IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Iron Maiden Vorige pagina | Volgende pagina
slome
Usericon van slome
Posted 26-08-2005 22:14 by slome Profiel van slome

quote:
Op 26 augustus 2005 21:44 schreef White Night het volgende:
ik heb net mn eerste cd van ze gekocht maar ken al wel zeggen dak ze echt te gek vin...
beste nummers tot nu toe zijn (dei ik ken dan)
- the trooper
- fear of the deark
- can i play with madness
eigenlijk is heel de cd goed maja dan is ut geen top 3 meer he



Hmm, je bent nieuw... Ga je eens netjes melden

[Dit bericht is gewijzigd door slome op 26-08-2005 22:14]


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 27-08-2005 1:30 by Morghodius Profiel van Morghodius

drama!



White Night
Usericon van White Night
Posted 31-08-2005 18:37 by White Night Profiel van White Night

yah zou wel leuk zijn als ut hele topic nie was gesloten he
off hebbei voor me al weer een nieuwe aangemaakt


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 31-08-2005 18:41 by Immortella Profiel van Immortella

Op Bospop heeft Dickinson aangekondigd dat ze volgend jaar weer in NL zullen zijn.

Ik ben benieuwd waar!

Daar moet ik wederom heen.


..."Hate can only create more hate"...


bean
Usericon van bean
Posted 09-09-2005 7:25 by bean Profiel van beanhttp://beansmaidentrading.tk

hmm.. vreemd, dat betekent dat ze dus niet alleen meer festivals en stadion tours doen zoals afgelopen tour.
Op de dvd die is veschenen na het optreden in het ullevi stadion in zweden zei hij dat ze pas in de winter gaan touren naar aanleiding van het nieuwe album. en dat was pas in de winter/najaar 2006 dan zijn alle festivals al geweest en een vol stadion in nederland lukt maiden denk ik niet.



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 02-10-2005 14:28 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Zometeen om 15.30 op rtl7 classic metalalbums: Number of the beast.



NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 02-10-2005 15:53 by NecroNoud Profiel van NecroNoudhttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Het was dus 14.30.


don't mistake lack of talent for genius


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-10-2005 0:30 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

heb het gezien


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 03-10-2005 9:18 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 2 oktober 2005 14:28 schreef Oud Vuil het volgende:

Zometeen om 15.30 op rtl7 classic metalalbums: Number of the beast.

Waarom erger ik me er altijd aan als dat soort zenders INEENS zo'n programma uitzenden?


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 03-10-2005 10:12 by El Kapitån Oscuro Profiel van El Kapitån Oscuro

quote:
Op 3 oktober 2005 0:30 schreef ElitE het volgende:
heb het gezien


Ik ook, geinig


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-10-2005 11:05 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 oktober 2005 9:18 schreef Hexegot het volgende:
Waarom erger ik me er altijd aan als dat soort zenders INEENS zo'n programma uitzenden?
Waarom? Weet ik veel! Omdat je een oude zeikerd bent!

Waarschijnlijk hadden ze een filler-programma nodig (zondag 14:30 HA) en was dit voor een appel en een ei te krijgen. Ga er maar vanuit dat ze het niet uit liefde voor de metal doen!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 03-10-2005 11:13 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 3 oktober 2005 11:05 schreef ZelThoR het volgende:
Waarom? Weet ik veel! Omdat je een oude zeikerd bent!

Waarschijnlijk hadden ze een filler-programma nodig (zondag 14:30 HA) en was dit voor een appel en een ei te krijgen. Ga er maar vanuit dat ze het niet uit liefde voor de metal doen!

Dat is het dus.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-10-2005 11:49 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 oktober 2005 11:13 schreef Hexegot het volgende:
Dat is het dus.
Maar wat maakt dat uit, dan? Het programma wordt er niet slechter of beter door! En zolang er geen metal-kanaal komt zal elke programma over metal niet uit liefde voor metal uitgezonden worden. En zelfs dan waarschijnlijk niet, tv is te duur om niet commercieel te zijn.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 03-10-2005 11:51 by Stefan Profiel van Stefan

Als ze dan ook nog de juiste tijden in de tv-gids zetten, nu zag ik bij thuiskomst de laatste 10 minuten en heb ik een uur andere meuk opgenomen...


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Huigsloot
Usericon van Huigsloot
Posted 03-10-2005 14:38 by Huigsloot Profiel van Huigsloot

Iron maiden - Somewhere in time

Onlangs kocht ik ergens voor een prikkie deze CD. Deze muziekstijl bevalt mij namelijk wel.
Bij hun optredens hebben zij meestal iets op het toneel rondlopen of staan dat er net zo bij loopt als het figuur, dat afgebeeld is op de hoes. Als je al die tekeningen op een rijtje zet kan je tot geen ander conclusie komen dan dat het hulpje van satan is. Een demon, om het beestje bij de naam te noemen.
De tekening van ‘somewhere in time’ heeft meer te zeggen dan dat het op het eerste gezicht lijkt.
Speciaal de achterzijde van het tekstboekje is het waard om er eens goed naar te kijken.
Het eerste dat opvalt, zijn de piramide’s uit Egypte. Ook rechts een engel die brandend neerstort. Dan zie je boven de ‘aces high bar’ een arend vliegen. Ook een brede weg gaat onder een loopbrug door en het eerste wat ze daar tegen komen is het ‘Phantom opera house. Aan de loopbrug een klok die staat op 23:58, de dag is dus bijna om. Links boven de brug zie je ‘sand dune’ die vindt je alleen in een woestijn of aan de kust, maar de kameel wijst toch eerder naar de woestijn dan naar de kust. Met daarbij een afbeelding van de zon die net boven de zandduinen uitkomt. De zon is in de popmuziek één van de symbolen voor God.
Maar ook dat de ‘rainbow’ open is met daaronder de R van restaurant. Daarboven zie je: lamours en water bar.
Daar weer boven twee grote Hebreeuwse letters. Voor wie die taal machtig is zal daarin de naam Jahweh lezen.
Kortom een tekening vol symboliek
Om te beginnen komen we de brede weg in de bijbel tegen als de makkelijke die naar de ondergang leidt. Het eerste wat je tegenkomt is dan huis van de phantom of the opera, een veelgebruikte beschrijving in de pop muziek voor de menselijke vertegenwoordiger van satan op aarde. ( zie’century child’ van de Finse groep ‘Nightwish’). En daarachter kom je dus in Egypte terecht. De omgekeerde weg van de Israëlieten onder Mozes. De engel die brandend neerstort komt rechtstreeks uit de bijbel, dat is namelijk Lucifer die satan werd. Voor dat hij op de aarde gevallen is, is hij deze keer als as op de grond. ( Ezechiël 28:17-18 ) dit natuurlijk in samenhang met de klok die op het aanbreken van een nieuwe dag staat
De arend refereert aan Openbaring 8:13 En ik zag en hoorde een arend vliegen in het midden des hemels, die met luider stem zeide: wee, wee, wee, die op de aarde wonen, vanwege de overige stemmen van bazuinen der drie engelen, die nog bazuinen zullen. Maar ook aan Openbaring 12:14 en aan de vrouw werden twee vleugels van de grote arend gegeven om naar de woestijn te vliegen, naar een plaats, waar zij onderhouden wordt buiten het gezicht van de slang, een tijd en tijden en een halve tijd.
Maar de Rainbow is open. De regenboog, het symbool van God, tussen Hem en Noach. Je komt dan bij het water, het symbool voor het woord van God, maar ook bij de ‘sand dune’ waard Gods kerk onderhouden wordt. En hoog boven alles uit torent Jahweh zelf. Daar zetelt de Liefde.
En de klok heeft nog maar 2 minuten te gaan voor de nieuwe dag aanbreekt. Het duurt dus niet lang meer voor Gods orde hersteld wordt.
Kortom
Hier is over nagedacht

Perry Huigsloot


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-10-2005 15:17 by Snaack Profiel van Snaack



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-10-2005 15:18 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 3 oktober 2005 14:38 schreef Huigsloot het volgende:
dom gristen gelul


ga jij eens watain luisteren, echt een band voor jou

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 03-10-2005 15:18]


Je moeder.


slome
Usericon van slome
Posted 03-10-2005 15:18 by slome Profiel van slome

quote:
Op 3 oktober 2005 15:17 schreef Snaack het volgende:



Dat verwoord mijn gevoelens over dit stukje ook vrij goed.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 03-10-2005 15:23 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 3 oktober 2005 14:38 schreef Huigsloot het volgende:

Speciaal de achterzijde van het tekstboekje is het waard om er eens goed naar te kijken.
Het eerste dat opvalt, zijn de piramide’s uit Egypte. Ook rechts een engel die brandend neerstort. Dan zie je boven de ‘aces high bar’ een arend vliegen. Ook een brede weg gaat onder een loopbrug door en het eerste wat ze daar tegen komen is het ‘Phantom opera house. Aan de loopbrug een klok die staat op 23:58, de dag is dus bijna om. Links boven de brug zie je ‘sand dune’ die vindt je alleen in een woestijn of aan de kust, maar de kameel wijst toch eerder naar de woestijn dan naar de kust. Met daarbij een afbeelding van de zon die net boven de zandduinen uitkomt. De zon is in de popmuziek één van de symbolen voor God.
Maar ook dat de ‘rainbow’ open is met daaronder de R van restaurant. Daarboven zie je: lamours en water bar.
Daar weer boven twee grote Hebreeuwse letters. Voor wie die taal machtig is zal daarin de naam Jahweh lezen.
Kortom een tekening vol symboliek

~ 'aces high bar' --> Aces High --> nummer van Maiden
~ arend --> Where Eagles Dare --> nummer van Maiden
~ 'phantom opera house' --> Phantom Of The Opera --> nummer van Maiden
~ 'ancient mariner seafood restaurant' --> The Rime Of The Ancient Mariner --> nummer van Maiden
~ piramide/woestijn staat ook op de hoes van het Maiden-album 'Powerslave'
~ enz.
~ enz.

Geen idee of je deze verbanden had gelegd (afgaande op je verhaal heb je dat niet), maar deze lijken mij stukken waarschijnlijker dan jouw uitgebreide maar hoogst ongeloofwaardige analyse. Maarreh, wat wil je nou eigenlijk zeggen met dit soort posts? Heb je je alleen maar geregistreerd om dit soort pseudo-informatieve verhalen op te kunnen hangen? Dan zit je hier toch wel een beetje verkeerd, denk ik zo...

Edit: Btw, hier vind je een andere (logischere) lijst van verbanden.


[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 03-10-2005 15:26]


AndreV
pffffffffff
Usericon van AndreV
Posted 03-10-2005 16:36 by AndreV Profiel van AndreV

quote:
Op 3 oktober 2005 14:38 schreef Huigsloot het volgende:
Iron maiden - Somewhere in time

Onlangs kocht ik ergens voor een prikkie deze CD. Deze muziekstijl bevalt mij namelijk wel.
Bij hun optredens hebben zij meestal iets op het toneel rondlopen of staan dat er net zo bij loopt als het figuur, dat afgebeeld is op de hoes. Als je al die tekeningen op een rijtje zet kan je tot geen ander conclusie komen dan dat het hulpje van satan is. Een demon, om het beestje bij de naam te noemen.
De tekening van &#8216;somewhere in time&#8217; heeft meer te zeggen dan dat het op het eerste gezicht lijkt.
Speciaal de achterzijde van het tekstboekje is het waard om er eens goed naar te kijken.
Het eerste dat opvalt, zijn de piramide&#8217;s uit Egypte. Ook rechts een engel die brandend neerstort. Dan zie je boven de &#8216;aces high bar&#8217; een arend vliegen. Ook een brede weg gaat onder een loopbrug door en het eerste wat ze daar tegen komen is het &#8216;Phantom opera house. Aan de loopbrug een klok die staat op 23:58, de dag is dus bijna om. Links boven de brug zie je &#8216;sand dune&#8217; die vindt je alleen in een woestijn of aan de kust, maar de kameel wijst toch eerder naar de woestijn dan naar de kust. Met daarbij een afbeelding van de zon die net boven de zandduinen uitkomt. De zon is in de popmuziek één van de symbolen voor God.
Maar ook dat de &#8216;rainbow&#8217; open is met daaronder de R van restaurant. Daarboven zie je: lamours en water bar.
Daar weer boven twee grote Hebreeuwse letters. Voor wie die taal machtig is zal daarin de naam Jahweh lezen.
Kortom een tekening vol symboliek
Om te beginnen komen we de brede weg in de bijbel tegen als de makkelijke die naar de ondergang leidt. Het eerste wat je tegenkomt is dan huis van de phantom of the opera, een veelgebruikte beschrijving in de pop muziek voor de menselijke vertegenwoordiger van satan op aarde. ( zie&#8217;century child&#8217; van de Finse groep &#8216;Nightwish&#8217. En daarachter kom je dus in Egypte terecht. De omgekeerde weg van de Israëlieten onder Mozes. De engel die brandend neerstort komt rechtstreeks uit de bijbel, dat is namelijk Lucifer die satan werd. Voor dat hij op de aarde gevallen is, is hij deze keer als as op de grond. ( Ezechiël 28:17-18 ) dit natuurlijk in samenhang met de klok die op het aanbreken van een nieuwe dag staat
De arend refereert aan Openbaring 8:13 En ik zag en hoorde een arend vliegen in het midden des hemels, die met luider stem zeide: wee, wee, wee, die op de aarde wonen, vanwege de overige stemmen van bazuinen der drie engelen, die nog bazuinen zullen. Maar ook aan Openbaring 12:14 en aan de vrouw werden twee vleugels van de grote arend gegeven om naar de woestijn te vliegen, naar een plaats, waar zij onderhouden wordt buiten het gezicht van de slang, een tijd en tijden en een halve tijd.
Maar de Rainbow is open. De regenboog, het symbool van God, tussen Hem en Noach. Je komt dan bij het water, het symbool voor het woord van God, maar ook bij de &#8216;sand dune&#8217; waard Gods kerk onderhouden wordt. En hoog boven alles uit torent Jahweh zelf. Daar zetelt de Liefde.
En de klok heeft nog maar 2 minuten te gaan voor de nieuwe dag aanbreekt. Het duurt dus niet lang meer voor Gods orde hersteld wordt.
Kortom
Hier is over nagedacht

Perry Huigsloot




Volgen mij neemtie ons in de zeik.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-10-2005 16:43 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 oktober 2005 14:38 schreef Huigsloot het volgende:blaat

Gast... Geen leuke grap meer


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


sarcophagus
Usericon van sarcophagus
Posted 03-10-2005 17:08 by sarcophagus Profiel van sarcophagus

quote:
Op 3 oktober 2005 14:38 schreef Huigsloot het volgende:
Iron maiden - Somewhere in time

Onlangs kocht ik ergens voor een prikkie deze CD. Deze muziekstijl bevalt mij namelijk wel.
Bij hun optredens hebben zij meestal iets op het toneel rondlopen of staan dat er net zo bij loopt als het figuur, dat afgebeeld is op de hoes. Als je al die tekeningen op een rijtje zet kan je tot geen ander conclusie komen dan dat het hulpje van satan is. Een demon, om het beestje bij de naam te noemen.
De tekening van ‘somewhere in time’ heeft meer te zeggen dan dat het op het eerste gezicht lijkt.
Speciaal de achterzijde van het tekstboekje is het waard om er eens goed naar te kijken.
Het eerste dat opvalt, zijn de piramide’s uit Egypte. Ook rechts een engel die brandend neerstort. Dan zie je boven de ‘aces high bar’ een arend vliegen. Ook een brede weg gaat onder een loopbrug door en het eerste wat ze daar tegen komen is het ‘Phantom opera house. Aan de loopbrug een klok die staat op 23:58, de dag is dus bijna om. Links boven de brug zie je ‘sand dune’ die vindt je alleen in een woestijn of aan de kust, maar de kameel wijst toch eerder naar de woestijn dan naar de kust. Met daarbij een afbeelding van de zon die net boven de zandduinen uitkomt. De zon is in de popmuziek één van de symbolen voor God.
Maar ook dat de ‘rainbow’ open is met daaronder de R van restaurant. Daarboven zie je: lamours en water bar.
Daar weer boven twee grote Hebreeuwse letters. Voor wie die taal machtig is zal daarin de naam Jahweh lezen.
Kortom een tekening vol symboliek
Om te beginnen komen we de brede weg in de bijbel tegen als de makkelijke die naar de ondergang leidt. Het eerste wat je tegenkomt is dan huis van de phantom of the opera, een veelgebruikte beschrijving in de pop muziek voor de menselijke vertegenwoordiger van satan op aarde. ( zie’century child’ van de Finse groep ‘Nightwish’). En daarachter kom je dus in Egypte terecht. De omgekeerde weg van de Israëlieten onder Mozes. De engel die brandend neerstort komt rechtstreeks uit de bijbel, dat is namelijk Lucifer die satan werd. Voor dat hij op de aarde gevallen is, is hij deze keer als as op de grond. ( Ezechiël 28:17-18 ) dit natuurlijk in samenhang met de klok die op het aanbreken van een nieuwe dag staat
De arend refereert aan Openbaring 8:13 En ik zag en hoorde een arend vliegen in het midden des hemels, die met luider stem zeide: wee, wee, wee, die op de aarde wonen, vanwege de overige stemmen van bazuinen der drie engelen, die nog bazuinen zullen. Maar ook aan Openbaring 12:14 en aan de vrouw werden twee vleugels van de grote arend gegeven om naar de woestijn te vliegen, naar een plaats, waar zij onderhouden wordt buiten het gezicht van de slang, een tijd en tijden en een halve tijd.
Maar de Rainbow is open. De regenboog, het symbool van God, tussen Hem en Noach. Je komt dan bij het water, het symbool voor het woord van God, maar ook bij de ‘sand dune’ waard Gods kerk onderhouden wordt. En hoog boven alles uit torent Jahweh zelf. Daar zetelt de Liefde.
En de klok heeft nog maar 2 minuten te gaan voor de nieuwe dag aanbreekt. Het duurt dus niet lang meer voor Gods orde hersteld wordt.
Kortom
Hier is over nagedacht

Perry Huigsloot
Wat een onzin!!!
Ga eens dood

[Dit bericht is gewijzigd door sarcophagus op 03-10-2005 17:11]


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 03-10-2005 18:02 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com




bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 03-10-2005 23:21 by bazzio Profiel van bazzio

quote:
Op 3 oktober 2005 14:38 schreef Huigsloot het volgende:
Iron maiden - Somewhere in time

Onlangs kocht ik ergens voor een prikkie deze CD. Deze muziekstijl bevalt mij namelijk wel.
Bij hun optredens hebben zij meestal iets op het toneel rondlopen of staan dat er net zo bij loopt als het figuur, dat afgebeeld is op de hoes. Als je al die tekeningen op een rijtje zet kan je tot geen ander conclusie komen dan dat het hulpje van satan is. Een demon, om het beestje bij de naam te noemen.
De tekening van ‘somewhere in time’ heeft meer te zeggen dan dat het op het eerste gezicht lijkt.
Speciaal de achterzijde van het tekstboekje is het waard om er eens goed naar te kijken.
Het eerste dat opvalt, zijn de piramide’s uit Egypte. Ook rechts een engel die brandend neerstort. Dan zie je boven de ‘aces high bar’ een arend vliegen. Ook een brede weg gaat onder een loopbrug door en het eerste wat ze daar tegen komen is het ‘Phantom opera house. Aan de loopbrug een klok die staat op 23:58, de dag is dus bijna om. Links boven de brug zie je ‘sand dune’ die vindt je alleen in een woestijn of aan de kust, maar de kameel wijst toch eerder naar de woestijn dan naar de kust. Met daarbij een afbeelding van de zon die net boven de zandduinen uitkomt. De zon is in de popmuziek één van de symbolen voor God.
Maar ook dat de ‘rainbow’ open is met daaronder de R van restaurant. Daarboven zie je: lamours en water bar.
Daar weer boven twee grote Hebreeuwse letters. Voor wie die taal machtig is zal daarin de naam Jahweh lezen.
Kortom een tekening vol symboliek
Om te beginnen komen we de brede weg in de bijbel tegen als de makkelijke die naar de ondergang leidt. Het eerste wat je tegenkomt is dan huis van de phantom of the opera, een veelgebruikte beschrijving in de pop muziek voor de menselijke vertegenwoordiger van satan op aarde. ( zie’century child’ van de Finse groep ‘Nightwish’). En daarachter kom je dus in Egypte terecht. De omgekeerde weg van de Israëlieten onder Mozes. De engel die brandend neerstort komt rechtstreeks uit de bijbel, dat is namelijk Lucifer die satan werd. Voor dat hij op de aarde gevallen is, is hij deze keer als as op de grond. ( Ezechiël 28:17-18 ) dit natuurlijk in samenhang met de klok die op het aanbreken van een nieuwe dag staat
De arend refereert aan Openbaring 8:13 En ik zag en hoorde een arend vliegen in het midden des hemels, die met luider stem zeide: wee, wee, wee, die op de aarde wonen, vanwege de overige stemmen van bazuinen der drie engelen, die nog bazuinen zullen. Maar ook aan Openbaring 12:14 en aan de vrouw werden twee vleugels van de grote arend gegeven om naar de woestijn te vliegen, naar een plaats, waar zij onderhouden wordt buiten het gezicht van de slang, een tijd en tijden en een halve tijd.
Maar de Rainbow is open. De regenboog, het symbool van God, tussen Hem en Noach. Je komt dan bij het water, het symbool voor het woord van God, maar ook bij de ‘sand dune’ waard Gods kerk onderhouden wordt. En hoog boven alles uit torent Jahweh zelf. Daar zetelt de Liefde.
En de klok heeft nog maar 2 minuten te gaan voor de nieuwe dag aanbreekt. Het duurt dus niet lang meer voor Gods orde hersteld wordt.
Kortom
Hier is over nagedacht

Perry Huigsloot


Krijg AIDS en sterf gristenhond.


Bazzio Attacks!!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-10-2005 0:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 oktober 2005 14:38 schreef Huigsloot het volgende:
Iron maiden - Somewhere in time
...
Hier is over nagedacht

Perry Huigsloot



hahahaha je bent geweldig


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen