IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Iron Maiden Vorige pagina | Volgende pagina
Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 23-07-2006 0:40 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 22 juli 2006 23:56 schreef olivier het volgende:
Hoi, ik heb me net geregistreerd op dit forum en ik vroeg me af hoe oud de gemiddelde Iron Maiden fan is. Ik ben 14.

Dude....
WAT een vraag is dat?
Je bent zelf 14, ongetwijfeld zijn er fans van onder de 10 en ouder dan 50. Wereldwijd zijn het 'r miljoenen.
Zelfs als je je beperkt tot alleen ZM is het één grote gok.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-07-2006 0:49 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 juli 2006 23:56 schreef olivier het volgende:
Hoi, ik heb me net geregistreerd op dit forum en ik vroeg me af hoe oud de gemiddelde Iron Maiden fan is. Ik ben 14.


Voor je antwoord:

Check wie er van dit topic:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php/535/1

hier ook in dit topic post en je kan data vergelijken en leeftijden bepalen


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


olivier
Usericon van olivier
Posted 23-07-2006 1:15 by olivier Profiel van olivier

hartelijk dank


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-07-2006 2:08 by Lionheart Profiel van Lionheart

Back ontopic:


Over het nieuwe nummer, de vocalen van Bruce klinken in het nummer niet echt op hun plaats, met name in het begin van het nummer.

De riff in het nummer klinkt lekker, maar er is te weinig variatie daarin.

Jammer dat de solo's van tegenwoordig meer een voortzetting van een nummer is en geen echte solo meer die memorabel is, ook in dit nummer.

De lange intro schept een mooi sfeertje, maar is desondanks overbodig en hebben we wel eens eerder gehoord.

De productie is klasse, heeft de helderheid van BNW en de heavyness van DoD.


ManOnTheEdge
Usericon van ManOnTheEdge
Posted 23-07-2006 11:27 by ManOnTheEdge Profiel van ManOnTheEdge

Het nummer heeft iets van Peace of Mind...

Hoe meer je ernaar luistert hoe betet die klinkt...


only the good die young... all the evil seem to live forever (seventh son of a seventh son)


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 23-07-2006 11:55 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 23 juli 2006 0:37 schreef mental het volgende:
nou, maiden dus...net een weekje no prayer for the dying geleuisterd..en fuck, wat een geniaal album toch wel eigenlijk. Assasin, Holy Smoke, Hooks In You, Bring Your Daughter To the Slaughter...alles is eigenlijk wel tof aan dit album.maar toch wordt dit album wel een beetje ondergewaardeerd heb ik het gevoel. wat is jullie mening over dit album ????


No Prayer for the Dying is een plaat die ik ook nog regelmatig pak, maar vergeleken met de rest van de discografie vind ik 'm gewoon knap matig. Ik zet vele malen liever een Piece of Mind of Seventh Son op.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-07-2006 12:06 by altx Profiel van altx

quote:
Op 23 juli 2006 11:55 schreef Ralph Plug het volgende:
No Prayer for the Dying is een plaat die ik ook nog regelmatig pak, maar vergeleken met de rest van de discografie vind ik 'm gewoon knap matig. Ik zet vele malen liever een Piece of Mind of Seventh Son op.


Van de 13 albums die ik heb, is het degene die ik het minste (lees: niet of nauwelijks) op zet. Dat zegt wel genoeg denk ik...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


ManOnTheEdge
Usericon van ManOnTheEdge
Posted 25-07-2006 19:47 by ManOnTheEdge Profiel van ManOnTheEdge

Ik vind "no prayer" zoniet de minste van het stel.
Adrian Smith was al weg en Bruce had toen ook al plannen voor een eigen bandje...met Janick en nog een paar gasten.
De solo albums van Bruce vind ik nog steeds een stuk beter dan No prayer. Zelfs beter dan Dance of Death...

Hooks in You... what a crap!


only the good die young... all the evil seem to live forever (seventh son of a seventh son)


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-07-2006 19:49 by mental Profiel van mental

nou, dat valt toch wel mee??? ik luister no prayer veel liever dan bv een album als powerslave.dat album heeft ook heersch nummers, maar de meeste duren mij veels te lang.


Fuck the world and fuck you


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-07-2006 19:49 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Hooks in the ceiling for that well-hung feeling...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-07-2006 20:08 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 25 juli 2006 19:49 schreef mental het volgende:
nou, dat valt toch wel mee??? ik luister no prayer veel liever dan bv een album als powerslave.dat album heeft ook heersch nummers, maar de meeste duren mij veels te lang.


Powerslave is te overschat, de eerste twee en de laatste twee nummers zijn zéér goed, maar de nummers tussenin zijn maar middelmaat.

Uitzondering is The Duellists, ondergewaardeerd, vooral de solo's zijn geweldig.


ManOnTheEdge
Usericon van ManOnTheEdge
Posted 25-07-2006 20:17 by ManOnTheEdge Profiel van ManOnTheEdge

Losfor words (Big orra) en Flash of the blade vind ik juist een van de betere van Powerslave...

Losfor words hebben ze zelfs een aantal keren live gespeeld tijdens de World Slavery Tour in 84.

Dit nummer staat ook op The First Ten Years single NR 7
Running free/Run to the Hills.


BTW... Gaan er nog mensen naar de Brabanthallen dit jaar???

Up the Irons!

[Dit bericht is gewijzigd door ManOnTheEdge op 25-07-2006 20:31]


only the good die young... all the evil seem to live forever (seventh son of a seventh son)


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-07-2006 22:52 by altx Profiel van altx

quote:
Op 25 juli 2006 19:47 schreef ManOnTheEdge het volgende:
Ik vind "no prayer" zoniet de minste van het stel.
Adrian Smith was al weg en Bruce had toen ook al plannen voor een eigen bandje...met Janick en nog een paar gasten.
De solo albums van Bruce vind ik nog steeds een stuk beter dan No prayer. Zelfs beter dan Dance of Death...

Hooks in You... what a crap!



Als we de solo-albums van Bruce ook meetellen... maak van dat "van de 13 albums die ik heb" maar "van de 16 albums die ik heb"... Want Accident Of Birth, The Chemical Wedding en Tyranny Of Souls zijn inderdaad stuk voor stuk beter dan No Prayer.

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 25-07-2006 22:52]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 26-07-2006 8:31 by neefherbert Profiel van neefherbert

quote:
Op 25 juli 2006 20:08 schreef Lionheart het volgende:
Powerslave is te overschat, de eerste twee en de laatste twee nummers zijn zéér goed, maar de nummers tussenin zijn maar middelmaat. Uitzondering is The Duellists, ondergewaardeerd, vooral de solo's zijn geweldig.


Ben ik het niet mee eens. toen ik de plaat leerde kennen (héél veel jaartjes terug) ging ik net zo goed uit mn dak op Back in the Village en Flash of the Blade.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-07-2006 8:48 by Chelman Profiel van Chelman

Zekers!

En toch is Piece of Mind gewoon het beste!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 26-07-2006 9:09 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

+1


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-07-2006 9:22 by altx Profiel van altx

Mijn persoonlijke top 3 is:
* Somewhere In Time
* Powerslave
* Piece Of Mind


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-07-2006 9:31 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 26 juli 2006 8:31 schreef neefherbert het volgende:
Ben ik het niet mee eens. toen ik de plaat leerde kennen (héél veel jaartjes terug) ging ik net zo goed uit mn dak op Back in the Village en Flash of the Blade.


inderdaad, alhoewel het gemiddelde niveau net niet kan tippen aan "piece of mind" (hun beste titel met Dickinson) (terwijl aan de andere kant nummers als Powerslave, flash of the blade en the rhyme of the ancient mariner tot hun best emateriaal behoort)

maar mijn favoriete Iron maiden materiaal blijft toch het materiaal uit de Dianno-periode.


ManOnTheEdge
Usericon van ManOnTheEdge
Posted 26-07-2006 11:48 by ManOnTheEdge Profiel van ManOnTheEdge

En wat vinden jullie van Virtual XI???

Persoonlijk staat deze bij mij op nr. 13 van 13.
(of vergeet ik nou een album...)


1. The Number of The Beast
2. Seventh Son of a Seventh Son
3. Peace of Mind
4. Somewhere in Time
5. Iron Maiden
6. Powerslave
7. Killers
8. Brave New World
9. Fear of the Dark
10. Dance of Death
11. X factor
12. No Prayer for the dying
13. Virtual XI




only the good die young... all the evil seem to live forever (seventh son of a seventh son)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-07-2006 11:51 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 26 juli 2006 11:48 schreef ManOnTheEdge het volgende:
En wat vinden jullie van Virtual XI???




geen bal aan


stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 26-07-2006 12:17 by stalinorgel Profiel van stalinorgel

twee leuke nummers. Futureal en The Clansman


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-07-2006 12:27 by altx Profiel van altx

quote:
Op 26 juli 2006 12:17 schreef stalinorgel het volgende:
twee leuke nummers. Futureal en The Clansman


Ik vind zelf Don't Look To The Eyes Of A Stranger ook nog wel tof.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 26-07-2006 15:17 by Lionheart Profiel van Lionheart

Mijn top drie van Maiden albums:

1. SiT
2. SSoaSS
3. Killers


Veel mensen zweren bij Iron Maiden als beste Di'Anno album, wordt zelfs gezien als beste Maiden plaat ooit.

Toch vind ik Killers beter, geweldige productie, één van de beste producties van een Maiden album.

Strak spel, met name het bass spel van Steve is heerlijk, luid en duidelijk op de voorgrond en de intro van Killers is zodanig onheilspellend dat ik elke keer weer kippenvel krijg.

De cover maakt het plaatje compleet, het belichaamt precies waar metal voor staat; snel, hard en gemeen.


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 26-07-2006 21:46 by Lampje Profiel van Lampje

quote:
Op 26 juli 2006 11:48 schreef ManOnTheEdge het volgende:
En wat vinden jullie van Virtual XI???





Dat is echt de allerslechtste plaat die ik heb (dus niet alleen van maiden, maar van alle bands). En dat zijn er dus best een hoop. The X Factor vind ik trouwens een prima plaat.


lampje


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 26-07-2006 21:55 by axegrinder Profiel van axegrinder

Powervice klinkt momenteel meer dan Maiden, dan Maiden zelf.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen