaardheid,
J.: Goh, love is in the air..stelletje homo's, geen wonder dat MM zo gay is.
Morris: Brani ik hou van je.
Morris: Jawel Brani. Ik moet je ook iets bekennen. Ik ben ook homoseksueel.
Brani: Vandaar ook het homoseksuele geluid van Misty Morning. Morris, wil je met me trouwen?
Brani: Ik wou dit je al die jaren al zeggen, maar ik zeg het nu maar. Ik wil je.
Brani: Morris, ik moet nog wat kwijt. Ik ben homoseksueel, ik val op mannen.
Morris: anders zet ik je uit de band!!!!
Morris: ik mail je zo maar dit pik ik niet van je...
Morris: wat the goddomme brani!!! HOU EFFE OP OFZO!
Brani: ik voel me trouwens ontzettend geil vandaag
Brani: Jongens kappen nou, ik vind t niet lief meer!
Brani: ...En ik draag graag slipjes.
Brani: Hallo allemaal, Brani hier. Ik wil even wat kwijt. Het spijt me van de nummers op onze myspace.
arend W: tot vrijdag he
arend W: jullie bewijzen dat homosexualiteit en metal wel samen gaan
arend W: heerlijke deuntjes jongens
Sjors: AAAAHHH!!!!! WHAT'S UP b**** ASS MOTHERf***ERS!!! LONG TIME NO SEE!!!!!!
Brani: Bovendien hebben we dan alleen nog een drummer en een bassist over hahaha!
Brani: Wij persoonlijk zijn erg blij met de `ruwe variant´ die online staat. Nou nog mixen.
Brani: Tsja, niet iedereen zal onze muziek waarderen.. jammer dan.
Nico Ame: Nee! dit is nog erger.
Brani: Maar, check de myspace eens, staan wat nieuwe opnames op, denk je er vast anders over.
Brani: Met dat soort taalgebruik gaat niemand waarde hechten aan je mening.
Nico Ame: Schop die schurftige hond die jullie zanger noemen eruit. Wie weet wordt het dan nog wat.
Yordi: Brani bel me ff, voor de flyers.
Brani: Doe niet zo kinderachtig jullie twee.
Brani: @mouth en peeler, Ik heb geen idee wie basher is, dus hou zelf even op
Skinpeeler: @mouth,ik? of zij?
mouth: stop er anders gewoon mee
Skinpeeler: Skin basher? het word nu wel persoonlijk
skin basher: hmm, * overall
skin basher: i thought the over show was good in zwanenburg

webmaster: Dat is omdat de webmaster even zonder internet zit

Sildenafil: Zwanenburg? Staat niet bij jullie events...
Brani: Ik heb echt zin in de show in Zwanenburg!!
Boldey: Nie veel soeps, Moiiiiiiis
Misty Bassman: Just hang around a bit when you're done Kevin, we're next in line

Kevin-Anubis: Looking forward to the gig in Amsterdam! Hope to be able to watch you guys play this time!
Brani: By the way... Creative Explosion is booked through to 19 november.. in just 1 day!
Brani: En dat we dan samen met Ablaze, The Viking Mark Experience, No sins en een surprise-act staan
Brani: Jammer dat er bij 17 niet bij staat dat het om Creative Explosion gaat
Brani: Hmm... was he opposed to fur?
smartass: if it's the follow up to j.f.k. you should name the song Lyndon B. Johnson

drummer: the next j.f.k?
drummer: waste of flesh is sounding really good guys
bassist: besides drinking beer we should also drink beer
drummer: on thursday we should try to finish waste of flesh and positivity, and of course drink beer
Alex: Dat ik geen mp3's vind.... Google maar eens
webmaster: alex, wat bedoel je dan met ik vind geen mp3's?
non-conformist: Hmmm neuh, ik denk juist dat ijskip de demo bedoelt, live zijn ze veel vetter
Alex: Webmaster, lees mijn eerste post in de shoutbox....
webmaster: alex, die mp3s staan bij audible evidence, dan klikken op de titel van het nummer
the purist: ik denk dat ijskip zich op live basseert, op de demo is de zang duidelijk niet geforceerd/emotieloos
Brani: Kom ons een keer live uitchecken, als je het dan nog steeds denkt nemen we een gitarist/zanger erbij
ijskip: Dan kan de frontman zich beperken tot 1 ding.
ijskip: Ik zou als ik jullie was een ander zanger of gitarist erbij zoeken.
ijskip: Daarbij zing je te geforceerd en emotieloos.
ijskip: De dubbelrol gitarist/zanger is je te machtig
Namen: ... Ghey ...
Alex: ahh dus dat boek hebben jullie geschreven!? ik vind geen mp3s....
Brani: Wil je je opgeven voor de Misty mailinglist stuur effe een mailtje naar valsinarb@hotmail.com
Brani: yo alex google misty mourning effe, kan je vast wel wat vinden.
Brani: Helaas patjakker, niet iedereen kan goeie smaak hebben, jij niet bijvoorbeeld.
Patjakker: HAHA wat een kutmuziek...
Alex: ik ken je niet denk ik maar ja... laat het weten als je het "gezien" hebt!
Jacco: Mooie site! Demootje opsturen?
Zara: Hey guys! Sounding good. Hope you'll make it over to the UK soon.
Brani: Omdat je een maat van me bent wil ik wel effe kijken
Alex: en krijg ik die dan gratis ?
Brani: Hahahaha... als je onze demo zo graag in zijn geheel wilt kan je er ook om vragen alex lol.
Alex: Ga eens even naar een echt studio jongens! die 1 minuut liedjes klinkt nergens naar!
Dekwaasteniet: Da's een Mooie Site! Korte maar goeie demos van goede Muziek! Succes!
Cinthya en Akim: very nice job, goodluck to you all!!! you're great!!!
jm^: WHOO!AAAA!!!, ahum.. I mean, nice!
Brani: Bang your heads!!! I said Bang your heads to this lol!
jalek: nice job!!
webmaster: visiting our site? shout something here and let us know what you think!


(Nee ik ben niet die Alex)

Volgens mijn e-maillijst heeft de heer Vikingblood dezelfde mail ontvangen?



Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 31-05-2007 14:17 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 31 mei 2007 13:59 schreef Skyggesang het volgende:
Lol, ik had mail onder de naam andries knevel, bookings-toffee@aussiemail.com.au


(Nee ik ben niet die Alex)

Volgens mijn e-maillijst heeft de heer Vikingblood dezelfde mail ontvangen?



Ik zal eens kijken in m`n hetemailbox

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 31-05-2007 14:17]


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 31-05-2007 14:18 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 31 mei 2007 14:17 schreef Vikingblood het volgende:
Ik zal eens kijken in m`n hetemailbox


Nee hoor ..niets in mijn mailbox


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 31-05-2007 14:41 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

Hm, er stond een vikingmjod-adres naast de mijne en aangezien ik je al eens gemaild had kwam het me bekend voor... Bij toeval een andere vikingmjod lijkt me sterk. Misschien een heel oud adres?

Anyway, RidM, enig idee hoe dit in mijn mailbox komt en met welk doeleinde?

[Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 31-05-2007 14:42]



Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 31-05-2007 14:49 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Ik heb Viking_mjod@hetemeel[punt]cum


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 31-05-2007 15:19 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

Dan weet ik niet wat dat voor adres was.

Doet er ook niet toe verder, eigenlijk, iedereen kan nu toch met volle teugen of grootse ergernis of helemaal niet die mail lezen.



Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 01-06-2007 16:15 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

Sorry, als jullie denken dat ik me druk ga maken om dit soort kinderachtige bullshit hebben jullie het echt heel erg mis.

Als jullie niet doorhebben dat jullie tig keer triester zijn dan ik dan zijn jullie echt nog dommer dan het achterend van een varken.

Anyways... Misty Mourning, in the Cave, als voor programma van Tourettes Syndrome (www.myspace.com/tourettessf4l)
op 15 juni!




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-06-2007 16:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Alweer?


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 01-06-2007 16:20 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 30 mei 2007 18:35 schreef Nix het volgende:
RidM, je zegt net Gymnasium af te hebben en 26 te zijn. Wat heb je met de rest van je tijd gedaan?


Lijkt me nogal wiedes, neuken, feesten en gitaarspelen.

quote:
Op 31 mei 2007 10:29 schreef drdennuz het volgende:
Nou droplul, dan hebben ze je 1 ding niet geleerd op deze geweldige school van je, sarcasme.

om mezelf even te citeren:



Wij hebben ook een zeer stereotype gitaargeluid voor metal (wat je dus shitzooi vind,) en puur en alleen doordat ik in eerste instantie positief op je reageerde (waar wel zoveel sarcasme in zat dat elke debiel kon lezen dat ik het niet serieus meende)reageerde je ook positief op mijn band. Vervolgens dacht je dat Vikingblood dat bericht over mijn band typte en hij reageerde negatief op jou, dus direct een negatief bericht terug.

I.T.T. De My Own Mess EP is CHD's cd uitgebracht door een label, wat eigenlijk behoorlijk wat zegt. Maar nee het is geen nuclear blast, dus niet goed.



Blaat blaat blaat, ik was (kan me eigenlijk niet herinneren waar of wanneer) positief over je band omdat het best okee klinkt. Het feit dat Vikingblood er wat over zei maakt niet dat ik meer of minder van je band denk, ik zal vorige keer ook gezegd hebben dat jullie clichématige thrash spelen, wat ik inderdaad ongeïnspireerd vind, ik zit niet te wachten op telkens precies dezelfde muziek alleen omdat het "true" is om in een genre te vallen.


quote:

Moet ik hier nog meer over zeggen?



Nou, waar wacht je nog op, opsturen die demo van je

Ik snap werkelijk waar niet waarom jij jezelf niet zielig vind. Maar dat is mijn mening.


Jouw mening betekent evenveel voor me als het zand onder mijn schoenen.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 01-06-2007 16:24]



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2007 16:22 by MMayo Profiel van MMayo

Ik heb nog geen reactie:

quote:
Op 30 mei 2007 18:13 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Wel degelijk een serieuze band, ik vind het alleen zo moeilijk om de mensen hier om ZM serieus te nemen, mischien ligt dat aan de manier waarop ze met anderen communiceren.



Geen serieuze band, je neemt immers iedereen hier in de maling vertel je net en laat dit nu net een topic zijn over jouw band.

En een reactie op deze post ben je vergeten of heb je voor het gemak maar even overgeslagen:

quote:
Op 31 mei 2007 10:29 schreef drdennuz het volgende:
Wij hebben ook een zeer stereotype gitaargeluid voor metal (wat je dus shitzooi vind,) en puur en alleen doordat ik in eerste instantie positief op je reageerde (waar wel zoveel sarcasme in zat dat elke debiel kon lezen dat ik het niet serieus meende)reageerde je ook positief op mijn band. Vervolgens dacht je dat Vikingblood dat bericht over mijn band typte en hij reageerde negatief op jou, dus direct een negatief bericht terug.



Dat was natuurlijk wel een blunder van je he.


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 01-06-2007 16:25 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

Blunder? ik weet niet eens waar ik zogenaamd positief geweest ben over My own mess en ik kan me niet voorstellen dat ik die keer niet ook al gezegd heb dat ik ze erg cliché vond.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-06-2007 16:27 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Tja, clichés herkennen ben je goed in ...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2007 16:29 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 1 juni 2007 16:25 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Blunder? ik weet niet eens waar ik zogenaamd positief geweest ben over My own mess en ik kan me niet voorstellen dat ik die keer niet ook al gezegd heb dat ik ze erg cliché vond.


quote:
Op 30 mei 2007 16:51 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Het klinkt wel lekker.... wel heeeeeel erg cliché... maar het klinkt wel lekker... keertje in de Cave komen optreden?


en vervolgens begin je

quote:
Op 30 mei 2007 17:15 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Awwwww... kan je het niet hebben dat je muziek cliché is?

en sorry dat ik het zeg... maar jouw band is nou echt een schoolvoorbeeld van been there done that. Maak eerst effe je middelbare school af ofzo.


En dat terwijl je alleen maar kwalitatief goede bands wil boeken, kraak je ze af en moedig je ze aan om in de Cave te komen optreden. Verwarrend hoor..


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 01-06-2007 16:32 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

Ja, het enige ten nadele van de band wat ik gepost had was dat ik ze cliché vond, vervolgens begint Vikingblood zijn puberale vocabulaire te demonstreren, dus ik kreeg het idee dat de opmerking dat het clichémuziek is hem in het verkeerde keelgat schoot, dan ga ik het toch niet laten om dat nog effe in te wrijven?

Maar goed, wie van jullie grapjassen pretendeert mij te zijn in de Misty Shoutbox? Erg grappig en puberaal ja...
het is ook maar net of je wel ver genoeg ontwikkeld bent om een volwassen vorm van humor te waarderen.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 01-06-2007 16:35]



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2007 16:34 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 1 juni 2007 16:32 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Ja, het enige ten nadele van de band wat ik gepost had was dat ik ze cliché vond, vervolgens begint Vikingblood zijn puberale vocabulaire te demonstreren, dus ik kreeg het idee dat de opmerking dat het clichémuziek is hem in het verkeerde keelgat schoot, dan ga ik het toch niet laten om dat nog effe in te wrijven?



Maar het was zijn band helemaal niet.. terwijl jij dacht van wel en het daarop ging spelen. Dus.. blunder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-06-2007 16:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Het bewijst alleen -wederom- dat het niet verwonderlijk is dat je gymnasium niet afgemaakt hebt.


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 01-06-2007 16:35 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 1 juni 2007 16:34 schreef MMayo het volgende:
Maar het was zijn band helemaal niet.. terwijl jij dacht van wel en het daarop ging spelen. Dus.. blunder.


Tsja, niks blunder, hij had überhaupt (net als de rest van jullie debielen) in eerste instantie al normaal moeten doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 01-06-2007 16:36]



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2007 16:37 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 1 juni 2007 16:35 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Tsja, niks blunder, hij had überhaupt (net als de rest van jullie debielen) in eerste instantie al normaal moeten doen.


De enige die hier normaal moet doen, ben jij.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-06-2007 16:37 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Waarom moet er normaal gedaan worden tegen iemand die om meningen vraagt, maar als hij ze krijgt gaan zagen en zeuren dat men het niet snapt en ze dan maar gaat proberen te beledigen. Scheer je weg schobbejak!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 01-06-2007 16:39 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Wat is er toch met cliché's? Sommige mensen maken muziek (geen vernieuwende progressieve experimentele muziek) omdat ze dat leuk vinden. Coverbandjes bijvoorbeeld. Zijn dat nu allemaal kansloze truie poepzakken?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen