IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Iron Maiden Vorige pagina | Volgende pagina
BringerOfLight
Lampekap
Usericon van BringerOfLight
Posted 28-11-2006 16:52 by BringerOfLight Profiel van BringerOfLighthttp://www.nattedozen.nl

Zo dat was weer donders genieten gister.
Zeer fijn optreden. Heb met open bek (lees: vol bier) staan kijken. GE-WEL-DIG!

Edit: fuck. verkeerde topic.

[Dit bericht is gewijzigd door BringerOfLight op 28-11-2006 16:53]

You can either agree with me, or be wrong.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-11-2006 19:17 by altx Profiel van altx

quote:
Op 28 november 2006 11:05 schreef Aaaarco het volgende:
is er serieus iemand die van mening is dat de nieuwe cd gaaf is?

Ja, het is geen Somewhere In Time (mijn persoonlijke favoriet), maar desalniettemin is het een prima album.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-11-2006 19:23 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 november 2006 11:05 schreef Aaaarco het volgende:
is er serieus iemand die van mening is dat de nieuwe cd gaaf is?

Ik vind het over de gehele linie toch een tegenvaller, met te weinig echt leuke nummers.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 28-11-2006 19:24 by aerodis Profiel van aerodis

Net Powerslave gespeeld in de oefenruimte, kicke om te doen

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 09-12-2006 11:23 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

IRON MAIDEN Frontman Working On Movie About ALEISTER CROWLEY - Dec. 8, 2006

Rock star, pilot and expert swordsman — now IRON MAIDEN singer Bruce Dickinson has even becomes a movie producer.

This week, Swedish newspaper Expressen reported that Dickinson is working on a film about the satanist Aleister Crowley.

"They are hoping for the Cannes festival," a source told Expressen.

Crowley has been Bruce Dickinson's idol for many years. The IRON MAIDEN song "Revelations" is said to refer to Crowley's classic claim that he was the "anti-christ 666" reincarnated. In other words, the Devil himself.

Bruce Dickinson is now involved in the pre-production of a movie inspired by Crowley, who lived between 1875 and 1947.

"The project has been going on for a while, and is still at an early pre-production stage," said Dave Pattenden from IRON MAIDEN's management. "At the moment, Bruce cannot comment on the movie."

The financing is ready and the movie is reportedly about a professor in an English university, who, after a failed experiment, becomes obsessed with Crowley's soul. Crowley himself was very much into red-haired women, and the professor becomes enchanted by a very beautiful, red-haired student.

"Bruce talked to me about this during the whole dinner," said Expressen's source. "He is producing and is probably participating creatively as well. I even think Bruce will be doing the soundtrack for the movie. I know nothing about dates yet, but I think it will be released near the Cannes festival. That's what Bruce is hoping for."

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 07-01-2007 19:04 by Buried_Alive Profiel van Buried_Alive

Een 2 uur durende stream van een kleine interview + optreden in Stockholm Zweden op 28-11-2006.

Deel 1
Deel 2

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 11-01-2007 16:11 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Hier een oude vid van Sun Caged die Caught Somewhere in Time coveren : http://www.youtube.com/watch?v=97A-BGTySJs

ManOnTheEdge
Usericon van ManOnTheEdge
Posted 17-02-2007 13:11 by ManOnTheEdge Profiel van ManOnTheEdge

Maiden wordt weer de grote headliner van 2007, (geheel terecht natuurlijk...)

Fields of Rock
Donington ... etc etc,

only the good die young... all the evil seem to live forever (seventh son of a seventh son)

KJELD
Usericon van KJELD
Posted 17-02-2007 15:41 by KJELD Profiel van KJELD

Gelijk maar even een kaart gehaalt voor de eerste dag.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 11-05-2007 15:14 by 6sic6 Profiel van 6sic6

A Matter Of The Beast summer tour '07
Published: May 8, 2007

In acknowledgement of the 25th anniversary of the release of their seminal album "The Number of the Beast" and the tremendous International success of their recent album "A Matter of Life and Death", IRON MAIDEN'S forthcoming June dates in Europe will go under the banner of A MATTER OF THE BEAST SUMMER TOUR 07. The band will be playing 5 songs from each of these albums plus other fan favourites and will be taking out a full on stage production which will include the final appearances of Eddie's notorious tank!!

Says vocalist Bruce Dickinson; " Its always a lot of fun for us to play outdoors in the summer. It tends to be a different vibe to playing indoors, much more of a party atmosphere so its good to put together a set list that matches this. There has been a lot of interest in the 25th anniversary of the release of Number of the Beast so we thought it would be great to give the fans a bit of extra Beast this summer to acknowledge this"

spectre
Usericon van spectre
Posted 11-05-2007 15:34 by spectre Profiel van spectre

Dus niet zo gek andere setlist als anders. Wat een gelul.

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Hókenman
Alcoholocaust
Usericon van Hókenman
Posted 11-05-2007 17:15 by Hókenman Profiel van Hókenman

Volgende maand Maiden op graspop word mooi eerste keer

]

Mies
Usericon van Mies
Posted 11-05-2007 18:38 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 11 mei 2007 15:34 schreef spectre het volgende:
Dus niet zo gek andere setlist als anders. Wat een gelul.
beter dan dat ze de laatste cd weer helemaal spelen

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 11-05-2007 18:43 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 11 mei 2007 17:15 schreef Hókenman het volgende:
Volgende maand Maiden op graspop word mooi eerste keer

Dat is dus je eerste Graspop neem ik aan.

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 11-05-2007 20:03 by Lionheart Profiel van Lionheart

Beetje een uitmelk concept die nieuwe tour, wacht wel tot 2008 voor een nieuwe History tour met nummers van de tweede helft van de jaren 80, meest interessante periode van Maiden.

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 12-05-2007 0:31 by Stoerbaard Profiel van Stoerbaard

Het doet me net zoveel als dit gezelschap:

Inter faeces et urinam nascimur

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 26-05-2007 13:49 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Die 2008 tour gaat idd ernstig heerschen!

Is het mensen al opgevallen dat in de nieuwe Sony commercial 'Can I play with madness' zit?

axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 26-05-2007 15:04 by axegrinder Profiel van axegrinder

Ik hoop in ieder geval dat ze Can i play with madness niet in 2008 spelen, er staan wel veel betere nummers op Seventh Son.
Dat geldt ook voor dit jaar, Children of the Damned en The prisoner, en niet weer de gebruikelijke 4 van The Beast.

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 26-05-2007 15:29 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 26 mei 2007 13:49 schreef Mutilator het volgende:

Is het mensen al opgevallen dat in de nieuwe Sony commercial 'Can I play with madness' zit?

Haha, ja, zag hem voor het eerst tijdens de rust van de Europa Cup I finale tussen AC Milan en FC Liverpool.

Best stoer dat ze voor dat nummer hebben gekozen, nummer was ook vrij lang te horen en de commercial werd nog eens 4 keer herhaald in de bewuste reclameblok.

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 26-05-2007 15:33 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 26 mei 2007 15:04 schreef axegrinder het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat ze Can i play with madness niet in 2008 spelen, er staan wel veel betere nummers op Seventh Son.
Dat geldt ook voor dit jaar, Children of the Damned en The prisoner, en niet weer de gebruikelijke 4 van The Beast.

Het liefst zie ze de show openen met Caught Somewhere In Time, maar Moonchild is ook een lekkere furieuze opener.

Ga er vanauit dat ze zeker de titelsong van 7th Son, spelen, hopelijk spelen ze ook The Prophecy en vooral Only The Good Die Young.

axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 26-05-2007 15:40 by axegrinder Profiel van axegrinder

Ik vrees het ergste, op 4 september 1988 in Tilburg, M.O.R., speelden ze van Seventh Son het titelnummer, Moonchild, Can i play with madness, The evil that men do, Infinite Dreams en The Clairvoyant.
The Prophecy en Only the good die youg zijn nog nooit live uitgevoerd, en ik denk volgend jaar ook niet.
Daar mocht Iron Maiden wel eens naar luisteren, dat hun fans eens een verrassing willen horen.

Cees
Usericon van Cees
Posted 26-05-2007 19:33 by Cees Profiel van Cees

The trend is dead.

Cees
Usericon van Cees
Posted 26-05-2007 19:35 by Cees Profiel van Cees

The trend is dead.

Mies
Usericon van Mies
Posted 28-05-2007 17:06 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 26 mei 2007 13:49 schreef Mutilator het volgende:

beetje vage reclame is dat

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-05-2007 17:08 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ja, ik hoorde 'm gister, haha.

EDIT: Het is dan wel weer een van hun beste nummers.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 28-05-2007 17:08]

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com