IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Misty Mourning deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-05-2007 13:23 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 mei 2007 13:21 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Niet iedereen vindt een kamerbreed gitaargeluid mooi...
Niet iedereen wil dat de basgitaar verdwijnt onder het gitaartapijt....
Kwestie van smaak, en we weten al dat mijn smaak gigantisch verschilt van die van jou... je lokt een nutteloze discussie uit met dit soort opmerkingen.
Slap excuus in een poging te verbloemen dat je kudtgeluid produceerd wat te wijten is aan het tekort aan apparatuur wat is ontstaan door extreme luiheid.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-05-2007 13:23 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 9 mei 2007 13:23 schreef Jenje het volgende:
Onzin, beetje cdr heb je voor 5 euro 10 stuks ...

En als die cd-r maar lang genoeg draait, komt er vanzelf een goed geluid uit!


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 09-05-2007 13:26 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ff offtopic, maar ben ik de enige die opvalt dat sinds dit topic weer terug is het lultopic een langzame, pijlijke, stille dood aan het sterven is? /einde offtopic


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 09-05-2007 13:26 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 9 mei 2007 13:21 schreef spectre het volgende:
Een kutgeluid ja.

Rot toch op man, ik hoor zelfs bij beginnende bands slechts zeer zelden zo'n lelijk gitaargeluid als bij CHD, toegegeven, het is kamerbreed, en het klinkt beter dan het geluid van Grindminded... maar ik vind jullie gitaargeluid gewoon ronduit lelijk.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-05-2007 13:27 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 9 mei 2007 13:26 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Rot toch op man, ik hoor zelfs bij beginnende bands slechts zeer zelden zo'n lelijk gitaargeluid als bij CHD, toegegeven, het is kamerbreed, en het klinkt beter dan het geluid van Grindminded... maar ik vind jullie gitaargeluid gewoon ronduit lelijk.

O, gaaf!


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 09-05-2007 13:28 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 9 mei 2007 13:23 schreef kwelgeest het volgende:
Slap excuus in een poging te verbloemen dat je kudtgeluid produceerd wat te wijten is aan het tekort aan apparatuur wat is ontstaan door extreme luiheid.


Het blijft gewoon dat ik een compleet ander gitaargeluid prefereer boven de lelijke shitzooi die negen van de tien metalbands vandaag de dag "vet" vinden klinken.



Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 09-05-2007 13:28 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 9 mei 2007 13:26 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Rot toch op man, ik hoor zelfs bij beginnende bands slechts zeer zelden zo'n lelijk gitaargeluid als bij CHD, toegegeven, het is kamerbreed, en het klinkt beter dan het geluid van Grindminded... maar ik vind jullie gitaargeluid gewoon ronduit lelijk.

Dat je het lelijk vindt, dat kan, maar ik durf er praktisch mn eigen stack onder te verwedden (ENGL powerball, Boss GT6, BC Rich/Epiphone met EMG, kun je gewoon kopen als je een gewone baan hebt hoor..)dat jij dat geluid niet uit andere versterkers gaat kijrgen.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-05-2007 13:30 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 9 mei 2007 13:28 schreef Murdering Monk het volgende:
Dat je het lelijk vindt, dat kan, maar ik durf er praktisch mn eigen stack onder te verwedden (ENGL powerball, Boss GT6, BC Rich/Epiphone met EMG, kun je gewoon kopen als je een gewone baan hebt hoor..)dat jij dat geluid niet uit andere versterkers gaat kijrgen.

Ik durf te wedden (voor m'n KDCX 320,0, Fender 28,02 en DHEKC SX) dat je ongelijk hebt.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 09-05-2007 13:31 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Nee, bedankt, ik heb al zo veel zooi


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-05-2007 13:31 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 mei 2007 13:16 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Tsja, ik solliciteer me een ongeluk, maar niemand wil me aannemen, dus dat handophoudende kraker kan je beter voor je houden, ik heb nog nooit een uitkering gehad, zelfs niet toen ik er wel recht op had.


Misschien solliciteer je dan niet op de juiste banen?

Misschien moet je in de tussentijd een baan aannemen die beneden je 'stand' is en dan verder zoeken?

Oh wacht, het moet makkelijk komen aanwaaien.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 09-05-2007 13:32 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 9 mei 2007 13:28 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Het blijft gewoon dat ik een compleet ander gitaargeluid prefereer boven de lelijke shitzooi die negen van de tien metalbands vandaag de dag "vet" vinden klinken.


m.a.w. je zou willen dat je ook aanhoorbare muziek kon produceren die misschien nog wel meer dan 50 punten in een review op de FP zou verdienen.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 09-05-2007 13:32 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Is dr bij jouw geen functie meer vrij, Chelman?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-05-2007 13:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 9 mei 2007 13:28 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Het blijft gewoon dat ik een compleet ander gitaargeluid prefereer boven de lelijke shitzooi die negen van de tien metalbands vandaag de dag "vet" vinden klinken.
Maar waarom geen promo's naar magazines?


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-05-2007 13:33 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 9 mei 2007 13:32 schreef Jenje het volgende:
Maar waarom geen promo's naar magazines?


Omdat de artwork nog niet af is, natuurlijk!


Bruce Banner


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 09-05-2007 13:33 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 9 mei 2007 13:28 schreef Murdering Monk het volgende:
Dat je het lelijk vindt, dat kan, maar ik durf er praktisch mn eigen stack onder te verwedden (ENGL powerball, Boss GT6, BC Rich/Epiphone met EMG, kun je gewoon kopen als je een gewone baan hebt hoor..)dat jij dat geluid niet uit andere versterkers gaat kijrgen.


Daar ga ik verder niet op in, want ik heb geen zin om het uit te proberen, maar mocht je het graag willen wil ik best een poging doen onder toeziend oog van deez of geen die daar zin in heeft.



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-05-2007 13:34 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 9 mei 2007 13:32 schreef Murdering Monk het volgende:
Is dr bij jouw geen functie meer vrij, Chelman?


Ik zoek momenteel ook nog wat mensen; wie weet!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-05-2007 13:34 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 mei 2007 13:32 schreef Murdering Monk het volgende:
Is dr bij jouw geen functie meer vrij, Chelman?


Als trucker? Ik zou geen truck aan een labiel figuur als Misty toevertrouwen.

Als IT'er? Euh...yeah right.

Ik heb laatst, zonder ENIGE vorm van netwerk in de bouw, bemiddeld om 35 man in de bouw ONGEZIEN aan het werk te helpen. Als iemand dus lult dat er geen werk is dan heeft hij echt een P.L.A.A.T. voor zijn kop. Ja het waren Polen maar ze verdienen CAO conform en zijn dus niet goedkoper dan de Hollanders.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 09-05-2007 13:35]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-05-2007 13:35 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 9 mei 2007 13:26 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Rot toch op man, ik hoor zelfs bij beginnende bands slechts zeer zelden zo'n lelijk gitaargeluid als bij CHD, toegegeven, het is kamerbreed, en het klinkt beter dan het geluid van Grindminded... maar ik vind jullie gitaargeluid gewoon ronduit lelijk.
Maar dat van jou IS lelijk, dat is wat anders he.

Maar je begint weer mijn band erbij te halen, ik word er een beetje moe van.

Jij pretendeert op elke versterker hetzelfde geluid te krijgen, en ik zeg op mijn beurt dat je je eerst wat moet verdiepen in versterkers voordat je daarover begint, want je eigen geluid is echt om te huilen. Iedereen kan horen dat dat het gevolg is van 'geen verstand ervan hebben' en 'slechte apparatuur'. Maar nogmaals, voor een demo is dat natuurlijk niet erg! Jij bent de gene die er weer een heel spektakel van maakt met woorden.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 09-05-2007 13:36 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 9 mei 2007 13:32 schreef Y Draig Goch het volgende:
m.a.w. je zou willen dat je ook aanhoorbare muziek kon produceren die misschien nog wel meer dan 50 punten in een review op de FP zou verdienen.


Met andere woorden ik prefereer een gitaargeluid dat de gemiddelde luisteraar ondanks de distortion ook nog steeds mooi vindt klinken.
En dan zal ik vast commercieel zijn, is al gebleken uit het overweldigende aantal metalheads dat het niets vindt en het overweldigende aantal mensen waarvan ik me afvraag wat ze komen doen op mijn concerten die dan voor mijn band gekomen blijken te zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 09-05-2007 13:37]



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-05-2007 13:36 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 9 mei 2007 13:34 schreef Chelman het volgende:Als IT'er? Euh...yeah right.


Oh jawel hoor.
Uitrolmedewerker.. avonddienst..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 09-05-2007 13:37 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ik dacht meer aan helpdeskmedewerker dan


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-05-2007 13:37 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 9 mei 2007 13:37 schreef Murdering Monk het volgende:
Ik dacht meer aan helpdeskmedewerker dan




Not likely.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-05-2007 13:38 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 9 mei 2007 13:36 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Met andere woorden ik prefereer een gitaargeluid dat de gemiddelde luisteraar ondanks de distortion ook nog steeds mooi vindt klinken.

Uh, nee. De gemiddelde luisteraar vind het kut, sorry.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-05-2007 13:38 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 9 mei 2007 13:36 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Met andere woorden ik prefereer een gitaargeluid dat de gemiddelde luisteraar ondanks de distortion ook nog steeds mooi vindt klinken.
En dan zal ik vast commercieel zijn, is al gebleken uit het overweldigende aantal metalheads dat het niets vindt en het overweldigende aantal mensen waarvan ik me afvraag wat ze komen doen op mijn concerten die dan voor mijn band gekomen blijken te zijn.


Ik luister behoorlijk veel commerciele muziek en kan je verzekeren dat je gitaargeluid alleen in hele slechte garage-demos voorkomt; zeer zeker niet in commerciele nummers.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-05-2007 13:39 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 mei 2007 13:36 schreef Illusione het volgende:
Oh jawel hoor.
Uitrolmedewerker.. avonddienst..


Wanner je bedrijfscritische applicaties moet uitrollen en je te maken hebt corporate governance en compliance eisen dan zou ik zelfs het uitrollen van apps niet een dergelijke flapdrol toevertrouwen.

Hij mag wel te werk als Notepad beheerder. Hij mag mij een mailtjes sturen als er een nieuwe versie is.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen