IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Misty Mourning deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 09-05-2007 13:40 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 9 mei 2007 13:37 schreef Murdering Monk het volgende:
Ik dacht meer aan helpdeskmedewerker dan


Heb ik ervaring in.. GRAAG, dat soort banen zoek ik al ruim een jaar naar. Nou ja, dat en horecabanen.
Outboundshitzooi wordt ik wel op aangenomen, maar dat kan ik gewoon niet dus ik snap allang niet meer waarom die lui me überhaupt nog willen hebben.



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-05-2007 13:40 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 9 mei 2007 13:39 schreef Chelman het volgende:
Wanner je bedrijfscritische applicaties moet uitrollen en je te maken hebt corporate governance en compliance eisen dan zou ik zelfs het uitrollen van apps niet een dergelijke flapdrol toevertrouwen.

Hij mag wel te werk als Notepad beheerder. Hij mag mij een mailtjes sturen als er een nieuwe versie is.


Good point.. ik had in deze context ook geen bedrijfskritische apps in gedachten, en zeer zeker geen overheidseisen.. meer.. ach.. muizen vervangen in het magazijn ofzo..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 09-05-2007 13:41 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 9 mei 2007 13:38 schreef spectre het volgende:
Uh, nee. De gemiddelde luisteraar vind het kut, sorry.


daar kan jij ook echt over oordelen hé.



Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 09-05-2007 13:41 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 9 mei 2007 13:38 schreef Illusione het volgende:
Ik luister behoorlijk veel commerciele muziek en kan je verzekeren dat je gitaargeluid alleen in hele slechte garage-demos voorkomt; zeer zeker niet in commerciele nummers.

En ik luister zo goed als nooit commerciele muziek, en ook daar vind ik je gitaargeluid niet terug..


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-05-2007 13:41 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 9 mei 2007 13:39 schreef Chelman het volgende:
Wanner je bedrijfscritische applicaties moet uitrollen en je te maken hebt corporate governance en compliance eisen dan zou ik zelfs het uitrollen van apps niet een dergelijke flapdrol toevertrouwen.

Hij mag wel te werk als Notepad beheerder. Hij mag mij een mailtjes sturen als er een nieuwe versie is.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-05-2007 13:42 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 mei 2007 13:40 schreef Illusione het volgende:
Good point.. ik had in deze context ook geen bedrijfskritische apps in gedachten, en zeer zeker geen overheidseisen.. meer.. ach.. muizen vervangen in het magazijn ofzo..


Haha. Hij mag de Windows 3.11 floppies archiveren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-05-2007 13:42 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 9 mei 2007 13:41 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
daar kan jij ook echt over oordelen hé.
Je geluid stinkt gewoon. Basta.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-05-2007 13:43 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 9 mei 2007 13:40 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Heb ik ervaring in.. GRAAG, dat soort banen zoek ik al ruim een jaar naar. Nou ja, dat en horecabanen.
Outboundshitzooi wordt ik wel op aangenomen, maar dat kan ik gewoon niet dus ik snap allang niet meer waarom die lui me überhaupt nog willen hebben.

Ik zie elke dag in de krant 2389239283 advertenties voor helpdeskfuncties, en het is je niet gelukt om ook maar één keer aangenomen te worden?

Haha, kanker, wat moet jij een pauper zijn zeg!


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-05-2007 13:43 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 9 mei 2007 13:42 schreef Chelman het volgende:
Haha. Hij mag de Windows 3.11 floppies archiveren.


.. als dat maar goed gaat..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-05-2007 13:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

maar waarom geen promo's naar magazines?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-05-2007 13:44 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 mei 2007 13:43 schreef WhiteRider het volgende:
Ik zie elke dag in de krant 2389239283 advertenties voor helpdeskfuncties, en het is je niet gelukt om ook maar één keer aangenomen te worden?

Haha, kanker, wat moet jij een pauper zijn zeg!


Zelfs Jenje kreeg een baan bij de helpdesk!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-05-2007 13:44 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 9 mei 2007 13:43 schreef Jenje het volgende:
maar waarom geen promo's naar magazines?


Hij kan de postzegels niet betalen.

Seriously, get a fucking job en investeer in je muziek, als je er echt achter staat..

(nee, niet naar jou toe, Jan. )


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-05-2007 13:45 by spectre Profiel van spectre

postzegels kosten geld jan!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 09-05-2007 13:45 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 9 mei 2007 13:42 schreef spectre het volgende:
Je geluid stinkt gewoon. Basta.

Bullshit... jij kan het gewoon niet waarderen, en bent van mening dat iedereen het dan dus ook maar met je eens moet zijn.
Alleen omdat er een aantal metalheads hier zijn die het niet cool vinden, een ander gitaargeluid willen horen enzovoorts zijn er toch steeds meer mensen die het wel kunnen waarderen.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-05-2007 13:45 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 mei 2007 13:44 schreef Illusione het volgende:
Hij kan de postzegels niet betalen.



http://www.gratis-post.nl/

Voor alles is een oplossing.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-05-2007 13:46 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 9 mei 2007 13:45 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Bullshit... jij kan het gewoon niet waarderen, en bent van mening dat iedereen het dan dus ook maar met je eens moet zijn.
Alleen omdat er een aantal metalheads hier zijn die het niet cool vinden, een ander gitaargeluid willen horen enzovoorts zijn er toch steeds meer mensen die het wel kunnen waarderen.


Ik ben geen metalhead. Ik ben ook geen goede gitarist. Maar je geluid klinkt echt simpelweg heel slecht. En dat meen ik bloedserieus.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 09-05-2007 13:47 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 9 mei 2007 13:43 schreef Jenje het volgende:
maar waarom geen promo's naar magazines?


Omdat ik mijn reet veeg met magazines, daarom, hoeveel posts heb je al van me gelezen waarin ik zit te kankeren over hoe ze goeie bands afkraken en slechte bands ophemelen?
Ik zat laatst nog een review over Megadeth te lezen... die fucking debiel begint (voor de zoveel duizendste keer) over zijn zang, fucking deal with it.. Dave Mustaine zingt zo omdat hij dat graag wil, anders had hij wel gezorgd dat hij zichzelf wat anders aanleerde.
Een of andere grapjas die gaat zeggen dat Apocrypha snoeihard is... nou sorry hoor, maar Apocrypha is zo symfonisch als maar kan, echt niets aan Apocrypha (ondanks dat ik ze erg goed vind) doet mij denken aan agressie of harde muziek.
En dan heb ik het over de Aardschok nota bene... het meest gerespecteerde metalblad van het land.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 09-05-2007 13:53]



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-05-2007 13:48 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 mei 2007 13:47 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Omdat ik mijn reet veeg met magazines, daarom, hoeveel posts heb je al van me gelezen waarin ik zit te kankeren over hoe ze goeie bands afkraken en slechte bands ophemelen?
Veeg jij je reet af met je beeldscherm of print je onze FP eerst uit?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 09-05-2007 13:48 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 9 mei 2007 13:46 schreef Illusione het volgende:
Ik ben geen metalhead. Ik ben ook geen goede gitarist. Maar je geluid klinkt echt simpelweg heel slecht. En dat meen ik bloedserieus.


Waarom zijn jullie 5, 6, mischien zelfs 10 tot 20 man dan de enigen die er zo over denken?



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-05-2007 13:49 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 mei 2007 13:47 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Omdat ik mijn reet veeg met magazines, daarom, hoeveel posts heb je al van me gelezen waarin ik zit te kankeren over hoe ze goeie bands afkraken en slechte bands ophemelen?


Volgens mij veeg jij je reet met alles af wat niet in jouw straatje past. Da's niet erg maar ik vraag me af of het je ver gaat brengen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-05-2007 13:49 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 9 mei 2007 13:45 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Bullshit... jij kan het gewoon niet waarderen, en bent van mening dat iedereen het dan dus ook maar met je eens moet zijn.
Alleen omdat er een aantal metalheads hier zijn die het niet cool vinden, een ander gitaargeluid willen horen enzovoorts zijn er toch steeds meer mensen die het wel kunnen waarderen.
Nee hoor.
Ik ben heel goed in staat om zaken die mijn smaak niet zijn en zaken die slecht zijn te scheiden.

Het is gewoon een prutsgeluid, zelfs voor een demo.
Maare, ik wil hem bestellen bij je zei ik al. Hoeveel kost me dat en wat heb ik dan? Ik ben serieus.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-05-2007 13:50 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 9 mei 2007 13:48 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Waarom zijn jullie 5, 6, mischien zelfs 10 tot 20 man dan de enigen die er zo over denken?


Omdat wij de enigen zijn die het durven te zeggen, in tegenstelling tot de mensen die je aankijken terwijl je met hoopvolle puppy-oogjes staat te smachten op een complimentje ?

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 09-05-2007 13:51]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-05-2007 13:50 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 9 mei 2007 13:49 schreef Chelman het volgende:
Volgens mij veeg jij je reet met alles af wat niet in jouw straatje past.


Bah, daar gaan je Windows 3.11 floppies..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-05-2007 13:51 by Chelman Profiel van Chelman

Ik heb net in mijn Outlook agenda gezet:

1 September 2010 - Informatie over vorderingen Misty Mourning opzoeken.

We praten dan verder.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 09-05-2007 13:51 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ik denk niet dat wij de enigen zijn....

Misschien dat de mensen die jullie hebben zien spelen er anders over denken, dat was in de Winston Kingdom toch he? Ik heb even op die site gekeken, de backline die daar staat bestaat meen ik uit Marshall JCM800 tops en kasten, de bas was van Hartke meen ik.

Je snapt natuurlijk zelf ook wel dat, hoelwel ik het geluid echt kut vindt, een Marshall JCM800 best wel wat voor je geluid doet, als je normaal op een 20 watt transistor fender versterkertje spelt, zeg maar.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen